Autor Tema: Afluencia de públic  (Llegit 7217 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
  • Gènere: Masculí
Re: Afluencia de públic
« Respondre #40 el: 05 de Setembre de 2007, 21:47:46 pm »
160:19=8,42.Aixó es car?

Weno más los 2 partidos de Copa Catalunya k hemos disputado, más los de Copa Federación!

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #41 el: 05 de Setembre de 2007, 23:25:04 pm »
Siempre nos vamos del tema, el problema no es que el carnet cueste 160€, el problema es que se han ventilado todas las ventajas en descuentos que habia hasta la temporada anterior.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #42 el: 06 de Setembre de 2007, 00:08:24 am »
Siempre nos vamos del tema, el problema no es que el carnet cueste 160€, el problema es que se han ventilado todas las ventajas en descuentos que habia hasta la temporada anterior.

Correcte amb el bermos. I també dividir per segments d'edats i si és home o dona i 1000 propostes més que es podrien fer, si  més no, per "dissimular" l'elevat preu del carnet. Vaja, que no té massa idea la directiva en això que se'n diu marketing.... però ells sabran quina és la que creuen que és la millor manera per a fer nous socis.
Si tinguéssim un equipàs.... doncs no s'hauria de discutir res, però com que tampoc és el cas, i equips que tenen molt millor equip que nosaltres i amb preus més assequibles pel que fa als carnets.... doncs dóna que pensar.

Sincerament, hem perdut el que podria haver sigut " l'efecte ascens ". Però bé, seguirem sent els MATEIXOS de sempre  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #43 el: 06 de Setembre de 2007, 10:47:13 am »
jo no trobo normal que la entrada de home a la taquilla costi el mateix que la entrada de dona (15€) a tot arreu les dones pagan menys¿o no?, soposem que un matrimoni vol anar al futbol, ¿qui te mes ganas d´anar? segurament al 99% de vegades es l´home pero la dona l´acompanya si el preu de la entrada no es gaire alt, pero si val el mateix a l´home com a la dona segurament la dona no anirá aixi el club que fa¿guanya o perd? segurament si la dona te l´entrada mes barata nomes pel fet d´acompanyar al home anira al futbol.
si voleu us poso un exemple
preus entrada home 15€ + dona 15 € = 30 € (facilment la dona no voldra anar a gastarse 5.000 de les antigues pesetes per pasar un rato que ella no te gaire interes)
en canvi si els preus son:
entrada home 15€ + dona 9 € = 24 € (son 6 € menys) seria molt mes facil pel matrimoni anar al camp.
en definitiva si anes la dona el club guanya 9 euros, amb els preus que tenim ara la dona no va al camp i el club nomes ingresa 15 €.
(espero haberme explicat be)  :tongue3:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #44 el: 06 de Setembre de 2007, 10:57:22 am »
jo no trobo normal que la entrada de home a la taquilla costi el mateix que la entrada de dona (15€) a tot arreu les dones pagan menys¿o no?, soposem que un matrimoni vol anar al futbol, ¿qui te mes ganas d´anar? segurament al 99% de vegades es l´home pero la dona l´acompanya si el preu de la entrada no es gaire alt, pero si val el mateix a l´home com a la dona segurament la dona no anirá aixi el club que fa¿guanya o perd? segurament si la dona te l´entrada mes barata nomes pel fet d´acompanyar al home anira al futbol.
si voleu us poso un exemple
preus entrada home 15€ + dona 15 € = 30 € (facilment la dona no voldra anar a gastarse 5.000 de les antigues pesetes per pasar un rato que ella no te gaire interes)
en canvi si els preus son:
entrada home 15€ + dona 9 € = 24 € (son 6 € menys) seria molt mes facil pel matrimoni anar al camp.
en definitiva si anes la dona el club guanya 9 euros, amb els preus que tenim ara la dona no va al camp i el club nomes ingresa 15 €.
(espero haberme explicat be)  :tongue3:

Buenooooooooooo!!!!!!!!
El pròxim dia que salga a cenar ya ho provaré a veure si el preu de la cuenta hi ha diferència entre homes i dones.
això de suposar que a la dona no li interessa el futbol és mol o molt suposar,  i que si la dona va a futbol per acomayar al marido ya raya la discriminació. Crec que la cagaste burlancaste escrivint això, encar que lo pienses, hi ha coses que en diuen politicament correctes i aquesta es una.
Ara quan canvi el neumatics del cotxe ya diré a la dona que vagi ella si ens estalviem un 30 % ens surt el forfait gratis,  jejej.  Es la teva política no?
De totes maneras la compra la fa ella a casa, jo soc el maxaca que acompaña amb el cotxe i barato barato no surt pas, eh nano

