Autor Tema: Altes-Baixes 2007/08  (Llegit 137535 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
Re: Altes-Baixes...
« Respondre #160 el: 28 de Juny de 2007, 14:22:52 pm »
mmm...

manga tiene ofertas tb de Segunda A, pero nunca se sabe...
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #161 el: 28 de Juny de 2007, 14:44:52 pm »
Esque no saben veure el que tenen el sergio moran sen va perque no te cap posibilitat de jugar al sabadell pero diuen k deixaran marxar aixi com aixi a Nauzet i tambe podem tenir alguns problemes amb Sergio Montero
LLAMAS RENOVA YA!!!!!!!!!!

DAVID DE NAVAS ES UN PORTERAS DE PRIMERA NO L'EM DE CAMBIAR PER RES ESPEREM QUE LA DIRECTIVA TINGUI DOS ULLS DE FRENT PER MIRAR LA SEVA BONISSIMA CARRERA DEPORTIVA QUE A DEIXAT AL SABADELL I NO EL DEIXIN ESCAPAR

UNA SALUTACIÓ!

DOMECO EL DE L'ANUNCI DISH

www.youtube.com/cesabadell-ricohpremia
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #162 el: 28 de Juny de 2007, 14:48:34 pm »
trankilo DOMECO que DE NAVAS va esta tarde a la guarderia a apuntar el niño.el sigue aquí.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat INIESTA

• Entrenador
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #163 el: 28 de Juny de 2007, 14:52:45 pm »
ultimament, vaig veure entrenar amb el 1er equip al valls i al brunet si no m'equivoco, se sap si sels pujara al 1er equip o continuaran al 'B' i apareixen espontaneament en partits del 1er equip?
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #164 el: 28 de Juny de 2007, 14:52:56 pm »
Montero ja ha renovat domeco, almenys aixo han dit a RS  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #165 el: 28 de Juny de 2007, 15:15:37 pm »
INDIGNAT!!!

M'agradaria que algú m'expliqués que es el que ha fet Nauzet per no continuar l'any que ve a 2ªB.
Nauzet ha demostrat sobradament durant tota la temporada la seva qualitat i la seva implicació amb el Sabadell per tornar l'equip a segona B, i axí li paguen. Surt publicat que ha estat Moya que no compte a ell, si ha jugat aquesta temporada gairebé tots els partits (excepte sancions) deu ser que comptava amb ell Moya. Es cert que es una categoria més gran la que jugarem, però crec que Nauzet té la suficient qualitat per seguir al Sabadell. M'agradaria equivocar-me pero em fa la impressió que hi han coses que ens amaguen i que han dit que Moya no compte a ell per donar algun motiu.

I ara es confirma el fitxatge de David Pirri un altre velles glories que a veure amb quina motivació i implicació ve aquí. Espero equivocar-me i no trobant-se amb un altre cas Ivan Diaz.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #166 el: 28 de Juny de 2007, 15:24:00 pm »
Però a veure, encara no l'has vist i ja l'estàs criticant... Quina implicació i motivació vols que tingui quan veu que hi ha gent que abans de veure'l jugar ja l'està criticant? Si volem jugadors motivats el que no hauriem de fer es desmotivar-los eh? Que haguem tingut mala sort amb 2 jugadors no vol dir que la tinguem amb tots ara. I sino mireu el jose mari que no és pas un jovenet de 22 anys i no ens ha sortit pas malament... Ja tindrem tota una temporada després per rajar, però no comencem a fer-ho abans de començar i sense motius...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #167 el: 28 de Juny de 2007, 15:25:51 pm »
Jo si que l'he vist jugar i es un jugador normal,no fa floritures ni es una vella gloria no es pot comparar amb ivan diaz, es un jugador que s'entrega a cada partit amb les seves limitacions .. jo el compararia mes amb un cas Xavi Roca que no pas amb un Ivan Diaz.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

friend

• Visitant
« Respondre #168 el: 28 de Juny de 2007, 15:26:35 pm »
mira quan va marxar sergio iglesias tb es van obrir critiques perq marxa perq no fem un esforç en retenirlu i va ser substituit i molt gratamnet per jose mari.
axo es futbool, uns marxen uns tornen, es el que hi ha, per tercera nauzet si q contava amb moya pero per segona b i amb el projecte q volen fer no hi comten am ell.

