tothom diu q els preus són aquests però jo no he vist ni cap post ni cap lloc oficial de la pàgina del Terrassa que ho digui tot això.. encara ens portarem algun desengany en aquest sentit.
Doncs no serà que no tens temps per mirar-ho company Per cert, aixo de no fotre brot es preocupant ja... avui fullejava el diari de sabadell la cronica del partit i en una de les fotos dels gols a la grada he vist un intent d'home, mes aviat tirant a gorila. Dic em sona... collons semblava el bin laden al mig de la resistencia arlekinada. Que no fotis brot ho entenc, pero per anar al futbol ja et podries afeitar una miqueta home ;9
jajajajajajajajajaj
ajajajajajaja, surto al diari? carai, jo q volia comprar-lo avui, anda q tmb tinc q sortir l'únic dia q no vaig amb res del Sabadell i q m'ajunto amb el freaky del jabo and company
... el proper dia tornaré al meu lloc habitual als partits així no m'agafen les càmeres....
Està clar q sempre sortim els guapos a la càmara.. avui al partit d'Espanya enfocaven a les 3 rossetes de Letonia hi ha la Nova Creu Alta ens enfoquen a nosaltres
Sobre el tema de la barba ja no existeix, avui m'he le tallada, i vaya Holocaust he montat a casa, vaig tallat per totes bandes semblo un presoner.
El q segur q no surts al diari ets tu... que sembla q no t'en recordis on és la Nova Creu Alta, compra't un GPS a veure si et surt home, q per a q vagis un dia al futbol no agafaràs cap enfermetat.... q total pel q fas a casa... donar-li sort al Barça i al Madrid i poca cosa més....