Autor Tema: Quines eren les bombes de l'estiu ?  (Llegit 13677 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: Quines eren les bombes de l'estiu ?
« Respondre #40 el: 28 de Agost de 2007, 17:08:14 pm »
porque en todos los posto que ablas kitanovsky, siempre se acaba ablando de lo mismo, el tema personalmente ya me cansa  :Hecho_polvo:

Ferni

• Visitant
« Respondre #41 el: 28 de Agost de 2007, 17:50:54 pm »
pues yo me creo bastante todo lo q dice Kitanovsky. No entiendo mucho del tema pero estoy convencido q tiene razón. Lo q pasa q aquí mucha gente le gusta vivir engañada y el q no piensa como la mayoría ya se le tiene q faltar al respeto.... pues creo q este forero es d los mas coherentes de todo el foro.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #42 el: 28 de Agost de 2007, 18:42:33 pm »
a 30 kms. d'on...?

i...

GETAFE
RAYO VALLECANO
TERRASSA
BADALONA

per que poden tenir tants diners ?

GETAFE:
Has vist tot el que s'està construïnt per allà? En algun lloc s'ha de ficar diners per a desgravar. El dia que es pari la construcció, el Getafe tornarà a les catacúmbes del futbol. A l'ajuntafems d'allà també els convé, ja que així tenen al poble content.

RAYO VALLECANO:
Família Ruiz-Mateos, 24 anys desprès de l'estafa que els van fer els sociates, han recuperat part de l'emporium empresarial... si algun dia falten... el Rayo a regional.

TERRASSA:
El que no vem voler a la nostra directiva fa ans, segueix injectant pasta allà a través de les seves empreses, però com ara no en posa tanta... no estan a Segona 'A'.

BADALONA:
Després de la divisió de l'Esport Badaloní, i quan les 'famílies' sociolistes d'allà es van 'arreglar', l'ajuntament dona al colega Fermín tot i més, i si falla alguna cosa, ja tenen a un 'amic' a la FCF que els foterà un cop de mà.

El fútbol, és un joc d'interessos actualment, i la veritat és que dona fàstic. Aquí a Sabadell, mai podrem ser un Rayo o Getafe, per la simple raó de que s'han carregat part del teixit empresarial de la ciutat de Sabadell, que ha fugit a altres pobles de la comarca, i a més suen del CE SABADELL FC veient que si fiquen calers, mai els podran controlar, gràcies a la fundació.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #43 el: 28 de Agost de 2007, 19:32:13 pm »
Volvemos a la cuestión para lo que fue creado este tema: ¿Quines eren les bombes de l'estiu ? o es que hay interesados de que no se hable de esto, deberíamos estar enterados quienes eran esos jugadores y los motivos por lo que no han fichado.
                                                         :beer2

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #44 el: 28 de Agost de 2007, 19:49:01 pm »
Pero como quieren fichar bombas a cuatro duros? No queremos bombas, ni que nos vendan humo, queremos que nos digan lo que hay nada mas, no somos del Sabadell porque gane siempre porque si fuese así no estaríamos yendo al campo cada fin de semana, nos iríamos a ver al Barça y al Madrid y sacaríamos pecho por los títulos conseguidos, daríamos por **** cuando ganaramos la liga y cuando las cosas fueran mal dadas no se nos vería el pelo como la gran mayoría de los aficionados de estos equipos. En definitva NADIE les pidió grandes fichajes, ellos se lo han cocinado y servido todo, crean grandes expectativas y vamos a acabar corriendo para coger cualquier chaval para ocupar la plaza sub23.

P.D: No me quiero imaginar como se llevaron tales negociaciones, aún se deben estar riendo representantes y jugadores por las ofertas que les debieron hacer.
« Darrera modificació: 29 de Agost de 2007, 11:13:35 am per WebTeam SBD »

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #45 el: 28 de Agost de 2007, 19:56:20 pm »
Jo crec q algú (a saber qui) va oferir a la directiva una bona injecció economica si el Sabadell pujaba a 2ªB. Si no no s´enten que el Sr. Soteras i companyia amb la coherencia mostrada fins aquell moment llençesin les campanes al vol i diguesin que fariem un equipas.  Posteriorment aquell algú que va prometre diners es va fer enrera (pels motius que siguin aqui ja no hi entro) i el cos técnic ha hagut de fer filigranes amb els 4 cuartos q en realitat hi han.
No tenim un equip dolent ni molt menys, però no es l´equipas promes. I es que d´on no n´hi ha no en pot rajar.   :bigcry:

