Doncs jo considero aquesta eliminació injusta i llastimosa.
Injusta;
1) El Bayern marca el segon a conseqüència d´un error garrafal i el tercer és un rebot, que segons com fos la superfície del camp ni hagués entrat. Haurieu felicitat al Girona por la victòria de l´any passat a la NCA, aconseguida gràcies a la desconexió Berlanga-De Navas i sense fer cap més mèrit ?
2) L´àrbitre condiciona greuement el partit, deixant amb 10 a un equip molt sobrecarregat físicament i això de bon principi. Afegir que Podolski havia de ser expulsat quedant 3 minuts i potser el desenllaç hagués canviat. A Europa també es decanten a favor dels equips grans (econòmicament i mediàticament, és clar).
Lamentable;
Ajudes institucionals ? "Pelotazo" urbanístic?? No fotem.... El Getafe fins aquest any ha estat tan oblidat com ho estat sempre qualsevol equip de les rodalies de Madrid o Barcelona. No oblidem que des del punt de vista de la capital és a més a més l´equip del sur "dels pobres" perquè ens entenguem....
El Getafe, simplement, ha sapigut crèixer a base d´una bona gestió directiva que ha sapigut crear un teixit empresarial adeqüat. A més a més la pilota ha d´entrar.... però això, no ho oblidem, en una població on la pregunta era "¿Tú eres del Madrid o del Atleti?.....
I aquest dibuix recorda molt, al CE Sabadell de finals del 60s. i principis dels 70s., amb el "tàndem" Rossón-Pasieguito, l´indústria tèxtil donant suport a l´equip i l´equip veí / o equips veins, per una vegada i sense que serveixi de precedent amb la boqueta una mica més tancada de lo habitual.
Qualsevol afeccionat de la resta d´Espanya va lamentar que el Brujas eliminés al CE Sabadell (equip que jo sabem cau força bé fóra de Catalunya), equip modest que estava en el seu millor moment històric.
En conseqüència;
Es llògic que molts afeccionats (entre els que jo em compto), lamentéssim que el Bayern Munich eliminés al Getafe, equip modest que està en el seu millor moment històric.
ANIMS GETAFE, que heu d´estar orgullosos del que heu fet....