Autor Tema: Quines eren les bombes de l'estiu ?  (Llegit 13681 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Quines eren les bombes de l'estiu ?
« el: 27 de Agost de 2007, 14:54:53 pm »
A més de la de Roger, hi va haver força gent que va parlar d'altres bombes.

Quins noms eren  :icon_question:
Si no recordo malament, a la colla de la força arlekinada, algú us va filtrar noms.... Quins noms eren  :icon_question:

Bàsicament ho pregunto per saber quins noms es movien aquells dies per les oficines.......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Quines eren les bombes de l'estiu ?
« Respondre #1 el: 27 de Agost de 2007, 14:56:18 pm »
la primera bomba que es va parlar era Diego Torres, els demes ni idea.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #2 el: 27 de Agost de 2007, 14:59:09 pm »
La primera bomba era Diego Torres pero que si no vaig equivocat el Rayo li va fer una contraoferta amb un paston i no va vindre, despres es va parlar d'una altra bomba no? que surti el nom :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 27 de Agost de 2007, 15:12:19 pm »
Però una contraoferta pq? Jo tenia entès q havia signat per 2 o 3 anys...

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #4 el: 27 de Agost de 2007, 15:15:05 pm »
em sembla que el jugador volia vindre i tal, i quan el sabadell nava a pagarli la clausula li van fer una contraoferta i es va quedar :beer2

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #5 el: 27 de Agost de 2007, 15:18:11 pm »
la bomba ha estat aquest any CAÑADAS  a l'alacant...

50 "kilos" de traspàs

25 "kilos" de fitxa

més comissions...

a veure qui de la fundació posa algun duro...
a veure si el posen president o vice-president de la fundació...
a veure si el president posa un duro...

sense duros, no hi ha bombes !
i amb duros, si no et deixen treballar a gust, les bombes no exploten !

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #6 el: 27 de Agost de 2007, 15:19:16 pm »
NO ME LO CREO...  Contraoferta??   Pues si este tio tiene FIRMADO un contrato por mas años de unos 40 kilos.... Alguien se cree que el  :scut  le iba a ofrecer mas??   Venga hombre.... Otra cosa es que su representante filtre ese posible interés para sacar tajada y que se le aumente la ficha que hasta ahora tiene....  O es que os creeis que un tio deja de jugar en primera división, para irse a 2aB asi como asi?       :no:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #7 el: 27 de Agost de 2007, 15:20:23 pm »
NO ME LO CREO...  Contraoferta??   Pues si este tio tiene FIRMADO un contrato por mas años de unos 40 kilos.... Alguien se cree que el  :scut  le iba a ofrecer mas??   Venga hombre.... Otra cosa es que su representante filtre ese posible interés para sacar tajada y que se le aumente la ficha que hasta ahora tiene....  O es que os creeis que un tio deja de jugar en primera división, para irse a 2aB asi como asi?       :no:

amen.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #8 el: 27 de Agost de 2007, 15:21:25 pm »
I el sabadell pagant clausules de rescisió? xD

antcarcer

• Visitant
« Respondre #9 el: 27 de Agost de 2007, 15:44:16 pm »
Si, esta directiva se contradice dia si y dia tambien...
A primeros de julio dijeron que para completar la plantilla faltaban dos medios y un delantero con distintas caracteristicas a ollés, y que yo sepa solo han traido a miki. Empieza la liga seguimos igual que en pretemporada, y ayer con dos a cero, cuando me iba, vi a un empleado del club y le dije que a que esperaban para hacer fichajes que las ibamos a pasar p***s, y yo pensando que me diria tranquilo que algo caerá me suelta que las valoraciones al final de temporada, aparte del cuento que no hay dinero que ya sabemos todos.

friend

• Visitant
« Respondre #10 el: 27 de Agost de 2007, 15:48:30 pm »
gorka pintado tenia un acord verbal amb dos representants de la directiva, millor no dire noms, i va venir el granada i li va fer una oferta irrechable i fora de l'abast del presupost del sabadell.

i l'altre era sergio postigo q tenia un acord amb ramon moya pero el salamanca es va ficar per enmig i no podia deixar escapar el tren de la segona a!

i no em crec aixo de diego torres q dieu q el sabadell pagaria clausules etc etc... perq amb akests diners hagues sigut imposible q ens hagues escapat en gorka!! ;)

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #11 el: 27 de Agost de 2007, 15:52:50 pm »

aqui només veig com la directiva "fa volar coloms"

i com el bo del "presi", tot i la seva bona gestió, no posa ni troba qui posi un duro.

el problema sempre ho repetiré i és el mateix...:

QUI VOLEU QUE POSI DINERS AL SABADELL, TAL COM ÉS ARA EL CLUB ?

NINGÚ, MAI EL TROBARAN

posar diners al sabadell és molt arriscat: avui pots posar 100 kilos i demà la fundació et pot fer fora !!

així, no hi ha res a fer !!

que paguin ells el carnet, i quan deixin fer, ja em tornaré a apuntar. peró em faré soci del sabadell, no de la fundIció !!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #12 el: 27 de Agost de 2007, 15:53:01 pm »
I el sabadell pagant clausules de rescisió? xD

Correcte..... estavem disposats a pagar la clausula al Rayo Vallecano + fitxa al Diego Torres........
I ara les estem passant pu.tes per portar gent contrastada......

