Autor Tema: BRISTOL ROVERS a la Lliga 2007-08.  (Llegit 14668 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
BRISTOL ROVERS a la Lliga 2007-08.
« el: 19 de Agost de 2007, 12:58:02 pm »
Bristol Rovers Football Club
    1 - 1     
Crewe Alexandra Football Club

Davant 7750 espectadors.
2 partits, 2 punts. 14 posició de 24.

Més a:
http://www.bristolrovers.premiumtv.co.uk/page/Home/
« Darrera modificació: 08 de Juny de 2008, 13:11:25 pm per WebTeam SBD »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Bristol Rovers a la Lliga.
« Respondre #1 el: 19 de Agost de 2007, 15:30:13 pm »
24 equips son a aquesta lliga ??? Han començat ara a l'Agost i que es tiran jugant fins a l'Agost de l'any que ve.. ??? :ostres
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 22 de Agost de 2007, 00:05:20 am »
24 equips son a aquesta lliga ??? Han començat ara a l'Agost i que es tiran jugant fins a l'Agost de l'any que ve.. ??? :ostres

Ala!!!!

Son només 46 partits + la FA Cup + la League Cup + altres 2 trofeigs de nivell d'allà.
Pensa que la lliga la van començar el Dissabte 11 d'Agost i l'acaben el 3 de Maig, i el 26 i 29 de Desembre i l'1 de Gener allà juguen. Que aquí son molt 'senyuritus' :icon_exclaim:

Proper partit:
Dissabte 25, 15:00 hores... Oldham-Bristol Rovers FC                   

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 22 de Agost de 2007, 00:10:48 am »
Allà en època de vacances no paren pq saben que son les epoques en les quals les famílies poden anar tots junts a veure el futbol i llavors juguen un parell de partits a la setmana. Akí estem molt mal acostumats xD

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #4 el: 22 de Agost de 2007, 00:37:55 am »
En esa categoría se observa que hay equipos con mucho nombre dentro del fútbol inglés como por ejemplo el Leeds United, este tiene en la clasificiación un menos 9 puntos, ¿qué habrá hecho para tan fuerte castigo? eso no lo vemos en españa aunque se decubra el mayor complot manipulador de la competición.
                                                        :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 22 de Agost de 2007, 00:42:10 am »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 22 de Agost de 2007, 00:50:53 am »
En esa categoría se observa que hay equipos con mucho nombre dentro del fútbol inglés como por ejemplo el Leeds United, este tiene en la clasificiación un menos 9 puntos, ¿qué habrá hecho para tan fuerte castigo? eso no lo vemos en españa aunque se decubra el mayor complot manipulador de la competición.

Allà la cosa és més seriosa que aquí o que a Itàlia. Allà et sancionen, i ja pots anar queixan-te, que si et sancionen, ni la reina et salvarà.

L'any passat ens van imposar 10 punts de menys (anavem a descendre igualment) i aquest any ens han posat 15 punts de menys, encara que amb la plantilla que tenim, la cosa anirà fine si sortim d'allà baix.

P.D.: Per cert, jo també soc soci-accionista del Leeds United, l'equip més odiat de les Illes i part d'Europa, però un dels equips amb més socis-accionistes del mòn... i 24.036 espectadors a l'últim partit a casa (4-1 al Southend).

http://www.leedsunited.com/

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #7 el: 25 de Agost de 2007, 18:54:36 pm »
Oldham 0 - Bristol Rovers 1.
 Primera victoria dels nostres "cosins" arlequinats a la "League 1".

http://www.bristolrovers.premiumtv.co.uk/page/MatchReport/0,,10328,00.html

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #8 el: 25 de Agost de 2007, 19:28:41 pm »
P.D.: Per cert, jo també soc soci-accionista del Leeds United, l'equip més odiat de les Illes i part d'Europa, però un dels equips amb més socis-accionistes del mòn... i 24.036 espectadors a l'últim partit a casa (4-1 al Southend).

