He votat "qualsevol botiga" peró m'agradaria matitzar: no voldria que la samarreta i el merchandising general del sabadell es vengués al montón i al costat de pernils o consoladors, ja m'enteneu. El Sabadell és una cosa molt i molt seriosa i important, per tant hauríem de ser conscients de dues coses:
a) Sí, és important que hi hagi més d'un punt de venda, tothom ha de poder comprar merchandising del sabadell, sense haver de desplaçar-se moltissim o fer virgueries
b) Hi han suficients botigues de les anomenades "Grans" com per fer un pacte amb elles:
* Stand arlekinat fixe al Corte Inglés, com abans
* Grans botigues esportives de la ciutat i comarca (Esports Bambi, Decathlon, Molins, Don Pepitos, una molt gran que hi ha al carrer Rafel de Casanoves al costat de cafés pont, una altra que hi ha a la ultima planta del paddock, etc)
* i perquè no una botiga oficial (no ha de ser immensa) a un lloc estratègic de la ciutat, tipus Rambla, Passeig de la Plaça Major, etc.
També m'agradaria aquí fer un comentari: a molts camps de futbol han acondicionat un espai dins les pròpies instal·lacions amb cara i ulls que serveix com a botiga, és a dir, pots entrar, passejar, tocar el gènere i remenar els stands sense haver de demanar res a ningú. Tal com ho tenim muntat ara, amb les "xurreries", la gent ho veu molt llunyà i sé de molta gent que no compra per tal de no haver de preguntar primer o perquè li fa vergonya preguntar el preu. Les paradetes només obren els dies de partit, hauria d'haver un espai fixe a la zona de tribuna, acondicionat com a botiga i connectat amb les oficines, que queda molt cutre haver d'anar a les oficines i que hagin d'anar a aquella mena de magatzem que tenen entrant a tribuna a mà dreta. No fa aspecte "professional", sembla més de paradeta de mercadillo.
És la meva humil opinió i no va com a crítica per ningú, però hem de començar a donar una imatge diferent i amb detalls així és com es pot començar a aconseguir. Quan més facilitat tinguin els possibles compradors, més vendes es faran.
Si algú té més idees que les posi i li comentem a l'Andrew