Enquesta

creus que la federacio catalana hauria de demandar a   la federacio espanyola per no autoritzar el partit catalunya -estats units?

si
30 (57.7%)
no
22 (42.3%)

Total de vots: 48

Autor Tema: demanda seleccio cat a la espanyola  (Llegit 5365 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
demanda seleccio cat a la espanyola
« el: 04 de Setembre de 2007, 15:06:16 pm »
que creieu?
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: demanda seleccio cat a la espanyola
« Respondre #1 el: 04 de Setembre de 2007, 15:09:28 pm »
Si hem pogut jugar contra seleccions com Paraguai i si no hi ha problemes de dates ni coses d'aquestes la pregunta es per què no ho podem jugar?
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #2 el: 04 de Setembre de 2007, 15:12:33 pm »
comunicat oficial de la RFEF publicat i extret de Vilaweb

LA RFEF NO AUTORITZA EL CATALUNYA-ESTATS UNITS DEL 14 D'OCTUBRE A BARCELONA
L'argument exposat per la Federación Española de Fútbol és que la norma vigent estableix que les seleccions autonòmiques només poden disputar un partit a l'any coincidint amb les festes nadalenques. Sr. Jordi Roche, president de la FCF, ha ofert avui una roda de premsa acompanyat pel vicepresident primer, Sr. Ricard Campoy; el viceopresident segon, Sr. Joan Castells, i el seleccionador catala, Sr. Pere Gratacós, en la que ha explicat que demanarà a la RFEF que reconsideri aquesta decisió ja que en cas contrari podria portar el conflicte al Tribunal d'Arbitratge Esportiu amb seu a Lausana (Suïssa).

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #3 el: 04 de Setembre de 2007, 15:22:34 pm »
Si volen anar a Suïssa que hi vagin i si no que no hi vagin però que no maregin la perdiu ni facin el ploramiques  :beer2

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #4 el: 05 de Setembre de 2007, 11:17:21 am »
comunicat oficial de la RFEF publicat i extret de Vilaweb

LA RFEF NO AUTORITZA EL CATALUNYA-ESTATS UNITS DEL 14 D'OCTUBRE A BARCELONA
L'argument exposat per la Federación Española de Fútbol és que la norma vigent estableix que les seleccions autonòmiques només poden disputar un partit a l'any coincidint amb les festes nadalenques. Sr. Jordi Roche, president de la FCF, ha ofert avui una roda de premsa acompanyat pel vicepresident primer, Sr. Ricard Campoy; el viceopresident segon, Sr. Joan Castells, i el seleccionador catala, Sr. Pere Gratacós, en la que ha explicat que demanarà a la RFEF que reconsideri aquesta decisió ja que en cas contrari podria portar el conflicte al Tribunal d'Arbitratge Esportiu amb seu a Lausana (Suïssa).

La mateixa notícia ja conté la resposta...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #5 el: 05 de Setembre de 2007, 13:52:06 pm »
 aleshores:
per que varen autoritzar l'any passat el Catalunya-Euskadi a les mateixes dates?
potser no tenia impacte internacional?

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #6 el: 05 de Setembre de 2007, 13:56:00 pm »
No se si te el mateix impacte internacional, pero estic totalment segur que la federació espanyola prefereix que es jugui un Catalunya-Usa o un Catalunya- Mexic que un Catalunya - Euskadi.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #7 el: 05 de Setembre de 2007, 19:47:54 pm »
No se si te el mateix impacte internacional, pero estic totalment segur que la federació espanyola prefereix que es jugui un Catalunya-Usa o un Catalunya- Mexic que un Catalunya - Euskadi.

:ostres :ostres :ostres :ostres

a mi em sembla que no, eh!!!!!
crec que un Catalunya - Euskadi ho consideren un evento regional i no els molesta gaire, en canvi que a la premsa EEUU hi surtin noticies de soccer i el protagonistes siguin EEUU i CAT  els fa molt mal.
L'altre cosa és el victimisme que portem sempre els catalanets i que els nostres polític o directius vagin donant sempre la nota

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #8 el: 06 de Setembre de 2007, 03:06:38 am »

crec que un Catalunya - Euskadi ho consideren un evento regional i no els molesta gaire, en canvi que a la premsa EEUU hi surtin noticies de soccer i el protagonistes siguin EEUU i CAT  els fa molt mal.
L'altre cosa és el victimisme que portem sempre els catalanets i que els nostres polític o directius vagin donant sempre la nota

En lo que dius et donc tota la rao, jo em referia a que un partit Catalunya - Euskadi la imatge d'Espanya queda molt deteriorada y es un partit de futbol totalment politic, en canvi un Catalunya - Usa es mes un partit de futbol normal, la veritat es que no em se explicar gaire be, pero jo ja m'entenc :laugh: :laugh:
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #9 el: 06 de Setembre de 2007, 09:01:17 am »

En lo que dius et donc tota la rao, jo em referia a que un partit Catalunya - Euskadi la imatge d'Espanya queda molt deteriorada y es un partit de futbol totalment politic, en canvi un Catalunya - Usa es mes un partit de futbol normal, la veritat es que no em se explicar gaire be, pero jo ja m'entenc :laugh: :laugh:

no t'amuinits, t'explique s perfectament, el que passa es que l'any pasat es va jugar el Catalunya - Euskadi, i ara impedeixen aquest altra partit...raro,raro,raro

• Entrenador
« Respondre #10 el: 06 de Setembre de 2007, 09:45:12 am »