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #45 el: 06 de Setembre de 2007, 11:03:32 am »
bueno hi han llocs que les dones (noies) directament ja ni paguen com a exemple poso a les discoteques l'entrada gratuita en moltes d'elles per a noies i la consumició gratuita per elles també. Ara sembla ser que s'esta obrint aquest debat, ja el van fer aquest estiu als matins de tv3 :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat kiko19

• Infantil
« Respondre #46 el: 06 de Setembre de 2007, 11:13:32 am »
bueno hi han llocs que les dones (noies) directament ja ni paguen com a exemple poso a les discoteques l'entrada gratuita en moltes d'elles per a noies i la consumició gratuita per elles també. Ara sembla ser que s'esta obrint aquest debat, ja el van fer aquest estiu als matins de tv3 :beer2

Un poco de vista chavalin !
perquè no paguen les noies, perquè a dintre arriba el manso que va una mica calent i força content i la convida per si ella es posa contenta i munten la festa, que vol dir això, pues que paga uno por la otra, pero al fin y al cabo se paga.
I si les discos no les omplissin de noies quins serien els mansos que anirien a la disco?.  Crec que no es pot comparar que un lloc esntrin gràtis y l'altre no

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #47 el: 06 de Setembre de 2007, 11:21:55 am »

Un poco de vista chavalin !
perquè no paguen les noies, perquè a dintre arriba el manso que va una mica calent i força content i la convida per si ella es posa contenta i munten la festa, que vol dir això, pues que paga uno por la otra, pero al fin y al cabo se paga.
I si les discos no les omplissin de noies quins serien els mansos que anirien a la disco?.  Crec que no es pot comparar que un lloc esntrin gràtis y l'altre no

jo trobo descriminatori que als nois ens facin pagar la consumició (molt barata no es, clar esta) i que les noies vagin tipo barra libre xD, aixo que dius tu del manso i de la festa, potser d'aquests son 1 de cada 4 o 5 que aconsegueixen montar la ''festa'' :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat kiko19

• Infantil
« Respondre #48 el: 06 de Setembre de 2007, 11:46:33 am »
....  si nano si, està complicat però de tant en tant hi ha qui se'n surt, a base de pasta eh!..... i perquè ni dir-ho també habilitat. De totes maneres tu res de discos que sino se t'acaba el futur com a bon futbolista i et quedaràs com a jugador de futbolin   
  llavors ja ho saps només et podriem venir a veure al poble de la montanya del costat

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #49 el: 06 de Setembre de 2007, 12:00:08 pm »
jajaajaja jo sempre he pensat, que sino anesim els tius a les discoteques, m'agradaria veure si les ties hi anaven...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #50 el: 06 de Setembre de 2007, 12:30:57 pm »
Tornant al tema del preu de les entrades.
Tenint en compte que el carnet costa 160 € jo crec que no es pot posar l'entrada més barata de 12 €.
Tenint en compte que hi ha 19 partits de lliga, valen l'entrada 12 € encara que faltis a 5 partits et surt més a compte ser soci (t'estalviaries 8 €).
En canvi si posessin l'entrada a 10 € només pots faltar a 2 partits perquè et surti a compte. I ja sabem que el més habitual és que com a mínim 2 o 3 partits a l'any no hi puguis anar per causes de "força major": malaltia, compromisos familiars, etc.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #51 el: 06 de Setembre de 2007, 12:36:12 pm »
habiam quan em referia " a tot arreu les dones pagan menys" em referia als camps de futbol  >:(   veig que segueixes igual d´ironic kiko19, pero m´agradaria que per agafar la confiança suficient com per fer aquest tipus de comentaris abans tinguessim una minima coneixença personal aixi dons  m´agradaria que un dia et pugui veure la cara per poder dir que et conec i aixi no pendrem malament les teves bromes, ¿ok xavalin?