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #46 el: 28 de Agost de 2007, 20:04:48 pm »
Kitanovski, realment sembles una persona molt informada en diversos temes relacionats amb el nostre club, i molts d'ells inclús semblen gairebé confidencials. No discutiré les teves opinions, doncs crec que una persona desinformada mai podria parlar amb la claredat que ho fas tú, i de ben segur, part de raó no et falta.
Ara bé, m'agradaria que intentessis contestar la pregunta que t'ha formulat el Mutio i que jo també em faig: Per què a la Fundació de l'Esport Sabadellenc no li interessaria que el Centre d'Esports Sabadell anés bé? Seria bo que donessis raons concretes, perquè a mi sincerament no se me n'acudeix cap de concreta.
La veritat és que se'm fa impossible pensar que a la Fundació no li agradria veure al Sabadell un altre cop a Segona A o inclús a Primera. Quan el Sabadell tenia la inependència que tu reclames, estan l'Ajuntament molt lluny del club, el present del Sabadell era el següent: impagament o molt dificil pagament de les nòmines dels jugadors, talls de llum, aigua i gas, l'estadi en unes condicions lamentables i en definitiva amb un president de torn asfixiat, cansat i desesperat demanant ajuda a uns i altres. Jo no dic que el nostre present sigui el del Chelsea, però per mi hi ha una veritat absoluta, des de que el club està tutelat per la Fundació, les disputes accionarials s'han acabat, o com a mínim ja no he escoltat més al sr.Eugeni Sánchez (quin descans!), l'estadi està en unes condicions infinitament millors que les que tenia, pagant-ne el seu manteniment l'Ajuntament, els jugadors cobren puntualment les seves nòmines i en definitiva, a casa nostra, com a mínim només es parla de futbol, gran cosa aquesta si mirem els darrers anys de la història del Sabadell.
Que el Sabadell pugi de categoria es un bé inmens per la ciutat, i crec que això no cal ni dir-ho. Econòmicament pot reportar molts beneficis a Sabadell, a més de ser una publicitat gratuïta enorme per la nostra ciutat. Sincerament doncs, per aquesta raó i moltes d'altres NO ENTENC la teva insistència en criminalitzar la Fundació i en culpar.la dels mals del Sabadell. Insisteixo, en que surt guanyant el sr.Bustos o qui sigui amb un Sabadell de Segona B i dels dolents i pobrets o un Sabadell de Tercera Divisió??? On està el benefici??
D'altra banda, i sempre estem amb lo mateix, perquè no surt a la llum tota aquesta gent que segons tú vol posar tants calers al Sabadell i no els han deixat??? És facilíssim, es monta una roda de premsa, i si de debó aquesta gent s'estima tant el nostre club, que doni la cara, que posi els papers sobre la taula i després en parlem tos plegats. Però sempre suceeix el mateix, creem dubtes entorn el Sabadell i la gent que el dirigeix, llançem la pedra i amaguem la ma... Si realment tots aquests inversors frustrats volen tan el club, perquè en el seu moment no es van fer amb el control del club? Quan l'Ajuntament va anunciar la proposta de que el CE Sabadell FC SAD quedés en mans de la Fundació, jo ba vaig veure a ningú que presentés cap altra proposta... En fi, temps al temps, i esperem que tot plegat acabí el millor possible.
Els meus respectes cap a tú, Kitanovski, i t'emplaço a que contestis, si ho creus oportú, la pregunta que en el seu moment et va realitzar el Mutio i jo en aquests moments.

