Autor Tema: Oleguer a la pressó???  (Llegit 6260 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: Oleguer a la pressó???
« Respondre #20 el: 07 de Setembre de 2007, 16:05:53 pm »
Ei no, que per ser famós l'han de deixar anar i els altres 20 a carregar amb les culpes eh? Au va!

Te aconsejo entonces que no vayas a ninguna fiesta.
                                                           :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 07 de Setembre de 2007, 16:11:01 pm »
Está claro que según con kien no voy a ir labtec. El bemba se iba a cerrar precisamente pq los vecinos se kejaban del ruido y el ambiente que se juntaba ahí. Entonces claro, es de logica lo que hicieron, hacer una fiesta hasta las tantas de la madrugada...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #22 el: 07 de Setembre de 2007, 16:11:45 pm »
Ei no, que per ser famós l'han de deixar anar i els altres 20 a carregar amb les culpes eh? Au va!

Te aconsejo entonces que no vayas a ninguna fiesta.

Pero a ver labtec, si tira piedras contra la policia ahora k apechugue no? otra cosa esk la policia tuviera o no razon para hacer lo k hizo
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #23 el: 07 de Setembre de 2007, 16:12:32 pm »
No si lo bueno es q en las fiestas a las q va labtec se tiran piedras y por eso no puedo ir yo q no las tiro xD

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #24 el: 07 de Setembre de 2007, 16:17:27 pm »
No si lo bueno es q en las fiestas a las q va labtec se tiran piedras y por eso no puedo ir yo q no las tiro xD

Mira quines eran los que estaban en esa fiesta: en el atestado de la policía municipal de Sabadell se imputan a once personas, entre las que se encuentra Oleguer. En la segunda causa, según la denuncia de los detenidos en aquel momento, se imputan a once personas más. Aparecen en esta lista los concejales del Ayuntamiento de Sabadell Josep Ayuso y Francisco Bustos, hermano a su vez de Manuel Bustos, alcalde de la misma población, así como el entonces jefe de la policía local y otros agentes policiales.  MD
No creo que fueran estos a tirar piedras.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #25 el: 07 de Setembre de 2007, 16:24:54 pm »
Labtec investiga más y dime ké cargos tenían estos concejales que me has dicho en akella época, investiga investiga y verás pq están imputados ;) Se habló mucho del caso bemba cuando sucedió, y no te creas que solo pasaron cosas dentro del bar sinó que también pasaron cosas por las calles de sabadell. Te invito a que buskes más información y te informes mejor. Yo no me he posicionado en ningún momento en ningún lado, simplemente que por ser famoso y del barça no hay que hacerle un juicio a parte. Tú no sabes de qué se acusa a los otros 10, y si les acusa tb de tirar piedras? Cuando te tocan el barça te alteras demasiado y deberías recordar que yo también soy culé y no te lo estoy atacando, pero la justicia tiene que ser para todos sabes?

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #26 el: 07 de Setembre de 2007, 16:32:20 pm »
Labtec investiga más y dime ké cargos tenían estos concejales que me has dicho en akella época, investiga investiga y verás pq están imputados ;) Se habló mucho del caso bemba cuando sucedió, y no te creas que solo pasaron cosas dentro del bar sinó que también pasaron cosas por las calles de sabadell. Te invito a que buskes más información y te informes mejor. Yo no me he posicionado en ningún momento en ningún lado, simplemente que por ser famoso y del barça no hay que hacerle un juicio a parte. Tú no sabes de qué se acusa a los otros 10, y si les acusa tb de tirar piedras? Cuando te tocan el barça te alteras demasiado y deberías recordar que yo también soy culé y no te lo estoy atacando, pero la justicia tiene que ser para todos sabes?

Eso la justicia para todos por igual, compañero, no por ser famoso sea quién sea pregonarlo a los cuatro vientos, es más ya que el Oleguer es uno de los fijos del equipo, no estaría mal que quedara fuera por este motivo, ya que el cuerpo técnico no hace caso de la opinión pública cule, así de esta forma se debería cumplir los deseos del seguidor azulgrana.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #27 el: 07 de Setembre de 2007, 16:48:15 pm »
A veure si el nostre "estimat" Paco Bustos es Chuck Norris :laugh: :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #28 el: 07 de Setembre de 2007, 17:49:40 pm »
Malauradament més d'un recordarà un cert incident que hi ha haver fa un parell d'anys a la Nova Creu Alta (Sabadell-Figueres), on van arribar a detenir a un amic meu (que també és foreru), això després de treure-li pols amb les seves porres (jo també en vaig rebre alguna, val a dir) i per tant, sé com les gasten aquests policies nazi-anals.

En altres paraules: no em crec RES del que diguin aquesta gent, ni tant sols -com ja apunta el company labtec- que hi hagi tal pedra.

P.D.: Recordo també la trucada al meu mòbil del regidor d'esports de la nostra ciutat donant-nos tot el seu suport i posant al nostre abast tot el que pugui fer l'ajuntament. Evidentment també ho va dir per la ràdio i diari... però mira per on, a l'hora de la veritat mai s'ha pogut contactar amb aquest senyor, mentrestant el Bu$hto$ anava al sopar de les forces de l'ordre i donant les gràcies pels serveis prestats. :exxxx
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #29 el: 07 de Setembre de 2007, 18:18:34 pm »
I perque ja que dieu tan d'investigar i osties, busqueu les fotos de les tortures que van rebre els detinguts? si si les imatges dels morats que tenien per tot el cos.

Ferni

• Visitant
« Respondre #30 el: 07 de Setembre de 2007, 18:23:20 pm »
ara resultarà q hi va haber una barallaSkins- Policia VS Bemba, vinga home! el que s'ha d llegir per aquí és increible!! i els skins i la poli anirien agafadets d la mà no?
A veure, siguem clars, la poli debia repartir per a tot el q estigués pel mig " i no hi hagués d'estar" no a uns si i als altres no.
El q va passar a la NCA Manelinho és una cosa molt diferent del q va passar al Bemba, el q passa q molta joventut en sap molt o és molt valenta per a tirar pedres contra la policia o insultar-los, i llavors si es porten alguna garrotada amb una porra ( q per cert m'han dit q deu ni do el mal que fan) llavors es lamenten i monten manifestacions durant 3 anys.
La policia deuria fer la seva feina que és si en un lloc determinat s'ha d tancar a una hora doncs tancar a una hora i el q es possi xulito i es negui a marxar rep, això és evident.
Ja q surt aquest tema tmb us explicaré q fa uns mesos vaig estar a un festival de la discoteca Area i teóricament tenien permís de tancar a les 5 del matí el local. Doncs resulta ser q la discoteca va voler allargar l'assumpte una horeta més, però q va passar? que a les 5.30 H ja teníem els Mossos davant de la discoteca i van avisar que aquell local es tenia  q tancar, la discoteca es va possar en marxa i es va acabar la música, els porters van demanar a la gent q anés sortint rapidet.. i bueno, com a tot arreu i va haber els q van fer cas i els q no, doncs els q no volien fer cas ja van ser els propis porters els q es van encarregar d q sortissin del local Sí o sí, i aquells tenen bastanta més mala llet  q no pas els Mossos precisament....
El q sta clar q si d bones maneres a les 5.20 h et diuen q has d sortir d'un local hi ha tu no et surt dels nassos marxar t'hauran d fer fora a les males, siguin els porters ( en el cas del Bemba no crec q n'hi haguessin evidentment, doncs era un pub) o bé sigui la policia.
En fi,  q si va tirar pedres contra la polícia ja sap les conseqüències q hi ha l'Oleguer, i el q rebés per part de la policia doncs senyal q segurament és perq no havia d'estar allà. Jo no he rebut mai per part de la polícia, no m'agraden els merders ni les manifestacions ni molt menys possar-me a insultar ni a agredir a una gent q fan la seva feina i si no hi fossin el país seria la ley del más fuerte.....

