Autor Tema: Quines eren les bombes de l'estiu ?  (Llegit 13654 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
Re: Quines eren les bombes de l'estiu ?
« Respondre #60 el: 29 de Agost de 2007, 19:08:07 pm »
Està clar que desinteressadament qualsevol pot posar diners al sabadell, una altra cosa és que hi hagi interessos pel mig que problablement és el que hi ha hagut sempre quan algú ha volgut invertir i no li han deixat.

exacte birri,

jo mateix puc posar pasta al sabadell, només em faltaria que em toqués un bon premi.

pero en la fundació puc posar avui 20 kilos amb tota la il·lusió per fitxar al "cañadas" o al "rangel", a cambi d'estar dins la directiva. el problema es que em poden fotre fora el dia següent per que mana qui mana.

donc ja tenim dos problemes: un, el risc que acabo de comentar. una altra, que estiguis dins els interessos de la fundació o ajuntament. sino, no pots entrar ni amb tot el diner del mon.

solució? només veig dues: o un canvi radical de la política de l'ajuntament (difícil) o un canvi de color polític (més difícil, peró que algun dia haurà d'arribar).

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #61 el: 29 de Agost de 2007, 19:12:25 pm »
Però a veure, es que si ho fas a canvi d'algo ja no és desinteressadament eh?

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #62 el: 29 de Agost de 2007, 19:42:05 pm »
Bona tarda Kitanovsky,

En primer lloc, vull agraïr-te la teva valentia i coratge a l'hora de no defugir les preguntes que se't fan, contestant i defensant uns arguments que seran discutibles, però del tot llegítims. Així doncs en primer lloc, et vull donar les gràcies. Seguidament, vull discutir algun dels aspectes a que et refereixes quan em contestes en l'anterior escrit.  
Per començar, vull discrepar quan em dius que l'Ajuntament-Fundació no li interessa que entri gent nova al club. Home, sense anar més lluny ara farà dos estius no només va entrar gent nova, sinó que inclús va haver un canvi de president i amb ell, la renovació gairebé total, per no dir del tot total del consell d'administració, que a més, es troba assessorat per un grup de persones molt important en número agrupades en comissions. No et discuteixo que alguns d'ells siguin de la corda dels actuals mandataris de la ciutat i de la Fundació, però segur que les 50 o 60 persones que ara per ara directa o indirectament están vetllan pel club, són TOTES elles amistats íntimes de l'alcalde? Simplement, el senyor Soteres va presentar un projecte, la Fundació el va escoltar i li va cedir el control del club significant això la sortida del consell del senyor Larrossa, persona de confiança fins aleshores de la Fundació... Crec que feia moltíssims anys que tanta gent no estava treballant desinteressadament pel club com ho està fent ara, gent molt diversa i de procedències també variades.
Seguidament, quan em parles de que ara fa un temps va haver una oferta per part de l'actual president del Terrassa per fer-se amb el control del club, a la qual cosa s'hi va oposar l'Ajuntament... Home, en aquells moments el sr.Bustos si era alguna cosa, en tot cas, era el cap de l'oposició a l'Ajuntament, res més. D'altra banda era el sr.Miquel Arroyos qui en el seu moment es va negar a vendre, i em sembla que ara a canvi d'un preu simbòlic d'1 pesseta, el seu paquet majoritari d'accions al sr.Cabello. Si va fer bé o malament, no ho sé, però en tot cas va ser una decisió única i exclusivament del sr.Arroyos doncs ell era qui manava, feia i desfeia aleshores en aquest club com accionista majoritari. L'Ajuntament en aquells moments l'únic que feia pel Sabadell era netejar la vorera que rodejava l'estadi... Sobre el club el consistori no hi pintava res de res.
D'altra banda no et discutiré que l'Ajuntament li va fer el llit descaradent als germans Cano, això és un fet, i el tema de la llum, com tú ben dius, n'és un exemple claríssim. Ara, suposo que alguna raó de pes també deuria tenir l'Ajuntament en aquells moments. Només un dada, el sr.Cano crec que la pifiar en moltes coses, però la pifia més gran que per mi, va cometre, va ser especular amb el futur dels terrenys que avui dia ocupa la Nova Creu Alta. És més, el sr.Cano va inclús acudir al Registre de la Propietat demanant-ne informació... Crec que aquesta ja fou la gota que feu vessar el got, això i el despropòsit pressupostari i el seu abandonament del futbol femení, fent allò de "de lo dicho, al final nada de nada".
També afirmes que l'actual president també ha demanat ajuda aquest any... Home, crec que hi ha moltes maneres de demanar ajuda. Quan teníem la independència famosa que tú reclames quan el president de torn demanava ajuda era perquè o la rebia i amb urgència o el club deixava d'existir, o simplement ell i la seva directiva  dimitien en bloc deixant el club amb un vuit de poder perillossissim. Per mi la demanada d'ajuda actual és del tot incomparable a la d'aquells moments. Actualment, ni hi ha amagos de dimissió de ningú, ni ens tallen el gas, ni l'aigua ni la llum que inclús en temps passats havien pagat les penyes, ni els jugadors es tanquen al vestidor perquè no cobren fa mesos, ni res que se li assembli. Per cert, i en relació a les condicions de l'estadi i el seu manteniment, seria molt adecuat aclarir un tema, i es que  quan Ajuntament i CE Sabadell van signar en el seu dia el contracte de cessió de l'ús de les instal.lacions de la Nova Creu Alta al nostre club a canvi d'un preu mòdic, es deixava molt clar que el manteniment d'aquest estadi anava a càrrec del club. Per tant, l'Ajuntament no tenia cap obligació ni de cuidar de la gespa, ni de l'entorn de l'estadi, ni del pagament dels subministres de llum, aigua, gas, etc. Actualment, ha estat per voluntat de l'Ajuntament que aquest s'està fent càrrec del manteniment d'aquest estadi maravellós, però impossible de mantenir per un club d'aquestes categories que avui dia ocupa el Sabadell. És més, inclús crec que si l'Ajuntament hagués volgut podria haver retirat al Sabadell el dret d'ús de la Nova Creu Alta per abandó de les seves obligacions envers la mateixa, o en definitiva, per incumpliment del contracte signat en el seu dia.
Per anar acabant, només et vull aclarir un tema. Jo també vaig ser en aquell famós partit a Mataró, i et puc afirmar i a més, amb rotunditat que el sr.Bustos va estar assegut durant tot el partit en un dels corners de l'estadi mataroní, en companyia del senyor Piedrafita. Ho sé, doncs jo vaig estar una bona estona molt a prop seu. Jo mai he estat seguidor del senyor Bustos, és més, no l'he votat mai, però una cosa si vull dir, crec que el seu interés pel club és sincer, doncs no ha faltat a gairebé cap dels partits a casa la passada temporada, i ho sé perquè jo sec a tribuna i a prop de la llotja. El passat diumenge va estar a Castelldefels, i inclús no va faltar a la presentació de la plantilla feta el passat 25 de juliol. Una persona que fa el paripé, el farà uns dies, però mesos i anys com porta el sr.Bustos al costat del club, crec que és molt difícil fer-lo.
Finalment, potser rodes de premsa no, però insisteixo, estic molt fart de sentir que no se quanta gent volia ajudar al Sabadell però al final no ha pogut ser perquè: no l'han deixat; perquè fulanito li va dir no sé que; perquè al final no va tenir el recolzament de no sé qui; perquè a l'Ajuntament el van torturar a uns baixos perquè digués d'on procedien els seus fons...etc, etc, etc. El de sempre, molt bla, bla, bla, molt llançar m**** a tort i a dret, peró proves fiables, papers i posar les cosetes clares, d'això res de res... Ho sento, però estic molt fart ja d'aquesta cançoneta, ja fa massa que dura!

