resultats finals a Primera, aquesta tarda:
DEPOR 0 - 3 ALMERIA
MALLORCA 3 - 0 LLEVANT
RACING 0 - 0 BARCELONA
RECRE 1 -1 BETIS
ATHLETIC 0 - 0 OSASUNA
en joc:
VALENCIA- VILLARREAL
ESPAÑOL- VALLADOLID
que dir d'aquesta primera jornada pffffffff, veient el resultat final del Depor- Almeria em venen bastantes ganes de *****-si, entre el Depor i el Sabadell m'han tret en menys de 24 h. la ilusió q em feia l'inici de lliga, jeje, espero q millori la cosa, en el cas del Sabadell, en el Depor no crec q millori, tenim un equip per a patir moooooooooooooooltí
ssim per a no baixar, però apessar de ser.ne conciente no m'esperava pas un ridícul així contra un equip que acaba d pujar a 1ª.....
Cambiant d tema, sorprenent tmb el 3-0 del Mallorca davant el Llevant, aquest Mallorca crec q sta cridat a ser la revelació d'aquesta temporada amb WEbó y Güiza de davanters, i bueno destacar també el 0-0 al Sardinero, el Barça q es deixa els 2 primers punts a domicili davant d'un equip, per a mi tmb amb molts números d baixar, i jugant una bona estona amb 1 jugador menys.
Apessar d'aquest supossat "pinxasu" del Barça, em fa bastanta pena llegir textos com aquests:
http://sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=435962&idseccio_PK=803 Segurament si el pal d'Henry hagués sigut gol aquest text només tiraria floretes a la nova galaxia blaugrana....