Bé, crec que hem patit massa davant el potencial que pot oferir l'Ontinyent. Un dels més fluixos del grup.
De totes formes, com dieu per aquí, estem al principi, i encara que patint més del compte, s'ha de guanyar.
Excel.lent Miki al centre del camp amb José Mari. Molt bé també Diego Carrillo.
Ara ja no es pot reforçar la davantera, però avui torna a passar que Ollés petitet com és, no pot lluitar contra 4 gegants.
Com diu més amunt el Vic, al lateral esquerra és un forat inmens. O David Pirri es posa les piles, o tal com està ara mateix no pot jugar. Espero que Cervián aporti una miqueta més.
Per cert, durant el temps que físicament ha aguantat Mora sobre el camp, ha jugat molt millor que a Castelldefels, que no va estar gens fi.
M'agradaria trencar també una llança en favor de Jaume, i que penso que necessita un temps de certa adaptació a la 2a B. Penso que és un gran defensa, al igual que Pagès. I també m'ha agradat força David Antunez.
Això si, no podem anar a remolc d'un Ontinyent, que les passarà molt fotudes per mantenir-se. Espero que sigui per culpa del baixón físic, que a la 2a part, apenes hem vist la pilota. Golàs de Montero per acabar, i sent justos, avui un empat a 3 hagués sigut el més just. Hem demostrat per poc, ser millors que ells.
Anims i jo crec que empatarem a 1 a Terrassa.