Salutacions!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #63 el: 29 de Agost de 2007, 23:32:22 pm »
Però a veure, es que si ho fas a canvi d'algo ja no és desinteressadament eh?

birri, de bon rotllo...  no em siguis innocent:

no he vist ningú mai fotre 333 milions de pessetes (2M€) de bon rotllo...  mai !   vingui qui vingui, posarà els calers i voldrà decidir alguna cosa, penso jo, no? i no cal que sigui el piterman.

desinteresadament ho és en part, ja que l'interés és colaborar amb la causa. ara, lògicament que menys que ser directiu, no?

posar una pasta per que et cardin el carrer i altres es puguin penjar la medalla seria terrible. ningú fa aixó.

recorda que en aquesta vida, qui dona és per que rep alguna cosa a canvi, i en aquest cas podria ser només el privilegi d'estar dins una directiva.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #64 el: 30 de Agost de 2007, 00:26:02 am »

hola company vicenç, primer de tot agraïr el teu tó en la conversació. anem a veure...

Per començar, vull discrepar quan em dius que l'Ajuntament-Fundació no li interessa que entri gent nova al club. Home, sense anar més lluny ara farà dos estius no només va entrar gent nova, sinó que inclús va haver un canvi de president i amb ell, la renovació gairebé total, per no dir del tot total del consell d'administració, que a més, es troba assessorat per un grup de persones molt important en número agrupades en comissions. No et discuteixo que alguns d'ells siguin de la corda dels actuals mandataris de la ciutat i de la Fundació, però segur que les 50 o 60 persones que ara per ara directa o indirectament están vetllan pel club, són TOTES elles amistats íntimes de l'alcalde?

de fet, pots odiar a una persona peró estar subjectat en la mateixa corda. per tant, no t'interesa que es trenqui la corda. va haber un canvi de president i realment, sense conéixer-lo gaire, lo poc que puc dir del sr. larrosa és que semblava ser molt bona gent. potser, em dona la sensació de que donades les seves empreses, el van fer posar allà. peró en el tema decissions pintar pintar... no pintava gaire.

per cert, de 50 o 60 persones vetllan pel club res de res. com a molt 15 o 20 reals i d'aquestes, totes en la mateixa "corda". totes amb una excepció, suposo...  el trio "la-la lá".

Simplement, el senyor Soteres va presentar un projecte, la Fundació el va escoltar i li va cedir el control del club significant això la sortida del consell del senyor Larrossa, persona de confiança fins aleshores de la Fundació... Crec que feia moltíssims anys que tanta gent no estava treballant desinteressadament pel club com ho està fent ara, gent molt diversa i de procedències també variades.

el senyor soteres no és perillós pels interessos dels de la fundació. interessa per que és una persona que no farà mai soroll i donarà tranquilitat als interessos de la fundació-ajuntament. ara, crec -per rumors, ojo- que el sr. soteres no ha posat un duro de la seva butxaca.

d'aixó de que feia anys que no treballava desinteresadament tanta gent discrepo totalment. al sabadell, per que funcioni mitjanament be, moltes persones han de perdre el temps desinteresadament. fins i tot en la època dels germans. i no només a sabadell, sinó a tots els clubs.

recordeu també que, una persona amb unes mínimes dots, avui pot ser president del sabadell a tercera i fer bones temporades. per massa social, el sabadell a tercera sempre ha de ser un bon equip, sense dependre dels duros d'enlloc.

Seguidament, quan em parles de que ara fa un temps va haver una oferta per part de l'actual president del Terrassa per fer-se amb el control del club, a la qual cosa s'hi va oposar l'Ajuntament... Home, en aquells moments el sr.Bustos si era alguna cosa, en tot cas, era el cap de l'oposició a l'Ajuntament, res més. D'altra banda era el sr.Miquel Arroyos qui en el seu moment es va negar a vendre, i em sembla que ara a canvi d'un preu simbòlic d'1 pesseta, el seu paquet majoritari d'accions al sr.Cabello. Si va fer bé o malament, no ho sé, però en tot cas va ser una decisió única i exclusivament del sr.Arroyos doncs ell era qui manava, feia i desfeia aleshores en aquest club com accionista majoritari.

l'arroyos ha estat una de les persones que més mala gestió ha fet al sabadell. tot i el famós ascens a 1a (el darrer), va ser l'artífex de la nefasta gestió que ens va fer baixar dues categories de cop. des de llavors, no ha hagut manera d'aixecar cap, excepte l'any del burgos.

per una altra banda, les raons reals de per què no va vendre no les se. peró crec que aqui entraríem en alló de "a veure si aquest pujarà l'equip i quedarà com un heroi arlequinat". una altra part de la història que molt mal també ens està fent.

l'arroyos, és de suposar que entra dins la corda de l'ajuntament.

L'Ajuntament en aquells moments l'únic que feia pel Sabadell era netejar la vorera que rodejava l'estadi... Sobre el club el consistori no hi pintava res de res.

i així ens llueix...

