Autor Tema: SABADELL - ONTINYENT  (Llegit 20928 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

friend

• Visitant
Re: SABADELL - ONTINYENT
« Respondre #100 el: 02 de Setembre de 2007, 20:33:21 pm »
pero buenoo aixo de q juguem malament a mi no mimporta masa, tb estem a principis de temporada lesforç fisic es nota, i aixo es la segona b nois!!!
jugues malament pero guanyes... ja firmo aixi les 36 jornades q keden i començant per la semana q ve al derbi!!!!  :visca

moya esta preparant lekip per tota la temporada i ara es quan hem de patir i anar treien punts q akests ens serviran per asolir el nostre objectiu!!! ;)

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • Gènere: Masculí
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #101 el: 02 de Setembre de 2007, 20:35:24 pm »
Be molt bona les dues reaccions, la primera despres del gol als primers minuts donant-li la volta al marcador.
I despres de l'empat amb la sortida de Montero espectacular :oooooo: :oooooo: sortint desde banqueta!!!! ha revolucionat :anims.
Hem sembla que els primers minuts de comenzar cada part hauriem de tenir una miqueta mes de presio defensiva..hem començat tobets les dues parts.

Ara a Terrassa a donar guerra i pels tres punts!!!!!!! :scut :bandera
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #102 el: 02 de Setembre de 2007, 20:41:21 pm »
MONTERO tiene que ser titulaaaaaaaaar!!!!!!
Carrillo al banquillo por favor... :borratxo
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #103 el: 02 de Setembre de 2007, 20:44:04 pm »
Moltes felicitats per la victoria. Ara us toca a guanyar fora eh!  :D

Ferni

• Visitant
« Respondre #104 el: 02 de Setembre de 2007, 20:48:35 pm »
victoria moooooooooooolt patida avui a la NCA.
La veritat és q no m'ha agradat gens com hem jugat però bueno és el q diem, ara al principi el més important és sumar punts i no pas guanyar jugant bé. Ara bé, vec força complicat puntuar en el derbi pero bueno, primers partit a casa i primera victoria. Ah! i amb un arbitratge que a deixat moooooooooolt q dessitjar.....

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #105 el: 02 de Setembre de 2007, 20:50:26 pm »
Vaya manera de patir per déu!! La setmana que ve hem de puntuar sí o sí!
 :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #106 el: 02 de Setembre de 2007, 20:55:28 pm »
Jo destacaria que s'ha vist capacitat de reacció i esperit de lluita durant els 90 minuts i per això es queden els 3 punts a casa, he vist moltes imprecisions i se m'ha caigut l'ànima als peus amb el primer gol de l'Ontinyent que semblava que nosaltres encara estiguéssim escalfant però penso que lluitant així i afinant una mica el conjunt s'aniran treient punts per no patir.  :bandera  :bandera  :bandera  :cheer  :cheer  :cheer

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #107 el: 02 de Setembre de 2007, 20:57:01 pm »
El que conta és que heu guanyat. Això és el més important.

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #108 el: 02 de Setembre de 2007, 20:57:51 pm »
Els dos gols que em fet han sigut fallos del porter i de la defensa del Ontinyent. Però cal destacar el golàs de Morales!!!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat BADMAN

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #109 el: 02 de Setembre de 2007, 21:03:46 pm »
El mes important es puntuar i l´ho hem fet, patint com sempre pero aixo es l´esperit arlequinat. Ara nomes hem de guanyar als egaros per signar una recuperacio completa. :oooooo:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #110 el: 02 de Setembre de 2007, 21:18:16 pm »
Doncs jo ho sento, pero els centrals nostres PESIMS! Ho sento, lentissims, sense confiança, no m'han agradat. Antunez sembla que si agafa forma donarà mes solidesa. Ho sento pero el canvi de Jaume l'estava demanant fa temps. Al final ha fet el penal i despres l'hem cambiat... Nose. Despres, la segona part, ens ho hem de fer mirar, perque ha passat igual que a Castelldefells. Moolt fluixos, fluixissims. Senyors, no teniem ous a treure la bola de la nostre area. Ens han fet unes quantes ocasions que el Terrassa no les fallarà ni flipant. O millorem MOLT defensivament, o ho tenim dificil. 
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #111 el: 02 de Setembre de 2007, 21:19:29 pm »
wau!!!!!!  hem fet tres gols  :oooooo: :oooooo: :oooooo:
m'ha agradat Carrillo avui, l'he vist amb ganes i anava a per totes, ha fet la bona centrada del gol de l'empat 1-1.  ho dic perquè he vist que algú se'l carrega i no em sembla bé.  Al lateral esquerra tenim un forat que hem de solucionar perquè tothom i treu profit.
Hem d'estar contents de sumar 3 punts,  diumenge seria vital pels ànims no perdre, haurem de treballar molt aquesta setmana per no donar tantes facilitats. Que hi hagi SORT

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #112 el: 02 de Setembre de 2007, 21:28:45 pm »
Nunca vamos a estar contentos, es cierto que defensa un poco floja y ke no se puede encajar un gol namas empezar aun suerte ke emos savido reaccionar, pero bueno lo importante es PUNTUAR y lo emos exo y lo dixo en casa no perder puntos ya que sabemos ke fuera nos costara puntuar! :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #113 el: 02 de Setembre de 2007, 21:34:28 pm »
Nunca vamos a estar contentos, es cierto que defensa un poco floja y ke no se puede encajar un gol namas empezar aun suerte ke emos savido reaccionar, pero bueno lo importante es PUNTUAR y lo emos exo y lo dixo en casa no perder puntos ya que sabemos ke fuera nos costara puntuar! :xin-xin

No és que no estem contents, ESTEM CONTENTISSIMS!!!!
xo hem de mirar on fallem i intentar corregir-ho

Ferni

• Visitant
« Respondre #114 el: 02 de Setembre de 2007, 21:39:37 pm »
Jo entenc q era la segona jornada però em preocupa bastant no jugar a res i veure com sembla q juguem a fora en un partit contra un recent Tercera Divisió.
Confio i estic convençut q anirem millorant mica en mica, tan en defensa com al mig del camp. A davant poca cosa podem dir, 3 ocasions que hem tingut i les 3 han sigut gol no ens podem queixar.
El partit d per sí és impossible d poder jugar tal i com juguem sempre, em d pensar q un partit q al minut 1 ja vas perdent, doncs et fot enlaire tot el plantejament q tenies pensat durant la setmana i et toca anar contracorrent.
El q més m'ha preocupat és q amb el 2-2 en comptes de ser nosaltres els q duiem l'iniciativa i els q buscàvem amb insistencia el 3-2 han sigut ells els q han estat en casi tota la segona meitat a la nostra àrea, q sí q tampoc han creat ocasions massa clares però q em d tenir en compte q això, per exemple contra el Terrassa significaria sortir d'allà amb un 2 o 3 a zero, n'hem d ser concients.
Ara a mirar d puntuar a l'Olímpic, guanyar seria èpic, però jo em conformaria amb un empat.

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #115 el: 02 de Setembre de 2007, 21:56:39 pm »
Jo entenc q era la segona jornada però em preocupa bastant no jugar a res i veure com sembla q juguem a fora en un partit contra un recent Tercera Divisió.
Confio i estic convençut q anirem millorant mica en mica, tan en defensa com al mig del camp. A davant poca cosa podem dir, 3 ocasions que hem tingut i les 3 han sigut gol no ens podem queixar.
El partit d per sí és impossible d poder jugar tal i com juguem sempre, em d pensar q un partit q al minut 1 ja vas perdent, doncs et fot enlaire tot el plantejament q tenies pensat durant la setmana i et toca anar contracorrent.
El q més m'ha preocupat és q amb el 2-2 en comptes de ser nosaltres els q duiem l'iniciativa i els q buscàvem amb insistencia el 3-2 han sigut ells els q han estat en casi tota la segona meitat a la nostra àrea, q sí q tampoc han creat ocasions massa clares però q em d tenir en compte q això, per exemple contra el Terrassa significaria sortir d'allà amb un 2 o 3 a zero, n'hem d ser concients.
Ara a mirar d puntuar a l'Olímpic, guanyar seria èpic, però jo em conformaria amb un empat.

Home jo he vist com a mínim un parell més d'ocasions de gol  :beer2

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 346
« Respondre #116 el: 02 de Setembre de 2007, 21:57:23 pm »
A mi lo que me gustaría es que nos pitaram un penalty a favor nuestro en el campo de los de la barriada de al lado, como el que nos han pitado hoy en contra. Estoy asqueado de los arbitros que nos pitan. Que asco por Dios...  :disappointed:

Ferni

• Visitant
« Respondre #117 el: 02 de Setembre de 2007, 22:16:50 pm »

Home jo he vist com a mínim un parell més d'ocasions de gol  :beer2
, ja, és un dir, però q poca cosa més eh. En general a arrivat més l'Ontinyent q nosaltres, pero bueno q la davantera d l'Ontinyent tmb deixa molt q dessitjar jeje.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3612
  • You will never walk alone
« Respondre #118 el: 02 de Setembre de 2007, 22:18:22 pm »
partitt bo dels arlekinats ke an lluitat tot el partit. Ma agradat molt miki i carrilo no desentonava

3-2 i capp a terrassaa*
Visca el Sabadell!!

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #119 el: 02 de Setembre de 2007, 23:00:41 pm »
ami me a preocupado el juego del equipo... si emos ganado a sido muy bonito... pero creo que hay que mejorar MUCHO si no queremos sufrir mucho  :xin-xin