http://www.leedsunited.com/

Quan et vas fer soci? aquell Sant Jordi del '75?  quan al minut 6 de joc en LORIMER va fer emmudir el Nou Camp i va tirar per terra les il.lusions cules per una copa d'Europa que feia 14 anys que no disputaven? bé en Clares ve fordar la porta del STEWARD quan faltaven 20m però ja no van poder més
Has estat mai a Ellan Road?  quin ekip el LEEDS eh????  de jugar a 2a a guanyar la premier, hòstia quins dies de glòria ens va regalar ERIK CANTONA, la seva avia és catalana ho sabies?........ els catalans del LEEDS vam tenir la recompensa de poder veure el partit europeu que es va haber de repetir al NOU CAMP contra els alemanys que ara no puc recordar........... i es clar al Nou Camp vam tornar a guanyar jejej. Els porters de l'estadi no em volien deixar entrar amb l'afició anglesa fins que els vaig expliocar amb el meu anglès macarrònic que jo era del LEEDS però parlava català i tot perquè el que venia amb mi no parava de parlar i van veure que no erem anglesos
« Darrera modificació: 26 de Agost de 2007, 19:26:59 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 27 de Agost de 2007, 18:03:59 pm »
Quan et vas fer soci?
Has estat mai a Ellan Road?

No soc soci de carnet amb butaca. Soc soci-accionista. L'any passat van fer una campanya per a fer soci-accionistes per 1 Lliura, i per simpatia, m'en vaig comprar 1 per a la meva cartera d'accions. No és gran cosa, però és la meva col-laboració al club.

Desgraciadament, mai he pogut anar a Anglaterra ni a Ellan Road, però vaig anar a veure l'any 2000 més o menys un partit a Can Fanga que ens van fotre 4-0. Quin drama, a més, una mica més i la poli aspanyola em fot en un autobús de hooligans i en un avió cap a les Illes. Quina nit inoblidable!

Ah, i per cert, Em vaig afeccionar al futbol anglès i al LUAFC quan tenia 14 anys, que per fortuna meva vaig veure uns quants partits de l'equip i algunes 'actuacions' de Vinnie Jones (la temporada que va estar allà), i vaig veure el fútbol de veritat, no les 'marietes' que a vegades es veuen en aquests camps d'aquí. En Cantona va acabar de reafirmar el meu gust per el LUAFC.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #10 el: 28 de Agost de 2007, 11:46:43 am »
Perquè dieu que és l'equip més odiat de les Illes i de gran part d'Europa?  ???  :o

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 28 de Agost de 2007, 14:20:22 pm »
Perquè dieu que és l'equip més odiat de les Illes i de gran part d'Europa?  ???  :o

Per ser una de les aficions que més es desplaçaven per Europa, i dels que més animaven (i a vegades la liaven).

A més son molt 'anglesos', i no tenen gaire simpatia amb els equips de la resta de les illes.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #12 el: 28 de Agost de 2007, 15:35:24 pm »

Per ser una de les aficions que més es desplaçaven per Europa, i dels que més animaven (i a vegades la liaven).

A més son molt 'anglesos', i no tenen gaire simpatia amb els equips de la resta de les illes.

Les envejes...  ::)  :beer2

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: BRISTOL ROVERS a la Lliga.
« Respondre #13 el: 03 de Setembre de 2007, 03:51:24 am »
per cert aquesta jornada el Bristol Rovers va empatar a 2 contra el historic Nottingham Forest després d'anar guanyant 2-0,el conjunt arlequinat ocupa el vuitè lloc de la classificació amb 6 pts en 4 jornades i sense coneixer la derrota.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #14 el: 08 de Setembre de 2007, 15:05:35 pm »
Gran victoria del Bristol Rovers al camp del Luton Town amb 2 gols de Lambert  :clap :clap
28-05-2011 - Eibar -

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #15 el: 08 de Setembre de 2007, 15:44:57 pm »
Gran victoria del Bristol Rovers al camp del Luton Town amb 2 gols de Lambert  :clap :clap

Quina posició ocupen a la taula?

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #16 el: 08 de Setembre de 2007, 15:54:32 pm »

Doncs ara mateix son 5ens amb 9 pts en 5 jornades 2 victories 3 empats 0 derrotes , pero encara falta per jugar tota la 5ena jornada.
28-05-2011 - Eibar -

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #17 el: 08 de Setembre de 2007, 15:57:22 pm »

Doncs ara mateix son 5ens amb 9 pts en 5 jornades 2 victories 3 empats 0 derrotes , pero encara falta per jugar tota la 5ena jornada.

Quantes places donen dret a l'ascens?  :beer2

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #18 el: 08 de Setembre de 2007, 16:00:22 pm »

Quantes places donen dret a l'ascens?  :beer2

uff aixo ja no ho se jeje
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #19 el: 08 de Setembre de 2007, 16:52:22 pm »
Viendo la tabla de posiciones, parece que los dos primeros suben directamente, los cuatro siguientes pueden que jueguen un play off, desconozco si es buscando una tercera plaza o una tercera y cuarta y bajan los cuatro últimos del grupo.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia