Autor Tema: 40 anys de la Nova Creu Alta  (Llegit 5022 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: 40 anys de la Nova Creu Alta
« Respondre #20 el: 21 de Agost de 2007, 23:49:47 pm »
Millors records:

Sabadell 3 Real Madrid 0 (1ª Divisió)

Sabadell 3 Barça 2 (1ª Divisió)

Sabadell 3 Real Madrid 2 (partit de copa desprès de remontar un 0-2 en contra i encara amb un penal no assenyalat en els ultims minuts a PeriKo Alonso)

Sabadell 2 Brujes 1 (partit de UEFA)

Sabadell 2 At. Madrileño 0 (partit que va suposar l'útim ascens a 1ª divisió)

Repetició del Sabadell Osasuna a primera divisió amb tot el suport dels mitjans de comunicació i afecció catalana per la injusticia d'aquest fet. i evidentment amb la victória del nostre equip, la qual cosa va possibilitat que en el últim partit de lliga empatant a Càdiz el Sabadell mantingués un any més la categoria a 1ª divisió.

i... un llarg etzètera de victòries del nostre equip a la Divisió d' honor del futbol espanyol..... :bandera

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #21 el: 21 de Agost de 2007, 23:57:28 pm »
Perdó però em sembla que m'he equivocat ja que el resultat del Sabadell Bruj :banderaes de la copa de Ferias (actualment UEFA), va ser de 2-0 en lloc de 2-1.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #22 el: 22 de Agost de 2007, 08:27:14 am »

els millors records:

· la repetició del sabadell-osasuna: segur que estareu d'acord amb mi de que aquests partits només es viuen un cop en tota la vida.

IRREPETIBLE !!

· sabadell 1 valència 0, el darrer partit de lliga a 1a a la NCA. un partit ajustat i vibrant que donava esperances per aguantar, cosa que no va poder ser.

· sabadell 2 espanyol 2, a segona A l'any que vam estar a la part alta, per l'ambientàs al camp.

el pitjor de tots..:

· l'agonia a 2aA el darrer descens !!

· i el 0-3 que vam acabar fa 15 mesos la lliga.

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #23 el: 22 de Agost de 2007, 08:37:55 am »
Coincideixo amb tu, el meu record més especial és el Sabadell-Osasuna II :beer2

Però també el dia de l'Atlético Madrileño...  :cheer

No tinc un pitjor record clarament definit.

« Darrera modificació: 22 de Agost de 2007, 09:14:55 am per Daniel D.L. »

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #24 el: 22 de Agost de 2007, 11:55:31 am »
Bé dintre de la meva curta edat destacaria dos grans moments:
El Sabadell-Gandia amb el camp a reventar (gol de Sala, potser?? :mmmm ) i el Sabadell-Caudal de fa poc més de dos mesos.
I el pitjor el Sabadell-Llevant B de l'any passat.

MOLTES FELICITATS NCA!! :DDD
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #25 el: 22 de Agost de 2007, 20:01:27 pm »
Partint de la base qe soc del 1984 i soci des del 1996:

Millor record>> Les jornades abans del play-off a 2A, cada vegada es veia mes a prop i cada dia diumenge era una festa

Sabadell-Tafalla, permanencia a 2B

Pitjor record>> Sabadell-Burgos, l'unica vegada que no he acabat de veure un partit...

P.d.: Pitjor record d'arlequinat, a Vilatenim, allà vem baixar psicologicament, lu del Llevant B ja no era res
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #26 el: 22 de Agost de 2007, 20:56:45 pm »
lomejor hay varias citas historicas y varias muy tristes las mejores que despues de 40 años y haber pasado loque nos ha a pasado que emos estado al borde de desaparecer seguimos hai la remontada de copa contra el madrid y que luego nos robaron en la capital y por supuesto el partido de las 100pts nosolo los 90 minutos sino como se vivio durante todo el dia (MUCHAS GRACIAS ARROYOS ) ya que desde las seis de la mañana la gente hiva atrabajar con las banderas y haciendo sonar la bocina lo peor sufro de azeime visca el sabadell y el que no piense igual peor para el

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #27 el: 23 de Agost de 2007, 09:55:10 am »
Jo més que d'un partit en concret el que recordo es l'ambient de futbol que es respirava quan a l'estadi es veníen les famoses "almohadilles", quan encara podíes trobar a la general els venedors de refrescos que anaven recorreguen la gradería, quan al arribar a l'estadi trobaves al costat de cada porta (quan s'obríen totes) les paradetes on veníen trompetes, gorres i demés estris tant del Sabadell com de l'equip visitant, etc. etc. Recordo quan a 2ª divisió jo amb la meva bandera del Sabadell em trovaba rodejat de gorres bermelles del Múrcia o blanquibermelles del Granada o verdiblancas del Betis (fins i tot recordo un tío del Betis disfressat de sevillana donant espectacle per la general) i les batusses que de tant en tant es muntaven entre aficionats d'un i d'altre equip. Ara va molta menys gent al fútbol (fins i tot aquells equips del sur ja no arrosseguen la mateixa quantitat de gent que abans) a no ser que es tracti d'un partit important.

joseph

• Visitant
« Respondre #28 el: 23 de Agost de 2007, 19:09:42 pm »
La repetició contra l'osasuna per a mi va ser massa, ens volían enfonsar i no van podER.

El pitxor que ara recordi el Play Off, contra el Burgos, encara m'enrecordo de la mare de l'arbitre MARTINEZ TERREN aragonès el molt fill de ......

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #29 el: 27 de Agost de 2007, 19:55:57 pm »
El millor record: repetició contra osasuna i l´ascens de tercera a segona a la temporada 76/77 contra el olimpic de xàtiva
El pitjor record: el descens a tercera divisio perque es la pitjor situacio esportiva del club en tota la seva historia

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #30 el: 28 de Agost de 2007, 08:35:05 am »
como dice la ceba mekanica aquellos partidos de primera incluso de segunda contra el betis sevilla malaga rayo osasuna castellon siempre con pelea final tanto aki como es castalia gente que venia el malaga llevaba una gorra a los quince dias venia el betis le daban la vuelta a la gorra je je je ambientazos copa del rey contra el madrid el bilbao de clemente con cena incluida eso era ambiente que dure otros cuarenta años mas y que vuelva aquel ambiente       

felicitats nova creu alta  :felicitats
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13