Salutacions!  
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat pericoalonso

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #47 el: 28 de Agost de 2007, 23:04:38 pm »
Totalment d'acord Vicenç,

Justament és el que estava intentant jo transmetre al Kita.... Les referències i el que conec jo de la Fundació no té res a veure amb el que ell està parlant, doncs com ja he explicat tinc una amiga esportista a la que han ajudat, recordem que és la Fundació de l'Esport Sabadellenc i no la Fundació del CE Sabadell, tot i que logicament sent el club més important de la ciutat tingui preferències, encara que pel que sembla també deu ser el que més mals de cap els hi crea.
Per això no m'entra que volguin perjudicar al Club. També li feia l'observació (amb lo de la dona) que quan un acusa té que estar molt segur del que diu, i crec que el Kitanovsky ho deu estar, o vaja, això és el que sembla, i a més és molt valent, doncs avui estava llegint el forum i he trobat un missatge del webmaster dirigit a un forero de l'Hospitalet: 

Et vull informar, però, d'un fet que fa poc va passar a l'estat espanyol:

La Guàrdia Civil ha detingut a J.A.A.G., de 28 anys, veí de Còrdova, com presumpte autor d'un delicte d'injúries i calúmnies contra un ciclista del que no ha transcendit el seu nom. Segons han explicat els membres de la Guàrdia Civil, un ciclista professional va presentar una denúncia per injúries i calúmnies davant l'Equip de Delictes Informàtics i Tecnològics de la Policia Judicial.

En el missatge que el ciclista va adjuntar en la seva denúncia se li acusava de dopatge. La Guàrdia Civil va esbrinar la identitat de la persona que havia abocat aquest comentari, qui va reconèixer ser l'autor del missatge en el fòrum i ha passat a disposició judicial.

Per tant, i com que això ha representat un precedent judicial, no permetrem suposicions, acusacions sense fundaments ni insults de baixa intensitat en el nostre fòrum.

Per això s'enten que les seves acusacions deuen estar fonamentades, tot i que amb els seus missatges una mica crispats i interessats tinc una mica els meus dubtes.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #48 el: 29 de Agost de 2007, 00:12:04 am »
bona nit vicenç, miraré de contestar-te el que em demanes...

Kitanovski, realment sembles una persona molt informada en diversos temes relacionats amb el nostre club, i molts d'ells inclús semblen gairebé confidencials. No discutiré les teves opinions, doncs crec que una persona desinformada mai podria parlar amb la claredat que ho fas tú, i de ben segur, part de raó no et falta.

informada una miqueta, els quatre mesos que vaig estar dins vaig veure moltes coses i sobretot el funcionament real de l'entitat. després, coneixes gent i indagant, et dones de la realitat de les coses. una realitat difícil de dir, ja que els polítics o directius juguen al joc de tirar la pedra i amagar la ma amb ampara judicial.

Ara bé, m'agradaria que intentessis contestar la pregunta que t'ha formulat el Mutio i que jo també em faig: Per què a la Fundació de l'Esport Sabadellenc no li interessaria que el Centre d'Esports Sabadell anés bé? Seria bo que donessis raons concretes, perquè a mi sincerament no se me n'acudeix cap de concreta.

simplement, a la fundació no l'interessa que entri gent nova. si el sabadell puja, per a ells millor. peró no posaran els medis per que aixó passi. el per què de la qüestió no el se, i és el que m'agradaria saber. peró sabent com van el mon dels negocis avui dia, i havent llegit l'article de "el país", no m'extranyaria gens que darrera de tot hi hagués l'ocultament de coses. recordeu que, no fa gaires anys volia entrar una persona a posar calers al sabadell. amb les portes tancades, va anar a fotre'ls al terrassa i va pujar a 2aA. cert que no hi havia fundació, peró hi havien els mateixos que ara dominant el cotarro.

a més, la rumorologia deia que en el partit amistós del centenari contra el barça -època germans cano- un conegut empresari del totxo es va informar dels comptes i estat del sabadell. en veure-ho, va faltar-li temps per fugir.

hi han hagut altres casos peró aixó és com tot, si haig de posar pasta per que ho manegui un altre, que foti la pasta aquest altre !!

per cert, sobre la fundació recordar que no és una ONG. haurà finançat a esportistes locals -que menys-, peró la seva passivitat només iniciar la seva activitat vers l'equip femení del sabadell, que feia poc havia estat sots-campiona nacional, ja entreveia per on anirien els tiros. la desaparició del femení ha estat, per mi, un autèntic desastre, un més. va ajudar aqui la fundació al sabadell ?  quina imatge us dona aquest fet vers la fundació ? a mi em va fer molta ràbia !

