Autor Tema: bona noticia per els arlequinats de fora de catalunya  (Llegit 1854 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
bona noticia per els arlequinats de fora de catalunya
« el: 09 de Setembre de 2007, 15:26:04 pm »
acabo de mirar la web de tv3,i a la programacio de tv3 internacional a les 18h....possa futbol,segurament el podreu veure per el digital o per internet........... .......be acabo de mirar a rojadirecta i teniu l'enllaç del partit

http://www.rojadirecta.org/

mireu la programacio i punxeu al link terrassa-sabadell i obrira la pantalla

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: bona noticia per els arlequinats de fora de catalunya
« Respondre #1 el: 09 de Setembre de 2007, 15:28:45 pm »
Dagar: ets un crack!  :reverencia2

Gràcies a tu m'estic tragant el Mundial de Rugbi per aquesta plana!!!!  :reverencia2
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #2 el: 09 de Setembre de 2007, 15:33:05 pm »
Dagar: ets un crack!  :reverencia2

Gràcies a tu m'estic tragant el Mundial de Rugbi per aquesta plana!!!!  :reverencia2

gracies birrero sempre es agrait poder ajudar als amics.......que disfrutis del mundial de rugby.......per cert la regla del tercer tiempo si la conec  ;D ;D............es que al acabar el partit els 2 equips van junts a fer unes  :beer2 :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 09 de Setembre de 2007, 15:39:15 pm »
gracies birrero sempre es agrait poder ajudar als amics.......que disfrutis del mundial de rugby.......per cert la regla del tercer tiempo si la conec  ;D ;D............es que al acabar el partit els 2 equips van junts a fer unes  :beer2 :beer2

Doncs hem de quedar un dia amb el vic@rlekinat i ens anem a veure un partit de la Santboiana... i fem el Tercer temps en un bar especialitzat en birres que conec!

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #4 el: 09 de Setembre de 2007, 15:44:45 pm »

Doncs hem de quedar un dia amb el vic@rlekinat i ens anem a veure un partit de la Santboiana... i fem el Tercer temps en un bar especialitzat en birres que conec!

si home i tant ja anirem i aixi de pas m'expliqueu les regles..........enc ara que posats a fer una sortida rugbystica......no seria lo seu anar a perpinya? a veure l'usap perpinya o els dragons? que aquests estan en un nivell molt superior als d'aqui no?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 09 de Setembre de 2007, 15:47:26 pm »
i home i tant ja anirem i aixi de pas m'expliqueu les regles..........enc ara que posats a fer una sortida rugbystica......no seria lo seu anar a perpinya? a veure l'usap perpinya o els dragons? que aquests estan en un nivell molt superior als d'aqui no?

La veritat és que si. Allà el Rugbi és molt més. Ens ho podriem mirar, i tant!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #6 el: 09 de Setembre de 2007, 17:48:16 pm »
Para ver el usap me apunto,y como el camino es largo hacemos como el baket,cuatro tiempos :D :beer2

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #7 el: 10 de Setembre de 2007, 20:27:22 pm »

Si vais a ver la Santboiana, también me apunto yo!!    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #8 el: 10 de Setembre de 2007, 20:29:46 pm »
i home i tant ja anirem i aixi de pas m'expliqueu les regles..........enc ara que posats a fer una sortida rugbystica......no seria lo seu anar a perpinya? a veure l'usap perpinya o els dragons? que aquests estan en un nivell molt superior als d'aqui no?

Si si a Perpinyà,  solen jugar dissabte a la tarda al GRIMAL,

• Entrenador
« Respondre #9 el: 10 de Setembre de 2007, 20:32:29 pm »

Si vais a ver la Santboiana, también me apunto yo!!    ;)

Hòsti he contestat sense llegir el teu antcarcer i murci, SORRY
anem on us vagi B, però al GRIMAL disfruterieu mooooooolt, allà hi ha ambient com el que vam montar ahir nosaltres. Pel camí et faig aprendre l'Estaca que és el seu imne. Ja ho saps treu la pñols del passaport i apuntat, tema birres també ho tindrem en comte :clap2

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 10 de Setembre de 2007, 20:33:17 pm »

Si si a Perpinyà,  solen jugar dissabte a la tarda al GRIMAL,

A Perpinyà aviseu-m'hi que fot temps que no hi vaig per allà i es disfruta molt!

• Entrenador
« Respondre #11 el: 10 de Setembre de 2007, 20:37:00 pm »
perquè no ens renyin obrirem un post.
repassaré el midi Olympic pper trobar una data i un rival d'entitat i ens montem un dissabte transfronterer,  el dissabte fum et va B?,  de conya  al final serà una cosa d'embergadura

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #12 el: 10 de Setembre de 2007, 20:38:30 pm »
perquè no ens renyin obrirem un post.
repassaré el midi Olympic pper trobar una data i un rival d'entitat i ens montem un dissabte transfronterer,  el dissabte fum et va B?,  de conya  al final serà una cosa d'embergadura

El dissabte em va de conya, aquest any totes les jornades en principi les tinc el diumenge a la tarda...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #13 el: 11 de Setembre de 2007, 00:27:58 am »
Vale vic, ya direis algo :beer2