Autor Tema: jaume-pep pages  (Llegit 6006 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re: jaume-pep pages
« Respondre #40 el: 11 de Setembre de 2007, 02:06:15 am »
dons bueno,si que va cometra alguna errada,pero alguna tambe en va treure,el que yo em pregunto es,perque juga d.carrillo,y no pas montero?(amb tots els respectes cap a carrillo).
SOM DE 2a A!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #41 el: 11 de Setembre de 2007, 10:33:49 am »
aixo es facil d´entendre el entrenador a portat a diego carrillo i si no el fa jugar la directiva li podria dir que ¿per que l´has fichat si no juga?, la manera mes facil d´arreglar aixo es deixar a montero a la banqueta encara que tothom sabem que ara mateix esta millor que altres jugadors que estan de titulars  :ejem    es una manera de taparse les esquenes el que pasa es que per ara li esta sortin be el dia que las cosas no li surtin igual dons.... aura de rectificar... jo estic segur que montero acabara jugant de titular i sino al temps  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #42 el: 11 de Setembre de 2007, 18:04:08 pm »
esperem que rectifiqui,igual que a pasat amb la defensa!! :beer2
SOM DE 2a A!!

friend

• Visitant
« Respondre #43 el: 11 de Setembre de 2007, 21:19:59 pm »
jo no veig al montero de titular, l'any pasat ja va tenir una linia descendent i no el veig un jugador per ser titular indiscutible de la banda eskerre de un ekip de segona b.

montero jugara els seus 12-15 partits de titular pero el moya laprofitara mes com revulsiu am la seva velocitat i tecnica acurada pot trencar molts partits, quan la defensa ja stigui una mica desgastada ell pot fer molt de mal, tot un partit per ell no crec q aprofiti masa les seves virtuds!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #44 el: 11 de Setembre de 2007, 22:49:00 pm »
no entrarem a discutir els teus pensaments company,  cadascu es lliure de pensar el que vol i jo no vull criticar a cap jugador del plante per apoyar al montero  :xin-xin   aixi dons veurem com va el futur poc a poc  ;)

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #45 el: 11 de Setembre de 2007, 23:07:29 pm »
Yo tampoco creo que haya que criticar a ningun jugador de la plantilla para apoyar a Montero, pero soy de la opinión que para sacar a un jugador que ha demostrado hacerlo bien, tienes que traer a uno mejor. Y hoy por hoy, aunque solo llevamos 3 jornadas, nadie me ha demostrado que Montero no merezca la titularidad ni que ninguno que este jugando en su posicion lo esté haciendo mejor que él.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #46 el: 11 de Setembre de 2007, 23:15:51 pm »
Yo tampoco creo que haya que criticar a ningun jugador de la plantilla para apoyar a Montero, pero soy de la opinión que para sacar a un jugador que ha demostrado hacerlo bien, tienes que traer a uno mejor. Y hoy por hoy, aunque solo llevamos 3 jornadas, nadie me ha demostrado que Montero no merezca la titularidad ni que ninguno que este jugando en su posicion lo esté haciendo mejor que él.

:oooooo: :oooooo: :oooooo: :clap :clap :clap :clap

has dicho lo que yo queria decir pero me he callado para no crea polemicas    :-X

P.D. para que luego digan que el PANSO es el mas "violento"  ;)  :laugh: :laugh:

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #47 el: 11 de Setembre de 2007, 23:17:04 pm »
Estas pequeñas discusiones que ni llegan a eso, solo demuestran una cosa : que tenemos una gran plantilla y que sin ir mas lejos le metimos 4 al Terrassa con Jaume,Toni Mora y Montero en el banquillo, 3 jugadores que eran basicos el año pasado y que lo seguiran siendo en el futuro.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

futbolista

• Visitant
« Respondre #48 el: 17 de Setembre de 2007, 16:02:15 pm »
tema cerrado ya juego yo soy mejor que los dos juntos. lastima mis rodillas

Desconnectat mc21

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #49 el: 23 de Setembre de 2007, 19:50:17 pm »
Donem un vot de confiança a Pep Pagès! Té bona visió d'equip, a 3a ens ho va demostrar!!!  Estic segur que aquesta temporada no ens fallarà!El seu lloc és el centre, així doncs...

ÀNIMS PAGÈS ESTEM AMB TU!!!  :trebol

futbolista

• Visitant
« Respondre #50 el: 23 de Setembre de 2007, 19:56:03 pm »
pep va de menos a mas y sera fundamental :xin-xin :xin-xin

Desconnectat mc21

• Invitat
  • *
« Respondre #51 el: 23 de Setembre de 2007, 20:06:28 pm »
pep va de menos a mas y sera fundamental :xin-xin :xin-xin

Sí, penso que sempre li costa als inicis de la temporada, però  quan agafa el ritme no hi ha qui el pari!!!
                        :balla :balla :balla

futbolista

• Visitant
« Respondre #52 el: 23 de Setembre de 2007, 20:09:16 pm »
estoy contigo es un diesel que le cuesta calentar pero una vez caliente es fundamental es mas grave lo de roca :xin-xin :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat mc21

• Invitat
  • *
« Respondre #53 el: 23 de Setembre de 2007, 20:32:16 pm »
estoy contigo es un diesel que le cuesta calentar pero una vez caliente es fundamental es mas grave lo de roca :xin-xin :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Sembla que Moya confia en ell. Penso que Moya sap el que es fa. Jo li dóno tot el meu suport. De totes maneres, ja es veurà!  :mmmm