Autor Tema: 40 anys de la Nova Creu Alta  (Llegit 5031 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
40 anys de la Nova Creu Alta
« el: 21 de Agost de 2007, 13:12:22 pm »
Doncs ahir, 20 d'agost de 2007, la Nova Creu Alta va fer 40 anys. Va ser un 20 d'agost de 1967, quan es va inaugurar el que a hores d'ara segueix sent el nostre estadi.
Per tal d'inaugurar el camp, es va jugar un partit entre el C.E.Sabadell i el F.C.Barcelona amb resultat 1-0 amb gol de Josep Maria Vall.
Des d'aquella data, l'estadi ha vist un munt de tardes glorioses i també tardes molt tristes per els arlequinats.

M'agradaria saber quin ha estat el vostre millor record que hagiu viscut a la Nova Creu Alta i el pitjor... :mmmm
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
Re: 40 anys de la Nova Creu Alta
« Respondre #1 el: 21 de Agost de 2007, 13:18:28 pm »
El mejor:   la primera vez que la pisé, y el ascenso a 1a, ganando al Atco. Madrileño  :ok

El peor:  pues..... la humillación de ver como nos querian descender a 3a los niñatos del Español B, mas concretamente el hijo de p... del Coromina,  y la derrota ante el Burgos, que podria haber supuesto nuestro regreso a 2a A..   :ko

¡¡¡  PER MOLTS ANYS NOVA CREU ALTA !!!      :pastis   (sopla la vela y desea volver a ver partidos de 1a...)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #2 el: 21 de Agost de 2007, 13:23:47 pm »
El mejor : Sabadell 2-1 Terrassa ; todos los arlequinados celebrando el segundo tanto arlequinado y los egarenses callados i luego cuando se acabo saltamos al campo a insultar a la otra aficion que no podia hacer nada.

El peor: Sabadell 0-3 Levante 'b' que decendimos a tercera.
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #3 el: 21 de Agost de 2007, 13:52:01 pm »
Per mi.. un dels millors records el 5-1 al Terrassa (que realment va ser un 5-0, pero bueno...), i els pitjors el del play-off contra el Burgos.

Per sort de bons n'hi ha molts més, recordo els primers anys que hi anava amb el meu avi, l'any que vaig convencer per fer-se socis als meus pares, també diferents golejades, celebracions (com les 2 ultimes d'ascens a segona B), etc...

Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #4 el: 21 de Agost de 2007, 13:53:18 pm »
Els millors el 5-1 fantasma del Terrassa i el recent 4-0 al Caudal. El pitjor record és el 0-3 contra el Llevant B, ja no pel descens sinó per la impotència de tot un club reflexada en els jugadors de no saber fer millor les coses.
The pride of Catalunya

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #5 el: 21 de Agost de 2007, 13:57:05 pm »
El millor :  La repetició del partit contra l´Osasuna, amb l´estadi ple, tothom animant al Sabadell i al final celebrant la victoria amb bogeria. Mai he tornat a viure en un camp de futbol aquell ambient, va ser irrepetible.

El pitjor :  L´unic partit en que he marxat abans d q s´acabés. Jugavem contra l´Orihuela si no recordo malament, plovia, van obrir la tribuna i tothom allà dins, el linier no  feia més q senyalar fora de jocs, ens acribillaven a faltes i l´arbit no deia res. En el moment en q ens van anular un gol (de cap de Vinuesa) perfectament legal, m´en vaig anar del camp amb un atac d´ansietat, ho vaig pasar fatal. Finalment vam acabar 0 - 0.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #6 el: 21 de Agost de 2007, 13:59:13 pm »
Sin duda el mejor fue la victoria ante el At.Madrileño que nos llevo a primera división de nuevo. El peor, Sabadell- Castilla, 2 de Septiembre de 1981, primer partido de liga, en la media parte, y siendo crio, corriendo de una porteria a la otra en la media parte, tropece y cai, dejandome un trozo de rodilla pegado en el hormigon de la grada. Me perdi la segunda parte pq me llevaron en ambulancia a Santafe. 6 puntos en la rodilla y una cicatriz para toda la vida.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #7 el: 21 de Agost de 2007, 14:04:36 pm »
Para mi ya ke soy mas joven que algunos no e vivido tanto recuerdo un partido contra el barça kel portero para un penalti con las piernas pero mi memoria....

Lo mejor el partido contra el gandia penultimo de akella liga y ultimo en casa y lo peor burgos ke encima kuando pase por la zona de akellos c******* uno me empujo sin kerer o keriendo nunca se sabra por la grada i me raske toda la pierna, pase parte del partido con la pierna sangrando pero animando delante de ellos :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #8 el: 21 de Agost de 2007, 15:18:44 pm »
Doncs per mí com a millor dia em quedo amb dos: l'ascens contra el atlético madrileño i el partit de repetició contra l'osasuna. I com a accesit quan vaig poder veure el meu ídol de la infància: Arconada.  ;D
El pitjor... doncs també em quedo amb el del play off contra el Burgos i aquell gol anul.lat misteriosament...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #9 el: 21 de Agost de 2007, 15:34:21 pm »
doncs jo coincideixo, els millors records sense dubte el sabadell - at.madrileño i després el Sabadell - Gandia i també inclouria el Sabadell - Caudal d'aquest any. els pitjors el Sabadell - Burgos del play off i el Sabadell - LLevant B que ens va portar a tercera.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #10 el: 21 de Agost de 2007, 15:40:16 pm »
Com a bons records, per la meva relativa curta edat, destacu de la Nova Creu Alta la final de la Copa de la Reina entre el  :scut i el Hispalis... i l'anada de la final del play off contra el Mieres.

