Autor Tema: Se vende... For sale...  (Llegit 2436 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Se vende... For sale...
« el: 19 de Agost de 2007, 13:52:51 pm »
El títol d'aquest post diu: "Els teus missatges per a altres usuaris. Necessites vendre, comprar o canviar algun objecte?" no és un objecte ven bé però el cas és que a mi m'encanten molt els animals (ara us expliqueu les animalades que faig hoy que si?) i temps enrere em vaig comprar un hamster rus... poc després me'n van regalar un altre i els "mu *****" em van criar. Fins ahir tenia 7 hamsters... dic fins ahir perque aquest matí m'han criat 2 més (de moment... diuen que tenen varius parts).

En definitiva, que tinc al voltant de 10 hamsters molt bufons però són una ruina en menjar i me'n vull desfer de 4 o 5. No els vull matar ni abandonar-los així que busco possibles compradors responsables, amants dels animals i amb sentit comú... El preu és negociable.

Per qui en vulgui, mu pot fer saber mitjançant aquest mateix post, per privats, SMS...

Queda dicho!!!! Qui s'anima??? me'ls treuen de les mans nois! avui ja m'ha sortit un possible comprador, quien da más??????
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Se vende... For sale...
« Respondre #1 el: 19 de Agost de 2007, 15:15:17 pm »
Hola Cudi...

Com son els hamsters russos aquests? coneixo els tipics... en que es diferencien? pots penjar alguna foto?

Un altre tema... en cas de que m'en quedes algun, la meva intencio seria tenir-los lliures pel pis... amb quins problemes em puc trobar? es menjen el sofa? o la fusta? es deuen pixar i ***** a on els hi rota, no?

Que m'en dius? la veritat es q per tenir-lo tancat en una gabia ja et puc dir ara que no m'interessa pero tampoc em venguis la moto i em trobi d'aqui uns mesos el pis destrosat eh :-\

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #2 el: 19 de Agost de 2007, 15:44:00 pm »
Hola power, jo només conec 2 races de hamsters i no se quina és la "típica". Jo tinc els russos que són molt grossos amb pelatge fi, l'altre raça que conec són els Koreans on només es diferencien pel tamany, aquests són més petits. La veritat no hi entenc gaire però si que et puc dir que són molt macus, es deixen tocar i fer 1.001 birgueries sense rexistar. L'únic que no m'agrada d'ells és què quan volen, són molt cridaners i quan els hi enveta de fer xarana a la nit... algun cop si que m'han possat de mala llet  :paret

El que dius de tenir-lo lliure pel pis, jo els tinc en una gabia de considerable temany de tant en tant els deixo anar pel pati i són molt "*****" en el sentit que aprofiten qualsevol racó per amagar-se i són molt vils... un dia en trobava a faltar un i me'l vaig trobar al cap de 2 dies dins una capsa que tinc sota el meu llit  :laugh: "vivito y coleando"... Són bastant nets ja que netejo la gàbia cada cap de setmana i em trobu les "caques" totes en un lloc, un tup que tenen per jugar ... però clar, tampoc et vull enganyar i dir-te que no tindras problemes tenint-los sueltos per casa quan jo no ho se... si vols puc passar-me per una tenda que conec i preguntar si es recomenable.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 19 de Agost de 2007, 15:59:35 pm »
Jajaja! Jo he tingut hamsters i no és gens recomanable tenirlos sueltos pel pis sempre xD Solen ficarse a llocs com darrera la nevera, a sota del sofá, sota dels armaris, sota el llit... Jo en vaig tenir de petit i m'enrecordo que un dia es va escapar un de la gàbia que estava a la meva habitació i el c***** va anar fins a la cuina i el vaig trobar allà passejantse xD També el que els agrada és mossegar les samarretes, jerseis, llençols... i desfertels per fer-se un llitet ben còmode a la gàbia xD Ah i pensa que no son com gats i g***** que els poses el platet de menjar i aigua i ja s'autoalimenten xD Akests es foten a la boca tot el q veuen per terra i pugui semblar menjar i es banyarien en el platet d'aigua xD Vamos, en definitiva, quan estan sueltos més val tenirlos controlats xD

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 19 de Agost de 2007, 19:46:58 pm »
Un altre tema... en cas de que m'en quedes algun, la meva intencio seria tenir-los lliures pel pis... amb quins problemes em puc trobar? es menjen el sofa? o la fusta? es deuen pixar i ***** a on els hi rota, no?

