hola.soc clariana,alguna em coneixereu,vaig escrirue aqui despres del sabadell-santboia...
Avui he entrat a l´edicio d´internet del mundo deportivo,he vist un titular que posaba..PRADAS FICHA PEL SABADELL,he entrat encuriosida i cuan he vist que es tractaba de Pradas,el gran paquet que jugaba,perdo,calentaba banqueta la temporada pasada al santboia m´he endut un ensurt molt fort
sincerament,els dos que parlen be d´aquest noi nose si seran parents,amics o nose que,però jo,que sóc socia del santboià i l´he vist jugar totes les segones parts que ha sortit i 3 o 4 partits de titular de 38...AQUEST JUGADOR ÉS PENOS
com collons un equip de la entitat,de la historia del sabdell,que sou un dels 3 o 4 grans catalans pot fichar semejante jugador?
mireu.jugaba d´extrem,era suplent de suplent,us asseguro que mai cap soci a parlat be d´ell com a jugador,sento ser tan dura però no tingueu cap mena d´espetança amb auqest jugador,nose si sera amic de´n moya però encara flipo...
us asseguro que si ala nostra plantilla l´any passat hi havien 20 jugadors ell era el 18 o el 19,va ser el primer en sortir del club,perque no te categoria per estar a tercera.
en fi sabadellencs..sento ser tan dura...pero que deu us agafi confessats!!!