La veritat és que se'm fa impossible pensar que a la Fundació no li agradria veure al Sabadell un altre cop a Segona A o inclús a Primera. Quan el Sabadell tenia la inependència que tu reclames, estan l'Ajuntament molt lluny del club, el present del Sabadell era el següent: impagament o molt dificil pagament de les nòmines dels jugadors, talls de llum, aigua i gas, l'estadi en unes condicions lamentables i en definitiva amb un president de torn asfixiat, cansat i desesperat demanant ajuda a uns i altres.

quan els "germans ******" presidien el club, l'ajuntament no els interessava i se'ls va voler treure de sobre. ho va fer amb calumnies: s'havia d'arreglar l'enllumenat del camp o gastar-se 100 "kilos" en arreglar-ho. sino, no hi havia llum. han passat els anys i ni s'ha arreglat les llums, ni l'ajuntament ha pressupostat els 100 kilos. o no?  aquesta situació s'ha donat amb tothom: si a l'ajuntament l'interessa, ajuda. peró a on s'ha vist que el club pagui els rebuts ? en un país on els equips estan subvencionats i pagats.

peró amb la fundació, amics, no tot son flors i violes en quan l'estabilitat. ens hem quedat sense femení i, a més...  quines temporades hem fet sota el paraigües de la fundació ?  la millor darrera temporada va ser amb els "dalton" la primera d'elles. després d'aquesta sempre hem jugat amb foc. per veure temporades decents (acabar del 10 en amunt) ens hem de remontar als anys en que hi havia una miqueta més d'independència. rebuts impagats ? problemes econòmics ?  peró que us creieu que és el futbol de 2aB ? es més... es que ara no demanen ajuda els presidents ? en soteras fa poc en va demanar una.

Jo no dic que el nostre present sigui el del Chelsea, però per mi hi ha una veritat absoluta, des de que el club està tutelat per la Fundació, les disputes accionarials s'han acabat, o com a mínim ja no he escoltat més al sr.Eugeni Sánchez (quin descans!), l'estadi està en unes condicions infinitament millors que les que tenia, pagant-ne el seu manteniment l'Ajuntament, els jugadors cobren puntualment les seves nòmines i en definitiva, a casa nostra, com a mínim només es parla de futbol, gran cosa aquesta si mirem els darrers anys de la història del Sabadell.

no recordo be els episodis de l'eugeni sanchez, aqui em perdo, espero que me'ls expliquis. en quan a l'estadi, sempre hauria d'haver estat en bones condicions ja que és propietat de l'ajuntament. i com a tal, n'ha de tenir cura si el club no ho pot fer. o si algun dia algú pren mal -pel mal manteniment- l'ajuntament es justificarà pels diners ?

les nómines es van pagant, peró la fundació treballa i segueix treballant sense un projecte seriós per al CES. quan el faran ?

Que el Sabadell pugi de categoria es un bé inmens per la ciutat, i crec que això no cal ni dir-ho. Econòmicament pot reportar molts beneficis a Sabadell, a més de ser una publicitat gratuïta enorme per la nostra ciutat. Sincerament doncs, per aquesta raó i moltes d'altres NO ENTENC la teva insistència en criminalitzar la Fundació i en culpar.la dels mals del Sabadell. Insisteixo, en que surt guanyant el sr.Bustos o qui sigui amb un Sabadell de Segona B i dels dolents i pobrets o un Sabadell de Tercera Divisió??? On està el benefici??

al bustos li repercuteix en una sola cosa: el sabadell se la bufa. sempre ho diré, recordo aquell darrer partit de lliga agònic al camp del mataró (0-1) en que vam poder fer la promoció i evitar el descens. el bustos va arribar en cotxe oficial just quan sortiem al carrer. va venir a fer-se el guai quan no va ni entrar al camp. va parar un momentet el cotxe, va baixar a fer-se la foto i va marxar pitant. amb els matones per allà. és aquest l'alcalde que necessiteu ?

al bustos l'interesa que lo seu vagi pel bon camí, i de la resta se'n ocupa per que no l'emprenyin gaire. i el sabadell, de retruc, en surt perjudicat.