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #31 el: 07 de Setembre de 2007, 18:25:10 pm »
En verdad que la noticia es curiosa, un solo policía contra 21 clientes de un bar en Sabadell, pues si que hace falta miembros policiales en la Ciudad, no sería este el súper conocido Harry el guarro.
El fallo que cometió Oleguer fue poner en la piedra que lanzó, su nombre y autógrafo, ya que no me explico como se sabe con exactitud que esa era su piedra.Bueno vamos a ver en una Ciudad como Sabadell ¿el Ayuntamiento tiene todavía zonas donde se encuentran piedras como si nada en las afueras de un establecimiento hotelero?
Que casualidad que habiendo 21 clientes de dicho establecimiento, el Oleguer fuera a coger la única piedra que había en las inmediaciones.
Pregunto en verdad el caso lo está llevando la Audiencia Provincial de Barcelona, yo es para reírme un rato de tan Ilustrísima Dependencia, o ¿no me puedo reír?.

PD ahora toca guerra contra todo aquello que huela a catanalidad, primero NO a la Selección para jugar su partido contra EEUU, ahora ya sabemos como piensa el Oleguer, pues toca también.

CONFIRMACION: según el CSI de Miami, el ADN encontrado en la piedra lanzada contra Harry el guarro, coincide con las muestras tomadas al jugador cule nacido en Sabadell, Oleguer.
ja,ja,ja...que bueno tio!!!

aun no se ha juzgado ni a oleguer ni a nadie...hasta que la sentencia no sea firme y haya penas de carcel , no se puede decir que nadie es culpable...
Millor Moderadora Forera Novell

Ferni

• Visitant
« Respondre #32 el: 07 de Setembre de 2007, 18:27:23 pm »
I perque ja que dieu tan d'investigar i osties, busqueu les fotos de les tortures que van rebre els detinguts? si si les imatges dels morats que tenien per tot el cos.

veus noi, això ja és un altre tema eh! d'aquest tema se n'ha parlat bastant aquest any, del tema "tracte als detinguts" això si que és una cosa vergonyosa i realment denunciable.
No és el mateix rebre quan estàs al mig d'un lloc on no hi has d'estar q rebre en una comissaria. En aquest sentit si q et dono la raó.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #33 el: 07 de Setembre de 2007, 19:04:52 pm »
jajajajaj el holegario en la carcel... en fin el se lo a buscado  :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #34 el: 08 de Setembre de 2007, 01:46:26 am »
Estic al·lucinant que es doni per fet que l'Oleguer va llençar una o diverses pedres a policies quan ni tan sols hi ha un sentència judicial que ho digui.

Aquesta gent que com el ferni i altres, van tan de legals us haurien d'explicar que és un Estat de dret i que un principi bàsic de l'ordenament judicial espanyol és que tothom és innocent fins que no es demostri el contrari. Per tan per molts indicis que hi hagin fins que no hi ha hagi un sentència en ferm no es pot acusar a la brava una persona (a no sé que hagis vist el fet en primera persona).

Per cert, el Ser. Paco Busto va ser imputat per el Jutge i de tan que creu amb la justícia i de tan legal que ni tan sols es va presentar en el judici. Si això ho hagués fet un ciutadà de peu m'imagino que hagués tingut alguna conseqüència. En canvi amb en Paco Bustos no li ha passat res.

Per cert Ferni, això que dius que qui rep de la Policia és perquè ha fet alguna és mentida. Primer de tot en el cas del Bemba la batalla campal i les càrregues policial es van estendrar per gran part del centre i la poli va llençar pilotes de goma a tord i a dret, evidentment sense mirar si era gent que estava fent aldarulls o no.
A part, anar al Bemba no era il·legal, per tan no vol dir que per el simple fet d'anar-hi ja tinguin dret a apallissar-te.
D'altra banda l'exemple de l'Area no és del tot apropiat. Primer de tot el Bemba era la última nit que obria (era la festa de cloenda). Si és l'última nit que faran soroll no és lògic fer la vista grossa i deixar que acabin a l'hora que vulgui si saps que no tornaran a molestar cap més dia al veïns? 
Igualment, tu trobes lògic que per tancar un bar que fa soroll a la nit vingui un esquadró antidisturbis de la Policia Municipal armat fins a les dents, amb el suport de la Policia Nacional i el control directe sobre el terreny amb walkie talkie ni més del regidor de seguretat de l'Ajuntament, Sr. Paco Bustos? Això és surrealista.
Està clar que si el Bemba no si hagués reunit gent d'una determinada ideologia no haguessin fet el desplegament policial que van fer.

O hagués trobat lògic que haguessin anat a la disco Area 10 furgons del antiavalots dels Mossos d'Esquadra que haguessin començat a repartir cops de porra i disparat boles de goma a tot "quisqui" que estigués a dins o als voltants de la disco?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 08 de Setembre de 2007, 02:18:47 am »
Igualment, tu trobes lògic que per tancar un bar que fa soroll a la nit vingui un esquadró antidisturbis de la Policia Municipal armat fins a les dents, amb el suport de la Policia Nacional i el control directe sobre el terreny amb walkie talkie ni més del regidor de seguretat de l'Ajuntament, Sr. Paco Bustos?

Has de ser conscient de que:

Sabadell, és junt amb Barcelona, Madrid i Bilbao una de les quatre ciutats de l'estat espanyol que té Policia Municipal Antidisturbis. És més, per aquella época va ser quan van posar els Antidisturbis al cos. Bé que ho havien de provar amb algú.

La veritat és que va ser una acció espectacular, millor que les de la Ertzaintza quan dispersen als Batasunos allà dalt. Mai havia vist tantes hòsties i tanta adrenalina descarregada sobre un munt de peluts, la majoria una mica beguts.

Crec que el que va comandar la operació, i part dels que la van executar, han de tenir algun trauma des l'infantesa que els empeny a descarregar els seus complexes a hòsties de tant en tant.

Millor que ho facin de manera organitzada i controlada, com ho van fer, que no pas maltractin o matin a les seves dones i fills a casa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #36 el: 08 de Setembre de 2007, 02:29:09 am »
Jo aquell dia hem vaig trovar amb tot el merder al c/Sant Cugat i la veritat es q ue feia por, semblava el temps el Franco i el ploramiques del hermanisimo Paco alla al costat de la policia la veritat és que feia pena

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #37 el: 08 de Setembre de 2007, 10:15:33 am »
A mi en el fons tb em fa gràcia pq després la de temps que es tiren per desallotjar okupes de les cases okupades amb lo ràpid que van fer fora la gent del bemba  :Paletas: I ara fora conyes... el dia que va passar allò el bemba tenia encara llicència? A mi em va semblar llegir no sé on que ja no en tenia... a algú altre li sona algo d'això?

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #38 el: 08 de Setembre de 2007, 11:02:45 am »
kins records el dia del tancament del Bemba  :surprised:

jo vaig nar a fer l'ultima birra allà el dia del tancament i m vaig trobar corrents davant dels antiavalots disparantnos pilotes de goma ... va ser una nit llarga, corredisses per tot el centre, policies creuan amb ls cotxes per dins de carrers peatonals ... sort q jo no vaig nar a amagarme al Sorginak, akells si q van pillar.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #39 el: 08 de Setembre de 2007, 18:38:39 pm »
Tot el meu suport Oleguer, jo aquella dia, com mols altres d'aquest forum aquell dia estava allá, i la intervenció policial va ser desmesurada, vergonyosa, i unixcament enfocada en suport als skins de ideologia feixista.

Trobo sorprenent torbar-me amb companys d'aquest forum q encara defensen l'axctuació dels poli-nazis del germans Bushtos aquella nit, ho trobo realment sorprenent.

TOT EL MEU SUPORT A OLEGUER PRESES I TOTS ELS ALTRES COMPANYS INCRIMINATS!!!