Autor Tema: NO hi ha crisis.  (Llegit 154824 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7269
  • Gènere: Masculí
Re:NO hi ha crisis.
« Respondre #740 el: 21 de Juliol de 2011, 13:03:15 pm »
Amb tu no hi ha res a fer Kita... segueixes barrejant naps amb cols i parles alegrament de manipulació...

El liberalisme es un model econòmic... no hi ha liberalisme per uns i per altres no... i pels treballadors si o no...

El teu model es la demagògia.

Si que n'hi ha, i ho saps.
El que passa es que el 99,99% tenim un liberalisme, i l'altre 0,000001% ténen  el proteccionisme.

A part de sociabilitzar perdues i privatitzar beneficis. Així, és molt senzill.

Per cert, hi haurà una 'quita' amb Grecia? la cosa es posa lletja!

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #741 el: 21 de Juliol de 2011, 13:12:14 pm »
Fer una quita amb Grècia és una magnífica solució?

Que proposes tu? Dona'ls-hi més finançament? xDD

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #742 el: 21 de Juliol de 2011, 13:29:19 pm »
Fer una quita amb Grècia és una magnífica solució?

Que proposes tu? Dona'ls-hi més finançament? xDD

Que qué proposo jo?
I tu? que proposes tu?

Per part meva, la proposta era que no s'hauria d'haver arribat aquest extrem. Cert es que si no haguéssim deixat fer, no s'hauria crescut tant peró segurament s'hagués crescut d'una forma més sostenible. O no.

També cert es que algú ha deixat els diners a Grecia per viure per sobre de les seves possibilitats. Aqui, donc, ha fallat els controls de qui prestaven i haurien de ser aquestos qui es mengessin el marrón. Diuen que els qui més van prestar a Grecia van ser França i Alemania, i aquests són els primers interessats en cobrar i en que la cosa, dins de lo lleig, sigui el menys lleig possible.

França i Alemania crec que els interessava prestar per que així els podien seguir venent els seus productes, ja que són exportadors. I ara s'està decidint com fer-ho per poder cobrar l'incobrable.

Propopsar no proposo res per que tampoc he fet jo res per arribar a aquest extrem. I si hagués pogut decidir sobre el futur grec, no hagués endeutat la nació d'aquesta manera. Ara toca proposar a qui té capacitat de decissió.

PD: Per cert, és com al situació de milers d'ajuntament espanyols. Només avui, als mitjans de comunicació de la zona parlen d'un deute de 21 milions de Moià i de no se quants de la Pobla. Símplement impagable.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #743 el: 22 de Juliol de 2011, 10:51:24 am »
Un excel·lent documental sobre la crisi grega, perfectament extrapolable a la crisi espanyola i/o europea.

(amb subtitols en espanyol)

Debtocracy (2011). Versión con subtitulos integrados en español
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #744 el: 16 de Setembre de 2011, 23:45:34 pm »
Però com voleu que no hi hagi crisis i que Catalunya no sigui arrossegada per la crisi de l'estat espanyol? Tots mamant i nosaltres pagant.

Aquest plànol, és el % de treballadors en administracions públiques respecte als treballadors en administracions d'empreses privades... per flipar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9003
« Respondre #745 el: 17 de Setembre de 2011, 17:46:56 pm »

Lamentable! :ko
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4311
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #746 el: 17 de Setembre de 2011, 18:17:09 pm »
És molt trist açò, però és lo que hi ha. A més, els fncionaris més improductius del món estan a Espanya. I desprès que diguen que Catalunya no seria un país viable sense la resta d'Espanya, que me parteixo de riure cada colp que sento estes tonteries. Lo que tinc clar és que si açò passés, me pujaria a viure a este nou estat.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9003
« Respondre #747 el: 17 de Setembre de 2011, 22:08:15 pm »
És molt trist açò, però és lo que hi ha. A més, els fncionaris més improductius del món estan a Espanya. I desprès que diguen que Catalunya no seria un país viable sense la resta d'Espanya, que me parteixo de riure cada colp que sento estes tonteries. Lo que tinc clar és que si açò passés, me pujaria a viure a este nou estat.

