Estem a la segona jornada de lliga... Balanç: a) aquest equip és una pena, un desastre, lamentable, de tercera regional; b) Ja hem baixat a tercera divisió, i a més, sense cap mena de discusió possible; c) el germà del míster s'ha fet milionari amb les comissions i traspassos de campanilles que ha aconseguit treure del Sabadell; d) cap dels joves jugadors que hem fitxat val una m...; e) el nostre president no té idea de futbol, i a més, és un mentider; f) hem contractat ja a una vident o curandero que eviti cap lesió de cap dels nostres jugadors, doncs en cas de lesionar-se val més que cedim els tres punts de torn al nostre rival per incompareixença nostra al partit; g) el blau de la samarreta tampoc acaba de convèncer, una mica més claret no estaria malament...
Espero, que ningú se'm moltesi, doncs per sobre de tot està el respecte a la opinió de tothom, només faltaria. Simplement he intentat fer una radiografia molt sovint exagerada de l'estat d'ànim en que es troba aquesta santa afició... A LA SEGONA JORNADA DE LLIGA!
Que no tenim una super-plantilla? Això és una evidència, però hi ha un petit detall que crec que cal no oblidar: és la NOSTRA plantilla, els jugadors del NOSTRE club, del CE Sabadell FC, i només per aquest fet el meu respecte i recolzament seran TOTALS. Encara més quan el 70% d'aquesta plantilla és la mateixa que es va partir el pit per aquests colors l'any passat, demostrant una actitud i professionalitat inqüestionables. Ells ens van treure de l'infern, ells i el nostre tècnic, i per això i per portar l'escut que porten al pit, tenen i tindrán sempre el meu suport incondicional. Insisteixo, segur que hi ha plantilles molt superiors a la nostra, com també pressupostos, però cap té l'afició que té el nostre club i segur que a la Nova Creu Alta la simbiosi entre aquest equip i aquesta afició costarà de guanyar, n'estic convençut.
Estic d'acord amb aquells que diuen que el president hauria d'estar més contingut en les seves paraules, i ser més prudent en definitiva. Ara bé, crec que també és feina seva aixecar una mica els ànims de la gent, malgrat per molts això més aviat sigui vendre fum. Crec de totes maneres, que el sr.Soteras no deixa d'estar en el seu paper de cap d'aquesta nau que ha d'animar a la tripulació. En fi, el temps donarà i treurà raons.
Jo tampoc no em vull enganyar, estic força convençut de que el nostre obectiu aquesta temporada no pot ser un altre que el de la permanència dura i pura. També sóc conscient de que el mercat de fitxatges no ha estat per llançar cohets... Ara bé, si d'una cosa n'estic convençut i posaria sense cap por la mà en el foc, és que aquest tècnic i jugadors mai acabaran un partit sense haver corregut més que el nostre rival. Aquest equip té els meus respectes només per aquest fet. En sabran més o menys, però professionals com aquests feia moltíssims anys que no tenia el Sabadell. Molts anys de vida als Sissó, Arévalo, Lara i Montero' s de torn, doncs segur que tenen més vergonya esportiva i il.lusió per vestir aquests colors que els Pablo Sanz, Gallo's i Madrigals tristissimament famosos...
Demano paciència, i sobretot que aquests jugadors joves als que tant s'està menystenint notin el suport d'aquesta santa afició. Us imagineu la il.lusió amb la que aquests nanos poden afrontar el seu debut aquest diumenge en un estadi com el nostre i amb els familiars a la grada? Només per això segur que donaran el 200% de les seves possibilitats. A més, almenys, en partits de Copa Catalunya en conjunt jo no vaig veure que equips consagrats a Segona B com l'Hospi o la Gramanet fossin tan superiors a nosaltres. És més, crec que en un camp com el nostre, amb les dimensions i gespa de que disposem, podem veure grans partits per part del Sabadell, n'estic segur. Inclús crec que ni tan sols el Girona és tan millor equip que nosaltres...
En definitva, temps al temps, deixem treballar a la gent. Sobretot el que demanaria és respecte i un marge de confiança amb gent que ha donat molt al Sabadell i que mereixen una credibilitat i el nostre suport. Si nosaltres, que hem passat pel que hem passat, ens hem d'espantar per un mal resultat o per lo que diuen els altres que tenen més que nosaltres... És que hem perdut la memòria massa rapidament. Hi ha una línia de treball esportiva i econòmica que de moment ens ha donat estabilitat i èxits, i ara per un simple mal partit, no podem començar a dubtar i a qüestionar-ho tot.
VISCA EL CE SABADELL FC I AQUEST DIUMENGE TOTHOM A LA NOVA CREU ALTA!!!!!!!