Deu ni do quina expectació
bé doncs com diu el company Navarrog l'enfrontament entre el C.E.Sabadell i el Portoegarense ( equip de vic ) , ha acabat amb un 6-2 favorable als arlequinats. El conjunt Sabadellenc s'ha avançat al marcador i poc després ha arribat la reacció del rival. Amb l'empat a 1 al marcador els arlequinats han suat la samarreta de valent per fer pujar el marcador i poc a poc ha anat arribant la pluja de gols que situava al marcador amb un 6-1 al termini dels primers 45 minuts. La segona part no ha sigut tan desperta com la primera i no ha caigut cap gol més per part del Centre d'Esports. En els ultims minuts de partit un penal a un jugador dels visitants ha permès pujar el 6-2 al marcador.
En actuació personal, com diu el company Navarrog he jugat 45 minuts i simplement m'ha servit per complir els objectius que m'havia marcat per aquest partit, primer, saber administrar bé l'energia, i segon no caure en la trampa dels fores de joc, tots dos objectius els he pogut complir i a partir d'ara, només toca anar pujant esglaons amb els objectius.
Entorn als entrenadors ara mateix entre preparadors físics, coordinadors i entrenadors n'hi han 3, a on s'ha de nombrar la bona tasca que fan, avans del partit ens han fet una xerrada entorn al C.E.Sabadell, que significava portar aquesta samarreta, l'orgull , entrega i respecte que haviem d'efectuar jugant al Centre d'Esports. Son petits detalls que van molt bé per la motivació del jugador i de l'equip en general, i no tinc dubte de que si es continua treballant així arribarant bons resultats durant la temporada.
Per ultim dir que s'ha guardat un minut de silenci per la mort de 3 esportistes, Antonio Puerta, Chaswe Nsofwa i un jugador de handbol. Els jugadors arlequinats han sortit amb una tira negre enganxada al braç esquerra.