Autor Tema: Altes-Baixes 2007/08  (Llegit 137616 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Altes-Baixes...
« Respondre #1300 el: 31 de Juliol de 2007, 22:52:15 pm »
Te parece poco que digan que el Lleida sufrirá más que el Sabadell? Para mi es una ofensa eso. Perdona que te lo diga.

Mira Pipo. Jo he escrit en aquest apartat per dir que l'unic fitxage que heu fet bé ha sigut el de Diego Carrillo. Que jo sapiga, aquest post posa altes i baixes del Sabadell i Diego Carrillo juga al Sabadell ara. Doncs ja està. No provoquis tú. Jo no provoco pas. Ets tú que provoques.

Collons com estem.....

Escolta enric, jo no tinc res en contra de ningú. Sincreament he de dir-te que si el Lleida baixa, tan me fa. És un equip que ni m'agrada ni em desagrada.
Després dir-te que vaig fer un COMENTARI PERSONAL meu, únicament meu, dient el que creia dels reforços del Lleida. Jo crec que nosaltres a dalt no estarem -tan de bo m'equivoqui- i que el Lleida tampoc. Crec que estarem els 2, més per no baixar que no pas per pujar. Castilla és un bon porter, keko un davanter normalet i res més. És la meva opinió, recorda.
Si creus que estic provocant per donat la MEVA OPINIÓ al subforo futbol sobre els vostres fitxatges, t'equivoques. És una opinió, per si no havia quedat clar. Crec que ha sigut amb respecte.
Està MOLT bé que gent que sent altres colors opini i digui sobre els seus equips, però sense mal interpretar com tu has fet.
Si creus que amb Dupi o Esparza estareu per lluitar per estar a dalt, crec que ja et pots anar despedint. Però et torno a dir que és la MEVA opinió.

Hi hagi pau.  :xin-xin
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #1301 el: 01 de Agost de 2007, 01:53:19 am »
bueno que se sabe de fichajes??e estado 2 dias fuera!!veo que sin novedades no??
SOM DE 2a A!!

friend

• Visitant
« Respondre #1302 el: 01 de Agost de 2007, 19:03:55 pm »
tengo entendido y de fuentes cercanas al club q no se fixara ningun delantero, a excepcion de q este pueda cubrir una plaza sub-23...

asi no aspiramos a nada...  :-\

Desconnectat INIESTA

• Entrenador
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #1303 el: 01 de Agost de 2007, 19:14:29 pm »
el delantero que tenia que venir finalmente no vendrá, pero no por eso deberían de dejar de buscar en el mercado. Que pesados con tanto sub-23 no se han cubrido ya todas las plazas de sub-23?
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Ferni

• Visitant
« Respondre #1304 el: 01 de Agost de 2007, 19:14:58 pm »
tengo entendido y de fuentes cercanas al club q no se fixara ningun delantero, a excepcion de q este pueda cubrir una plaza sub-23...

asi no aspiramos a nada...  :-\

A estas alturas ya tampoco creo q fichemos nada, pensaba q esta semana habría novedades y estamos a miércoles y nada d nada....
En fin, tocará rezar para que los goleadores de la temporada pasada estén inspirados o bién poner todas las esperanzas a Fran Arevalo.
Haber si con el método "víctimas" somos el equipo tapado y hacemos algo d provecho en la liga.  :tongue3:

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #1305 el: 01 de Agost de 2007, 19:22:32 pm »
FERNI tener paciencia que algo a ultima hora caerá.por lo menos dos o tres todavia..ahora los jugadores prueban en equipos,a otros los descartan,a ultima hora los representantes van locos por colocar jugadores,aun tienen que llamar aqui muchos para ofrecernos jugadores.aqui ya saben el tope.por lo tanto trankilos que algunos aceptarán y se amoldarán a nuestras posibilidades económicas.en ese sentido estoy trankilo por que se que vendrán.un saludo amigo..!!! :borratxo
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #1306 el: 01 de Agost de 2007, 19:34:08 pm »
Pirri parece que sabes algo que los demas no sabemos, pillin.  ;)
Cuentalo, cuentalo.....  :oooooo:

friend

• Visitant
« Respondre #1307 el: 01 de Agost de 2007, 19:46:17 pm »
no se trata de q sepa algo mas, si no q es un tio demasiado opitmista!!  :D ya me gustaria ser asi de optimista... pero sk con lo q acen no se puede ser optimista...  :disappointed:

espero q tengas razon pirri!! ;)