D'altra banda no et discutiré que l'Ajuntament li va fer el llit descaradent als germans Cano, això és un fet, i el tema de la llum, com tú ben dius, n'és un exemple claríssim. Ara, suposo que alguna raó de pes també deuria tenir l'Ajuntament en aquells moments. Només un dada, el sr.Cano crec que la pifiar en moltes coses, però la pifia més gran que per mi, va cometre, va ser especular amb el futur dels terrenys que avui dia ocupa la Nova Creu Alta. És més, el sr.Cano va inclús acudir al Registre de la Propietat demanant-ne informació... Crec que aquesta ja fou la gota que feu vessar el got, això i el despropòsit pressupostari i el seu abandonament del futbol femení, fent allò de "de lo dicho, al final nada de nada".

en un país europeu decent, aquella actitut de l'ajuntament és clarament denunciable. una altra cosa és el "savoir faire" dels germans "cano". veus, que havien anat al rgistre no en tenia ni idea. peró amb ells, es va fer la darrera temporada "decent" classificant-nos per la copa del rei, copa que hauríem de jugar molt més sovint.

També afirmes que l'actual president també ha demanat ajuda aquest any... Home, crec que hi ha moltes maneres de demanar ajuda. Quan teníem la independència famosa que tú reclames quan el president de torn demanava ajuda era perquè o la rebia i amb urgència o el club deixava d'existir, o simplement ell i la seva directiva  dimitien en bloc deixant el club amb un vuit de poder perillossissim. Per mi la demanada d'ajuda actual és del tot incomparable a la d'aquells moments. Actualment, ni hi ha amagos de dimissió de ningú, ni ens tallen el gas, ni l'aigua ni la llum que inclús en temps passats havien pagat les penyes, ni els jugadors es tanquen al vestidor perquè no cobren fa mesos, ni res que se li assembli.

realment...  no trobes vergonyós que l'ajuntament no es fés càrrec de les despesses de l'estadi ?  dubto que el "rómulo-tronchoni" o qualsevol equip de la ciutat l'ajuntament no li pagui les despesses. si fos així, a sabadell no hi hauria ni un equip de futbol. és denigrant l'actitut de l'anterior alcalde de sabadell vers el club, i un gran maltractament, després de la publicitat que el club ha fet durant dècades de la ciutat. així ho paguen ?

ja no és plan de donar 100 kilos anuals, si no es volen donar, peró una subvenció mínima i pagar despesses... que menys, no?  el que passa es que els arlequinats, en aquella època, mai vam tenir els nassos d'anar a la casa gran en bloc i dir... que passa? igual que es va anar a terrassa a peu a dir-lis als jugadors que qué passava. de vegades, cal fer soroll per que t'escoltin.

Per cert, i en relació a les condicions de l'estadi i el seu manteniment, seria molt adecuat aclarir un tema, i es que  quan Ajuntament i CE Sabadell van signar en el seu dia el contracte de cessió de l'ús de les instal.lacions de la Nova Creu Alta al nostre club a canvi d'un preu mòdic, es deixava molt clar que el manteniment d'aquest estadi anava a càrrec del club. Per tant, l'Ajuntament no tenia cap obligació ni de cuidar de la gespa, ni de l'entorn de l'estadi, ni del pagament dels subministres de llum, aigua, gas, etc. Actualment, ha estat per voluntat de l'Ajuntament que aquest s'està fent càrrec del manteniment d'aquest estadi maravellós, però impossible de mantenir per un club d'aquestes categories que avui dia ocupa el Sabadell. És més, inclús crec que si l'Ajuntament hagués volgut podria haver retirat al Sabadell el dret d'ús de la Nova Creu Alta per abandó de les seves obligacions envers la mateixa, o en definitiva, per incumpliment del contracte signat en el seu dia.

el contracte es va firmar per que s'havia de firmar. hi ha una cessió d'unes instal·lacions i es signa. ara, els tractes van ser aquells per que l'ajuntament no s'estirava. ara, com manen ells, lògicament s'encarreguen de que el camp faci patxoca. recorda que pocs equips de 2aB paguen aquestes despesses. ara, si retiren el dret d'ús del camp al CES, donc si que n'hi ha per llogar-hi cadires !

Per anar acabant, només et vull aclarir un tema. Jo també vaig ser en aquell famós partit a Mataró, i et puc afirmar i a més, amb rotunditat que el sr.Bustos va estar assegut durant tot el partit en un dels corners de l'estadi mataroní, en companyia del senyor Piedrafita. Ho sé, doncs jo vaig estar una bona estona molt a prop seu. Jo mai he estat seguidor del senyor Bustos, és més, no l'he votat mai, però una cosa si vull dir, crec que el seu interés pel club és sincer, doncs no ha faltat a gairebé cap dels partits a casa la passada temporada, i ho sé perquè jo sec a tribuna i a prop de la llotja. El passat diumenge va estar a Castelldefels, i inclús no va faltar a la presentació de la plantilla feta el passat 25 de juliol. Una persona que fa el paripé, el farà uns dies, però mesos i anys com porta el sr.Bustos al costat del club, crec que és molt difícil fer-lo.

aqui, realment, no t'ho puc discutir. el que tu veus ho veus tu, no jo. ara, en el partit de mataró va venir amb el cotxe, va parar, va baixar amb dos persones de seguretat (amb cares de pocs amics), dues abraçades i marxar ràpid, ja que alguns el van començar a increpar.

Finalment, potser rodes de premsa no, però insisteixo, estic molt fart de sentir que no se quanta gent volia ajudar al Sabadell però al final no ha pogut ser perquè: no l'han deixat; perquè fulanito li va dir no sé que; perquè al final no va tenir el recolzament de no sé qui; perquè a l'Ajuntament el van torturar a uns baixos perquè digués d'on procedien els seus fons...etc, etc, etc. El de sempre, molt bla, bla, bla, molt llançar m**** a tort i a dret, peró proves fiables, papers i posar les cosetes clares, d'això res de res... Ho sento, però estic molt fart ja d'aquesta cançoneta, ja fa massa que dura!

fa una exageració que dura ...!!
peró justament per aixó em vaig plantejar una cosa...  per què ?  em vaig plantejar el per què de moltes coses. és imposible que en 15 anys ningú hagi volgut un bon projecte pel CES.

quants equips de 2aB mínimament en condicions han tingut un projecte ?  pràcticament tots. badalona, gramenet, gavà, terrassa, figueres, palamós, nàstic, lleida i molts de valencians ens han passat la mà per la cara. uns equips amb afluències ridícules als estadis !!   com pot ser que un equip, amb 2000 socis, amb unes mitjanes de 3000 persones al camp, amb una afició que fa desplaçaments increíbles per la segona B -estant en la part baixa-, amb entrades que han arribat a les 10.000 persones, amb moltes coses més...  com pot ser que no s'hi fixin ?  que som el tercer equip de catalunya, collons !!  i a nivell nacional som els 27ens actualment !!