Vaja, em sembla que us van aixecar la camisa els qui us van dir això......  :ko

www.miequipo.es

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #13 el: 27 de Agost de 2007, 15:54:16 pm »
Si, esta directiva se contradice dia si y dia tambien...
A primeros de julio dijeron que para completar la plantilla faltaban dos medios y un delantero con distintas caracteristicas a ollés, y que yo sepa solo han traido a miki. Empieza la liga seguimos igual que en pretemporada, y ayer con dos a cero, cuando me iba, vi a un empleado del club y le dije que a que esperaban para hacer fichajes que las ibamos a pasar p***s, y yo pensando que me diria tranquilo que algo caerá me suelta que las valoraciones al final de temporada, aparte del cuento que no hay dinero que ya sabemos todos.

dinarés? :laugh: :beer2

antcarcer

• Visitant
« Respondre #14 el: 27 de Agost de 2007, 16:11:51 pm »
No :xin-xin

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #15 el: 27 de Agost de 2007, 16:48:47 pm »

i com el bo del "presi", tot i la seva bona gestió, no posa ni troba qui posi un duro.

NINGÚ, MAI EL TROBARAN

posar diners al sabadell és molt arriscat: avui pots posar 100 kilos i demà la fundació et pot fer fora !!

que paguin ells el carnet, i quan deixin fer, ja em tornaré a apuntar. peró em faré soci del sabadell, no de la fundIció !!

Estic d'acord. Volem que hi hagi gent que inverteixi diners en el CE Sabadell... i la Fundació ho impedeix! Volem que vingui el Sr. Flix, amb el Miapuesta.com, i se'ns endugui l'equip cap a Badajoz, que aquell ajuntament paga una pasta per tenir un equip a Segona B! A més, veient el Cacereño, ja sabem que el futbol extremeny no té massa nivell i pujariem a Segona A, això sí, pujaríem amb el nom de Miapuesta Badajoz Jamon de Guijuelo.com, S.A.D., però jo m'hi apunto! Gaudiria molt veient aquest equip a Segona A...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #16 el: 27 de Agost de 2007, 16:55:22 pm »

NINGÚ, MAI EL TROBARAN

Estic d'acord. Volem que hi hagi gent que inverteixi diners en el CE Sabadell... i la Fundació ho impedeix! Volem que vingui el Sr. Flix, amb el Miapuesta.com, i se'ns endugui l'equip cap a Badajoz, que aquell ajuntament paga una pasta per tenir un equip a Segona B! A més, veient el Cacereño, ja sabem que el futbol extremeny no té massa nivell i pujariem a Segona A, això sí, pujaríem amb el nom de Miapuesta Badajoz Jamon de Guijuelo.com, S.A.D., però jo m'hi apunto! Gaudiria molt veient aquest equip a Segona A...

:o    :o    :o    :o    :o    :o    :o    :o    :o
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #17 el: 27 de Agost de 2007, 16:57:00 pm »
Nois per què no discutiu això en el tema que toca? Ja cansa el sentir tota l'estona els mateixos arguments i l'intentar treure el tema a la mínima oportunitat.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 27 de Agost de 2007, 18:22:46 pm »
Bombes de l'estiu...

Roger: No vé simplement per haver deixat el futbol. Lesions i el seu futur laboral han col-laborat a que es retirés. Simplement és un arlequinat més que veurà les accions dels jugadors des de la barrera.

Gorka Pintado: Com bé diu en friend, tenia un acord verbal. Desprès ens vé el Granada i per qüestió econòmica, marxa cap allà. Almenys va anar amb la veritat per davant.

Sergio Postigo: Moya tenia la seva paraula, però amb la condició de que si venia un Segona 'A' o Primera, aniria cap allà. Salamanca ha fet 'saltar' la llebre... o no.

Diego Torres: Tenia contracte amb el Rayo. Volia venir. Però les quantitats que pot moure el CE Sabadell, no estan a l'alçada del que cobra. En aquest moment també estavem en altres coses.

Simplement, la directiva ha volgut mirar les millors opcions sense comprometre la fràgil economia del nostre club. Nosaltres no tenim una casa d'apostes que foti calés per un tubo, ni un ajuntament que tingui diner negre per blanquejar, ni empresaris de la construcció de la costa que vulguin desgravar impostos.

Som el CE SABADELL FC, amb un Barça i Espanyol a 30 kilòmetres que es mengen tot el que poden, amb una limitada capacitat d'inversió pública i privada, i senyors, és el que hi ha, i per aquest any, no podem canviar res d'això. Hi ha la caixa que hi ha i s'ha invertit dintre del que podem.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 27 de Agost de 2007, 18:28:48 pm »
Bé, doncs jo segueixo sense entendre perque una ciutat com Sabadell, només pot "aspirar" a ser el 3r o 4rt pressupost més baix del grup.

Badalona encara està més aprop de Barcelona i té un equip per estar a la zona alta de la classificació..... i el Terrassa el mateix.

www.miequipo.es