Autor Tema: COPA CATALUNYA 07-08  (Llegit 13289 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: Copa Catalunya...
« Respondre #80 el: 06 de Setembre de 2007, 15:19:46 pm »
Y  Emilio Guerra debutando con el Barça ...   :o   Quien será el próximo, Cuyami?  Hugo Soares?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #81 el: 06 de Setembre de 2007, 15:24:27 pm »
Els altres anys ja era penosa però espero que aquest any amb el cabreig augmentat per part dels petits es faci més pressió i la Federació faci una reforma a fons de la competició.

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #82 el: 06 de Setembre de 2007, 15:27:09 pm »
Y  Emilio Guerra debutando con el Barça ...   :o   Quien será el próximo, Cuyami?  Hugo Soares?

Em sembla molt poc seriós. Els equips haurien de jugar obligatòriament amb les fitxes de la lliga més si vols 3 o 4 addicionals per provar a gent. Ja tens 20-i-poques fitxes a la lliga, amb 3 o 4 per algun jove que vulguis ficar ja tens més de 25 en total i si encara vols provar a més jugadors directament no m'ho crec, vés a veure el teu filial quan jugui o mira't els vídeos a casa però no fem invents perquè si no encara ens trobarem que algun any el Barça juga la competició amb jugadores a prova del waterpolo femení.  :beer2

Ferni

• Visitant
« Respondre #83 el: 06 de Setembre de 2007, 15:49:22 pm »
A mi si participen la resta d'equips catalans m'és igual, ja s'ho faran. Ara bé,  ojalà el nostre equip no jugui mai més aquesta competició perq em faria molta rabia veure q el meu equip passa 5 rondes de Copa Catalunya amb tota la ilusió i dsp quan jugui contra el Barça li prenguin el pel d'aquesta manera i encara tinguis q callar....
Em fa gràcia tan parlar de l'escàndol del futbol italià i el que passa aquí a Espanya, abans amb el Madrid i ara amb el Barça és 30000 vegades pitjor que l'escàndol de la compra de partits i d'àrbitres. Només us recordo q la temporada passada, a 1ª Divisió va estar apunt d guanyar la lliga un equip gràcies a un gol amb la mà d'un davanter q l'àrbitre no va invalidar.... imagineu-vos la situació greu q es viu aquí....

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #84 el: 06 de Setembre de 2007, 15:54:28 pm »
Ferni si hablamos de goles con la mano...Maradona clasificó a Argentina para las semifinales del mundial de 1986, con un gol con la mano. (Aunque el otro gol valia por los 2 como mínimo.  :laugh:)
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #85 el: 06 de Setembre de 2007, 15:55:58 pm »
Aparte del robo y de toda la basura de esta competicion, el Gol del Girona en propia puerta es patetico, tambien estaba comprado?  :laugh: :laugh:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Ferni

• Visitant
« Respondre #86 el: 06 de Setembre de 2007, 16:01:17 pm »
Aparte del robo y de toda la basura de esta competicion, el Gol del Girona en propia puerta es patetico, tambien estaba comprado?  :laugh: :laugh:

eso ya es el factor suerte, o factor mala suerte q puede tener un equipo... eso ya es otro tema q ya n ose puede hacer nada, pero q en robos a mano armada como el d ayer pues deberian hacer algo si....
Es mas, habrá muchas miradas pendientes a lo q suceda el martes en la final eh, q el Nastic aún se acuerda de lo q pasó el año pasado y no t extrañe q si pasa algo similar este año, el año q viene ni jueguen esta competición.
Es q ojalà equipos como el Nastic, Lleida, Tarrasa o Sabadell renunciaran a jugar esta competición el año q viene.... saldriamos criticados peró es q me da absolutamente igual lo q se piense desde la m***** de la FCF.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #87 el: 07 de Setembre de 2007, 10:53:11 am »
A mi si participen la resta d'equips catalans m'és igual, ja s'ho faran. Ara bé,  ojalà el nostre equip no jugui mai més aquesta competició perq em faria molta rabia veure q el meu equip passa 5 rondes de Copa Catalunya amb tota la ilusió i dsp quan jugui contra el Barça li prenguin el pel d'aquesta manera i encara tinguis q callar....
Em fa gràcia tan parlar de l'escàndol del futbol italià i el que passa aquí a Espanya, abans amb el Madrid i ara amb el Barça és 30000 vegades pitjor que l'escàndol de la compra de partits i d'àrbitres. Només us recordo q la temporada passada, a 1ª Divisió va estar apunt d guanyar la lliga un equip gràcies a un gol amb la mà d'un davanter q l'àrbitre no va invalidar.... imagineu-vos la situació greu q es viu aquí....

Si a Itàlia van baixar a la Juventus a Serie B per comprar alguns partits, aquí si investiguéssin tots els errors arbitrals que la temporada passada van afavorir misteriosament al Barça... L'haurien de baixar com a mínim a Primera Catalana  :laugh:

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #88 el: 07 de Setembre de 2007, 11:09:18 am »

Si a Itàlia van baixar a la Juventus a Serie B per comprar alguns partits, aquí si investiguéssin tots els errors arbitrals que la temporada passada van afavorir misteriosament al Barça... L'haurien de baixar com a mínim a Primera Catalana  :laugh:

el Ferni em va dir que havia llegit que la temporada passada al barça, els arbitres li van regalar un total de 15 punts :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

antcarcer

• Visitant
Re: COPA CATALUNYA 07-08
« Respondre #89 el: 07 de Setembre de 2007, 12:18:25 pm »
Hombre iniesta, el maestro garcia,cuando hacia el programa,tenia un apartado que se llamaba "la otra liga" que trataba de sumar los puntos que te robaban o restar los que te regalaban,y hacia una clasificación paralela,PERO A TODOS,no solo a uno...

