Autor Tema: Parquímetres de Sabadell.  (Llegit 2652 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Parquímetres de Sabadell.
« el: 24 de Agost de 2007, 00:09:00 am »
Aquest matí m'he indignat.

He baixat a Sabadell (Alguns sabreu que soc de fora), i he anat al centre de la capital del Vallès Occidental (Bé, el que en queda d'ella), i he vist un forat per aparcar. Molt feliç me les prometia, i he aparcat a la primera. Miracle!

Seguidament, he baixat del cotxe i em disposava a anar de compres, feliçment, però... he vist una pàia vestida de blau, amb una hermilla reflectant groga posant una multa a la zona blava.

Zona blava? Agost? Però això que és :icon_question:

La pàia aquesta, amablement m'ha dit que l'AJUNTAMENT de SABADELL (de mà del Departament de VIA PÚBLICA), va decidir reduïr a 15 dies el periòde de tancament de les màquines.

Colló!

Bé, vaig agafar el cotxe, indignat, i m'en vaig anar a Terrassa, on la Zona blava és gratuïta TOT L'AGOST, i vaig fer les meves compres còmodament.

Contant que Terrassa i Barcelona (si, els pesseteros), tanquen les seves Zones Blaves i Verdes a l'Agost... com es flipa tant l'ajuntafems del poble aquest de Sabadell en fer pagar a l'Agost :icon_question:

Sabadell és la quarta ciutat de l'estat espanyol amb la pressió fiscal més alta. És lamentable.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Parquímetres de Sabadell.
« Respondre #1 el: 24 de Agost de 2007, 00:31:53 am »
Bé, com a resident de Barcelona, he de dir que no a TOT Barcelona la zona blava és gratuita a l'agost. Hi ha moltes zones en que si que ho és, i moltes en que no ho és.
A més, aquí també tenim la zona verda que segueix sent de pagament TOT l'any.

També hi ha zones de Sabadell que a l'agost segueix sent de franc. Jo aquest matí hi he aparcat i no he hagut de pagar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 24 de Agost de 2007, 00:36:15 am »
Bé, com a resident de Barcelona, he de dir que no a TOT Barcelona la zona blava és gratuita a l'agost. Hi ha moltes zones en que si que ho és, i moltes en que no ho és.
A més, aquí també tenim la zona verda que segueix sent de pagament TOT l'any.

També hi ha zones de Sabadell que a l'agost segueix sent de franc. Jo aquest matí hi he aparcat i no he hagut de pagar.

Perdona, la zona verda de Nàpols amb Provença, és gratuïta. Vaig deixar el cotxe allà una hora i no tinc pas cap multa.

I a Sabadell, al centre, aquesta setmana es començava a robar... vull dir, a pagar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #3 el: 24 de Agost de 2007, 10:02:29 am »
A Sabadell "son" així de xulos. La llástima es que no només es en aixó...  :****