Autor Tema: Proposta  (Llegit 3006 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: Proposta
« Respondre #20 el: 20 de Agost de 2007, 23:00:18 pm »

Precisamente la de Castelldefels fue de las pocas aficiones que el año pasado nos trataron absolutamente con corrección dentro de las que encontramos en los desplazamientos.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #21 el: 21 de Agost de 2007, 00:29:01 am »
Els que siguin mes antics com jo sempre hi hagut  molta rivalitat amb el figueres ja en el camp antic aixi que jo diumenge nomes un crit  SABADELL SABADELL

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #22 el: 21 de Agost de 2007, 00:39:09 am »
y la gente de Castelldefels....?  (poca por cierto, segun vimos el año pasado..), seguirán siendo del Castelldefels (de 3a), se pasará a este enjendro nuevo, o serán de los dos??    Tanta aficion hay como para compartir afición (y carnet de socio!) con dos equipos, si no deja de ser un pueblo??   Habrá alguien que pague un carnet de 2aB y uno de 3a, cuando hemos visto en propias carnes lo que cuesta ni tan solo pagar uno??      :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #23 el: 21 de Agost de 2007, 09:50:39 am »
Els que siguin mes antics com jo sempre hi hagut molta rivalitat amb el figueres ja en el camp antic aixi que jo diumenge nomes un crit SABADELL SABADELL

I tant que sí ¡....  Fins i tot a l´última època de Segona A i tenint en compte que el Terrassa estava a les "catacumbes" del futbol, el nostre rival nº 1 era el Figueres (equip afiançat a Segona A en aquell moment). Despré ja vindria potser el Barça B.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1013
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #24 el: 21 de Agost de 2007, 10:21:32 am »
Jo el que em pregunto es el següent: Si aquesta maniobra que s'ha fet amb el Figueres l'haguessin volgut fer amb algun club important de primera divisió que hauria fet la federació? s'hauría actuat igual que amb el Figueres? Recordo aquell intent per fer baixar de categoría a Celta i Sevilla per l'impagament d'unes quantitats a la finalització del plaç i la baixada de pantalons de la mateixa federació davant la pressió d'amdos clubs mentres que al pobre Palamós com que no pintaba res s'el varen "carregar" sense miraments. Amb aixó vull dir que més enllá de la marranada del Sr. Flix existeix un organisme que s'en fot dels clubs modestos i que legisla en funció de les consecuencies que li pot reportar si el damnificat es un dels grans o no. La llei ha de ser igual per tothom i amb els mandamassos de la actual federació aixó no es així. El meu suport no es per al Figueres en particular sino per a tots els clubs modestos d'aquest païs que estem sotmesos a l'arbitrarietat d'una federació que nomes vetlla per als seus propis interessos i que si finalment acaba donant llum verda al miapuesta Castelldefels estará ficant a tots els clubs d'inferior categoría al punt de mira de qualsevol oportunista que vulgui fer el mateix amb qualsevol de nosaltres que no tingui el seu paquet accionarial protegit.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #25 el: 21 de Agost de 2007, 10:40:01 am »
Els que siguin mes antics com jo sempre hi hagut molta rivalitat amb el figueres ja en el camp antic aixi que jo diumenge nomes un crit SABADELL SABADELL

I tant que sí ¡....  Fins i tot a l´última època de Segona A i tenint en compte que el Terrassa estava a les "catacumbes" del futbol, el nostre rival nº 1 era el Figueres (equip afiançat a Segona A en aquell moment). Despré ja vindria potser el Barça B.

Carai.. si que teniu memoria històrica..jejeje

Jo soc dels que m'agrada que tots els equips catalans vagin bé (això si, el Terrassa que li vagi bé pero per sota nostre), pero res de rencor amb cap equip :P  i em sap MOLT greu això del Figueres, i si es fa algun càntic a favor del Figueres i en contra del Flix aquest, jo m'hi apunto! Ànims Figueres!

Això si, durant el partit, estaré 100% centrat en animar al meu equip, el Sabadell!!!!!!

Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!