Ahir mateix, a la nit i davant unes cervessetas ho discutiem amb tres amics. Q la federació ha de començar a mirar a tots amb els mateixos ulls, s'acord q s'esta 'criminalitzant' a Javi Navarro, pero tb s'ha de dir q si no s fa algún dia hi haurà una desgracia major.
Jo crec q sancionat si, li ficaria, minim, 4 partits. A Zidane ni van caure 4 per un cabesasu a un rival, al Kluivert no se si van ser 6 tb ...
pero tb n' hi han moltes q s'han passat per alt !! La del Figo mateix al pobre 'yogurin' del Saragossa !! kriminal, només groga i la federació despres li va retirar ... jo tinc a la memòria grabat la trepitjada de Simeone a Julen Guerrero a la catedral fot 8 anys ...
i sense anar més lluny, no recordeu l'últim Terrassa - Sabadell de lliga?? q vem perdre 1-0 i de penal q van repetir pq un hool va tirar una pilota al camp. Doncs akell partit no se si recordeu q ens van expulsar a Moises, sabeu pq? per res ... pq el fill de ... del JuanCarlos li va recriminar no se q mentres s'aixecava i de cop es deixa caure sense q ningú el toci i l'arbitre va expulsar am vermella directa al arlequinat. Li van caure 4 partits !!!!!!!!!!!! El q vull dir q igual de criminal i antifutbol és el que agredeix com el q simula una agressió. Amdos sancionats per igual.