Es que no me puc aguantar, grrrrrrrrrrrrrrrr. Però que passa? ferni no puc dir ben bé el que penso perquè los policias me borrarian el mensje i el nik.
De totes maneres dir que això és una xurrada i el que et secunden uns xorres, a més que el que veig jo en ves de procunciarse sobre el foreros us decanteu pels amigotes. No veieu que sou 4 pelagatos els que us esteu votant a vosltres mismos. Mira tu mateix abans de vacances em vas dir mil vegades que era violent i no em votes coma tal, la teva memòria és més efímera que el lideratge del tarrasa que diumenge ni fotarem 4, si si 4 goles le vamos a meter al ekipo de la montanya de al lado!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Llavors ja te collons posar que el PANSO és cachondo, però que passa PIPO le tienes miedo a PANSO ya estàs culin o que? ese tio de cachondo debe tener a su amigo MONTERO perque si ell és el cachondo sakabó la guasa
I en fi que a tots ús veig poc futur només sabeu mirar-vos el melic, alhora de saludar a les noves foreres tots allà benbenutta i para de contar però a l'hora de les votacións, res ni por asomo, com voleu que akestes noies participin si no les teniu en cuenta.
De totes maneres a mi també m'agradaria votar, però que fos una cosa més, no se com lu diria però em sembla que si em faig entendre, no crees?
Bueno y aprofitu per dir que acabadas las vacacions ja en tornarem a trobr per aki. Quants de vosaltres a Terrassa diu que vindrà el PIRRI A filmar, però és que sou la hostia i poca modestia vaya us creieu més importants que els jugadors. Bueno ya paro i el PIRRI este no se me vaya a cabrear que como dijo Dagar està echo un Corleone, a este tio yo si le tengo miedo, no se si serà violento pero cuando la suelta es peor que una apisonadora. Ei que a mi també m'agradaria venir amb el tren pero yo aniré de incognito al futbolin, no veas si llego a casa con un morado. Em sembla que gafaré un taxi perquè diuen akets 4 egarenses de pakotilla que si vas amb el teu adesiu del SBD et trencaran el cotxe, kins tios aquests, saps que et dic això és de cobards i torno a recordar 4 fotarem 4 gols, espero que marki el Fran este ya seria comico que marcara AREVALO en el futbolin