Mira aquest vídeo que riurás una estona on escenifica els funcionaris a Espanya :laugh2:
036, de Juan Fernando Andrés Parrilla y Esteban Roel García Vázquez
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #748 el: 22 de Setembre de 2011, 09:52:52 am »

Mira aquest vídeo que riurás una estona on escenifica els funcionaris a Espanya :laugh2:
036, de Juan Fernando Andrés Parrilla y Esteban Roel García Vázquez

La veritat es que jo he tingut molt poques experiències negatives amb els treballadors públics espanyols -funcionaris en queden pocs- quan he hagut de fer gestions. Una altre cosa es que a l'hora de montar una empresa, aquests tinguin que cenyir-se a unes normes que venen des de dalt.

A Espanya -CREC- hi han dos problemes que fan que estiguem on son: la classe política i el deute.

La classe política és la més nefasta que mai ha hagut, només miren per lo seu. Abans, miraven per lo seu peró miraven que la cosa funcionés, avui, n'hi han masses xupant i no ens volen deixar ni les molles. Només cal veure el dia a dia i no cal dir res més.

El deute, ja que tothom es va endeutar i gran part d'aquest deute va ser per fardar. El deute particular va ser per fardar. I el d'empreses per traspassar la pasta al particular per fardar. Ara, es deu el que no es pot pagar i no consumim, ja que el dia 1 de cada mes deixen a la majoria en boles, financerament parlant.

- - -

Per una altra banda crec que Alemania i França haurà de començar a veure que gran part del que passa és conseqüència d'un joc que no els ha sortit bé. Va crear una política semblant a la xinessa deixant entrar a tothom a la UE i a l'euro. Els ha anat bé que ens endeutessin, ja que ells mateixos ens deixaven els diners -pels quals cobren interessos- que usavem per consumir els seus bens (Audis, VW, Siemens, Wurth per la construcció,...). SI ELLS no haguessin deixat els diners, ells tampoc haguessin funcionat tant be ja que no hauriem consumit els bens que ells fabriquen.

Ara, alemans i francessos han d'apetxugar les conseqüències ja que alguna cosa no els ha sortit bé. Igual que si un de nosaltres perd la pasta si deixa diners a un cosí per que em compri alguna cosa i no els torna, ells han de saber perdre la seva part. És per aixó que penso que tot i les conseqüències, una 'quita' del deute grec és la millor solució. I després una altre del deute espanyol.

Si vols creixer a costa de prestar per que et comprin, té un preu i l'has de pagar.

I de Xina ja veurem, ara que la cosa comença a posar-se lletja. De moment, hi ha qui m'ha comentat que allà estan tancant polígons industrials sencers. I m'ho diu un que abans fabricava allà i ara ho torna a fer aquí, per costos. A més que, amb el temps, és possible que tornin els arancers a la UE, per allò de protegir-se.

PER CERT, EXTRET DEL 'THE GUARDIAN':

Las comparaciones siguientes las ha traido a colación The Guardian:

En 1999 Rusia suspendió pagos de su deuda porque consideraba impagable el monto de 79.000 millones de dólares.

En 2002 Argentina declaró el default de su deuda que alcanzaba 140.000 millones de dólares.

Hoy Grecia dice que va a pagar una deuda que asciende al equivalente de 500.000 millones de dólares. Eso es imposible.

Si comparamos los tamaños y recursos naturales e industriales de las tres economías citadas nos damos cuenta que Grecia nunca va a poder pagar su deuda.

Es mejor terminar cuanto antes con esta tortura, declarar la suspensión de pagos ya y que cada país europeo se preocupe por sus bancos capitalizándolos si es necesario.

DADES PER PENSAR:

Deute Ajuntament de Moià:  25 M€€
Deute Ajuntament de Manresa:   114 M€
Deute Ajuntament de Madrid:  7.100 M€
Deute Generalitat:   38.700 M€
...
« Darrera modificació: 22 de Setembre de 2011, 10:45:14 am per kitanovsky »

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5833
« Respondre #749 el: 23 de Setembre de 2011, 07:58:02 am »
El gobern ha comprat el 70% d'unnim...

Hauria de treure els calers d'aqui?

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #750 el: 23 de Setembre de 2011, 09:53:16 am »

Segons RS, es quedarà amb més del 90%.