D'altra banda, i sempre estem amb lo mateix, perquè no surt a la llum tota aquesta gent que segons tú vol posar tants calers al Sabadell i no els han deixat??? És facilíssim, es monta una roda de premsa, i si de debó aquesta gent s'estima tant el nostre club, que doni la cara, que posi els papers sobre la taula i després en parlem tos plegats. Però sempre suceeix el mateix, creem dubtes entorn el Sabadell i la gent que el dirigeix, llançem la pedra i amaguem la ma... Si realment tots aquests inversors frustrats volen tan el club, perquè en el seu moment no es van fer amb el control del club?

la gent que vol posar calers, ha de manegar una miqueta els fils de les marionetes, no?  tu posaries calers al sabadell amb el risc de que demà et facin fora de la directiva...?  NO. aixó de les rodes de premsa no es fa, no ho he vist casi enlloc. i lo de per que no es van fer amb el control és per una simple raó: no els va interessar. per què...? investiga tu una miqueta !

Quan l'Ajuntament va anunciar la proposta de que el CE Sabadell FC SAD quedés en mans de la Fundació, jo ba vaig veure a ningú que presentés cap altra proposta... En fi, temps al temps, i esperem que tot plegat acabí el millor possible.
Els meus respectes cap a tú, Kitanovski, i t'emplaço a que contestis, si ho creus oportú, la pregunta que en el seu moment et va realitzar el Mutio i jo en aquests moments.

quan es va fer la proposta de fundació va ser en la època final dels cano. la situació era tant caòtica que la podríem catalogar com una fugida cap a endavant. com es sol dir ara: "es lo que hay". a aquell desgavell només hi havia la solució de la fundació i així va ser. ara, en paguem les conseqüències de la feina mal feta dins el club fa anys.

primer, la mala feina feta pel sr. arroyos a principis dels 90, que ens ha portat al club a una crisis sense precedents, en una mala gestió que ens va valdre un doble descens. i més tard, amb desgavell pressupostari que van fer petar, segon diuen -no ho se-, els germans cano.

jo, a partir d'aqui només vull que no m'agafeu a la defensiva. preneu-vos el temps necessari i investigueu. jo ja no dic res més si no m'ho demaneu, perdeu el temps i sabreu més coses que us ajudaran a prendre conclusions.

al final, encara hauré de fer com la revista "el jueves", que després de tirar la pedra van tenir que surtir amb una portada cursi a salvar els mobles. i es que els poders ja s'ho monten per que veiem les coses com ells volen...

bona nit !
« Darrera modificació: 30 de Agost de 2007, 00:30:20 am per WebTeam SBD »

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #49 el: 29 de Agost de 2007, 00:23:25 am »
He leído los mensajes de los compañeros Vicenç y pericoalonso y he llegado a comprender lo que quiere manifestar e informar con sus mensajes el compañero kitanovsky cuando escribe del CE Sabadell FC., en lo deportivo y gestión, lo entiendo porque tiene mucha razón de como se hacen las cosas realmente bien en Sabadell, para con su equipo representantivo, tan bien que seguimos estando en 2ª división "B", después de haber recuperado la categoría y haber pasado por la 3ª división, claro que hay que ir paso a paso, pero cuantas temporadas van ya.
Mientras tanto, equipos de nuestro grupo y entorno, no saben ni han aprendido nada de nuestros métodos de superación, me explico. Al ser nuestra forma de actuar la luz que va delante en los tiempos actuales, deberían haber copiado nuestra gestión y así les hubieran ido tan bien como a nuestro querido Sabadell.
Equipos como por ejemplo: Villarreal CF, de una gran y brillante historia de regional, con una ciudad de 46.000 habitantes, fue adversario en nuestro grupo de 2ª"B", han hecho tan mal las cosas que se encuentran en 1ª división y han llegado a ser semifinalista de la Liga de Campeones, que mal lo han hecho.
UD Levante otro que tiene una gran y brillante historia por 3ª y 2ª "B", también adversario nuestro en la 2ª división "B", lo han hecho tan mal que se encuentran en 1ª división. Gimnástico de Tarragona otro equipo de nuestro entorno que mal dirigido está, le han llevado a degustar la 1ª división, en la actualidad como sabemos se encuentra en 2ª"A".
Para seguir y resumir, equipos como R. Mallorca, R. Murcia, ambos en (1 Div.)  Albacete Balompié, Hércules CF, Elche CF, CD Castellón, estos en (2ª Div.) todos estos adversarios en su día del Grupo 3º de la 2ª división "B", con la relevancia que tanto el Mallorca y Murcia han pasado por la 3ª división también. Mención a parte de nuestro rival el Tarrassa CF, no hace mucho nos brindo su paso por la 2ª división "A". Todos estos han dado el salto a la división que por trabajo y gestión le podría corresponder, mientras nosotros que hacemos las cosas muy bien, dimos un paso atrás.
Ahora resulta que el camino recorrido donde llegamos a ser un día el 3er equipo de Catalunya, con el paso de las temporadas se ha ido menguando, tanto que no podemos compararnos con equipos como el Badalona CF, L`Hospitalet, Girona, Tarrassa, Gavá CF, UD Atl. Gramenet, UE Lleida y a las pruebas me remito, no hemos podido fichar a ningún jugador, que al mismo tiempo estuvieran interesados un equipo de los mencionados, por otro lado ha habido una desbandada de jugadores jóvenes de una de las mejores canteras, que está a unos 20 Km.,  y casi todos estos equipos se han aprovechado, menos nuestro equipo, y resulta que seguimos buscando un sub23.
Gracias a Dios que se están haciendo muy bien las cosas, por lo que le pido al compañero Kitanovsky, que deje de decir barbaridades y modere sus comentarios contra el personal que lleva a nuestro CE Sabadell FC., o quizás quieres tú que nuestro estimado equipo, vuelva a la categoría que por la grandeza que tuvo un día, por su masa social, por sus seguidores y por su Ciudad, le corresponde, aquí donde estamos, nos encontramos muy bien, eso si podemos bajar a 3ª división, pero bueno eso que más da, a la siguiente temporada colocamos a la gente adecuada y nos llevaran nuevamente a la división perdida, por lo que es imposible cambiar ya que tenemos la mejor gestión que se podía tener siempre y cuando se quiera estar en la categoría actual.