el sabadell és un club que hauria de tenir gent que posés duros, molt abans que altres clubs. fer-lo pujar és molt fàcil, molt. sabeu que passaria si fessim una bona temporada? que la NCA ompliria cada setmana. i sabeu una cosa més...  que ni badalona, ni terrassa, ni gramenet, ni ningú ho faria.

donc aixó em fa preguntar el per què de les coses, i amb el temps s'arriven a conclusions.

necessitem que el control del club canvïi: ni en mans d'unes famílies amb poque ganes d'invertir -i de que ho facin els altres per por i envejes als èxits aliens- ni en mans d'un ajuntament que manipula i veta a persones. necessitem un canvi de mentalitat ja, o amb el temps la il·lusió desapareixerà i amb ella, poc a poc s'apagarà el club.

espero que els gestors actuals obrin els ulls i comencin a treballar de debó, començant per fer unes instal·lacions a l'alçada per al futbol base. i es que el sabadell, té un dèficit exagerat d'inversions respecte la resta d'equips.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #65 el: 30 de Agost de 2007, 00:45:44 am »
Kita, crec que et deixes una presicio...

Una cosa es 'donar' calers al Club, a fons perdut com crec entendre que seria el cas que comenta l'amic Mutio, i despreocupar-te'n i l'altre cas, suposo que deu ser si t'ho mires com a inversio per treure'n en un futur mes o menys llunya un beneficis.

Si jo DONO calers, no vull tenir influencia en la directiva ni molt menys estar-hi, potser en conformaria amb uns quants vips pels amics i unes plaçes de parking dins del camp pel meu ferrari.

Si jo el que vull es INVERTIR en el Sabadell, voldre tenir-hi veu propia i poder influir en les discisions que afectin al rendiment dels meus calers (fitxatges, etc...).

En els casos que comentes de tanta i tanta gent -i que ningu ha vist- disposada a posar calers... que hi volien fer: DONAR o INVERTIR?.

Crec que la matitzacio seria vital i ajudaria a aclarir i potser acabar el culebrot que s'esta muntant arran de les teves afirmacions i observacions.

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #66 el: 30 de Agost de 2007, 08:33:15 am »
Kita, crec que et deixes una presicio...

Una cosa es 'donar' calers al Club, a fons perdut com crec entendre que seria el cas que comenta l'amic Mutio, i despreocupar-te'n i l'altre cas, suposo que deu ser si t'ho mires com a inversio per treure'n en un futur mes o menys llunya un beneficis.

Si jo DONO calers, no vull tenir influencia en la directiva ni molt menys estar-hi, potser en conformaria amb uns quants vips pels amics i unes plaçes de parking dins del camp pel meu ferrari.

Si jo el que vull es INVERTIR en el Sabadell, voldre tenir-hi veu propia i poder influir en les discisions que afectin al rendiment dels meus calers (fitxatges, etc...).

En els casos que comentes de tanta i tanta gent -i que ningu ha vist- disposada a posar calers... que hi volien fer: DONAR o INVERTIR?.

Crec que la matitzacio seria vital i ajudaria a aclarir i potser acabar el culebrot que s'esta muntant arran de les teves afirmacions i observacions.

DONAR O INVERTIR...

anem a veure...  en aquesta vida donar, no dona ningú res. i menys uns quants milions. més que res per que tu, ara podries donar 100 kilos de la teva butxaca al sabadell. peró...  que es fan amb aquests 100 kilos ?

ESTÀ PROHIBIT DONAR: si els dones, t'asseguro que cada any estan esperant els teus diners. lògicament hi han formes diverses per apropiar-se d'ells.

per tant, ELS DINERS S'HAN D'INVERTIR per tal d'assegurar que aquests arriben a bona fi. i només hi ha una manera: formant part del consell directiu. bàsicament, per assegurar-te'n de que els calers van on han d'anar, i que no se'ls reparteixen entre alguns.

n'estic convençut que fa dos anys, algú se'n va beneficiar de l'alt pressupost. ho puc demostrar? NO. peró per alguns jugadors recordo que es van pagar salvatjades que cap altre equip pagava. i aixó ho vàrem comentar al forum.

de quina manera t'apropies els calers? donc amb els fitxatges. si un jugador val 20, li dius al representant que molt be, que el fitxes peró per 30, a canvi d'una comissió de 10. aixó passa sovint en el futbol i en moltes altres coses.

donc, mai donis diners. inverteix-los per que sino estàs mort !

Desconnectat eljkaer_larssen

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #67 el: 30 de Agost de 2007, 11:17:28 am »
   Kitanowsky:"Lloras porque no puedes ver el sol y las lágrimas no te dejan ver las estrellas",de verdad , esto de la Fundació no es el escandalo Watregate ni tu eres periodista del Washinton Post,además eres muy poco respetuoso con la gente y no se porqué a más de uno aquí le llaman la atención por decir segun que cosas , pero tú puedes con total impunidad llamar ******** a los ciudadanos de Sabadell, que si al alcalde se la "bufa",que si los hemaranos "Dalton", que si Genís es un nosequé,y un largo etc., de verdad háztelo mirar porque a todo,todo lo que aquí se habla vas tú e intentas llevarlo al mismo terreno,no quisera ni pensar que el equipo fuese mal esta temporada lo que habría que leer porque ya llego a pensar que estás deseando que eso suceda para así poder explayarte como a tí te gusta, un consejo (aunque con lo listo que tu eres dudo que quieras acptar consejos de nadie),ves a la Fundació tantos hue..os que tienes y habla con ellos,a lo mejor te sorprende que incluso hay buenas personas y que creo que hasta adoran al nostre C.E.Sabadell, eres muy,muy pesado y al amigo Panso que ese si que es un auténtico lider ya te dijo cuatro verdades respecto a porque de ese ensañamiento hacia todo.De verdad Kitanowsky,porque? no se... piensas en cosas mas bonitas y te relajas,piensa en por ejemplo el cariño de una madre, o en la imensidad del océano o yo que se incluso hasta en a que huelen las nubes.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #68 el: 30 de Agost de 2007, 11:28:35 am »
   Kitanowsky:"Lloras porque no puedes ver el sol y las lágrimas no te dejan ver las estrellas",de verdad , esto de la Fundació no es el escandalo Watregate ni tu eres periodista del Washinton Post,además eres muy poco respetuoso con la gente y no se porqué a más de uno aquí le llaman la atención por decir segun que cosas , pero tú puedes con total impunidad llamar ******** a los ciudadanos de Sabadell, que si al alcalde se la "bufa",que si los hemaranos "Dalton", que si Genís es un nosequé,y un largo etc., de verdad háztelo mirar porque a todo,todo lo que aquí se habla vas tú e intentas llevarlo al mismo terreno,no quisera ni pensar que el equipo fuese mal esta temporada lo que habría que leer porque ya llego a pensar que estás deseando que eso suceda para así poder explayarte como a tí te gusta, un consejo (aunque con lo listo que tu eres dudo que quieras acptar consejos de nadie),ves a la Fundació tantos hue..os que tienes y habla con ellos,a lo mejor te sorprende que incluso hay buenas personas y que creo que hasta adoran al nostre C.E.Sabadell, eres muy,muy pesado y al amigo Panso que ese si que es un auténtico lider ya te dijo cuatro verdades respecto a porque de ese ensañamiento hacia todo.De verdad Kitanowsky,porque? no se... piensas en cosas mas bonitas y te relajas,piensa en por ejemplo el cariño de una madre, o en la imensidad del océano o yo que se incluso hasta en a que huelen las nubes.

