Vagi per endavant que la meva confiança en el renidment que Fran Arevalopot donar al Sabadell és total i absoluta, i sóc partidari de donar opcions a aquest jugador sempre que es pugui.
Ara bé, també sóc dels que penso que arribar al campionat de lliga que ens espera amb tan sols dos davanters nats, Ollès i Fran, em sembla massa arriscat, la veritat. D'altra banda lo dit, a Fran se li han donar oportunitats, sense dubte, però tampoc crec que sigui massa correcte que se li otorgui la responsabilitat de ser l'alternativa a Ollès en aquest Sabadell. Temps al temps, i crec que aquest nano temps tindrà de ser un dels puntals ofensius del Sabadell, doncs el salt de Primera Catalana a Segona B no deixa de ser el que és, un salt enorme que requereix de temps i paciència per poder-lo assimilar.
De totes maneres, estic convençut de que tal i com va passar en la temporada del play-off a Segona A amb Pere Valentí Mora, el Sabadell acabarà incorporant a un altra davanter inclús un cop començada ja la lliga. Crec recordar que Xavi Molist va arribar al nostre club ja iniciat el campionat de lliga, almenys feia unes tres jornades ja.
Tinc el convenciment de que el club treballa amb una llista important de davanters, i que simplement està apurant el plaç per poder fer incorporacions, per tal de que algún d'aquests davanters que ara demana 11 dintre d'uns quants dies en demani 7 o 6... Inclús es podria estar esperant algún jugador descartat en algún equip de superior categoria.
Espero que aquest convenciment s'acabi fent realitat, doncs insiteixo en la necessitat de que el club incorpori algún davanter més d'un cert nivell i experiència en aquestescategories. De totes maneres, crec que el Sabadell està acusant a lògica i momentània baixa forma d'homes com Sergio Montero o Toni Mora, que segur acabaran aportant molt a aquest equip en la vessant ofensiva.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I LA SEVA AFICIO!!!!