Pel que he entès, l'estat via el FROB posa uns 568 milions per sanejar Unnim. Els d'Unnim tenien valorada l'entitat per uns diners peró ara aquests del FROB l'han valorat per un 10-15% de la quantitat, i per tant el percentatge que els pertocaria seria de casi tota la caixa que el dia 30 serà banc.

El dia 30, si no passa res, Unnim serà nacionalitzada si ho he entès bé.

SOBRE ELS NOSTRES CALERS en teoria ara estaran més segurs que mai, ja que l'entitat passarà a ser com de l'estat. El que no estarà tant segur seran els culs d'uns quants treballadors, tant d'entitat financera com d'obra social.

Sembla mentira com d'una generació a una altre canvien tant les coses. Els que van entrar fa una generació, amb sous altíssims i els d'aquesta generació amb sous poc més que mileuristes i a la baixa.

I EL QUE MÉS RÀBIA EM FA es que els qui van permetre fer malament les coses, se'n vagin 'de rositas', com a jubilats d'alta gamma i saltin del vaixell just quan tot peta. Com fan les rates.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4311
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #751 el: 23 de Setembre de 2011, 14:30:27 pm »

No, mentre Europa no mos intervingue, cap problema.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #752 el: 23 de Setembre de 2011, 19:45:56 pm »

de moment els tens garantits, si l'estat fes fallida si que podries començar a tremolar, però si fa fallida tan sabal on els tinguis  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #753 el: 04 de Octubre de 2011, 14:21:49 pm »

Les agències de calificació no valen per a res. Manipulació pura i dura.

No van preveure la crisis subprimer, ni Lehman Brother's, ni...

I darrera ténen taurons manipulant per sucar més i més pasta sense produïr res.

Estem manipuladíssims, és el que hi ha.

Un cop més demagògia populista... Crec que és uuuuuna micaaaa més complex que això que dius.

I jo que creia haver trobat un post en el forum on parlar amb seriositat d'alguna cosa...

Ser de capital europeu i ser europea es diferent.

Fitch té doble seu a NY i Londres i la majoria del grup es de FIMALAC, un holding francès de credit rating i risk management.
Fitch, però, està creixent bàsicament als USA on ha invertit en un parell d'empreses financeres i de rating amb seu a Chicago. Es de capital europeu, però cada cop té més interessos als USA. A més, és la més petita de les 3 grans.

Crear una agència de rating europea em referia a una CONTROLADA per la Unió Europea. És a dir, que faci i digui el què els polítics europeus vulguin.

agencies son en " teoria" independents

No només són independents (capital privat), sinó que, a més, la Unió Europea va posar per escrit a les lleis comunitàries, que serien aquestes agències les què determinarien el risc de cada producte i es van fer les lleis econòmiques europees al voltant d'aquesta agències de calificació del deute. Es a dir, els polítics europeus, de forma lliure i voluntària, les van assignar, per llei, àrbitres i jutges de productes i països europeus.

Que ara diguin què van en contra d'Europa per dir una veritat com un temple (LA OPERACIÓ GREGA ES UNA FALLIDA ENCOBERTA), es una altra cosa ben diferent.

Generalment em sembla que estem bastant d'acord, tothom mira les agencies però la meva visió particular seria mirar mes al BCE que en sembla que no està gaire encertat amb les seves actuacions, potser dirigides per els dos grans interestats Alemanya i França.
 :mmmm

Si, crec que generalment estem bastant d'acord...

El fotut de tot això es que no et raonen el perquè :mmmm

Per qué necessitem una agència que ens recomana on invertir si no és capaç de veure que bancs que donaven crédits de 200.000 dolars a gent que simplement, no treballava, no els podran tornar i en banc quebrarà?

Ara arriba el següent bluff: BRASIL

Puja com l'escuma, és una nova Espanya peró encara a més velocitat: els preus dels pisos s'ha duplicat des de finals de 2008 fins ara.

I, a més, la gent paga tot, tot, tot, fins i tot el rebut de la hipoteca o de la llum, amb tarjeta de crédit. Fins i tot per tv una companyia anuncia que si ningú et dona tarja de crèdit que ells, sempre te la donen.

