Des de 1998 al servei dels arlequinats
Total de vots: 60
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
***** Ferni, no fotis que has trobat feina al Pallars i t'en vas a viure allà??
Cita de: SbdPrimera-Vitto52 en 06 de Setembre de 2007, 22:35:29 pm***** Ferni, no fotis que has trobat feina al Pallars i t'en vas a viure allà??casi pero no... aquest any encara suposo q stare tot l'any aquí, però q el q ve segurament ja si q piraré.
Cita de: Ferni en 06 de Setembre de 2007, 22:39:13 pmCita de: SbdPrimera-Vitto52 en 06 de Setembre de 2007, 22:35:29 pm***** Ferni, no fotis que has trobat feina al Pallars i t'en vas a viure allà??casi pero no... aquest any encara suposo q stare tot l'any aquí, però q el q ve segurament ja si q piraré. Tot l'any que vol dir exactament, fins el gener del 2008 o fins el setembre del 2008?Ostres serà una gran pèrdua per la familia arlequinada i esplica que niras a fer allà¿
Cita de: SbdPrimera-Vitto52 en 06 de Setembre de 2007, 22:40:27 pmCita de: Ferni en 06 de Setembre de 2007, 22:39:13 pmCita de: SbdPrimera-Vitto52 en 06 de Setembre de 2007, 22:35:29 pm***** Ferni, no fotis que has trobat feina al Pallars i t'en vas a viure allà??casi pero no... aquest any encara suposo q stare tot l'any aquí, però q el q ve segurament ja si q piraré. Tot l'any que vol dir exactament, fins el gener del 2008 o fins el setembre del 2008?Ostres serà una gran pèrdua per la familia arlequinada i esplica que niras a fer allà¿l'any passat ja vaig estar apunt d fer-ho, aquest any tmb ho havia pensat però ara mateix la veritat q no puc.... pero q calculo que per a setembre-octubre del 2008 me n'aniré cap allà.Motius? canvi d'aires, i com que aquella és la meva 2ª casa de tota la vida doncs provarem sort.Jo sóc una mica pagesot en el fons....
Cita de: Ferni en 06 de Setembre de 2007, 22:42:54 pmCita de: SbdPrimera-Vitto52 en 06 de Setembre de 2007, 22:40:27 pmCita de: Ferni en 06 de Setembre de 2007, 22:39:13 pmCita de: SbdPrimera-Vitto52 en 06 de Setembre de 2007, 22:35:29 pm***** Ferni, no fotis que has trobat feina al Pallars i t'en vas a viure allà??casi pero no... aquest any encara suposo q stare tot l'any aquí, però q el q ve segurament ja si q piraré. Tot l'any que vol dir exactament, fins el gener del 2008 o fins el setembre del 2008?Ostres serà una gran pèrdua per la familia arlequinada i esplica que niras a fer allà¿l'any passat ja vaig estar apunt d fer-ho, aquest any tmb ho havia pensat però ara mateix la veritat q no puc.... pero q calculo que per a setembre-octubre del 2008 me n'aniré cap allà.Motius? canvi d'aires, i com que aquella és la meva 2ª casa de tota la vida doncs provarem sort.Jo sóc una mica pagesot en el fons....Doncs b et trobarem a faltar, però k si fara! Tindrem el Ferni cuidant cabres, ovelles, vaques i cultivan el camp, que es veu que això li agrada, esperem que aquests animals es portin millor que els xicots de la LFA que et van deixar força cansat!!
Cita de: SbdPrimera-Vitto52 en 06 de Setembre de 2007, 22:46:23 pmCita de: Ferni en 06 de Setembre de 2007, 22:42:54 pmCita de: SbdPrimera-Vitto52 en 06 de Setembre de 2007, 22:40:27 pmCita de: Ferni en 06 de Setembre de 2007, 22:39:13 pmCita de: SbdPrimera-Vitto52 en 06 de Setembre de 2007, 22:35:29 pm***** Ferni, no fotis que has trobat feina al Pallars i t'en vas a viure allà??casi pero no... aquest any encara suposo q stare tot l'any aquí, però q el q ve segurament ja si q piraré. Tot l'any que vol dir exactament, fins el gener del 2008 o fins el setembre del 2008?Ostres serà una gran pèrdua per la familia arlequinada i esplica que niras a fer allà¿l'any passat ja vaig estar apunt d fer-ho, aquest any tmb ho havia pensat però ara mateix la veritat q no puc.... pero q calculo que per a setembre-octubre del 2008 me n'aniré cap allà.Motius? canvi d'aires, i com que aquella és la meva 2ª casa de tota la vida doncs provarem sort.Jo sóc una mica pagesot en el fons....Doncs b et trobarem a faltar, però k si fara! Tindrem el Ferni cuidant cabres, ovelles, vaques i cultivan el camp, que es veu que això li agrada, esperem que aquests animals es portin millor que els xicots de la LFA que et van deixar força cansat!!marxaré de Sabadell amb l'alegria d'haver ajudat a ser campions de l'Interpenyes 2008 als noiets de la LFA i espero q deixant unes bones sensacions en els moments q saltaré a jugar al camp en el torneig ( a veure si cau algun golet!!) .Escolta!!! qui t'ha dit q aniré a cuidar cabres? jejej això no ho he dit això... la intenció és treballar del q he estudiat
Si Eric funciona b aquesta estrategia, però després et tindries que canviar el nick del foro per dur a terme les declaracions, aqui et deixo unes propostes de nicks:Cancerbero, Arquero, Sullons, Cancerber, Porterasu, entre d'altres . . .