:beer2

Ferni

• Visitant
« Respondre #90 el: 07 de Setembre de 2007, 13:25:30 pm »

el Ferni em va dir que havia llegit que la temporada passada al barça, els arbitres li van regalar un total de 15 punts :beer2
crec q eren 19. No se on ho vaig llegir però q bueno això tmb és molt  relatiu eh. Hi ha moltes jugades q per a una persona pot ser penal o expulsió o el q sigui i per altres no. A més a més hi ha molts partits q per molt q els àrbitres et favoreixen podria ser q el resultat ( en quan a punts) sigui el mateix...
Per a possar un exemple, no es pot dir q el Barça tingui ara mateix 3 punts de més a la lliga ja q cap d nosaltres sabem q hauria passat si a mitja part el marcador arriva a ser de 0-0, potser el At. Bilbao no hauria marcat el gol q va marcar a la segona part i potser el Barça veient el resultat n'hauria enxufat 2 o 3. Però q bueno, la qüestió és q les ajudes arbitrals als dos grans no són casualitat o només d'un partit o dos.

Jo aquesta temporada he començat a anotar-me les ajudes arbitrals dels partits de Barça i Madrid per tal d final de temporada valorar si realment poden o no afectar en el desenllaç del campionat lliguer.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #91 el: 08 de Setembre de 2007, 12:09:32 pm »
Hombre iniesta, el maestro garcia,cuando hacia el programa,tenia un apartado que se llamaba "la otra liga" que trataba de sumar los puntos que te robaban o restar los que te regalaban,y hacia una clasificación paralela,PERO A TODOS,no solo a uno...

Compañero, aquí desgraciadamente se mira lo que le dan a un solo equipo, lo que le dan a los demás parece que es una obligación o errores arbitrales en si, que no tienen importancia, aquí no se dice nada por ejemplo de la mano de Aguero contra el Huelva, el gol anulado al Atlc. con el equipo blanco, el penalti no señalado a Ronnie contra el equipo blanco a falta de un minuto, el penalti señalado contra el Barça en ese mismo partido donde se observa que la Guti se abre de piernas etc. Aquí solamente se ve las compras del Barça aquí no son equivocaciones arbitrales, por tanto todo lo que digan los de siempre aquí  no tienen valor porque son más blancos que la lecha de cabra. Que todos estos cojan sus pruebas de compra y vayan a la Federación a denunciar.
Sobre el partido contra el Girona hay que reconocer que hubieron jugadas que llevan a equivocaciones, el penalti señalado se  observó que este no era hasta que se repitió en varias ocasiones y según el ángulo, esto para el árbitro no existe por tanto señalo lo que creyó ver. La jugada con la mano fue también para la interpretación, estamos de acuerdo que la mano estaba separada del cuerpo, pero no fue esta al balón sino  viceversa el esférico fue a dar después de un rebote a la mano, aquí entra la interpretación del árbitro si ve o no voluntariedad del jugador en querer jugar el balón. 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #92 el: 08 de Setembre de 2007, 15:51:00 pm »
Jo de totes maneres el que no entenc es el següent: la data de les eliminatòries sempre han de ser aprovades pel Barça, sense el seu vist-i-plau no s'hi juga. El Barça entra directament a les semifinals (a l'igual que l'Espanyol i el Nàstic aquest any). El més graciós de tot és que el Barça, a l'hora de datar les semis, sempre posa queixes dient que té un calendari molt apretat i que no pot jugar... per després fer jugar al Barça "B"!!! Dels onze jugadors, només 5 o menys són del primer equip! I d'aquests 5 o menys, gairebé tots són suplents al primer equip! Si jugués amb els "craks" si que tindrien raó a l'hora de quixar-se, però jugant amb els nanos del filial, això és quixar-se per vici! I a sobre després els hi regalen el partit... Jo proclamaria campió perenne de la Catalonia Cup al Barça, així els equips modestos ens estalviaríem el participar en aquesta pallassada de competició que sempre apunta cap a un sol equip...  :exxxx

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #93 el: 11 de Setembre de 2007, 22:51:05 pm »
Final de la Copa Catalunya, DESCANSO en Palamós con el resultado de:

GIMNASTIC DE TARRAGONA  0 - 0 FC BARCELONA

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #94 el: 11 de Setembre de 2007, 23:05:18 pm »
gol del nastic 1-1
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #95 el: 11 de Setembre de 2007, 23:36:46 pm »
Gol de Maldonado

FCB 1-2 Nastic

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #96 el: 11 de Setembre de 2007, 23:42:00 pm »
lo que acaba de fallar Ezquerro en el minuto 89 , increible xDDDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #97 el: 11 de Setembre de 2007, 23:47:48 pm »
FINAL COPA CATALUNYA 07

GIMNASTIC 2 - 1 FC BARCELONA

Justo ganador el Gimnástic de Tarragona, que ha jugado contra el FC Barcelona y lo ha dominado gran parte del encuentro.

Por fin acaba el bodrio de este año, ahora esperar que esto cambie o desaparezca.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #98 el: 12 de Setembre de 2007, 00:01:33 am »
Nos llegamos a plantar en semifinales contra el Barça y nos llevamos la Copa...(salvo robo estilo Barça-Girona  :ejem)
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #99 el: 12 de Setembre de 2007, 11:01:25 am »
Dir també (si no està ja dit) que el Barça ha perdut al mateix dia 2 cops la mateixa copa ja que pel matí, l'Espanyol femení es va impossar clarament per 3-0 al Barça femení  :hurra
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!