El pitjor... contra el Burgos en el play off d'ascens a 2a A (contra el Llevant "b", per sort, no hi era)

felicitats NOVA CREU ALTA !!
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #11 el: 21 de Agost de 2007, 16:36:19 pm »
Sens dubte el partit de l'ascens a primera, era un "crio" encara però el sentiment arlekinat va arrelar aquell dia per sempre. I com no el partit repetició amb l' Osasuna en el que em vaig deixar la veu, crec que el camp deu tenir el record de public aquell partit, perque si oficialment entraven 20.000 persones com a poc i havien 30.000, una bojeria.
I els pitjors records, qualsevol partit amb el Madrid, que la meitat del camp animi al equip visitant i que alguns insultin al Sabadell i als Catalans, sent i treballant aqui, donava molta llastima.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #12 el: 21 de Agost de 2007, 16:37:14 pm »
Millors records: Sabadell-Elx, Sabadell-Gandía, Sabadell-Mallorca, Sabadell-Peralta i Sabadell-Caudal

Pitjors: Sabadell-Burgos, Sabadell-Castelló, Sabadell-Burgos, Sabadell-Llevant B

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #13 el: 21 de Agost de 2007, 17:45:10 pm »
els millors records per a mi el 5-1 al terrassa y el 4-0 al caudal.
el pitjor el 0-3 del levante!
SOM DE 2a A!!

Connectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #14 el: 21 de Agost de 2007, 19:44:10 pm »
Yo estuve en la inaguracion del campol, tengo vagos recuerdos pues tenia 5 añitos por aquella epoca.

Mi mejor recuerdo la repeticon del Sabadell -Osasuna y el peor recuerdo fue un C.E. SABADELL - Sevilla, F.C.  , del año 1972 que empatamos 1 a 1 y nos dejo virtualmente en 2 Division

la meva sang és arlequinada

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #15 el: 21 de Agost de 2007, 19:48:59 pm »
el meu millor record va ser el partit contra el atletico madrileño, vaig trepitjar per primer cop la gespa del estadi i vaig abraçar als meus herois (tenia jo uns 10 añets mes o menys  :tongue3:
i el pitjor va ser el dia contra el llevant B que varem baixar a tercera   :paret
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #16 el: 21 de Agost de 2007, 20:05:50 pm »
40 anys... I espero que hi puguem estar uns quaranta més com a mínim. Tenim un estadi maravellós, és casa nostra i ens l'hem d'estimar com a tal. Tots nosaltres tenim records imborrables en aquesta bombonera arlequinada, alguns de bons i d'altres de menys bons, però sempre animant al nostre Sabadell.
Si per mi fos, el declararia una "maravilla del mundo" :reverencia2, però tenint la possibilitat de trepitxar-lo cada quinze dies ja en tinc prou. Personalment, no me'n cansaria mai de mirar-lo, i ara encara menys tal i com tenim la gespa... Una autèntica catifa!
Després d'haver passat per èpoques (properes) en que determinats presidents amb simpaties cubanes havien inclús anat al Registre de la Propietat... Avui dia encara podem seguir disfrutant d'un dels millors estadis de futbol de Catalunya, per sort!
Apa doncs, molts anys de vida a un estadi que jo encara somio en algún dia tornar-lo a veure a Primera Divisió i... AMPLIAT!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!! I LLARGA VIDA A LA NOVA CREU ALTA!!!!! :pastis
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #17 el: 21 de Agost de 2007, 20:11:28 pm »
A la vella Creu Alta ens varem estar 62 anys així que aquesta encara li podem dir "Nova".

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #18 el: 21 de Agost de 2007, 21:06:04 pm »
Els tipics partits d'ascens amb l'At.Madrilenyo o repetició amb l¡Osasuna van estar molt bé po jo era petit i tot i flipar amb l'ambient no em donava tampoc massa compte de les coses , po més endavant si ke em va  marcar un 3-0 al Betis la temporada 91-92. L'estadi era ple de betics , i al final del partit més d'un que havia començat com a betic , va sortir com arlekinat. Akell dia vaig donar-me compte de lo falsa ke a vegades es la gent i kom s'apunten a carro guanyador.

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #19 el: 21 de Agost de 2007, 21:13:25 pm »
Pues mi mejor recuerdo sin duda el dia que lo pise para hacerme las fotos de la boda.........y el peor pues muchos,cualquiera que perdamos.Pero sin duda ningun edificio ni monumento me a visto sufrir y disfrutar tanto como este. :beer2
Millor Seguidor