:clap :clap :clap
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #69 el: 30 de Agost de 2007, 13:33:29 pm »

:clap :clap :clap :clap :clap :clap

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #70 el: 30 de Agost de 2007, 15:21:03 pm »

hola eljkaer_larssen,

primero de todo comentarte que me huele raro que una persona que sólo lleva 15 mensajes, se atreva a contestar de esta manera. a no ser que tenga nick doblado. además, creo que otra vez que ya solté tiros por aqui -hace tiempo-, ya usastes ese nick. parece ser que a tí solo te interesa este tema y se nota claramente en que lado estás.

Kitanowsky:"Lloras porque no puedes ver el sol y las lágrimas no te dejan ver las estrellas",de verdad , esto de la Fundació no es el escandalo Watregate ni tu eres periodista del Washinton Post

tienes razón, no soy periodista del WP.

además eres muy poco respetuoso con la gente y no se porqué a más de uno aquí le llaman la atención por decir segun que cosas , pero tú puedes con total impunidad llamar ******** a los ciudadanos de Sabadell

si vas por aqui te equivocas. te recuerdo que eso se dijo de una manera determinada y después de un calentón mío del que pedí disculpas. pero bien, era una manera de decir "abrir los ojos que no todo és oro". Otra vez seré más refinado.

que si al alcalde se la "bufa",que si los hemaranos "Dalton", que si Genís es un nosequé,y un largo etc., de verdad háztelo mirar porque a todo,todo lo que aquí se habla vas tú e intentas llevarlo al mismo terreno

lo llevo al terreno que yo veo. tú, llévalo al tuyo. pero con argumentos.

no quisera ni pensar que el equipo fuese mal esta temporada lo que habría que leer porque ya llego a pensar que estás deseando que eso suceda para así poder explayarte como a tí te gusta

realmente, deseo un cambio de actitud dentro del ayuntamiento, no un cambio de gobierno. una mejora hacia el CES. que deseas tu? más de lo mismo? pues andamos apañaos...  espero que esto tire arriba y suene la flauta. o es que te crees que tengo ganas de ir al campo a ver siempre partidos de 2aB?  es muy ruín la gente que "a toro pasado" dice aquello de "ves..., ya te lo decía !".

un consejo (aunque con lo listo que tu eres dudo que quieras acptar consejos de nadie),ves a la Fundació tantos hue..os que tienes y habla con ellos,a lo mejor te sorprende que incluso hay buenas personas y que creo que hasta adoran al nostre C.E.Sabadell

seguro que hay buenas personas y muchas, por que allí hay que ir a perder el tiempo. pero esas personas, por que no hacen algo para desencallar al club de la situación actual? responde.

eres muy,muy pesado y al amigo Panso que ese si que es un auténtico lider ya te dijo cuatro verdades respecto a porque de ese ensañamiento hacia todo.De verdad Kitanowsky,porque? no se... piensas en cosas mas bonitas y te relajas,piensa en por ejemplo el cariño de una madre, o en la imensidad del océano o yo que se incluso hasta en a que huelen las nubes.

el "panso" no és un lider, es un gran arlequinado y quiere lo mejor para su equipo.
pesao? más pesao es andar 15 años fuera del futbol profesional y andar como andamos. quieres que esto siga así ?  pues supongo por lo que dices.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #71 el: 30 de Agost de 2007, 15:26:56 pm »
Esto ya hace tiempo que huele a "quemao"...  :mmmm El kitanovsky este debe ser o de un partido de la oposición del ayuntamiento, o de la oposición a los actuales mandatarios del club... Porque más que hacer comentarios neutrales (como algunos compañeros foreros), va a saco siempre con los mismos temas para crear mal rollo aquí. Se nota mucho de qué pie cojea...  :ejem

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #72 el: 30 de Agost de 2007, 15:45:27 pm »
Esto ya hace tiempo que huele a "quemao"...  :mmmm El kitanovsky este debe ser o de un partido de la oposición del ayuntamiento, o de la oposición a los actuales mandatarios del club... Porque más que hacer comentarios neutrales (como algunos compañeros foreros), va a saco siempre con los mismos temas para crear mal rollo aquí. Se nota mucho de qué pie cojea...  :ejem

pues mira, como del tema este no voy a sacar nada en claro y me hace perder mucho tiempo en cosas que no me dan beneficio alguno, decido cerrar el tema y punto.

yo, lo que creìa que tenía que decir ya lo he dicho. ahora, cada uno es libre de sacar sus conclusiones. alégrate, no voy a seguir hablándo con gente que no tiene ganas de escuchar y, si algun día opino algo, léelo y respétalo. creo que yo siempre he respetado las opiniones del resto cuando no han sido irrespetuosas.

del partido político que soy, aunque no lo creas, és ninguno. por si interesa, hace más de 5 años que voto en blanco por que no veo una alternativa a la bafòcia política que existe, sea de un color o de otro. que te lo creas o no, es una opción tuya.