trankil q vindran altres jugadors q el supliran i no es notara la seva marxa i estic totalment segur!! ;)

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #169 el: 28 de Juny de 2007, 15:33:10 pm »
Però a veure, encara no l'has vist i ja l'estàs criticant... Quina implicació i motivació vols que tingui quan veu que hi ha gent que abans de veure'l jugar ja l'està criticant? Si volem jugadors motivats el que no hauriem de fer es desmotivar-los eh? Que haguem tingut mala sort amb 2 jugadors no vol dir que la tinguem amb tots ara. I sino mireu el jose mari que no és pas un jovenet de 22 anys i no ens ha sortit pas malament... Ja tindrem tota una temporada després per rajar, però no comencem a fer-ho abans de començar i sense motius...

Tranqui BIRRI jo no l'he criticat, només dic que a veure amb quina motivació ve...si es un cas Jose Mari llavors si que estaria content, pq Jose Mari ha estat imprescindible des de que ha vingut.
Esperem que no ens surti rana i doni molt bon rendiment...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #170 el: 28 de Juny de 2007, 16:20:08 pm »
Jo també crec que amb el tema Nauzet ens equivoquem :plora, però en Ramon Moya té tot el meu suport i tota la meva confiança :reverencia2. Aquest any ha fet amb molta solvència el que se li demanava i vol aconseguir fer que aquest club tingui una estructura d'equip gran, com es mereix.
Resumint, jo em quedaria amb Nauzet, però si en Moya no el vol tindrà les seves raons. :mmmm

I des d'aquí li vull desitjar tota la sort del món al canari, perquè s'ho mereix tant com a persona com a professional. :clap2

P.D.: Almuniaforever: guarda bé aquella samarreta, que és història viva del Sabadell :allloro :cheer
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #171 el: 28 de Juny de 2007, 16:36:02 pm »
Por lo que he oido en radio sabadell, me da a mi que roberto morales :mmmm que tambien podria irse :ostres

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #172 el: 28 de Juny de 2007, 16:41:22 pm »
el tema de nauzet yo tmb creo que se podria aver quedado muy buenos tienen ke ser los ke tengan en cartera o casi atados para no dejarlo ni para el banquillo pero como muchos aveis dicho moya tiene un voto de confianza y ahora hay que confiar en el y el cuerpo tecnico y no criticar yatendremos tiempo de hacerlo esperemos que no se allan equivocado echandolo confianza
visca el sabadell

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #173 el: 28 de Juny de 2007, 16:50:28 pm »
Por lo que he oido en radio sabadell, me da a mi que roberto morales :mmmm que tambien podria irse :ostres

Roberto Morales tmbeee?¿ no fotem.... :blink
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #174 el: 28 de Juny de 2007, 17:02:24 pm »
Tranquil.litat...

en un principi tant Roberto Morales com Nauzet tenen un any de contracte, en el cas del canari sembla q per decissió técnica se li ha invitat a buscar equip perquè no té cabuda... l'altre sembla q vol millorar i allargar contracte, o sigui, són dos casos molt diferents.

Nauzet tb podría fer valer el seu contracte, el q passa és q un jugador normalment no vol continuar on no el volen (li desitjo tota la sort del món tb).
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #175 el: 28 de Juny de 2007, 17:05:11 pm »
Nauzet o "Mojo Picón" (como lo llamaría Andrés Montes) ha aportado esta temporada al Sabadell la solvencia de un pivote defensivo bajo, que nuestro equipo buscava hacia años. Su marcha dejará un lugar importante en el medio defensivo del Sabadell, pero hay que pensar que una Tercera y una Segunda B son divisiones muy distintas, puede que en Tercera se necesite un hombre duro, que sea capaz de romper el juego en cualquier momento (Nauzet) y otro hombre que sepa salir con la pelota y al mismo tiempo saber meter mano dura (Jose Mari, y en algún caso Nauzet).
Eso era en Tercera división, pero ahora hemos subido de división y ese planteamiento debe variar un poco, es preciso un medio centro "a lo italiano" y otro habilidoso con la pelota, que sea el "comandante" del equipo en situaciones que el rival de enfrente sea duro, en defensa o en ataque.
Puede que el medio centro que teniamos en Tercera sirviese, pero si os fijais en partidos importantes con rivales de nivel parecido a 2º B, este medio centro que teniamos quedo desaparcebido. Por ejemplo, contra el Girona, Nauzet y Jose Mari quedaron anul·lados por el rival, su dureza no sirvió.

Creo que la desición que ha tomado Moya, es acertada, porque él conoce la 2º B más que muchos de nosotros, y creo que ha considerado la posibilidad de mantener un pivote alto y con dotes más defensivas y no hacer entrar en el punto muerto la carrera de un magnifíco medio centro (Nauzet), ya que puede que pensase que el jugador pasaria a ser el suplente de Jose Mari.
Moya debe estar pensando en la incorporación de un medio centro más ofensivo y con dotes de mando, y que en cualquier situación adversa tenga la capacidad de poder enlazar la zona defensiva y la zona ofensiva del Centre d'Esports.
En 2º B pasamos del doble pivote defensivo a un pivote mixto, debido a la complicidad de los rivales y la forma de juego de ellos.

Nauzet gracias por la temporada que nos has brindado, tu solvencia y tu efectividad de cara a gol y tus golazos, han sido desicivos de cara a este ascenso recién conseguido. Sinceramente, te echaremos en falta!  :hurra

¡Nauzet para siempre y hasta siempre! Bravo!  :clap
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat arriba sabadell

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #176 el: 28 de Juny de 2007, 17:08:40 pm »
al final kon las tonterias se va a kedar sin ekipò y komo todos los años, todos los jugadores nuevos :ostres

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #177 el: 28 de Juny de 2007, 17:11:14 pm »
nois es normal despres de la bona temporada que hem fet,que li agafem estima i carinyo als jugadors de l'ascens....pero recordeu que jugarem a una categoria superior que no sera tercera divisio no jugarem amb masnous ni palafrugells,per poder aspirar a alguna cosa mes que no baixar(segons el president entre els 6 primers) s'ha de reforçar bastant l'equip,vaja fer un equip de segona B

tindrem baixes per molts sorprenents pero els jugadors pasan i el que queda es el club......amb tots els respectes jugadors com valera-roger-juanje i alguns mes penseu que tenen nivell per jugar a segona b? nomes heu de mirar on marxan o les ofertes que tenen......mataro manresa en fi tercera que es el seu nivell

per acabar NAUZET gracias por todo y suerte donde vayas

joseph

• Visitant
« Respondre #178 el: 28 de Juny de 2007, 17:33:03 pm »
Aunque sepa mal , estoy seguro que MOYA lo tiene claro el darle la baja, no va ser tan b***o de querer perjudicarse el mismo.
Yo en algunos partidos critiqué la cantidad de balones que perdia el canario, por lo tanto todo y la cantidad de partidos jugados, teneis que pensar que no tenía recambio en el equipo pues el fichaje de Sergio no llegó a hacerle sombra.
Lo dicho aunque era buena persona, hay que pensar en el club y aunque os extrañe mucho los técnicos sabran el motivo.

Desconnectat Predathor

• Aleví
  • Missatges: 56
  • sabadell!
« Respondre #179 el: 28 de Juny de 2007, 17:59:49 pm »
Veo muy mal lo que han echo con Nauzet,yo creo que es un buen jugador y que serviria para jugar en 2ndaB,ahora bien si Moya quiere fichar a otro que no pierda tantos balones me parece bien.Sigo opinando que si fichan a otro jugador de la misma posición que Nauzet el canario podria haber sido un buen reserva,al final si no se ficha  bien acabaremos con una plantilla corta como la de este año que los reservas que habian no daban la talla y menos mal que no han habido lesiones sino ya veriamos como habría ido la temporada
Honor al Sabadell