Autor Tema: per LABTEC  (Llegit 1058 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
per LABTEC
« el: 08 de Setembre de 2007, 00:50:35 am »
Hola company de patiments,

Durant l'any m'he connectat i he treballat sempre a través del meu ordinador de sobretaula, el ratolí del qual és de la marca RAINBOW.

Ara bé, aquest últim més d'agost ho he fet gràcies al portàtil de la meva companya, i el seu ratolí és de la marca... LABTEC!

Té alguna relació aquesta marca informàtica amb el teu nick??

No és per res, simple i pura curiositat, cada cop que miro el ratolí em recorda al fòrum  ;D

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: per LABTEC
« Respondre #1 el: 08 de Setembre de 2007, 01:01:26 am »
Crec que és hora d'anar recuperant akell tema que es deia "el perquè dels vostres nicks" al forum personals i que els nous ens vagin dient el perquè dels seus nicks... adry, en akella secció labtec va explicar el perquè del seu nick ;)  http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=1367.msg75132#msg75132

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #2 el: 08 de Setembre de 2007, 01:07:44 am »
Crec que és hora d'anar recuperant akell tema que es deia "el perquè dels vostres nicks" al forum personals i que els nous ens vagin dient el perquè dels seus nicks... adry, en akella secció labtec va explicar el perquè del seu nick ;)  http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=1367.msg75132#msg75132

jo estava pensant el mateix mentres llegia el post.  A més li fotarà la bulla (de bon rotllo) que el seu nom s'escriu en minúscules  :laugh: :laugh: :laugh:

però  estaria bé recuperar el post perquè hi ha alguns i algunes que han arribat molt després de quan el teniem actiu,  vinga va actuialitzaulo i sabem una mica més de tots/totes

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #3 el: 08 de Setembre de 2007, 03:29:49 am »
ok ok, res a veure amb els ratolins  :laugh:

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #4 el: 16 de Setembre de 2007, 00:31:24 am »

Amigo Adry espero que quede todo aclarado de donde sale mi nick, como pone el amigo BIRRI,  este sale de las palabras que me forman, de donde soy y de quién soy, eso si, siempre con minúsculas, porque no hay distinción de las palabras relacionadas, para mi tienen el mismo valor, porque ese soy yo, no me veo sin el Sabadell en mi vida y ya por descontado sin mi tierra, primero la ciudad, luego la Isla y luego la región para unos, la autonomía para otros.
                                                       :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia