Autor Tema: DEBUT DE INIESTA CON LA CAMISETA ARLEQUINADA  (Llegit 5904 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Ferni

• Visitant
DEBUT DE INIESTA CON LA CAMISETA ARLEQUINADA
« el: 01 de Setembre de 2007, 18:17:18 pm »
Hoy es un gran día para el CE Sabadell ya que debutó en partido oficial nuestro joven jugador forero: "Iniesta" en las filas del Cadete B del CE Sabadell FC.
Al final el jugador sabadellense después de ser portada de la prensa durante todo el verano firmó con el conjunto vallesano con una clausura superior a la de Ricardo Kaká con el AC Milan.
De hecho hoy en el Olímpia se esperaba la presencia de Ramon Moya y Luís Aragonés para presenciar la actuación de Iniesta, uno para subirlo al primer equipo del CE Sabadell y el otro para llevarselo en la próxima Eurocopa.
Esperemos que haya tenido suerte en su debut, ya nos lo contará.

INIEEEEEEEEEEEESTA, INIEEEEEEEEEEESTA!!!  :oooooo: :oooooo:

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: DEBUT DE INIESTA CON LA CAMISETA ARLEQUINADA
« Respondre #1 el: 01 de Setembre de 2007, 18:33:51 pm »
Espero que el company i amic Iniesta hagi tingut un bon debut amb la samarreta del CE Sabadell.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #2 el: 01 de Setembre de 2007, 18:35:07 pm »
Espero que hagis tingut un bon debut i que duri això!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #3 el: 01 de Setembre de 2007, 19:25:31 pm »
El Cadet B ha guanyat 6 a 2, on l'equip rival tan sol venia amb 10 jugadors, i ha agut de jugar un jugador del CES amb el rival. (Crec que a sigut l'autor del primer gol.)
Per la seva part, Iniesta ha jugat 45 Minuts, amb el numero 17 a l'esquena.

:beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #4 el: 01 de Setembre de 2007, 20:07:36 pm »
Deu ni do quina expectació :laugh: :laugh: bé doncs com diu el company Navarrog l'enfrontament entre el C.E.Sabadell i el Portoegarense ( equip de vic ) , ha acabat amb un 6-2 favorable als arlequinats. El conjunt Sabadellenc s'ha avançat al marcador i poc després ha arribat la reacció del rival. Amb l'empat a 1 al marcador els arlequinats han suat la samarreta de valent per fer pujar el marcador i poc a poc ha anat arribant la pluja de gols que situava al marcador amb un 6-1 al termini dels primers 45 minuts. La segona part no ha sigut tan desperta com la primera i no ha caigut cap gol més per part del Centre d'Esports. En els ultims minuts de partit un penal a un jugador dels visitants ha permès pujar el 6-2 al marcador.

En actuació personal, com diu el company Navarrog he jugat 45 minuts i simplement m'ha servit per complir els objectius que m'havia marcat per aquest partit, primer, saber administrar bé l'energia, i segon no caure en la trampa dels fores de joc, tots dos objectius els he pogut complir i a partir d'ara, només toca anar pujant esglaons amb els objectius.

Entorn als entrenadors ara mateix entre preparadors físics, coordinadors i entrenadors n'hi han 3, a on s'ha de nombrar la bona tasca que fan, avans del partit ens han fet una xerrada entorn al C.E.Sabadell, que significava portar aquesta samarreta, l'orgull , entrega i respecte que haviem d'efectuar jugant al Centre d'Esports. Son petits detalls que van molt bé per la motivació del jugador i de l'equip en general, i no tinc dubte de que si es continua treballant així arribarant bons resultats durant la temporada.

Per ultim dir que s'ha guardat un minut de silenci per la mort de 3 esportistes, Antonio Puerta, Chaswe Nsofwa i un jugador de handbol. Els jugadors arlequinats han sortit amb una tira negre enganxada al braç esquerra.
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #5 el: 01 de Setembre de 2007, 20:19:53 pm »
Bueno bueno avui m'he quedat sorprés de la gran organització que té el futbol base i tot i que sigui un amistos es vergonyos:

1-HEM JUGAT AMB LES SAMARRETES KELME I ALGUNES FINS I TOT EREN DE LA MARCA SPORT BAMBI.
2-HAVIA JUGADORS AMB EL MATEIX DORSAL I FINS I TOT ALGUNES SAMARRETES TENIEN NOMS DE JUGADORS COM ORIFE