Si PIPO t'expliques, però enkra que t'entenguis no et vulguis donar la raó, desenganyat. El mal que tu creus els fa un partit Catalunya - Euskadi el saben paliar perfectament perquè aquí controlen i manipulen la informació al seu interès, però en canvi un Catalunya - Usa, com s'ho fan per explicar allà , als EEUU, que és un partit internacional però NO, m'entens ara? un ciutadà d'allà no sap posar La Peninsula Ibèrica a la bola del món (JO TAMPOC SÉ SITUAR OHAIO AL MAPA D'ELLS NO HO DIC PAS COM A DESPRECI, EH!) però si que llegirà o veurà pels informatius que el seu país ha jugat contra un altre país i potser si ha estrellat amb totes les seves barres....... i estrelles.  I són molts allà que rebrien aquesta informació i la comunitat hispana que tans els agrada aquí es podria fedr preguntes a veure que passa amb la madre patria.
La publicació d'aquest partit els podria fer molt mal i no els interessaperò tampoc són maneres l'actitut dels que representen Catalunya, sempre plorar que si Madris aquí Madris allà. Madrid defensa els seu interessos, rebel.lati i no ploris LLUITA busca els mitjan per combatre però no facis el ploraner, els d'akío són tan espanyols com a Madrís només busquen la propaganda, no ho afirmo ho penso

antcarcer

• Visitant
« Respondre #11 el: 06 de Setembre de 2007, 09:58:34 am »
La generalitat insta a la selección calalana de fúbol a jugar sin autorización.
La secretaria general de esports anna pruna califica la actitud como " como un acto de soberania."
En EEUU, no hay problema por jugar el partido...

Si no hay rajada de ultima hora parece que habrá partido :clap

• Entrenador
« Respondre #12 el: 06 de Setembre de 2007, 10:06:22 am »
La generalitat insta a la selección calalana de fúbol a jugar sin autorización.
La secretaria general de esports anna pruna califica la actitud como " como un acto de soberania."
En EEUU, no hay problema por jugar el partido...

Si no hay rajada de ultima hora parece que habrá partido :clap

.......i el Molt Honorable presidirà el partit?   :mmmm,   o de kin despatx ha sortit kesta informació

antcarcer

• Visitant
« Respondre #13 el: 06 de Setembre de 2007, 10:35:08 am »
Vic, lo pone en el periodico :beer2

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #14 el: 06 de Setembre de 2007, 11:02:21 am »

És això  ;)

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #15 el: 06 de Setembre de 2007, 15:39:15 pm »

Si PIPO t'expliques, però enkra que t'entenguis no et vulguis donar la raó, desenganyat. El mal que tu creus els fa un partit Catalunya - Euskadi el saben paliar perfectament perquè aquí controlen i manipulen la informació al seu interès, però en canvi un Catalunya - Usa, com s'ho fan per explicar allà , als EEUU, que és un partit internacional però NO, m'entens ara? un ciutadà d'allà no sap posar La Peninsula Ibèrica a la bola del món (JO TAMPOC SÉ SITUAR OHAIO AL MAPA D'ELLS NO HO DIC PAS COM A DESPRECI, EH!) però si que llegirà o veurà pels informatius que el seu país ha jugat contra un altre país i potser si ha estrellat amb totes les seves barres....... i estrelles.  I són molts allà que rebrien aquesta informació i la comunitat hispana que tans els agrada aquí es podria fedr preguntes a veure que passa amb la madre patria.
La publicació d'aquest partit els podria fer molt mal i no els interessaperò tampoc són maneres l'actitut dels que representen Catalunya, sempre plorar que si Madris aquí Madris allà. Madrid defensa els seu interessos, rebel.lati i no ploris LLUITA busca els mitjan per combatre però no facis el ploraner, els d'akío són tan espanyols com a Madrís només busquen la propaganda, no ho afirmo ho penso

Ok vic, tot entès i si, vist d'aquesta manera doncs tens tota la rao  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

• Entrenador
« Respondre #16 el: 06 de Setembre de 2007, 15:40:57 pm »
no vull la raó, només espòso el meu parer, salut :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 06 de Setembre de 2007, 20:15:36 pm »
però tampoc són maneres l'actitut dels que representen Catalunya, sempre plorar que si Madris aquí Madris allà. Madrid defensa els seu interessos, rebel.lati i no ploris LLUITA busca els mitjan per combatre però no facis el ploraner,

Collons, m'has arribat al cor. El que penso jo, ho has escrit tu.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #18 el: 04 de Octubre de 2007, 15:29:42 pm »
no humbria siento no estar eacuerdo contigo pero hay unas leyes y unos acuerdos que en su dia no se devieron firmar y se firmaron, ahora a ******* toca hermano, pero no te engañes que el problema es que mezclan el futbol con la politica y la pruevba y es que la seleccion catalana no interesa a nadie y los que van la gran mayoria son por politica sino porque regalan el 80 porciento de las entradas por que esqwuerra republicana en tarrasssa o el partido de tarrasa regalo mas de 2500 entradas y la federacion tambien? es facil no interesa :xin-xin

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #19 el: 04 de Octubre de 2007, 20:35:50 pm »
no humbria siento no estar eacuerdo contigo pero hay unas leyes y unos acuerdos que en su dia no se devieron firmar y se firmaron, ahora a ******* toca hermano, pero no te engañes que el problema es que mezclan el futbol con la politica y la pruevba y es que la seleccion catalana no interesa a nadie y los que van la gran mayoria son por politica sino porque regalan el 80 porciento de las entradas por que esqwuerra republicana en tarrasssa o el partido de tarrasa regalo mas de 2500 entradas y la federacion tambien? es facil no interesa :xin-xin
me parece estupendo que no estes de acuerdo conmigo!
porq la federacion española ha amenazado a loas jugadores africanos si alguno de ellos jugaban en su seleccion contra cat?
lo oi ayer por la radio y ya me parecio el acabose!