Ha rebut rebaixa de rating Brasil?
Cap treballador de cap agència de rating viu al Brasil i veu aquesta obvietat?
Quins interessos s'hi amaguen al darrera?

Tot el que és economia està manipuladíssim. Enganyan es guanyen més diners que sent noble. I les agències de rating estan per pendre el pél a la gent. Serà que aquests grans gurús sortits d'escoles de negoci a l'estil ESADE són persones honrades al 100%... i totes en llocs de bona possició on estudiants de la pública millor preparats no hi arriben.

Tot és un engany. Des de grans empreses que realment no són de ningú peró són de tothom, on tot ho maneguen quatre snese cap risc cap al patrimoni personal, fins a uns dirigents nacionals que gestionen el que és de tots peró no és de ningú sense cap risc personal.

FIXEU-VOS BÉ: qui més pasta guanya és qui gestiona algo que no és seu, que és en parts molt petitetes de molta gent, on no s'hi juga el patrimoni peró fa i desfa.

Antigament, aquestes grans persones gestionaven el seu propi patrimoni en forma de colònia tèxtil o fàbrica, per exemple. Avui, tot són fons d'inversió on mai sabràs qui mana realment, per que tot ho han fet confús.

I les agències de rating són confuses, reponen a interessos estrictament privats i tant els hi refot pel que realment van estar montades, ja que estan per desviar l'atenció i fer ells els calers.

Serà que Fitch, S&P, etc... no van veure la crisis subprime o Lehman, banc el qual el dia anterior de fer fallida era segons elles un banc seriós, rentable i de fiar...

http://www.elperiodico.com/es/noticias/economia/australia-sienta-banquillo-standard-and-poors-1170278

No, si al final tindré raó...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #754 el: 04 de Octubre de 2011, 18:43:58 pm »

http://www.elperiodico.com/es/noticias/economia/australia-sienta-banquillo-standard-and-poors-1170278

No, si al final tindré raó...

Fins que els portin als tribunals de E.U.A no amb creuré res, això son focs d'encenalls :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Triple F

• Infantil
« Respondre #755 el: 08 de Octubre de 2011, 20:48:46 pm »
Em sorpren que encara no hagi aparegut el Kita per aqui comentant el broker de la BBC...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #756 el: 09 de Octubre de 2011, 07:55:29 am »
Em sorpren que encara no hagi aparegut el Kita per aqui comentant el broker de la BBC...

Allò va ser lamentable i fa pena de veure.
No és seriós, i menys en un mitjà estil BBC.

Ara bé, ja sabeu que diu l'estudi fet a Suècia i publicat per Due Spieguel comparant inversors i psicòpates. En el fons ho diu tot.

Desconnectat Triple F

• Infantil
« Respondre #757 el: 09 de Octubre de 2011, 16:49:50 pm »

Ara bé, ja sabeu que diu l'estudi fet a Suècia i publicat per Due Spieguel comparant inversors i psicòpates. En el fons ho diu tot.

Menys mal...

Em pensava que t'hi enganxaries i seguiries amb el discurs del capitalisme es el dimoni i aquestes coses... Com han fet tots els fumagespes...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #758 el: 10 de Octubre de 2011, 20:22:07 pm »

Menys mal...

Em pensava que t'hi enganxaries i seguiries amb el discurs del capitalisme es el dimoni i aquestes coses... Com han fet tots els fumagespes...

Noooooo!

Jo estic a favor del capitalisme, peró amb les mateixes normes per a tots.
Unes normes per als uns que privatitzen beneficis, i unes altres per als altres que socialitzen pèrdues, no.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8283
  • un camp de primera
« Respondre #759 el: 12 de Octubre de 2011, 12:48:23 pm »
Des del meu punt de vista, introduïria una diferènciació....

El capitalisme "amb rostre humà", diguem-li social-democràcia o lliberalisme social és possiblement el millor sistema econòmic pel conjunt de la població doncs combina justícia i eficiència. La seva realització més plaussible és l´"estat del benestar".

El capitalisme "salvatge", que preconitzen els famosos "mercats", és en canvi clarament negatiu des del punt de vista global, doncs elimina la classe mitja, incrementa la fractura social amb les tensions que això porta implícit i afavoreix l´aparició de "líders messiànics".
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.