Vale que sigui un amistos però almenys els hi podrien donar les joma que són més recents :ko
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #6 el: 01 de Setembre de 2007, 20:25:26 pm »
Bueno bueno avui m'he quedat sorprés de la gran organització que té el futbol base i tot i que sigui un amistos es vergonyos:

1-HEM JUGAT AMB LES SAMARRETES KELME I ALGUNES FINS I TOT EREN DE LA MARCA SPORT BAMBI.
2-HAVIA JUGADORS AMB EL MATEIX DORSAL I FINS I TOT ALGUNES SAMARRETES TENIEN NOMS DE JUGADORS COM ORIFE

Vale que sigui un amistos però almenys els hi podrien donar les joma que són més recents :ko

Si amb aixo ho em parlat amb l'entrenador i ens ha dit que pel canvi de marca i tot aixo que no havien arribat i que no arribarien fins al començament de lliga, alla cap al mes d'Octubre :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat mascherano10

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #7 el: 01 de Setembre de 2007, 20:58:11 pm »
Va Fora bromes....jajaja

Desconnectat dasilva_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 360
« Respondre #8 el: 01 de Setembre de 2007, 21:47:47 pm »
Felicitats, i ja em diras, la hora d'algun amistos, que et vull venir a veure... ;)

Ferni

• Visitant
« Respondre #9 el: 01 de Setembre de 2007, 21:52:52 pm »
Felicitats, i ja em diras, la hora d'algun amistos, que et vull venir a veure... ;)

jo també vull veure't un cop comenci la lliga i estiguis més rodat.

Vull veure com a cambiat lacosa desde l'Interpenyes. A més confio en q siguis una de les peces fonamentals per al proper Interpenyes de juliol.

Desconnectat dasilva_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
« Respondre #10 el: 01 de Setembre de 2007, 21:59:52 pm »

Vull veure com a cambiat lacosa desde l'Interpenyes. A més confio en q siguis una de les peces fonamentals per al proper Interpenyes de juliol.

Per cert xdd, un cop acabat l'interpenyes, van començaer a fer obres a les naus, cambiant el sotrei posant-hi una red, i ''arreglant'' el parquet...

Ferni, per el proper Interpenyes, hem de fer algun fitxatge, quants milions de superàvit hi ha?  :ok :laugh: :laugh: :laugh:

Ferni

• Visitant
« Respondre #11 el: 01 de Setembre de 2007, 22:02:00 pm »

Per cert xdd, un cop acabat l'interpenyes, van començaer a fer obres a les naus, cambiant el sotrei posant-hi una red, i ''arreglant'' el parquet...

Ferni, per el proper Interpenyes, hem de fer algun fitxatge, quants milions de superàvit hi ha?  :ok :laugh: :laugh: :laugh:

si q el farem si... però qui ets tu? no et tinc pas localitzat, no em sones pas.
Ja vaig veure q feien obres a les naus, em va fer gracia... el mateix dilluns dsp del torneig van començar les obres, ho possava al club...
Jo mateix reia pensant, collons si q hem deixat en males condicions les naus.... sembla el torneig de les Arts Marcials del Goku  q acababa el ring sempre destroçat a la final.

El millor fitxatge que fareu aquest any a l'Interpenyes serà la possibilitat d q jo jugui alguns minuts en els partits més importants o q vagin pitjor... ja veureu la béstia Gattusso q estic fet jo... si juguem contra la Esquadra jugaré tot el partit  >:D

Desconnectat dasilva_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
« Respondre #12 el: 01 de Setembre de 2007, 22:03:37 pm »

si q el farem si... però qui ets tu? no et tinc pas localitzat, no em sones pas.
Ja vaig veure q feien obres a les naus, em va fer gracia... el mateix dilluns dsp del torneig van començar les obres, ho possava al club...
Jo mateix reia pensant, collons si q hem deixat en males condicions les naus.... sembla el torneig de les Arts Marcials del Goku  q acababa el ring sempre destroçat a la final.

Collons, el Josep, el 20 de LFA, vaig jugar a l'interpenyes amb tu xD, si que t'han efectat les vacances xdd, esque me canviat el nik perque l'atre no m'anava gaire be.

