Minotaure, insisteixo en que si la polícia es va possar a repartir és perq deuria fer una bona estona que se sabia que s'havia de tancar el local. El q la gent amb l'excusa d q era la última nit doncs van voler allargar l'estona i els altres ( la polícia) q no estan d'històries doncs a la mínima van començar a repartir. Tan si us agrada com si no les normes estan per cumplir-les i si un local s'ha d tancar a una hora s'ha d tancar a una hora, i si la clientela sap q s'ha d tancar a una hora i es queden dins el local han d ser concients q en un moment donat pot entrar la polícia a fer fora a la gent d la manera q sigui...
Jo ja se quin tipus d'ambient es respirava en aquell local, i tmb se l'ambient q es respira al capdavant de moltes de les manifestacions de Barcelona i continuo dient q qui va rebre sabia d sobres q no havia d'estar allà... o em faràs creure q els q van rebre no savien a quina hora es tancava el local? vinga home, continuo dient q ja se com van aquestes coses i em fa molta gràcia q penseu q si el local hagués sigut d'un altre tipus d'ambient no hauria passat tot això.
Sobre això q dius de l'Area ja et puc ben assegurar q si la polícia no va entrar a repartir amb la porra va ser perq els porters ja es van encarregar ràpidament a que en qüestió de 10 minutets es tanqués el local. És més, els propis porters ja es van encarregar d treure d males formes als "xulitos" q es ressistien a sortir del local.....
Ara bé, el q si q penso és q si va passar això és culpa dels propietaris del local d no tancar a la hora, sigui l'últim dia sigui el q sigui.....
ültimament estan tancant moltes discoteques i ja sabeu q en el tema horaris estan molt estrictes, doncs no crec q aquestes discoteques perq sigui l'últim dia tanquin fora d la hora habitual.
Un clar exemple és la discoteca Dsigual q tmb van fer una mena d festa de despedida hi ha la hora es va haber d tancar per ordre dels Mossos. Si en aquell local la gent s'hagués ressistit a sortir, doncs estaríem parlant d'un cas Bemba 2 i una altre batalla campal.
Tmb fa poc van tancar el Xque i no crec q perq fos l'últim dia tanquessin ni 30 minuts més tard de la hora normal.
I sobre el tema Oleguer penso q si se l'acusa serà perq a fet alguna cosa, ja pot ser de Sabadell com jugador del Barça q si ha fet això ha d pagar com tothom!!