Autor Tema: COPA CATALUNYA 07-08  (Llegit 13258 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Ferni

• Visitant
Re: COPA CATALUNYA 07-08
« Respondre #60 el: 06 de Agost de 2007, 21:09:09 pm »
Per cert... el linier que molt correctament va expulsar el jugador colomenc és de Sabadell, i jugava al mític Athletic Sabadell. Quina federació més patética.

mmmmmmmmmmmmmmm, em sembla q ja se qui és!
És el mateix linier que va anular un gol al Nàstic en la semifinal de la passada Copa Catalunya contra el Barça. Li vaig veure la cara i em sonava aquell noi d'haber jugat amb l'Atlétic Sabadell o amb el Can Rull amb el meu germà.
Algú sap el nom d'aquest bon home? És q  no m'en recordo com es deia.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
« Respondre #61 el: 06 de Agost de 2007, 21:21:01 pm »
Vico Moreno  era l'arbitre però dels linesman no en parla el diari 9 sportiu, no et puc ajudar

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #62 el: 06 de Agost de 2007, 22:52:39 pm »
Jo anava a classe amb ell a l'institut, un tio molt ben parit, molt bon nano. I bon porter tambè.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #63 el: 19 de Agost de 2007, 00:00:27 am »
El Nàstic de Tarragona ha eliminat per 4-1 als penals al R.C.D.Espanyol :(
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #64 el: 19 de Agost de 2007, 01:50:10 am »
Pues si, el RCD. Español de Barcelona ha sido eliminado por el Gimnástic de Tarragona en la tanda de penaltis después de haber finalizado el tiempo reglamentario con empate a dos goles, ambos equipos presentaron dos formaciones plagadas de suplentes, aunque por ello no desmerecieron de los presuntos titulares. En los lanzamientos desde el punto de penalti, el Nástic demostró tener más puntería ya que de los cuatro lanzamientos que efectuó, transformó tres en goles, mientras por el bando españolista no llegaron a materializar ninguno quedando por tanto la tanda de penaltis en un 3-0 favorable a los rojillos que están a la espera de adversario que este saldrá del enfrentamiento entre el Girona CF y el FC Barcelona el próximo día cinco de septiembre.
                                                            :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #65 el: 21 de Agost de 2007, 11:45:29 am »
Tant de bó pasi el Girona. Fa temps q no es veu un Nastic - Girona. Al menys seria un final diferent per una competició patética.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #66 el: 21 de Agost de 2007, 17:53:47 pm »
Quan es juga la semifinal?  :beer2

Ferni

• Visitant
Copa Catalunya Masculina
« Respondre #67 el: 05 de Setembre de 2007, 23:23:47 pm »
anava perdent el Barça 2-1 a la Copa Catalunya contra el Girona quan el sr. àrbitre  s'ha inventat un penal a l'àrea del Girona q a fet empatar al Barça.

Crec q van un parell d'anys amb escàndols arbitrals en aquesta competició...

Ara si q dic ben clar q ja se la poden fotre al cul la Copa la FCF i tan de bo renunciem a jugar aquesta vergonyosa competició feta només per a lluir al Far$a.
Llàstima dels 10 euros o 12 q vaig tirar a les escombraries l'any passat per anar a veure la final d'aquesta horterada de competició.

A més, q trist q un equip com el Barça tingui q guanyar així a un Girona mare meva....quina pena....
« Darrera modificació: 06 de Setembre de 2007, 19:53:57 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Copa Catalunya...
« Respondre #68 el: 05 de Setembre de 2007, 23:25:27 pm »
pues si ferni, porque en la final de el año pasado, anulando dos goles a l'español... :ostres
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #69 el: 05 de Setembre de 2007, 23:28:15 pm »
He anat escrivint els gols al fil de l'enquesta Copa Catalunya, primer ho havia fet aquí però m'he adonat que el fil originalment era per la copa femenina  8)

La veritat és que és urgent un canvi en la competició per donar-li més seriositat, ni sisena ronda ni 3 equips a semifinals directe ni ostres amb vinagre, que la Federació es dediqui a arreglar aquesta desastrosa competició oficial i que després quan acabin que es preocupin dels amistosos amb Estats Units perquè això de la C. Cat no hauria de continuar així ni un any més.

Ferni

• Visitant
« Respondre #70 el: 05 de Setembre de 2007, 23:36:12 pm »
pues si ferni, porque en la final de el año pasado, anulando dos goles a l'español... :ostres

y en las semifinales expulsaron a 2 jugadores del Nástic y les anularon un gol.... lo dicho que se la metan bién a dentro del culete esta competición la Federación.
Por cierto anda q la imparcialidad de los comentaris tmb tiene tela eh.... suerte q los dos equipos son CATALANES q si el Girona no lo llega a ser quizas les escupen o algo...

D verdad, es patético q un equipo q ha tenido q pasar 4 o 5 rondas tenga q ver como le toman el pelo de esta forma jugando contra "el único equipo catalán 100 % d la competición"... no se, yo me plantearía sériamente la participación del año q viene.... quizas si algunos equipos renunciaran a la competición mirarian d montarla de otra forma.....desd luego ojalá nuestro Sabadell nunca mas participe en esta competición tan manipulada.

Ara ho has dit Daniel, abans d queixar-se de la injustícia d q no pugui jugar contra EEUU q parin amb la injustícia d'aquesta competició....

* Per cert, minut 45 mans clares del Barça dins de l'àrea i l'àrbitre res d res, senyala còrner!! aquest senyor que arbitra deu ser soci del Barça segur....

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
    • horitzons inesperats
« Respondre #71 el: 05 de Setembre de 2007, 23:38:38 pm »
Afegeix-li que l'àrbitre s'acaba d'empassar un penal i expulsió a favor del Girona que hauria pogut donar el 3-3.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #72 el: 05 de Setembre de 2007, 23:41:03 pm »
li han regalat un penalt i san menjat unes mans, pero si guanya 

FINAL _   BARÇA 3  GIRONA 2

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
    • horitzons inesperats
« Respondre #73 el: 05 de Setembre de 2007, 23:42:50 pm »
Ja prou manipulada estava la competició amb 3 equips a semis entre ells el Barça i van i l'àrbitre li regala el partit al Barça. Almenys em queda el consol que aquest ridícul l'ha vist tot Catalunya per TV3.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #74 el: 06 de Setembre de 2007, 00:01:56 am »
no crec que catalunya estigui veient el 'PARTIDAS'  :laugh: Pero bueno, jo he posat els 10 minuts finals, i he vist el resum del partit xDD  :beer2

sort al Barça i sort al Nàstic!
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Ferni

• Visitant
« Respondre #75 el: 06 de Setembre de 2007, 00:04:02 am »
confio espero, i demanaré si pot ser q l'any vinent el Sabadell no jugui ni una ronda d'aquesta competició ridícula i manipulada per a donar un títol ( espero q l'últim d la temporada) al Barça...

Senyors, coses així em fan aburrir el futbol. Sort q els arbitratges de la Champions encara considero q son prou neutrals i força nets.. perq amb el q stem veient a la lliga i en aquestes competicions de pacotilla n'hi a per *****-s'hi!!! i això q portem 2 setmanes de competició...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #76 el: 06 de Setembre de 2007, 10:52:45 am »
El que jo deia en un altre post i com bé han comentat aquí altres companys: que la FCF es dediqui a mirar la m**** de casa abans de mirar la m**** de fora perquè això és ABSOLUTAMENT VERGONYÓS. Jo directament ni faria les rondes prèvies, jo directament li donaria el títol al Barça, així els altres equips s'estalviarien el cansament dels seus jugadors... Lo de ahir a Palamós va ser detestable, i no és la primera vegada que ha passat, ja que a l'anterior edició ja li van regalar al Barça el partit de semis contra el Nàstic i la final contra l'Espanyol. Encara recordo a Jordi Roche quan va ser escollit president, que deia: "cuidaré a tot el futbol català"  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:

Per cert, que estic d'acord en no participar en la propera edició de la Catalonia Cup, però no només nosaltres, sinó el Sabadell i la resta d'equips modestos catalans. Ja està bé de mimar sempre al més gran, i al modest que el bombin *** ***! BOICOT A LA COPA CATALUNYA!!!!!!!!!!! :spam

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #77 el: 06 de Setembre de 2007, 14:02:50 pm »
La Copa Catalunya desde luego que es una competición que debería tener un cambio radical ya mismo, para la próxima edición deberían ir buscando soluciones, es una competición que parece más un torneo de verano que lo que realmente debería representar.

Ya basta de engañar a la afición, eso de que los dos grandes jueguen las semifinales directamente, alegando no se "que" y luego estos juegan con jugadores juveniles, por muy buenos que estos sean, los grandes, deberían comenzar desde un principio como todos o si no que cuando les toque jugar que jueguen con sus figuras, ayer jugaron cinco del primer equipo del Barça, que a la hora de la verdad, son los suplentes, donde se vio que algunos van también de mal gusto, solamente hay que ver lo que hizo el Márquez que en vas de ir a jugar un partido de fútbol, fue ha hacer turismo.
La FCF debería reunirse y buscar una solución, de esta forma no se puede seguir.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #78 el: 06 de Setembre de 2007, 14:31:16 pm »
Llàstima :ko

Mira que jo tenia ganes de tornar a riure com quan van perdre una eliminatòria de copa del rey contra el Figueres,Novelda... :laugh: :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #79 el: 06 de Setembre de 2007, 14:52:19 pm »
Sort que no ens vam classificar per jugar contra el Barça, perquè si anem fins a Palamós i després ens roben com li van robar al Girona... :ostres
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell