Autor Tema: JAVI NAVARRO vs. JUAN ARANGO  (Llegit 6891 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
JAVI NAVARRO vs. JUAN ARANGO
« el: 29 de de 2005, 22:34:35 pm »
Que en penseu del tema de moda del fútbol espanyol?
Existeix aquesta duresa exagerada al Sevilla F.C.?
Com vau veure la famosa jugada del cop de colze de Javi N a Arango?
Jo penso que si que es dura la defensa sevillista, però que els medis de prensa els estan maltractant. han titllat d'assassí a Javi Navarro, quan simplement es protegia de l'sprint que feia Arango, que venia envalat de cara a ell. I acabaven de trencar-li el nas, doncs, es normal que és tapés. Va ser totalment desintencionada l'acció, i s'ha disculpat moltes vegades. Es mes, va demanar el canvi al descans per anar-se'n a l'hospital. I al Figo, per dir un exemple, no li van fer res per trencarli la cama al novell aquell del Zaragoza... Que en penseu de tot aixo la resta?

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: JAVI NAVARRO vs. JUAN ARANGO
« Respondre #1 el: 29 de de 2005, 22:44:35 pm »
Home... protegir-se protegir-se... :-\

Hi han altres formes de protegir-se i no deixant anar el cotze tal com el Javi va fer...potser si que no ho va fer amb intencio de fer mal, pero de "marcar territori" jo crec q si...

I lo del JudesFigo si que no te nom... ho arriva a fer un altre jugador que no fos del Madrit i el castiguen a perpetua! Nomes veient les imatges per la tv s'et foten els pels de punta... mare meva quina entrada!

Per mi:

3 partits a Javi i 5 a Figo... serviria per calmar els anims a molts jugadors
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 29 de de 2005, 22:54:36 pm »
Des del meu punt de vista akell cop de colze el va posar per alguna cosa més q protegir-se. Quan vaig veure les imatges per primera vegada vaig pensar q va ser una topada fortuita però quan van posar la imatge des d'un altre angle doncs la meva concepció de la jugada va canviar completament. Potser no s'esperava que allò arribés tan lluny i per això es va espantar tant. Això si, que després el jugador digui q té la conciència trankila... jo no la tindria ni havent estat feta expressament ni encara q hagués estat una jugada fortuita. I pel que fa al Del Nido fa pena, a akest sí que l'haurien de tancar a la presó per dir tantes tonteries.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 29 de de 2005, 23:15:33 pm »
Jo crec que va aixecar el braç amb intenció. Li haurien de caure uns quants partits... però també a un criminal com Figo, que també se les porta.
Crec que la cosa s'exagera, perquè és el Sevilla, que té fama de defensa dura.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Javi Sancionat
« Respondre #4 el: 29 de de 2005, 23:34:52 pm »
Ahir mateix, a la nit i davant unes cervessetas ho discutiem amb tres amics. Q la federació ha de començar a mirar a tots amb els mateixos ulls, s'acord q s'esta 'criminalitzant' a Javi Navarro, pero tb s'ha de dir q si no s fa algún dia hi haurà una desgracia major.
Jo crec q sancionat si, li ficaria, minim, 4 partits. A Zidane ni van caure 4 per un cabesasu a un rival, al Kluivert no se si van ser 6 tb ...

pero tb n' hi han moltes q s'han passat per alt !! La del Figo mateix al pobre 'yogurin' del Saragossa !! kriminal, només groga i la federació despres li va retirar ... jo tinc a la memòria grabat la trepitjada de Simeone a Julen Guerrero a la catedral fot 8 anys ...

i sense anar més lluny, no recordeu l'últim Terrassa - Sabadell de lliga?? q vem perdre 1-0 i de penal q van repetir pq un hool va tirar una pilota al camp. Doncs akell partit no se si recordeu q ens van expulsar a Moises, sabeu pq? per res ... pq el fill de ... del JuanCarlos li va recriminar no se q mentres s'aixecava i de cop es deixa caure sense q ningú el toci i l'arbitre va expulsar am vermella directa al arlequinat. Li van caure 4 partits !!!!!!!!!!!! El q vull dir q igual de criminal i antifutbol és el que agredeix com el q simula una agressió. Amdos sancionats per igual.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #5 el: 01 de Abril de 2005, 21:07:50 pm »
Va ser molt fort lo que va fer i no es el primer cop igual que pablo alfaro Javi casi mata una persona.
Tindria que tindre 6 partits de sansio pero tampoc cal dir-li criminal no ho va fer espressament.
Que us penseu que ho va fer espressament?

VISCA EL SABADELL

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #6 el: 02 de Abril de 2005, 11:07:11 am »
Vulguen vulguen no crec que ho hagi fet pero hi han formes i formes de protegir-se sense haver de ensenyar el colze com ho va fer J.N. Tot hi que els defenses del Sevilla tenen la fama de durs (En quin partit Alfaro no a trepitjat a ningú?) crec que la culpa de que facin la seva és la RFEF o qui s'encarregui de les sancions. Tot hi que l'arbi no hu vegi, les cameres si que ho veuen pero si l'administració no te collons a sancionar-los durament, seguirant fent de les seves
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #7 el: 02 de Abril de 2005, 12:00:43 pm »
Akest tiu se les sap totes. Jo no crec q un tiu q no vol fer mal s'agafi amb una ma el puny de l'altra i després "casualment" colpegi un contrari. Jo això ho he vist fer a porters de discoteca en alguna tangana i akests precisament si q saben el q fan. Avui m'ha donat per mirar al google imágenes i he posat el nom de javi navarro per veure si trobava alguna foto de la jugada i la sorpresa ha estat q menys akesta he trobat bastantes tanganes provocades per ell i entrades seves que han acabat en expulsió. L'altre dia al larguero van dir q només li han ensenyat 4 targetes grogues en tota la lliga i jo dic: "és clar! amb àrbitres tan incompetents com els de la lliga espanyola que són capaços d'ensenyar targetes per xorrades no m'extranya!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 02 de Abril de 2005, 19:58:19 pm »
Aquesta entrada va ser criminal. Jo el sancionaria fins que l'altre no es recuperés.
Al Figo, igual, fins que no es recuperi el del Saragossa, que no el deixin jugar.
S'acabaria la violència per part d'alguns.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #9 el: 02 de Abril de 2005, 22:06:36 pm »
Aquesta entrada va ser criminal. Jo el sancionaria fins que l'altre no es recuperés.
Al Figo, igual, fins que no es recuperi el del Saragossa, que no el deixin jugar.
S'acabaria la violència per part d'alguns.

Ostres, saps que no hi havia pensat mai amb aquest tipus de sancio? es molt bo... Tant temps lesionat, tant temps castigat.

Si, si, realment el trobo molt bo.  :o
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #10 el: 03 de Abril de 2005, 02:58:28 am »
Això s'ha fet a França i va portar molta polèmica, però seria realment lo just.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 04 de Abril de 2005, 19:01:32 pm »
Seria una sanció bastant llògica!

5 partits lesionat: el 'lesionador', 5 partits sancionat!
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #12 el: 04 de Abril de 2005, 19:33:31 pm »
El que passa és que no seria just per akells q lesionen realment sense tenir cap intenció.  Un altre problema sería que qui decidiria si ha estat una cosa fortuita o no.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #13 el: 05 de Abril de 2005, 12:03:52 pm »
Crec que tots els qui hem jugat alguna vegada a futbol coincidirem en que aquell cop de cotze no era per protegir-se. Només cal veure que el treu cap a fora i no tapant-se el pit o la cara. Penso que la seva intenció era parar al jugador encara que fora amb falta, amb la mala sort que va passar el que va passar.

Personalment penso que el futbol és un joc dur i de contacte i que fins a cert punt s'ha de tenir això en compte. Ara be, també soc del parer de que si un jugador lesiona a un altre, aquest hauria de tenir una sanció, sigui amb voluntarietat o no dita lesió, ja que l'afectat deixarà de jugar per una agresió soferta.

Per altra banda és indignant que es sancioni una protesta o insult a un àrbitre amb targeta groga o fins i tot vermella, amb la seva corresponent sanció i que quelcom com això del Navarro quedi sense càstig. Crec que son dues coses que no son equiparables, les sancions per protestar o insultar haurien de ser econòmiques però mai esportives.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
5 partits
« Respondre #14 el: 06 de Abril de 2005, 01:31:34 am »
Li han caigut 5 partits... ara el Sevilla recorrerà!
Sexe, Birra i Sabadell!