PD no hago mención del Miapuesta Castelldefels ya que es nuevo en la categoría y aunque no le pudimos ni si quiera empatar, hay que sufrir porque si no, no somos el SABADELL.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Ferni

• Visitant
« Respondre #50 el: 29 de Agost de 2007, 00:27:12 am »
 :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo:KIIIIIITAAAAAAAAAAA KIIIIIIIIIIIIITAAAA AAAAAAAA KIIIIIIIIIIIITAAAAA AAAAA!!!!!!

continuo dient q no entenc massa d'aquests temes però q jo m'ho crec tot això. Sempre has dit les coses en serio i no crec q dediquessis a fer aquestes parrafades simplement per a intentar convencer d coses no certes a la gent, total tmp en treuries res d mentir.
A més, estic totalment d'acord en que al Bustos el Sabadell se la bufa. N'estic totalment convençut per molt q quan sortís a l'Arlekinat es volgués aparentar ser el gran forofo del Sabadell.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #51 el: 29 de Agost de 2007, 00:40:26 am »
Estic segur de q el bustos va a veure més partits a la nova creu alta que tu xD Jo només dic que el kita parla des de la subjectivitat i quan un és subjectiu ja sabem el que passa... ;)

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #52 el: 29 de Agost de 2007, 07:07:29 am »

birri, en serio...

subjectiu de que ??  la veritat és que les coses em van bastant be per estar amb rancúnis. no més et demano una coseta: investiga, fixa't en conses, parla amb gent de tots els bàndols i si pots, colabora amb el sabadell. fes-ho tu i treu només tu les teves conclusions.

potser, veuràs moltes coses que ara, veus diferents.

peró si us plau...  investiga i no parlis de si s'és o no subjectiu, per que crec que dins de la mesura legal, estic intentant dir-vos les coses i la realitat que hi ha. i encara més, amb el mínim de subjectivitat possible. si aixó que et dic és cert, tu mateix ho podràs comprovar amb el temps. peró moven-te.

crec que ja comença a ser hora de desmontar alguns tòpics que envolten i -a la vegada- perjudiquen al CES. ara, aixó ho hauríem de començar a fer entre tots, no només alguns.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #53 el: 29 de Agost de 2007, 12:01:12 pm »
A més, estic totalment d'acord en que al Bustos el Sabadell se la bufa. N'estic totalment convençut per molt q quan sortís a l'Arlekinat es volgués aparentar ser el gran forofo del Sabadell.