podeis estar seguros que mi opinión es 100% neutral, ya que uno tiene interesses cero en el vallés, sea a nivel político o de "bandas" arlequinadas. te recuerdo que de las 2 famosas bandas, las he criticado a las dos. por motivos diferentes. que tu veas unas críticas y no otras, quiere decir que quizás quien se identifica más con una u otra cosa seas tu. o quizás no. ahora, espero que gente como tu busque de una manera u otra cual és el problema del sabadell. e intenteis buscar una solución.

dejo de hablar más de este tema por que no puedo permitir tales atropellos contra mi persona, muchos sufridos por nicks que llevan poquísimos mensajes. si aqui no se puede expresar un punto de vista diferente pues no se expresa. aunque eso haga pupa. si algun día hay foreros dispuestos a saber que és lo que yo realmente pienso pués se lo haré saber a ellos, en privado. o montaré un blog dando mis opiniones (me dejareis allí).

como bien dijo un conocido ex-directivo blaugrana "sabadell tiene lo que se merece", o mejor dicho cada uno de nosotros tiene lo que se merece. y cierto és. cada uno, a lo suyo.

ahora, estando de acuerdo con unos y en desacuerdo con otros, espero que este proyecto funcione por fín y almenos, consigamos clasificarnos para la copa del rey. eso si, desearía que quienes gestionan la fundación (ayuntamiento y otros) hagan un cambio de rumbo para el bien de nuestro club, futbol base y femenino incluido. un cambio muy necesario para salir del pozo actual.

y a la actual fundación que si discrepa de mi opinión, que símplemente me llamen o se pongan en contacto conmigo. saben donde encontarme. nunca se sabe, a veces uno se lleva sorpresas.

saludos a tod@s !

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #73 el: 30 de Agost de 2007, 17:40:20 pm »
Bona tarda de nou, Kitanovsky

No m'agradaria que aquest debat fos etern, ni tampoc vull cansar més a la gent amb les meves parrafades, de veritat. D'altra banda, aquí tampoc crec que sigui el lloc més correcte per parlar de política, però en fi aquí van un seguit de comentaris.
En primer lloc, també crec que caldria preguntar-se i molt sincerament que ha fet la oposició al nostre Ajuntament durant moltíssims anys pel Sabadell. Estic d'acord amb tú que el govern de torn de la nostra ciutat molt sovint ha deixat abandonat de la mà de Déu al nostre club, malgrat insisteixo, crec que aquesta no és en absolut, la situació actual. Ara bé, la oposició no podria haver fet alguna cosa més pel Sabadell, o senzillament alguna cosa pel nostre club en els darrers 8, 10 o 15 anys? Seria bo que parlessim de quina ha estat l'actitud fins aquest moment d'Entesa per Sabadell, Partit Popular, CiU, ICV o ERC envers el Sabadell... Que a la Fundació no són angelets? Segur que no. Que hi pot haver interessos enfrontats? Tampoc et dic que no. Ara bé, en els darrers dos anys, digue'm, quantes vegades s'ha vist algún dels principals dirigents dels partits esmentats a la llotja de la Nova Creu Alta? Quantes vegades algún dels seus regidors a l'Ajuntament han fet alguna consulta al Govern  o a la Fundació sobre la situació i futur del Sabadell? Quantes vegades han parlat amb les penyes o s'han acostat senzillament al club per donar-los ajuda o col.laborar en el que es pogués des de la seva tasca d'oposició?
Si no vaig errat, i crec que no, quan el senyor Larrossa va assolir la presidència, va demanar audiència amb tots els partits polítics de la ciutat per explicar-los el projecte que s'havia enjegat al Sabadell, amb la col.laboració de la Fundació. En aquest cas tots el partits van tenir la decència d'escoltar el nostre club, bé tots menys un, l'Entesa per Sabadell que va dir en el seu moment que no podia acudir a la cita per problemes d'agenda... Ni tan sols ni un d'ells ha tingut la decència de fer-se soci del club o de fer alguna proposta electoral a nivell esportiu que suposés un recolzament institucional al club de futbol de Sabadell més important de la ciutat, i que tant ha fet per ella.
Bé, m'equivoco, la oposició si va fer una consulta al Govern en un ple municipal respecte al Sabadell... Quan el sr.Piedrafita estava al capdavant de la Fundació i a més el van nomenar president del club, l'Entesa per Sabadell va perdre el cul per preguntar quin era el paper exacte del sr.Piedrafita al club, quan a més a més era membre del govern de la ciutat. Suposo que deurien tenir por de que hi hagués algún desivament multimilionari del consistori cap al club...
En fi, así nos luce el pelo! El Sabadell durant molts anys ha estat molt mal gestionat, és cert, i en definitiva les coses es podrien haver fet molt millor. Ara bé, crec que aquesta ciutat li deu molt al Sabadell, i molt sovint l'ha arraconat deixant-lo indefens davant la seva sort. Sincerament, crec que en l'actualitat això ha canviat i molt. Sense anar més lluny i tornant al tema del manteniment de l'estadi, el contracte famós de cessió de les instal.lacions en el que el lclub havia de fer-se càrrec del manteniment de l'estadi el va signar l'acalde Farrès, un grandíssim alcalde per moltíssimes coses però d'infaust record arlequinat. Amb el sr.Bustos, es monten pantalles gegants, es recupera la ràdio a Sabadell quan abans havies de sintonitzar Ràdio Matadepera si volies escoltar el partit de torn del Sabadell, l'estadi fa goig i al club existeix estabilitat, cosa molt difícil quan es parla del Sabadell dels darrers anys.
Errors segur que se n'han comès, però com diu aquell "Virgencita, virgencita que me quede como estoy", malgrat no tingui el pressuspot més elevat de la categoria, ni tampoc tingui cap equipàs. Amb tot lo dit, tampoc vull assignar-te ni molt ments la representació de cap partit polític oposat al govern, ni res per l'estil. Només pretenc fer veure que a nivell polític gairebé ningú, sigui del color que sigui, ha mogut un sol dit pel CE Sabadell FC, i això sí que és quelcom que jo com a ciutadà de Sabadell, i com a soci i seguidor del Sabadell tinc tot el dret a denunciar i criticar durament.
Deixem que el temps passi, i tant de bo, tots junts, i quant dic tots és tots nosaltres, siguem d'on siguem, pensem el que pensem, diguem el que diguem, poguem cel.lebrar plegats que el nostre Sabadell ha tornat al lloc que li correspon. Moltes coses ens poden separar, però n'hi ha una que ens uneix i ens unirà per sempre més: l'estima i la passió per aquests quadres que ja tenen 104 anys d'història, per sobre d'això, més important que això no hi ha res de res.