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 631
« Respondre #1308 el: 01 de Agost de 2007, 19:47:24 pm »
No sé si es mejor ir detrás de los jugadores o que ellos vengan a ofrecerse....Ya tenemos ejemplo de fichar a golpe de talonario y no nos fué bien, si se ha de fichar que se fiche algo para mejorar lo que tenemos pero si van a llamar al Sabadell para ofrecer metralla mejor que ni vengan, la directiva mejor que nadie sabrá lo que hace, mientras sigan los resultados acompañando todo irá bien, eso sí que nadie se olvide que estuvimos colgando de un hilo de pasar la eliminatoria del Mallorca, si no llegamos a pasarla nos estariamos acordando de las joranadas económicas y en los peores momentos de hacerla, del mercado de invierno donde nos quedamos mas bien cojos en el medio del campo, de la poca ayuda a los socios y aficionados a la hora de desplazarse, etc etc...Pues eso a ver si al menos siguen acertando en el area deportiva ya que en el plano de apoyar al socio y hacer un Sabadell de todos no andan muy finos. Saludos

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2512
« Respondre #1309 el: 01 de Agost de 2007, 19:50:53 pm »
FERNI tener paciencia que algo a ultima hora caerá.por lo menos dos o tres todavia..ahora los jugadores prueban en equipos,a otros los descartan,a ultima hora los representantes van locos por colocar jugadores,aun tienen que llamar aqui muchos para ofrecernos jugadores.aqui ya saben el tope.por lo tanto trankilos que algunos aceptarán y se amoldarán a nuestras posibilidades económicas.en ese sentido estoy trankilo por que se que vendrán.un saludo amigo..!!! :borratxo

Tienes toda la razon, y aun tenemos tiempo para fichar ,pues creo que hasta el 15 de Septiembre se pueden incorporar jugadores en 2B,

la meva sang és arlequinada

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #1310 el: 01 de Agost de 2007, 19:53:53 pm »
Espero q aquest forum no sigui la opinió generalitzada de la afició respecte a la plantilla confeccionada.
A veure, jo també trobo a faltar un altre davanter de qualitat i experiencia, però pel demés és de prou nivell com per estar entre els 4 primers o lluitant fins a l'últim moment.
Jo no dubto dels jugadors guanyadors i l'entrenador que els porta,  i és més, espero que breument us hagueu d'empassar les vostres paraules.
Honor al Sabadell

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 631
« Respondre #1311 el: 01 de Agost de 2007, 20:04:20 pm »
Jo dubto molt que amb aquesta plantilla poguem lluitar pel play off, si us fixeu quan hem jugat amb equips forts em patit i molt per poguer marcar gols, potser no patirem i amb això ja estaria força content, que jo crec que aquest hauria de ser l'objectiu poguer acabar una temporada sense patir i les temporades proximes si fer un equip més competitiu i lluitar per tot. De moment amb les incorporacions que hem fet no puc veure un gran salt de qualitat per tant si no arriben reforços de més nivell lluitarem per fer una bona temporada i no passar angunies.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #1312 el: 01 de Agost de 2007, 20:07:50 pm »
La diferencia amb altres temporades es que aban fitxavem jugadors dels que ja se suposava quin rendiment donarien (alguns cops feien fallida, com l'any del descens). Aquest any, molts dels jugadors son joves i desconeguts. Aquests son els jugadors en què hem de confiar que despuntin i explotin al nostre club. Si es aixi, podem fer una bona temporada, sino, patir. Jo confio en que aquests jugadors ho donaran tot, i no patirem  :yes:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #1313 el: 01 de Agost de 2007, 20:45:22 pm »
bueno..optimista soy..pero no voy mal encaminado ni me saco nada de la chistera..simplemen te estoy cerca de este mundillo,del club y no digo nada que no sea un secreto o que no deba o pueda decir..pero esto funciona asi..no podemos fichar a quien queremos..simplemen te nos pueden y ofrecen jugadores y a traves de informes,de gente conocida,pues fichas o no fichas..es como si tu le dices a un representante....mi ra..quiero un jugador de entre 23 años y 28,que haya jugado mas de 25 partidos el ultimo año en segunda B,que no cobre mas de 8 millones...entonces te da un abanico de jugadores...y te ofrece por ejemplo a RIAL,del ibiza..que jugó el año anterior a jugar aquí 30 partidos con la ponferradina...cuan do todavia estaba en segunda B..que pasa que si cumple este perfil...el mister llama a otros entrenadores...cole gas de profesion...mira el futbol base...y se guia de los informes...esto funciona así el 90 %,y en el futbol todo son favores...y dinero...poner el orden que querais..si no de que ibamos a fichar a NEFTALÍ,NANDI,TARIQ...si el club a duras penas controla a los futbolistas del vallés...ya ni digo de barcelona ni de cataluña...como vamos a controlar el mercado nacional...es imposible..somos lo que somos y tenemos lo que tenemos..tenemos una economia pobre pero hay una buena organizacion,nos guste o no,por que de todo nos quejamos,y me incluyo logicamente,y muchos equipos no tienen aficion ni programa...si el club sabiera que hipotecandose hasta los ojos el equipo subia hasta segunda A..los directivos hasta su casa hipotecaban..pero eso no te garantiza nada...yo estoy contento con lo que tenemos..que no es poco..y como aficionado tambien quiero mas...y nombres!!pero eso no garantiza nada y repito la palabra...tenemos una realidad delante y no queramos desviar la mirada...gracias a los que habeis llegado hasta el final de este mensaje..
« Darrera modificació: 01 de Agost de 2007, 20:48:35 pm per pirri »
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #1314 el: 01 de Agost de 2007, 20:50:28 pm »
Toda la confianza a la actual plantilla, confianza en el cuerpo técnico, pienso que nuestro entrenador conoce a los nuevos jugadores y sabrá sacar de ellos el máximo rendimiento; que pudiera venir alguien para potenciar lo que tenemos creo que en el mercado de invierno habrá oportunidades y ocasión, siempre y como nos vaya hasta ese momento, lo que si es obligatorio es cubrir las plazas de sub-23, que saldrá de los jugadores que están a prueba, lo dicho tener confianza en la plantilla que se ha formado, porque tiempo para empezar a romper platos ya tendremos durante la temporada, amigo pirri has dicho toda la verdad.
                                                         :beer2
« Darrera modificació: 01 de Agost de 2007, 20:54:06 pm per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #1315 el: 01 de Agost de 2007, 21:51:54 pm »
Necessitem un altre davanter de garanties. Sigui sub-23 o sub-33, dóna igual. Només amb Ollés i Fran no en tenim prou. I si algun d'aquests es lesiona  :icon_question:
Si, ja sé que hi ha polivalència i per exemple Montero pot jugar-hi, però millor que no fos així.
De fet, el que necessitem és un davanter alt i fort, radicalment oposat al que tenim ara. Espero que el Pirri no vagi desencaminat, i encara que arribi el 15 de setembre -últim dia per fitxar-, doncs que acabi venint.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8283
  • un camp de primera
« Respondre #1316 el: 01 de Agost de 2007, 22:21:52 pm »

No escarmentem mai;

Si haguéssim fitxat "noms" com p.e.  Pablo Sanz, Iván Díaz o Gallo , tothom estaria ilusionat i parlant d´un hipotètic ascens a Segona A.

Com que no hem fitxat noms sinó que renovat els "homes" que l´any passat ens van treure del pou, a base de treball, pundonor i una bona dosis de qualitat tècnica tot és pessimisme i falta de seguretat.

No recordeu que la base del nostre equip va donar un autèntic "bany" a les estrelletes estrellades arlequinades a la NCA l´any del descens?. Un equip, per cert de 1.800.000 Euros de pressupost (el 3er.del grup i que no va ésser capaç ni de guanyar al Peralta a casa).

Confieu d´una vegada en el bon entrenador que tenim i doneu credibilitat a l´interessant bloc de l´any passat.  I això no treu que sóc el primer en dir que s´ha de fitxar un davanter contrastat més perquè la temporada és llarga.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #1317 el: 01 de Agost de 2007, 22:41:30 pm »
Jo crec que tant el pirri com el mutio tenen rao. Hem fet un equip, per mi, que surt com el tapat. .
No hi ha noms, i a la gent de fora els pot semblar que som un equip de tercera preparat per patir. Doncs jo crec que no. També soc del parer de que seria necessari un altre davanter, però en contra a en MUTIO no ho veig una prioritat. Sota el meu parer, crec en la polivalencia (i la defenso) i en el gol que tenen els jugadors de la segona linia. A més, som un equip de jugar amb 1 davanter i molta caña a darrere del punta. Llavors amb 2 davanters, anem bé. Jugadors com Roberto, Montero, Toni i fins i tot Villanova poden donar gols desde altres posicions i jugant de davanters. Despres, un davanter alt i fort per el nostre estil de joc no l'acabo de veure necessari al 100%. Aixo si, si be millor que millor.

També m'agradaria dir que el Javi Lara (el dia de la presentació no sabia reconeixer-lo) ho va fer foorça be al mig del camp. Ull amb els nanos, que poden ser grans sorpreses. Confiem nanos, i anirem millor, que ja patim fins i tot en epoca de fitxatges  :consol
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #1318 el: 01 de Agost de 2007, 23:26:53 pm »
Si els jugadors son ambiciosos com la temporada pasada estic segur que podem fer un molt bon paper aquesta temporada.
I ja tinc ganes de veure els sub-23 a veure com es desenvolupen!!!
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #1319 el: 02 de Agost de 2007, 10:25:56 am »
Y siguiendo con el misterio de esta temporada :smart: hoy podria ser presentado antunez :beer2