Autor Tema: PREGUNTA AL CLUB  (Llegit 1538 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
PREGUNTA AL CLUB
« el: 29 de Agost de 2007, 13:20:57 pm »
M'agradaria saber si el club ha enviat una corona de flors en nom de la familia arlekinada al Sevilla FC per la pèrdua d'Antonio Puerta.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: PREGUNTA AL CLUB
« Respondre #1 el: 29 de Agost de 2007, 13:30:56 pm »
Crec que haurien de mirar al fòrum i llegir (** ** ****):

A dalt a l'esquerra teva posa 'FORUM NO OFICIAL CENTRE D'ESPORTS SABADELL F.C.'

També podries llegir-te posts com:

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=11421.msg136987#msg136987 de manera SENCERA. Ja sé que el webmàster ens ha deixat un 'totxo' de consideració, però val la pena llegir-ho.

Així veuries que aquest fòrum té certs aspectes que el fa com a NO oficial, i dificilment et respondran.
« Darrera modificació: 29 de Agost de 2007, 13:31:52 pm per X-Men Aigua »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 29 de Agost de 2007, 18:46:28 pm »
Crec que haurien de mirar al fòrum i llegir (** ** ****):

A dalt a l'esquerra teva posa 'FORUM NO OFICIAL CENTRE D'ESPORTS SABADELL F.C.'

També podries llegir-te posts com:

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=11421.msg136987#msg136987 de manera SENCERA. Ja sé que el webmàster ens ha deixat un 'totxo' de consideració, però val la pena llegir-ho.

Així veuries que aquest fòrum té certs aspectes que el fa com a NO oficial, i dificilment et respondran.

Vaja, doncs llavors auquesta secció ja la podriem eliminar no  :icon_question:
Quan han volgut han utilitzat aquest apartat per a contestar preguntes o posar informació han utilitzat aquest foro.

Si volen fer això de la pàgina nova, que sigui un complement a aquesta, que sigui quan l'altre ja estigui opertaiva..... no fotem home  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 29 de Agost de 2007, 18:56:47 pm »
Home fins que no estigui l'altra operativa jo no tocaria això per si volen informar d'algo... ;)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 29 de Agost de 2007, 19:04:14 pm »
Home fins que no estigui l'altra operativa jo no tocaria això per si volen informar d'algo... ;)

si si, en això hi estic d'acord  :ok

El post meu de dalt era una mica "irònic".
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #5 el: 29 de Agost de 2007, 20:30:43 pm »
A banda de fer aquesta pregunta, seria bo també que el club informés de quins mitjans disposa el club cada diumenge de partit a l'estadi en cas d'haver de donar uns primers auxilis ja sigui a un jugador com a un espectador.
De ben segur, que ens remetran a la presència de membres de la Creu Roja a l'estadi o la possibilitat de trucar una ambulància... Pregunto, aquestes serien mesures prou ràpides en cas d'haver d'atendre algú de molt urgentment que presentés per exemple, uns símptomes semblants als del jugador del Sevilla difunt? No vull semblar un paranoic, però em sembla que si ni tan sols els clubs de primera disposen dels mitjans adequats, moltíssim menys estem preparats clubs de la nostra categoria. Seria bo que tot el futbol espanyol hi refelexionés...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #6 el: 30 de Agost de 2007, 01:51:39 am »
A banda de fer aquesta pregunta, seria bo també que el club informés de quins mitjans disposa el club cada diumenge de partit a l'estadi en cas d'haver de donar uns primers auxilis ja sigui a un jugador com a un espectador.
De ben segur, que ens remetran a la presència de membres de la Creu Roja a l'estadi o la possibilitat de trucar una ambulància... Pregunto, aquestes serien mesures prou ràpides en cas d'haver d'atendre algú de molt urgentment que presentés per exemple, uns símptomes semblants als del jugador del Sevilla difunt? No vull semblar un paranoic, però em sembla que si ni tan sols els clubs de primera disposen dels mitjans adequats, moltíssim menys estem preparats clubs de la nostra categoria. Seria bo que tot el futbol espanyol hi refelexionés...
de echo en el ultimo partido del año pasado, ya le paso a un hombre fuera del estadio, que afortunadamente la cruz roja lo pudo salvar... pero lo consiguieron con masajes cardiacos manualmente...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 30 de Agost de 2007, 01:56:16 am »
Què voleu que tinguem un helicòpter al costat del camp per fer trasllat de ferits o que?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 30 de Agost de 2007, 02:17:14 am »
Què voleu que tinguem un helicòpter al costat del camp per fer trasllat de ferits o que?

Per començar els socis i seguidors que a vegades aparquen a la sortida d'ambulàncies, s'haurien de recordar de que un dia hi haurà una desgràcia com aquesta, i ells la podrien haver minimitzat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #9 el: 30 de Agost de 2007, 13:30:31 pm »
de echo en el ultimo partido del año pasado, ya le paso a un hombre fuera del estadio, que afortunadamente la cruz roja lo pudo salvar... pero lo consiguieron con masajes cardiacos manualmente...

Això és veritat, l'any passat ja vam patir alguns disgustos, com l'home aquell del fons nord (el del marcador), que malauradament va morir dies més tard... Encara recordo als de la "camilla" corrent pel camp "al trote", mentre la gent els hi escridassava perquè es donéssin una mica més "de vida"... Estic d'acord amb tu company, això la directiva s'ho ha de mirar i bé  ;)

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 904
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
« Respondre #10 el: 30 de Agost de 2007, 19:13:16 pm »

:scut :bandera En segunda division b creo que es obligatorio la presencia de una ambulancia y personal sanitario :bandera :scut
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!