Autor Tema: Afluencia de públic  (Llegit 7211 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Afluencia de públic
« Respondre #20 el: 03 de Setembre de 2007, 00:11:25 am »
kollons pero tenen que guanyar alguna cosete ¿o no?  >:(
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #21 el: 03 de Setembre de 2007, 00:12:43 am »
No si guanyar ja guanyen molt amb els carnets. Però guanyen el que perdran en entrades està clar. Jo el que veig es que estem pagant més per jugar amb una plantilla que es practicament la mateixa... i a sobre amb un pressupost que diuen que és més baix... vamos, que paguem més pq estem a una categoria superior, no perque tinguem millor equip que l'any passat.

Ferni

• Visitant
« Respondre #22 el: 03 de Setembre de 2007, 00:13:26 am »
igualment, l'afició es desperta quan veu a l'equip en una situació crítica i faltant poques jornades, o bé amb aspiracions a estar entre els primers..... aquest any serà una gran prova ( espero) per a veure q si realment l'equip està a mitja taula q és l'objectiu, sense pràcticament jugar-se res, serem els de sempre, ningú més.
I jo prefereixo q sigui així eh, prefereixo veure el SAbadell anant 11ª classificat 12 punts per sobre del descens encara q la NCA no tingui més d 1500 espectadors, q no pas tenir q omplir la NCA per a salvar a l'equip com passava els últims anys a 2ª B.
En resum, q no serà pas un any per a fer afició, aquest a Segona B.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #23 el: 03 de Setembre de 2007, 00:16:28 am »
tornare a repetir que jo no estic d´acord amb els preus de las entradas ni amb els preus dels carnets, no vull que ara vinguin molts dels de sempre a fotrem merder per que no s´han llegit be els meus comentaris....
es mes jo haig de dir que encara no he renovat el carnet per que no puc trobar els 160€ que costa, aixi que encara que escrigui que les entradas estan mes o menys al seu preu no vull que sem tildi de pro directiva ni pro bustos ni pro ajuntaments ni cap  mena de m**** que s´asembli ¿ok?  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #24 el: 03 de Setembre de 2007, 00:17:24 am »
amic panso amb una entrada a 10€ ja surt la temporada a 190€..............i ames com diu(insinua) el birri quin equip tenim? un equip de tercera siguem realistes,aveure si fem rapidament els 45 punts de la salvacio........... si un orihuela o un alicante fot entrades cares dius home tenen equipassos i s'han gastat un paston...........pe ro aqui portem els ni convocats del santboia i paguem com el que mes d'aixo la meva queixa

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #25 el: 03 de Setembre de 2007, 00:18:35 am »
Doncs jo veig be que l'entrada anticipada sigui a 12 i a taquilla 15, mai tenim cap aventatge els socis, passen de nosaltres com de la m**** en la majoria d'ocasions doncs almenys que serveixi per pagar molt menys q un que no es vol fer soci.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #26 el: 03 de Setembre de 2007, 00:20:26 am »
Jajaja, dagar jo només insinuo que tenim que pagar més per veure el mateix ekip, res més xD A mi l'ekip titular no em sembla dolent eh, però és un ekip que no acaba de tenir gaires recursos a la banketa i sempre entraran a jugar els 3 mateixos mentre no hi hagi cap baixa per lesió o sanció...

Ferni

• Visitant
« Respondre #27 el: 03 de Setembre de 2007, 00:22:26 am »
però a veure, jo si q esperava ni q fos 600 persones més però, algú realment es pensava q avui tindríem una gran entrada? portem uns quants anys rondant per Segona B i ja sabem el q hi ha en aquest sentit eh.... no és q portem 12 anys a Tercera i ara haguem pujat a Segona B... continuo dient q hi han hagut molts hiverns    ( quan encara no era jo soci) q recordo haver anat a la NCA i ser ben poquets.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #28 el: 03 de Setembre de 2007, 00:26:33 am »
amic panso amb una entrada a 10€ ja surt la temporada a 190€..............i ames com diu(insinua) el birri quin equip tenim? un equip de tercera siguem realistes,aveure si fem rapidament els 45 punts de la salvacio........... si un orihuela o un alicante fot entrades cares dius home tenen equipassos i s'han gastat un paston...........pe ro aqui portem els ni convocats del santboia i paguem com el que mes d'aixo la meva queixa

dagar, només que faltessis a 3 partits no et treuries el carnet. qui no falta a tres partits ?

a 15 €, has de faltar a 8 partits, que és una altra cosa.

lo seu...  carnets a 120 € i entrades a 10 €.

que hagués fet jo? una bojeria. carnets diferenciats entre lateral i gols. gols, carnet a 25 € i entrades a 3 €. lateral, carnet a 90 € i entrades a 10 €. de bojos? no, camp ple amb mínim 6000 espectadors.

per cert, si fem ràpids els 45 puntets, a veure si ens queda temps pels 60 i pico...  :wacky:

i una altra cosa...  aquest any, segons un diari, el pressupost mig ha baixat un 15% en general. serà culpa del totxo?

