Autor Tema: Terrassa-Sabadell precios  (Llegit 4232 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: Terrassa-Sabadell precios
« Respondre #20 el: 04 de Setembre de 2007, 21:34:55 pm »
entonces yo ke comprare la de 7 euros puedo pasar por las oficianas de la NCA y comprarla o esas solo las venden en el futbolin? :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #21 el: 04 de Setembre de 2007, 22:31:29 pm »
esas solo en el futbolin.
por cierto eso que deciis que nuestra directiva habrá dicho que si ellos no bajan el precio nosotros lo subiriamos no creo que funcionara, simplemente por que nosotros nos desplazamos en masa y ellos son solo 50 gatos meaos que se atreven a venir aqui (bueno no tienen mucha mas aficion)  :tongue3:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #22 el: 04 de Setembre de 2007, 22:45:26 pm »
Doncs al final no han quedat tan malament els preus, felicitacions per les dues directives.
Esperem que els proxims desplaçaments poguem tambè tenir uns preus raonables :beer2
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #23 el: 04 de Setembre de 2007, 23:46:23 pm »
tothom diu q els preus són aquests però jo no he vist ni cap post ni cap lloc oficial de la pàgina del Terrassa que ho digui tot això.. encara ens portarem algun desengany en aquest sentit.

Doncs no serà que no tens temps per mirar-ho company ;) Per cert, aixo de no fotre brot es preocupant ja... avui fullejava el diari de sabadell la cronica del partit i en una de les fotos dels gols a la grada he vist un intent d'home, mes aviat tirant a gorila. Dic em sona... collons semblava el bin laden al mig de la resistencia arlekinada. Que no fotis brot ho entenc, pero per anar al futbol ja et podries afeitar una miqueta home ;9

Ferni

• Visitant
« Respondre #24 el: 04 de Setembre de 2007, 23:51:39 pm »
tothom diu q els preus són aquests però jo no he vist ni cap post ni cap lloc oficial de la pàgina del Terrassa que ho digui tot això.. encara ens portarem algun desengany en aquest sentit.

Doncs no serà que no tens temps per mirar-ho company ;) Per cert, aixo de no fotre brot es preocupant ja... avui fullejava el diari de sabadell la cronica del partit i en una de les fotos dels gols a la grada he vist un intent d'home, mes aviat tirant a gorila. Dic em sona... collons semblava el bin laden al mig de la resistencia arlekinada. Que no fotis brot ho entenc, pero per anar al futbol ja et podries afeitar una miqueta home ;9

jajajajajajajajajaj ajajajajajaja, surto al diari? carai, jo q volia comprar-lo avui, anda q tmb tinc q sortir l'únic dia q no vaig amb res del Sabadell i q m'ajunto amb el freaky del jabo and company  :paret :paret... el proper dia tornaré al meu lloc habitual als partits així no m'agafen les càmeres....

Està clar q sempre sortim els guapos a la càmara.. avui al partit d'Espanya enfocaven a les 3 rossetes de Letonia hi ha la Nova Creu Alta ens enfoquen a nosaltres ;)

Sobre el tema de la barba ja no existeix, avui m'he le tallada, i vaya Holocaust he montat a casa, vaig tallat per totes bandes semblo un presoner.

El q segur q no surts al diari ets tu... que sembla q no t'en recordis on és la Nova Creu Alta, compra't un GPS a veure si et surt home, q per a q vagis un dia al futbol no agafaràs cap enfermetat.... q total pel q fas a casa... donar-li sort al Barça i al Madrid i poca cosa més....

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #25 el: 04 de Setembre de 2007, 23:54:33 pm »

jajajajajajajajajaj ajajajajajaja, surto al diari? carai, jo q volia comprar-lo avui, anda q tmb tinc q sortir l'únic dia q no vaig amb res del Sabadell i q m'ajunto amb el freaky del jabo and company  :paret :paret... el proper dia tornaré al meu lloc habitual als partits així no m'agafen les càmeres....

Està clar q sempre sortim els guapos a la càmara.. avui al partit d'Espanya enfocaven a les 3 rossetes de Letonia hi ha la Nova Creu Alta ens enfoquen a nosaltres ;)

Sobre el tema de la barba ja no existeix, avui m'he le tallada, i vaya Holocaust he montat a casa, vaig tallat per totes bandes semblo un presoner.

El q segur q no surts al diari ets tu... que sembla q no t'en recordis on és la Nova Creu Alta, compra't un GPS a veure si et surt home, q per a q vagis un dia al futbol no agafaràs cap enfermetat.... q total pel q fas a casa... donar-li sort al Barça i al Madrid i poca cosa més....

Calla naufrago!!!

Sort en tindria si m'hi pogues estar gaire a casa... es el que passa quan jugues els diumenges a la tarda... encara no tinc el do de la obiqüitat.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #26 el: 04 de Setembre de 2007, 23:56:17 pm »
Sales de pleno maxo, ahi la gorra y barba, eso si parece ser k estabas celebrando el gol y no mirando a las chicas de tu zona  :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #27 el: 04 de Setembre de 2007, 23:56:43 pm »
Sales de pleno maxo, ahi la gorra y barba, eso si parece ser k estabas celebrando el gol y no mirando a las chicas de tu zona  :laugh:

El otro... a ti te vi el otro dia en la sexta yo...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #28 el: 04 de Setembre de 2007, 23:59:01 pm »

:mmmm
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #29 el: 05 de Setembre de 2007, 00:01:31 am »

No disimules que aqui todos hemos visto tu serie... esa q sales con un robot y una mujer de un solo ojo...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #30 el: 05 de Setembre de 2007, 00:03:53 am »

No disimules que aqui todos hemos visto tu serie... esa q sales con un robot y una mujer de un solo ojo...

pos nose kien diras, pero algo mu bueno no puede ser xDD

PD: los x-men nos van a exar la bronca  :-[

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #31 el: 05 de Setembre de 2007, 10:47:56 am »
en el mundo deportivo de hoy salen los precios je jje je la mas barata 3 euros y la mas cara 30 euros  :police: :police:
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 08 de Setembre de 2007, 02:28:57 am »
Doncs la veritat, han sigut més raonables del que cabria esperar.

Potser els nens haurien de pagar 0€.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...