Salutacions! I que tinguem molta sort aquest anys, doncs la necessitarem.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #74 el: 30 de Agost de 2007, 17:48:09 pm »

pues mira, como del tema este no voy a sacar nada en claro y me hace perder mucho tiempo en cosas que no me dan beneficio alguno, decido cerrar el tema y punto.

yo, lo que creìa que tenía que decir ya lo he dicho. ahora, cada uno es libre de sacar sus conclusiones. alégrate, no voy a seguir hablándo con gente que no tiene ganas de escuchar y, si algun día opino algo, léelo y respétalo. creo que yo siempre he respetado las opiniones del resto cuando no han sido irrespetuosas.

del partido político que soy, aunque no lo creas, és ninguno. por si interesa, hace más de 5 años que voto en blanco por que no veo una alternativa a la bafòcia política que existe, sea de un color o de otro. que te lo creas o no, es una opción tuya.

podeis estar seguros que mi opinión es 100% neutral, ya que uno tiene interesses cero en el vallés, sea a nivel político o de "bandas" arlequinadas. te recuerdo que de las 2 famosas bandas, las he criticado a las dos. por motivos diferentes. que tu veas unas críticas y no otras, quiere decir que quizás quien se identifica más con una u otra cosa seas tu. o quizás no. ahora, espero que gente como tu busque de una manera u otra cual és el problema del sabadell. e intenteis buscar una solución.

dejo de hablar más de este tema por que no puedo permitir tales atropellos contra mi persona, muchos sufridos por nicks que llevan poquísimos mensajes. si aqui no se puede expresar un punto de vista diferente pues no se expresa. aunque eso haga pupa. si algun día hay foreros dispuestos a saber que és lo que yo realmente pienso pués se lo haré saber a ellos, en privado. o montaré un blog dando mis opiniones (me dejareis allí).

como bien dijo un conocido ex-directivo blaugrana "sabadell tiene lo que se merece", o mejor dicho cada uno de nosotros tiene lo que se merece. y cierto és. cada uno, a lo suyo.

ahora, estando de acuerdo con unos y en desacuerdo con otros, espero que este proyecto funcione por fín y almenos, consigamos clasificarnos para la copa del rey. eso si, desearía que quienes gestionan la fundación (ayuntamiento y otros) hagan un cambio de rumbo para el bien de nuestro club, futbol base y femenino incluido. un cambio muy necesario para salir del pozo actual.

y a la actual fundación que si discrepa de mi opinión, que símplemente me llamen o se pongan en contacto conmigo. saben donde encontarme. nunca se sabe, a veces uno se lleva sorpresas.

saludos a tod@s !

Siempre que te leo, me das a entender que quieres lo mejor para nuestro equipo, aunque muchas veces no estaré de acuerdo contigo, eres de los compañeros del forum, que escribes de los problemas que temporada tras temporada, vamos sufriendo y padeciendo, me importa un rábano del color político al que perteneces, siempre has estado dando tú opinión más o menos certera con la realidad arlequinada, por eso a ti y a cualquier arlequinado le pido que sigan trabajando por nuestro equipo, en la medida que cada uno pueda, con lo escrito en este tema, ya no nos puede sorprender nada que pueda perjudicar los intereses de nuestro Club, todos deseamos estar más arriba, pero los hechos o las circunstancias de momento no son favorable por el motivo que sea, pero observo un aire de cambio en los responsables o las personas que podrían hacer el cambio real y verdadero, siempre que este interes por el cambio sea auténtico y no para la galería, creo que hará que nuestro Club, quizás no esta temporada, pero si a corto/medio plazo emprenda el camino que todos deseamos, y de ello me alegro, espero no equivocarme.
                                      :ok    :anims    :ok    :anims    :ok
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #75 el: 30 de Agost de 2007, 18:04:17 pm »
Bona tarda de nou, Kitanovsky

No m'agradaria que aquest debat fos etern, ni tampoc vull cansar més a la gent amb les meves parrafades, de veritat. D'altra banda, aquí tampoc crec que sigui el lloc més correcte per parlar de política, però en fi aquí van un seguit de comentaris.
En primer lloc, també crec que caldria preguntar-se i molt sincerament que ha fet la oposició al nostre Ajuntament durant moltíssims anys pel Sabadell. Estic d'acord amb tú que el govern de torn de la nostra ciutat molt sovint ha deixat abandonat de la mà de Déu al nostre club, malgrat insisteixo, crec que aquesta no és en absolut, la situació actual. Ara bé, la oposició no podria haver fet alguna cosa més pel Sabadell, o senzillament alguna cosa pel nostre club en els darrers 8, 10 o 15 anys? Seria bo que parlessim de quina ha estat l'actitud fins aquest moment d'Entesa per Sabadell, Partit Popular, CiU, ICV o ERC envers el Sabadell... Que a la Fundació no són angelets? Segur que no. Que hi pot haver interessos enfrontats? Tampoc et dic que no. Ara bé, en els darrers dos anys, digue'm, quantes vegades s'ha vist algún dels principals dirigents dels partits esmentats a la llotja de la Nova Creu Alta? Quantes vegades algún dels seus regidors a l'Ajuntament han fet alguna consulta al Govern  o a la Fundació sobre la situació i futur del Sabadell? Quantes vegades han parlat amb les penyes o s'han acostat senzillament al club per donar-los ajuda o col.laborar en el que es pogués des de la seva tasca d'oposició?
Si no vaig errat, i crec que no, quan el senyor Larrossa va assolir la presidència, va demanar audiència amb tots els partits polítics de la ciutat per explicar-los el projecte que s'havia enjegat al Sabadell, amb la col.laboració de la Fundació. En aquest cas tots el partits van tenir la decència d'escoltar el nostre club, bé tots menys un, l'Entesa per Sabadell que va dir en el seu moment que no podia acudir a la cita per problemes d'agenda... Ni tan sols ni un d'ells ha tingut la decència de fer-se soci del club o de fer alguna proposta electoral a nivell esportiu que suposés un recolzament institucional al club de futbol de Sabadell més important de la ciutat, i que tant ha fet per ella.
Bé, m'equivoco, la oposició si va fer una consulta al Govern en un ple municipal respecte al Sabadell... Quan el sr.Piedrafita estava al capdavant de la Fundació i a més el van nomenar president del club, l'Entesa per Sabadell va perdre el cul per preguntar quin era el paper exacte del sr.Piedrafita al club, quan a més a més era membre del govern de la ciutat. Suposo que deurien tenir por de que hi hagués algún desivament multimilionari del consistori cap al club...
En fi, así nos luce el pelo! El Sabadell durant molts anys ha estat molt mal gestionat, és cert, i en definitiva les coses es podrien haver fet molt millor. Ara bé, crec que aquesta ciutat li deu molt al Sabadell, i molt sovint l'ha arraconat deixant-lo indefens davant la seva sort. Sincerament, crec que en l'actualitat això ha canviat i molt. Sense anar més lluny i tornant al tema del manteniment de l'estadi, el contracte famós de cessió de les instal.lacions en el que el lclub havia de fer-se càrrec del manteniment de l'estadi el va signar l'acalde Farrès, un grandíssim alcalde per moltíssimes coses però d'infaust record arlequinat. Amb el sr.Bustos, es monten pantalles gegants, es recupera la ràdio a Sabadell quan abans havies de sintonitzar Ràdio Matadepera si volies escoltar el partit de torn del Sabadell, l'estadi fa goig i al club existeix estabilitat, cosa molt difícil quan es parla del Sabadell dels darrers anys.
Errors segur que se n'han comès, però com diu aquell "Virgencita, virgencita que me quede como estoy", malgrat no tingui el pressuspot més elevat de la categoria, ni tampoc tingui cap equipàs. Amb tot lo dit, tampoc vull assignar-te ni molt ments la representació de cap partit polític oposat al govern, ni res per l'estil. Només pretenc fer veure que a nivell polític gairebé ningú, sigui del color que sigui, ha mogut un sol dit pel CE Sabadell FC, i això sí que és quelcom que jo com a ciutadà de Sabadell, i com a soci i seguidor del Sabadell tinc tot el dret a denunciar i criticar durament.
Deixem que el temps passi, i tant de bo, tots junts, i quant dic tots és tots nosaltres, siguem d'on siguem, pensem el que pensem, diguem el que diguem, poguem cel.lebrar plegats que el nostre Sabadell ha tornat al lloc que li correspon. Moltes coses ens poden separar, però n'hi ha una que ens uneix i ens unirà per sempre més: l'estima i la passió per aquests quadres que ja tenen 104 anys d'història, per sobre d'això, més important que això no hi ha res de res.