No sé quina mania li teniu al Bustos... pero bé, a part dels pensaments polítics de cadascú, no crec que se li pugui negar al Bustos que sent el sabadell com un arlequinat més. Va a molts partits de lliga, i fins hi tot ha vist el primer partit d'aquesta temporada a castelldefels... i tot i que va sortir a les cameres del arlequinat, no crec que busqués publicitat, ja que anava alla "d'incognit" (vull dir que no estava pas ni a la llotja ni res), i em va donar la impresió que l'unic que volia era veure el futbol, el nostre sabadell, com tots els que estavem allà.
No tinc cap intenció de defensar-lo, ni el coneixo personalment ni res..pero a mi em fotaria molt que algú dubtes dels meus sentiments pel sabadell (i segur que a qualsevol de vosaltres també), i m'emprenya que es fagi això amb ningú, perque per sobre de tot, sigui politic o cantant de pop, tots som persones ;)
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #54 el: 29 de Agost de 2007, 12:03:57 pm »
Jo nomes se que un dia el vaig veure comprant 5 entrades per anar al camp... (Jornada economica)  ::)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Platero y yo

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
« Respondre #55 el: 29 de Agost de 2007, 13:35:54 pm »
Les bombes de l'estiu no arribarant perque cada any les bombes es queden a les oficines del club, i es cert que mentre la FUNDACIO sigui l'accionista del club, aquest club serà el que la FUNDACIO vulgui que sigui, o vulgui o pugui. I com a lo millor no pot donar diners al club es per això que POLITICAMENT no interesa que es pugi de categoria, perque mes responsabilitat tindrà el màxim accionista, que no es un altre que la FUNDACIO. (es un pensament meu)
Estar clar que el club està en mans del màxim accionista que per una banda es bo, si no volem que aquesta SAD li pugui pasar com a Figueres, però per un altre banda es un inconvenient perque el màxim accionista betarà a inversors que no siguin de la seva corda, com eren per exemple els de la junta directiva de l'any pasat. I la realitat es que aquesta FUNDACIO no es pronuncia econòmicament per tal que l'equip fitxi a bombes d'estiu per tal de intentar pujar de categoria. (crec jo)

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #56 el: 29 de Agost de 2007, 15:41:17 pm »
Les bombes de l'estiu no arribarant perque cada any les bombes es queden a les oficines del club, i es cert que mentre la FUNDACIO sigui l'accionista del club, aquest club serà el que la FUNDACIO vulgui que sigui, o vulgui o pugui. I com a lo millor no pot donar diners al club es per això que POLITICAMENT no interesa que es pugi de categoria, perque mes responsabilitat tindrà el màxim accionista, que no es un altre que la FUNDACIO. (es un pensament meu)
Estar clar que el club està en mans del màxim accionista que per una banda es bo, si no volem que aquesta SAD li pugui pasar com a Figueres, però per un altre banda es un inconvenient perque el màxim accionista betarà a inversors que no siguin de la seva corda, com eren per exemple els de la junta directiva de l'any pasat. I la realitat es que aquesta FUNDACIO no es pronuncia econòmicament per tal que l'equip fitxi a bombes d'estiu per tal de intentar pujar de categoria. (crec jo)

aquesta era la frase que no em sortia i no sabia expresar-vos !!

aqui el secret que es volia desvetllar !!

el que jo afegia "interessos obscurs" era realment aixó. i haberlos...  haylos !!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #57 el: 29 de Agost de 2007, 18:41:16 pm »

D'altra banda, i sempre estem amb lo mateix, perquè no surt a la llum tota aquesta gent que segons tú vol posar tants calers al Sabadell i no els han deixat??? És facilíssim, es monta una roda de premsa, i si de debó aquesta gent s'estima tant el nostre club, que doni la cara, que posi els papers sobre la taula i després en parlem tos plegats. Però sempre suceeix el mateix, creem dubtes entorn el Sabadell i la gent que el dirigeix, llançem la pedra i amaguem la ma... Si realment tots aquests inversors frustrats volen tan el club, perquè en el seu moment no es van fer amb el control del club?

la gent que vol posar calers, ha de manegar una miqueta els fils de les marionetes, no?  tu posaries calers al sabadell amb el risc de que demà et facin fora de la directiva...?  NO. aixó de les rodes de premsa no es fa, no ho he vist casi enlloc. i lo de per que no es van fer amb el control és per una simple raó: no els va interessar. per què...? investiga tu una miqueta !

