Autor Tema: Altes-Baixes 2007/08  (Llegit 134725 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat clariana

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
Re: Altes-Baixes...
« Respondre #1520 el: 31 de Agost de 2007, 15:32:32 pm »
hola.soc clariana,alguna em coneixereu,vaig escrirue aqui despres del sabadell-santboia...

Avui he entrat a l´edicio d´internet del mundo deportivo,he vist un titular que posaba..PRADAS FICHA PEL SABADELL,he entrat encuriosida i cuan he vist que es tractaba de Pradas,el gran paquet que jugaba,perdo,calentaba banqueta la temporada pasada al santboia m´he endut un ensurt molt fort :blink

sincerament,els dos que parlen be d´aquest noi nose si seran parents,amics o nose que,però jo,que sóc socia del santboià i l´he vist jugar totes les segones parts que ha sortit i 3 o 4 partits de titular de 38...AQUEST JUGADOR ÉS PENOS

com collons un equip de la entitat,de la historia del sabdell,que sou un dels 3 o 4 grans catalans pot fichar semejante jugador?

mireu.jugaba d´extrem,era suplent de suplent,us asseguro que mai cap soci a parlat be d´ell com a jugador,sento ser tan dura però no tingueu cap mena d´espetança amb auqest jugador,nose si sera amic de´n moya però encara flipo...

us asseguro que si  ala nostra plantilla l´any passat hi havien 20 jugadors ell era el 18 o el 19,va ser el primer en sortir del club,perque no te categoria per estar a tercera.

en fi sabadellencs..sento ser tan dura...pero que deu us agafi confessats!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #1521 el: 31 de Agost de 2007, 15:34:37 pm »
Home, aquest nano fins ara estava entrenant amb el Pubilla Cases..... un campet de sorra que hi ha al costat de casa meva.....

Espero que tingui sort i que pugui jugar alguns minuts
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #1522 el: 31 de Agost de 2007, 15:49:10 pm »
el Pablo Jodar de turno...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #1523 el: 31 de Agost de 2007, 15:52:22 pm »
recordem que no s'ha fixat per jugar sinó per omplir la fitxa sub23, com bé diu Cudi, el pablo jodar versió 2 :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #1524 el: 31 de Agost de 2007, 16:16:53 pm »
fins que no l'haguem vist jugar..... jo no diria res.

Serà que no hi ha hagut jugadors que aqui "no valien res", i van a altres llocs i es convereteixen en cracks  :ejem
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #1525 el: 31 de Agost de 2007, 17:13:03 pm »
Bueno ja es veura la seva qualitat, però si el volem valorar primer haura de sortir al camp... que el pablo jodar ni aixó...
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #1526 el: 31 de Agost de 2007, 17:23:42 pm »
Bueno ja es veura la seva qualitat, però si el volem valorar primer haura de sortir al camp... que el pablo jodar ni aixó...

El Pablo Jodar va arribar a trepitjar el camp de la Nova Creu Alta, va sortir uns 5 minuts, em sembla que va esser al partit contra el Sant Boià. :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #1527 el: 31 de Agost de 2007, 18:04:08 pm »

Es cierto... cómo debia jugar el Pablo Jodar? Es que no tenía pinta ni de jugador de fútbol...

Desconnectat onion

• Aleví
  • Missatges: 44
« Respondre #1528 el: 31 de Agost de 2007, 19:08:26 pm »
Està clar : INTERESSOS I MANGONEOS  .........
El tema Pablo Jodar va ser lamentable : 5 minuts en 5 mesos, X euros mensuals per 5 mesos, i després ens venen la moto de l'equilibri pressupostari, vamos home !!!,  ..... es que no es podía fer-li la fitxa a un de l'Amateur ?.
Ara sembla que la jugada es repeteix, i me huele a chamusquina ....., veurem quans minuts tindràn els sub-23....

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #1529 el: 31 de Agost de 2007, 19:29:27 pm »
Tinc entés que a casi tots els jugadors que ha portat Moya i que abans havien estat amb ell en un altre equip els porta el seu germá com a representant. A aquests ultims que han portat i que abans també havien estat amb el Moya a altres equips, també els representa el germá del Moya?
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #1530 el: 31 de Agost de 2007, 20:05:30 pm »
El tema Pablo Jodar va ser lamentable : 5 minuts en 5 mesos, X euros mensuals per 5 mesos, i després ens venen la moto de l'equilibri pressupostari, vamos home !!!,  ..... es que no es podía fer-li la fitxa a un de l'Amateur ?.
Ara sembla que la jugada es repeteix, i me huele a chamusquina ....., veurem quans minuts tindràn els sub-23....

jo penso el mateix,pero ya esta fet,  no hi podem fer res.
SOM DE 2a A!!

friend

• Visitant
« Respondre #1531 el: 31 de Agost de 2007, 20:17:51 pm »
me es absolutament iwal quin sigui els seus represants, nomes ser q el moya es el entrenador q ens va pujar a segona b, i mereix un respecte. i a mes ki fitxa es la direccio deportiva q no nomes esta el moyaa eee!!!!

ja cansa akest comentari q el seu germa es el representat de casi tots els jugadors del sabadell i estan aki per mamoneo... stan aki perq alguns ens han tret del pou de la tercera divisio i altres q son jugadors molt aptes per la segona b, com per exemple miki, jose mari o diego carrillo.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #1532 el: 31 de Agost de 2007, 20:23:56 pm »
me es absolutament iwal quin sigui els seus represants, nomes ser q el moya es el entrenador q ens va pujar a segona b, i mereix un respecte. i a mes ki fitxa es la direccio deportiva q no nomes esta el moyaa eee!!!!

ja cansa akest comentari q el seu germa es el representat de casi tots els jugadors del sabadell i estan aki per mamoneo... stan aki perq alguns ens han tret del pou de la tercera divisio i altres q son jugadors molt aptes per la segona b, com per exemple miki, jose mari o diego carrillo.

si friend y quitando miki , carrillo , pirri los demas delos nuevos no valen para segunda B por muchos ke nos pese digo yo si este chico el pradas no jugaba ni de titular en tercera en el sant boia para que lo traen antescojo uno del amateur o me quedo con brullet en vez de cederlo
visca el sabadell

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #1533 el: 31 de Agost de 2007, 20:50:11 pm »
Ya podemos rezar a la virgen para que no se nos lesionen ni expulsen jugadores, cada dia que pasa estoy mas indignado.  :****

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #1534 el: 31 de Agost de 2007, 21:04:47 pm »
Tranquilos, el equipo està completamente compensado en todas la lineas, solo estamos al principio de la liga, tenemos una gran plantilla, un vestuario implicado y todo irá bien.  :-X

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #1535 el: 31 de Agost de 2007, 21:06:26 pm »
Tranquilos, el equipo està completamente compensado en todas la lineas, solo estamos al principio de la liga, tenemos una gran plantilla, un vestuario implicado y todo irá bien.  :-X

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
« Respondre #1536 el: 01 de Setembre de 2007, 00:44:58 am »

El Pablo Jodar va arribar a trepitjar el camp de la Nova Creu Alta, va sortir uns 5 minuts, em sembla que va esser al partit contra el Sant Boià. :beer2

OkOK :beer2 :beer2 pero amb cinc minuts insisteixo...difici l saber la tecnica i la qualitat d'un jugador.
Jo confio que aquests any com sera molt més dur les rotacions tambe entrin en joc :yes:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #1537 el: 01 de Setembre de 2007, 00:50:55 am »
Dificil saber-ho per a tu, però per a un entrenador que el veu entrenament rera entrenament doncs no li serà tan dificil veure-ho dic jo... Si no acaba de donar la talla als entrenaments i altres es guanyen el jugar un partit si i un altre també seria un castig per akests que els treiessin per veure com juga l'altre en partit oficial...  :xin-xin

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
« Respondre #1538 el: 01 de Setembre de 2007, 01:07:04 am »
En aixó no tinc dubtes!! l'entrenador es segur el que millor coneix al jugador.
Esta clar que ha de jugar el que ho posi tot al camp i als entrenaments ;)  :beer2

Desconnectat Arlequinator

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #1539 el: 01 de Setembre de 2007, 08:53:51 am »
tranquils!!!!! si Mart s'ajunta amb Venus, la Terra dona 3 voltes al Sol en 1 dia y la Lluna s'alinea amb Jupiter, ENS MANTINDREM! aixo esta xupat!!! xd   
qui digui k akesta plantilla esta feta per estar entre els 6 primers, nomes demostra una cosa: NO TENIR NI PUNYETERA IDEA DE FUTBOL, NI DE RES! I el primer que ho demostra es el president tornant a mentir a l'aficio corroborant-ho, i segon l'aficio per tornar a creure les mentides desde fa 7 anys.
Fa molt temps que jo em vaig donar compte de que m'estaven venent una Variant com si fos una CBR 600, a veure si d'una vegada ens donem tots compte ja de que el nostre equip no pot passar mai de la segona divisio b en aquestes circunstancies tan penoses amb lladres,mentides y enchufes de pel mig.
Es la meva opinio, i verdaderament es la que prevaleix fins que no hi hagi un canvi total al nostre club, i d'aquesta manera em facin callar-me la boca i que em menji les meves paraules, fins aleshores no estic dient cap mentida i a qui li molesti pues res...