Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Cita de: Ferni en 01 de Setembre de 2007, 22:02:00 pmCita de: dasilva_10 en 01 de Setembre de 2007, 21:59:52 pmCita de: Ferni en 01 de Setembre de 2007, 21:52:52 pmCita de: dasilva_10 en 01 de Setembre de 2007, 21:47:47 pmFelicitats, i ja em diras, la hora d'algun amistos, que et vull venir a veure... jo també vull veure't un cop comenci la lliga i estiguis més rodat.Vull veure com a cambiat lacosa desde l'Interpenyes. A més confio en q siguis una de les peces fonamentals per al proper Interpenyes de juliol.Per cert xdd, un cop acabat l'interpenyes, van començaer a fer obres a les naus, cambiant el sotrei posant-hi una red, i ''arreglant'' el parquet...Ferni, per el proper Interpenyes, hem de fer algun fitxatge, quants milions de superàvit hi ha? si q el farem si... però qui ets tu? no et tinc pas localitzat, no em sones pas.Ja vaig veure q feien obres a les naus, em va fer gracia... el mateix dilluns dsp del torneig van començar les obres, ho possava al club... Jo mateix reia pensant, collons si q hem deixat en males condicions les naus.... sembla el torneig de les Arts Marcials del Goku q acababa el ring sempre destroçat a la final.El millor fitxatge que fareu aquest any a l'Interpenyes serà la possibilitat d q jo jugui alguns minuts en els partits més importants o q vagin pitjor... ja veureu la béstia Gattusso q estic fet jo... si juguem contra la Esquadra jugaré tot el partit Espera, espera, espera... El paper de Gattusso a l'equip ja està agafat, és més tu el vas adjudicar...
Cita de: dasilva_10 en 01 de Setembre de 2007, 21:59:52 pmCita de: Ferni en 01 de Setembre de 2007, 21:52:52 pmCita de: dasilva_10 en 01 de Setembre de 2007, 21:47:47 pmFelicitats, i ja em diras, la hora d'algun amistos, que et vull venir a veure... jo també vull veure't un cop comenci la lliga i estiguis més rodat.Vull veure com a cambiat lacosa desde l'Interpenyes. A més confio en q siguis una de les peces fonamentals per al proper Interpenyes de juliol.Per cert xdd, un cop acabat l'interpenyes, van començaer a fer obres a les naus, cambiant el sotrei posant-hi una red, i ''arreglant'' el parquet...Ferni, per el proper Interpenyes, hem de fer algun fitxatge, quants milions de superàvit hi ha? si q el farem si... però qui ets tu? no et tinc pas localitzat, no em sones pas.Ja vaig veure q feien obres a les naus, em va fer gracia... el mateix dilluns dsp del torneig van començar les obres, ho possava al club... Jo mateix reia pensant, collons si q hem deixat en males condicions les naus.... sembla el torneig de les Arts Marcials del Goku q acababa el ring sempre destroçat a la final.El millor fitxatge que fareu aquest any a l'Interpenyes serà la possibilitat d q jo jugui alguns minuts en els partits més importants o q vagin pitjor... ja veureu la béstia Gattusso q estic fet jo... si juguem contra la Esquadra jugaré tot el partit
Cita de: Ferni en 01 de Setembre de 2007, 21:52:52 pmCita de: dasilva_10 en 01 de Setembre de 2007, 21:47:47 pmFelicitats, i ja em diras, la hora d'algun amistos, que et vull venir a veure... jo també vull veure't un cop comenci la lliga i estiguis més rodat.Vull veure com a cambiat lacosa desde l'Interpenyes. A més confio en q siguis una de les peces fonamentals per al proper Interpenyes de juliol.Per cert xdd, un cop acabat l'interpenyes, van començaer a fer obres a les naus, cambiant el sotrei posant-hi una red, i ''arreglant'' el parquet...Ferni, per el proper Interpenyes, hem de fer algun fitxatge, quants milions de superàvit hi ha?
Cita de: dasilva_10 en 01 de Setembre de 2007, 21:47:47 pmFelicitats, i ja em diras, la hora d'algun amistos, que et vull venir a veure... jo també vull veure't un cop comenci la lliga i estiguis més rodat.Vull veure com a cambiat lacosa desde l'Interpenyes. A més confio en q siguis una de les peces fonamentals per al proper Interpenyes de juliol.
Felicitats, i ja em diras, la hora d'algun amistos, que et vull venir a veure...
Encara estic cabrejat per haver donat els 3 punts a l'Esquadra
Cita de: Erik_Forçero en 02 de Setembre de 2007, 12:09:02 pmEncara estic cabrejat per haver donat els 3 punts a l'Esquadra jajja mare meva.... encara amb akest tema...akest any el " derby " era esquadra-resistencia..........lany k be sera esquadra vs......LA FORÇA???Salut!!