Ferni

• Visitant
« Respondre #13 el: 01 de Setembre de 2007, 22:10:57 pm »

Collons, el Josep, el 20 de LFA, vaig jugar a l'interpenyes amb tu xD, si que t'han efectat les vacances xdd, esque me canviat el nik perque l'atre no m'anava gaire be.

no et coneixia Josep amb aquest nik jajajaja.
L'any q ve serà moooooooooooolt diferent l'equip q tindrem a l'Interpenyes.
Tots vosaltres tindreu 1 anyet més i a la vostra edat un any més es nota molt en el sentit diciplinari, en el cos, en l'aguante i en ambició. Molts d vosaltres potser fareu 1 pam més d'alçada, l'Iniesta portarà un any amb el Cadet B i alternarà la seva gran velocitat amb millor técnica q li faltava i q serà un auténtic comodín ja q podrà jugar a tot arreu ja veureu i per postres jo mateix penso jugar alguns minutets en el torneig.
He fet algun partidillo aquest estiu i penso q encara puc fer alguna cosa d profit. Això sumat a que m'aprimaré i estaré millor fisicament ja veureu com podreu gaudir del bon futbol de les meves cames....  ;D

Desconnectat dasilva_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
« Respondre #14 el: 01 de Setembre de 2007, 23:59:12 pm »
podriem fer algun partit aixi entre foreros... :beer2

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #15 el: 02 de Setembre de 2007, 00:19:13 am »
Despues del cierre de fichajes de verano, empiezan los rumores sobre bailes de jugadores de la LFA ( La Força Arlequinada ). El Entrenador-jugador Ferni, declaro en el portal de internes www.as.com su condicion de fichar a un portero, por si el meta Antiegarense Erik sufriese una lesion como en la pasada campaña, contra el conjunto campeón de Resistència Arlequinada-Foreros.
Por otra parte, Pedro firmará mañana su renovación con la peña LFA uniendose así hasta los 18 años con el conjunto "groguenc" en la competicion del interpeñas.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #16 el: 02 de Setembre de 2007, 07:24:59 am »
felicitats iniesta¡¡¡espero ke trionfis i seguramen jugare contra tu, jo jugo al Cercle.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #17 el: 02 de Setembre de 2007, 11:15:43 am »
Grande INIESTA!te deseo la mejor suerte..ya sabes que hize lo posible por meterte ahí..y seque no me vas ha fallar.conozco a tu entrenador,y al del cadete A,ten paciencia,escucha,confía en ti,no hagas en el campo lo que ya sabes,se atrevido y no tímido.se egoísta en el campo y compañero fuera del campo.espero que todo te salga bien.como quieres.pero recuerda,si no juegas mucho...no te quemes..no abandones..ok?un abrazo amigo..
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat dasilva_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
« Respondre #18 el: 02 de Setembre de 2007, 11:18:24 am »

no et coneixia Josep amb aquest nik jajajaja.
L'any q ve serà moooooooooooolt diferent l'equip q tindrem a l'Interpenyes.
Tots vosaltres tindreu 1 anyet més i a la vostra edat un any més es nota molt en el sentit diciplinari, en el cos, en l'aguante i en ambició. Molts d vosaltres potser fareu 1 pam més d'alçada, l'Iniesta portarà un any amb el Cadet B i alternarà la seva gran velocitat amb millor técnica q li faltava i q serà un auténtic comodín ja q podrà jugar a tot arreu ja veureu i per postres jo mateix penso jugar alguns minutets en el torneig.
He fet algun partidillo aquest estiu i penso q encara puc fer alguna cosa d profit. Això sumat a que m'aprimaré i estaré millor fisicament ja veureu com podreu gaudir del bon futbol de les meves cames....  ;D

Jajaaj, Ferni Goleador xD

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #19 el: 02 de Setembre de 2007, 11:51:47 am »

El millor fitxatge que fareu aquest any a l'Interpenyes serà la possibilitat d q jo jugui alguns minuts en els partits més importants o q vagin pitjor... ja veureu la béstia Gattusso q estic fet jo... si juguem contra la Esquadra jugaré tot el partit  >:D
Espera, espera, espera... El paper de Gattusso a l'equip ja està agafat, és més tu el vas adjudicar... :-X
Grada Jove - La Força Arlekinada