Home, jo no et recomano la seva 'llibertat absoluta', jo n'he tingut en un terrari ample i la veritat, allà no podien patir cap accident ni fer cap malvestat.

Un dels cops que es va escapar 1, vem tardar cinc o sis dies per trobar-lo, i l'animaló s'havia posat per el darrera d'un sofà vell i s'havia fet una preciosa caseta. Al matí el vem veure intentant robar menjar d'una gàbia.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #5 el: 19 de Agost de 2007, 21:53:31 pm »
Jajajjajaa... gracies per les explicacions companys.

Tot i que son molt guapus eh Cudi, crec que esperare altres proposicions 'mes aptes per a un pis' per adoptar altres mascotes.

Thks!

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #6 el: 21 de Agost de 2007, 14:59:17 pm »
Aquí us deixo un parell de fotos més, aviam si us entra la venada sensiblona  :tongue3:

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #7 el: 21 de Agost de 2007, 15:54:18 pm »
I si t'en vols desfer de 4 o 5, perque no els regales? Et será mes facil desferte'n aixi.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 21 de Agost de 2007, 15:56:46 pm »
I si t'en vols desfer de 4 o 5, perque no els regales? Et será mes facil desferte'n aixi.

ja dic que tot és negociable... xD  :laugh:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #9 el: 26 de Agost de 2007, 19:53:50 pm »
avui me n'han parit 4 més... això és un no parar... com es nota que no es mantenen elles  :paret jajajajaja qui en vol?

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #10 el: 26 de Agost de 2007, 19:59:36 pm »
Jajaja, no se t'ha ocorregut separar mascles de femelles? xD

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #11 el: 26 de Agost de 2007, 20:15:48 pm »
Jajaja, no se t'ha ocorregut separar mascles de femelles? xD

i com es diferencien?? jjajaja fins ara pensava que els blancs eren famelles i els negres mascles però... o els negres són hermafrodites o aquesta teoria no funciona jajajaja

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #12 el: 26 de Agost de 2007, 20:47:56 pm »
Jajaja! A veure, així mal explicat....a la zona de la cua hi ha alguns que se'ls nota com uns bultos, això son els testicles però no a tots sels nota, o a alguns molt i a d'altres poc!Si tenen els bultos segur q són mascles i si no doncs també pots mirar els 2 foradets que tenen a la zona del cul, si stan bastant juntets es femella i si stan més separats son mascles...quan son petits això gairebé no es nota... xD Bueno, si després d'akesta explicació encara no saps si son mascles o femelles tens una altra alternativa que és aixecar-los la faldilla i mirar si hi ha sorpresa o no xD

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #13 el: 26 de Agost de 2007, 20:56:24 pm »
habiam si es reprodueixen per esporas jajajajja  :laugh: :laugh: :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #14 el: 26 de Agost de 2007, 21:15:04 pm »
Jo faria una altre cosa...

Encasquetar-li al Aleix Parisé per l'Arlequinat i que ell s'ho monti amb les trucades i això :laugh: :laugh: :laugh: :Paletas:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #15 el: 26 de Agost de 2007, 21:26:48 pm »
Jo faria una altre cosa...

Encasquetar-li al Aleix Parisé per l'Arlequinat i que ell s'ho monti amb les trucades i això :laugh: :laugh: :laugh: :Paletas:

doncs no has dit cap barbaritat !!!! jajaja encarregu un vestit  :bandera i apa, ja tenen regal  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: