No només a Sabadell. Una de les seves premises fa 4 anys va ser expandir-se a Catalunya, amb nous centres en nuclis urbans de més de 15.000 habitants. El negoci els va bé.
Combinen preus econòmics amb una qualitat acceptable, i si us fixeu, la majoria de productes son fets a la comunitat valenciana, on tenen la seu central i magatzems primaris. Així aconsegueixen rabaixar una mica el preu, pactant sense apenes intermediaris amb els pagesos i envasadors d'allà. A més els ofereixen descomptes i accions de tant en tant.
Els seus productes son d'una qualitat mitjana, i acostumen a tenir la seva marca 'blanca' i uns de les marques 'estrella' del mercat amb la que tinguin un contracte (i descomptes). Alguns dels seus productes de marca 'blanca', son els mateixos que tenen en producte 'estrella', amb el que aconsegueixen que el fabricant del producte 'estrella' els faci descompte amb la 'blanca'.
Per altre part, van fer una oferta sobre Caprabo, però va ser refusada. Caprabo, ha acabat en mans d'Eroski (Consum a Catalunya) i encara que mantindrà el nom de Caprabo, deixarà de ser independent d'aquestes dues empreses. La seva qualitat en producte seguirà sent similar a la de Mercadona, però continuarà les directrius de Consum (diverses marques 'estrella' d'un mateix producte).