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #52 el: 06 de Setembre de 2007, 15:30:42 pm »
Panso crec que el de dona a tribuna son 15... l'entrada de dona s'ha de comprar a les takilles allà a terrassa i crec que val 10, igual que la de jubilats ;) Fins a 24 valen 7 crec...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #53 el: 06 de Setembre de 2007, 15:49:09 pm »
BIRRI en un principio las entradas diferente de general se tenian que comprar en Terrassa, en taquilla. Pero segun tengo entendido también se puden comprar en las oficinas. Tanto las de jubilados, jovenes, señoras...

Si alguien lo puede confirmar se lo agradeceria...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat kiko19

• Infantil
« Respondre #54 el: 06 de Setembre de 2007, 16:56:14 pm »
habiam quan em referia " a tot arreu les dones pagan menys" em referia als camps de futbol  >:(   veig que segueixes igual d´ironic kiko19, pero m´agradaria que per agafar la confiança suficient com per fer aquest tipus de comentaris abans tinguessim una minima coneixença personal aixi dons  m´agradaria que un dia et pugui veure la cara per poder dir que et conec i aixi no pendrem malament les teves bromes, ¿ok xavalin?

mira he estat un temps fora perque estava de vacacions, però tornaré a marxar perquè no veig que us agradi gaire la meva presència, però et dirè que no vulguis ser tan protagonista, jo no t'he dit xavalin a tu si no que he citat un company del forum i li dic xavalin, no em permetria akesta confiança a més que se qui ets encara que no et conegui i tu de xavalin res de res. Lo dicho hasta la pròxima que no se pas quan serà perque us molesta tot el que dic, aniré seguint el forum des de l'anonimat i seguint dia a dia el nostra SAB  :bandera :bandera amb reafirmo amb el o 4 a TERRASSA :bandera

Ferni

• Visitant
« Respondre #55 el: 06 de Setembre de 2007, 16:58:49 pm »
BIRRI en un principio las entradas diferente de general se tenian que comprar en Terrassa, en taquilla. Pero segun tengo entendido también se puden comprar en las oficinas. Tanto las de jubilados, jovenes, señoras...

Si alguien lo puede confirmar se lo agradeceria...

efectivamente, hoy he ido a comprar la entrada yo en la oficina. El Terrassa nos facilitó 250 entradas para evitar follones en las takillas del Olímpic ( será porq las del gol sud estarán cerradas? no lo se).
Las entradas cuestan 7 euros de 18 a 24 años, + de 24 años 15 €.
Se pueden comprar TODAS LAS ENTRADAS , ya sean para jubilados, niños, señoras, general....

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #56 el: 06 de Setembre de 2007, 17:08:48 pm »
Jo també em vaig endur una decepció al veure tan poca gent a la creu alta el diumenge. Discrepo del vicarlequinat quand diu que per venir un Ontinyent ve poca gent. Aixo doncs, la gent ve a veure al Sabadell o al rival de torn????????  Es el de sempre. La gent nomes s´apunta a caball guanyador o quand hi ha morbo. Jo també em pregunto on estaven aquells aficionats que celebravan com arlequinats de tota la vida l´ascens el dia del Caudal. De 9000 a 1.800???????????????? I trobo be els 15 euros perque aixi el carnet de soci serveix d´alguna cosa. A per el terrassa!!!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #57 el: 06 de Setembre de 2007, 17:46:15 pm »
Panso crec que el de dona a tribuna son 15... l'entrada de dona s'ha de comprar a les takilles allà a terrassa i crec que val 10, igual que la de jubilats ;) Fins a 24 valen 7 crec...

birri em referia als preus del nostre club company  :ejem  inclus he possat un exemple i tambe he dit que a tots els camps las entradas de dones son mes baratas que no las d´home menys en el nostre   :xin-xin
respecte a lo que diu el company kiko dons.... tu sabras si et quedas en l´anonimat pero esta clar una cosa que et prens massa confiança amb la gent i no diguis que em coneixes per que no es veritat, si de cas m´has vist (i de lluny) per que encara estic esperant que et presentis  :ejem

joseph

• Visitant
« Respondre #58 el: 07 de Setembre de 2007, 19:03:37 pm »
Al igual com alguns foreros ja comenten, es lógic que aumentán els preus dels carnets, comporti una pujada a les entrades que més o menys te una relació  comparan els preus de l'anterior temporada.
Lo que no vull es defensar els preus , que per a mi si son una mica carets i més veien que darrera ja una afició molt compromessa amb l'equip.
M'agradaria que per la propera temporada estiguem  on estiguem, tractin una mica millor als socis i aficionats del nostra club, fen uns preus asequibles per a tothom.