ara resultarà q hi va haber una barallaSkins- Policia VS Bemba, vinga home! el que s'ha d llegir per aquí és increible!! i els skins i la poli anirien agafadets d la mà no?
A veure, siguem clars, la poli debia repartir per a tot el q estigués pel mig " i no hi hagués d'estar" no a uns si i als altres no.
El q va passar a la NCA Manelinho és una cosa molt diferent del q va passar al Bemba, el q passa q molta joventut en sap molt o és molt valenta per a tirar pedres contra la policia o insultar-los, i llavors si es porten alguna garrotada amb una porra ( q per cert m'han dit q deu ni do el mal que fan) llavors es lamenten i monten manifestacions durant 3 anys.
La policia deuria fer la seva feina que és si en un lloc determinat s'ha d tancar a una hora doncs tancar a una hora i el q es possi xulito i es negui a marxar rep, això és evident.
Ja q surt aquest tema tmb us explicaré q fa uns mesos vaig estar a un festival de la discoteca Area i teóricament tenien permís de tancar a les 5 del matí el local. Doncs resulta ser q la discoteca va voler allargar l'assumpte una horeta més, però q va passar? que a les 5.30 H ja teníem els Mossos davant de la discoteca i van avisar que aquell local es tenia q tancar, la discoteca es va possar en marxa i es va acabar la música, els porters van demanar a la gent q anés sortint rapidet.. i bueno, com a tot arreu i va haber els q van fer cas i els q no, doncs els q no volien fer cas ja van ser els propis porters els q es van encarregar d q sortissin del local Sí o sí, i aquells tenen bastanta més mala llet q no pas els Mossos precisament....
El q sta clar q si d bones maneres a les 5.20 h et diuen q has d sortir d'un local hi ha tu no et surt dels nassos marxar t'hauran d fer fora a les males, siguin els porters ( en el cas del Bemba no crec q n'hi haguessin evidentment, doncs era un pub) o bé sigui la policia.
En fi, q si va tirar pedres contra la polícia ja sap les conseqüències q hi ha l'Oleguer, i el q rebés per part de la policia doncs senyal q segurament és perq no havia d'estar allà. Jo no he rebut mai per part de la polícia, no m'agraden els merders ni les manifestacions ni molt menys possar-me a insultar ni a agredir a una gent q fan la seva feina i si no hi fossin el país seria la ley del más fuerte.....