Salutacions! I que tinguem molta sort aquest anys, doncs la necessitarem.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ho comparteixo totalment, vicenç.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #76 el: 30 de Agost de 2007, 18:08:42 pm »

saludos a tod@s !

Siempre que te leo, me das a entender que quieres lo mejor para nuestro equipo, aunque muchas veces no estaré de acuerdo contigo, eres de los compañeros del forum, que escribes de los problemas que temporada tras temporada, vamos sufriendo y padeciendo, me importa un rábano del color político al que perteneces, siempre has estado dando tú opinión más o menos certera con la realidad arlequinada, por eso a ti y a cualquier arlequinado le pido que sigan trabajando por nuestro equipo, en la medida que cada uno pueda, con lo escrito en este tema, ya no nos puede sorprender nada que pueda perjudicar los intereses de nuestro Club, todos deseamos estar más arriba, pero los hechos o las circunstancias de momento no son favorable por el motivo que sea, pero observo un aire de cambio en los responsables o las personas que podrían hacer el cambio real y verdadero, siempre que este interes por el cambio sea auténtico y no para la galería, creo que hará que nuestro Club, quizás no esta temporada, pero si a corto/medio plazo emprenda el camino que todos deseamos, y de ello me alegro, espero no equivocarme.
                                      :ok    :anims    :ok    :anims    :ok

espero que així sigui...

recordo la jornada 1 de la lliga que el nàstic va ascendir. nàstic 3 sabadell 0. vaig anar amb una amiga a veure-ho a tarragona.

vaig veure aquell estadi, tota aquella gent empentant als tarragonins (més de 1/2 entrada), i un equip que va jugar meravellosament. ens desbordaven per tot arreu i realment no només ens va guanyar: va donar un gran espectacle.  des de llavors em demano...  quan nossaltres ?

espero que com be dius, aixó doni un tomb inesperat molt aviat. peró de vegades, el pesimisme permanent és molt dur.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #77 el: 30 de Agost de 2007, 18:17:12 pm »
espero que com be dius, aixó doni un tomb inesperat molt aviat. peró de vegades, el pesimisme permanent és molt dur.

Aixxx, aquests pesimistes permanentssss, no pot seeeeer  :ostres

S'ha de ser un pél més optimista, home!!!  :ejem

Jo estic convençut que la gent que hi ha ara al capdavant del equip (tant la directiva, com el cos tècnic, i obviament els jugadors) ho estant donant tot pel Sabadell, i veure tanta gent treballant i implicada en que les coses surtin bé, em tranquilitza molt.

Vale que s'hagin de fer critiques constructives, etc... pero jo confio en que aquesta temporada tindrem grans sorpreses agradables!  ;D (soc optimista, si! )

I de fet, no oblidem que aqui tots volem el mateix, TOTS volem veure el Sabadell el més amunt possible!

Visca el Sabadell!  :bandera :scut
I els optimistes  :balla
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #78 el: 30 de Agost de 2007, 18:43:18 pm »

Jo estic convençut que la gent que hi ha ara al capdavant del equip (tant la directiva, com el cos tècnic, i obviament els jugadors) ho estant donant tot pel Sabadell, i veure tanta gent treballant i implicada en que les coses surtin bé, em tranquilitza molt.

Vale que s'hagin de fer critiques constructives, etc... pero jo confio en que aquesta temporada tindrem grans sorpreses agradables!  ;D (soc optimista, si! )

I de fet, no oblidem que aqui tots volem el mateix, TOTS volem veure el Sabadell el més amunt possible!

algú (deu pels creients) t'escolti...

peró ja em diràs com es pot ser optimista amb els darrers 15 anys. no és possible, cap GRAN alegria i masses "capullades" dins la direcció.

ara, una situació així a "can fanga" i es lía una pitjor que l'11S.

ara mateix, confiar en algú es feina d'ilusos.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #79 el: 01 de Setembre de 2007, 03:57:41 am »

discrepo... pueden tener muchas ganas de ver el sabadell lo mas arriba posible, pero falta ver si los jugadores tienen calidad para 2b... y que nos respeten las lesiones, de lo contrario creo que lo pasaremos bastante mal...  :xupet