Doncs bé, jo aquest troç no el puc entendre.

Per posar un exemple.....si a mi ara em toca l'euromillones, 50 kilos...... Com que seria tan ric, doncs decidiria "invertir" 2 milions d'euros al Sabadell. Amb l'únic proposit d'intentar un ascens de categoria. Res a veure amb polítics ni negocis ni res de res. Aquests calers voldria que servissin per jugar els play-off d'ascens a 2a A.

Vaja, si em diuen que NO em deixen que "inverteixi" al club que jo estimo, i a més de forma desinteressada; tingues clar que faria una roda de premsa i em mouria perque el màxim número de gent, sabés que els qui manen allí no deixen que un soci posi pasta per ajudar. Tingues ben segur que "tallaria" caps i em carregaria força gent -això dit de forma figurada eeee-. Suposo que a la gent que segueix el futbol a Sabadell -que són més dels 2000 que anem cada diumenge al camp- no li agradaria. I aprofitant que molts periodistes relacionats amb Sabadell, són també del Sabadell s'intentaria fer el màxim soroll.

Segueixo sense entendre perque l'ajuntament o fundació o qui sigui tan li fa que pugi o no el club de la seva ciutat......

I no diguis que investiguem..... digues tu el que sàpigues sense embuts.... i que cadascú tregui les seves conclusions.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #58 el: 29 de Agost de 2007, 18:53:51 pm »
Està clar que desinteressadament qualsevol pot posar diners al sabadell, una altra cosa és que hi hagi interessos pel mig que problablement és el que hi ha hagut sempre quan algú ha volgut invertir i no li han deixat.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #59 el: 29 de Agost de 2007, 19:01:53 pm »

Doncs bé, jo aquest troç no el puc entendre.

Per posar un exemple.....si a mi ara em toca l'euromillones, 50 kilos...... Com que seria tan ric, doncs decidiria "invertir" 2 milions d'euros al Sabadell. Amb l'únic proposit d'intentar un ascens de categoria. Res a veure amb polítics ni negocis ni res de res. Aquests calers voldria que servissin per jugar els play-off d'ascens a 2a A.

Vaja, si em diuen que NO em deixen que "inverteixi" al club que jo estimo, i a més de forma desinteressada; tingues clar que faria una roda de premsa i em mouria perque el màxim número de gent, sabés que els qui manen allí no deixen que un soci posi pasta per ajudar. Tingues ben segur que "tallaria" caps i em carregaria força gent -això dit de forma figurada eeee-. Suposo que a la gent que segueix el futbol a Sabadell -que són més dels 2000 que anem cada diumenge al camp- no li agradaria. I aprofitant que molts periodistes relacionats amb Sabadell, són també del Sabadell s'intentaria fer el màxim soroll.

Segueixo sense entendre perque l'ajuntament o fundació o qui sigui tan li fa que pugi o no el club de la seva ciutat......

I no diguis que investiguem..... digues tu el que sàpigues sense embuts.... i que cadascú tregui les seves conclusions.

mutio, tens un negoci ?

en cas afirmatiu ja tens la resposta.
en cas negatiu, t'explico...

si tu vols posar pasta només ha d'haver-hi un condicionant: que els caiguis be. si es així endavant, peró vigila que si volen, un cop posada la pasta pots anar al carrer i quedar-te una bona cara de *****.

si tens un negoci i no et deixen posar calers vigila...  montar un pollo pot repercutir seria i negativament en el teu negoci via inspeccions, etc...  i vigila per que sabadell no és l'únic indret amb aquest mateix color polític.

lògicament, els que si volen posar calers esperen un gran moment per fer-ho: que canvïin els colors per uns de més favorables. si realment hi hagués un altre tipus de gent, t'asseguro que faria dies que el sabadell seria a 2aA. peró fa masses anys d'aquests colors (bustos i, no ens enganyem, el d'abans).

després recorda que de soroll en faries peró de repercusions, poques. vius en un país on la gent passa de tot. si les coses que passen a espanya passessin a frança o alemania, et donaries compte del soroll que es fa. peró aqui, ens manifestem pel botellón...