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #29 el: 03 de Setembre de 2007, 08:24:56 am »
yo ayer pague 15 euros pero si esto sigue igual el proximo partido que ire a ver es cuando cobre la extra de navidad, ya sabemos que hay que ganar dinerito pero no atrakeis ( solo por el 3 gol valio la pena pagar 15 euros)
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #30 el: 03 de Setembre de 2007, 18:04:32 pm »
Està clar que si el carnet val 160 euros, les entrades NO poden baixar dels 15 euros. En això estic a favor dels preus per al públic general a taquilla. Una altra cosa seria discutir pel preu global del carner, que ja ho hem parlat en un altre post.

I també trobo bé el preus a 15 euros, quan a la majoria de camps, seran els que ens trobarem. Poques vegades crec que baixarà d'aquesta quantitat.

També està molt bé adquirir les entrades anticipades a 12 euros. El que no entenc és perque no poden vendre'n a les oficines directament d'aquestes anticipades. Ja sé que al bar de davant es poden comprar, però ho veig una tonteria.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #31 el: 03 de Setembre de 2007, 19:35:35 pm »
La gent ke es fa soci u fa per temes sentimentals també , no solsament per buscar avantatges economikes respecte als que paguen entrada , per tant , crek ke haurien de reconsiderar akests preus urgentment!!! Confio en ke contra l'Eivissa es baixi a 12 euros almenys (10 anticipada) pk sinó les fluixes afluencies seràn un problema i ja no podrem fardar de ser el ke més gent porta al seu estadi ! Dintre del desastre , HHVV hem mantingut unes 30 persones , ke es el ke feiem normalment abans de baixar. Pel derby ens mourem entre 40-60 persones

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #32 el: 04 de Setembre de 2007, 01:10:46 am »
orihuela el domingo,3000 personas en el campo.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #33 el: 04 de Setembre de 2007, 10:04:15 am »
De fet 3 foreros no hi vam poder anar perqué estavem al casament d'un d'ells i aixó es nota al camp amb els poquets que som sempre  :laugh:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #34 el: 04 de Setembre de 2007, 10:14:35 am »
Aquí en Granada se lleva una política de precios muy acertada según mi opinion y están cerca de los 6000 socios.

El carnet de socio en los goles cuesta 75 euros para adulto y 55 para jubilados, menores de 18 años y universitarios. Las entradas en los goles cuestan 5 euros.

Resultado = Una media de 7000 personas por partido llegando a 12000 personas en partidos importantes (Cordoba, Jaen...). Este domingo, cifra oficial, 6500 personas.
Yo pienso que la directiva se equivoca tomando como referencia los equipos de 2ªB de nuestro grupo porque en muchos de esos campos, aunque pongan la entrada a 2 euros serían los mismos aficionados, son pueblos pequeños en muchos de los casos. Nosotros tenemos una ciudad detrás y no le damos muchas facilidades para que se suba al carro.

Ya se que el tema de los precios está pasado de moda, pero lo siento, tenía que dar mi opinión.  :beer2
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #35 el: 04 de Setembre de 2007, 11:26:36 am »
en respuesta al periodista del diari sabadell sr. patiño(perdon si lo e escrito mal) el cual se preguntaba en la edicion de hoy  donde estaban los 9000 y los 6000 espectadores del final de la liga pues mire usted : inicio del curso escolar, final de vacaciones, la visa echa trizas de agosto,y sobre todo precio un poco exagerado ah y a lo mejor el barsa de los 4 fantasticos jugaban a 30 kilometros si junta todo eso a lo mejor le salen donde estaban  :ejem :ejem
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #36 el: 04 de Setembre de 2007, 12:51:36 pm »
Pel que dius akest periodista poc hàbil no?
tan li costa raonar a la criatura?
Vol omplir un camp de futbol quan el rival és l'Ontinyent? i encara molta gent aprofita com a retorn de vacances?
Jo si fos dire-del-diari el posaria a investigació, cal treu-re-li profit a tan talent

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #37 el: 05 de Setembre de 2007, 13:17:42 pm »
Ya estamos comprobando las consecuencias de los precios elevados tanto en el apartado entradas como en el de abonos.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #38 el: 05 de Setembre de 2007, 15:57:15 pm »
Aquí en Granada se lleva una política de precios muy acertada según mi opinion y están cerca de los 6000 socios.

El carnet de socio en los goles cuesta 75 euros para adulto y 55 para jubilados, menores de 18 años y universitarios. Las entradas en los goles cuestan 5 euros.

Resultado = Una media de 7000 personas por partido llegando a 12000 personas en partidos importantes (Cordoba, Jaen...). Este domingo, cifra oficial, 6500 personas.
Yo pienso que la directiva se equivoca tomando como referencia los equipos de 2ªB de nuestro grupo porque en muchos de esos campos, aunque pongan la entrada a 2 euros serían los mismos aficionados, son pueblos pequeños en muchos de los casos. Nosotros tenemos una ciudad detrás y no le damos muchas facilidades para que se suba al carro.

Ya se que el tema de los precios está pasado de moda, pero lo siento, tenía que dar mi opinión.  :beer2

Estoy muy de acuerdo con este escrito  :yes: :yes:

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #39 el: 05 de Setembre de 2007, 17:38:21 pm »
160:19=8,42.Aixó es car?