No és que vulgui recuperar el trist tema sobre A. Puerta però ahir a la nit, per telecinco, en el programa "La Noria" van debatir el tema de la seva mort.
Mitjansant cameres ocultes i entrevistes a prestigiosos metges van afirmar categòricament que Puerto NO va rebre una atenció adequada i d'haver-la rebuda ara seria viu.
Els contertulians van qualificar de "negligència involuntaria" per part dels serveis mèdics del club sevillista i van carregar durament contra la sanitat pública andalusa titllant-la de 3r mundista ja que el jugador va ser traslladat en una ambulància convencional de la creu roja que no disposava dels mitjans necessaris i no pas en una UVI mòvil i, en arribar al hospital, va ser atés en 1a instància per una metgesa que feia practiques i un metge que no era de l'especialitat així com també van carregar durament a Del Nido per refusar els serveis d'una UVI mòvil...
Algú més va veure el programa?? que me'n dieu??
Jo sí q vaig veure el programa. Sincerament penso q un mes dsp de la tragedia no s'hauria d remoure la m**** tan i menys en un programa així. Es molt dur que facin un programa dient que el Puerta si s'haguessin fet les coses bé ara mateix estaria viu, imagineu-vos la família q a d pensar veient això.
El que mes em va sorprendre es el tema d la UVI móbil la veritat, doncs van demanar pressupost expresament preguntant quan costa contractar-la per 2 hores i pico i només eren 628 € o algo així... ja em direu q son 628 € cada 2 setmanes per a un equip d futbol. I q consti q al camp d futbol no només hi han els jugadors eh, q si algú del públic tmb li passa algo similar que? En fi, tmb es va parlar del temps q van trigar en emportar-se'l al hospital, dels métodes utilizants incorrectament a la hora d'atendre'l al vestuari i sobre el camp... etc,etc.... tot bastant lamentable.
Ara q no cal anar a Sevilla per veure aquestes coses, ja sabeu q passa quan hi ha un accident d cotxe o algú té un infart a la grada d'un camp de futbol... entre q venen q no venen q el troben i q no... i la poli fotent nossa pel mig tmb passa una bona estona.