Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
Dagar: ets un crack! Gràcies a tu m'estic tragant el Mundial de Rugbi per aquesta plana!!!!
gracies birrero sempre es agrait poder ajudar als amics.......que disfrutis del mundial de rugby.......per cert la regla del tercer tiempo si la conec ............es que al acabar el partit els 2 equips van junts a fer unes
Cita de: dagar en 09 de Setembre de 2007, 15:33:05 pmgracies birrero sempre es agrait poder ajudar als amics.......que disfrutis del mundial de rugby.......per cert la regla del tercer tiempo si la conec ............es que al acabar el partit els 2 equips van junts a fer unes Doncs hem de quedar un dia amb el vic@rlekinat i ens anem a veure un partit de la Santboiana... i fem el Tercer temps en un bar especialitzat en birres que conec!
i home i tant ja anirem i aixi de pas m'expliqueu les regles..........enc ara que posats a fer una sortida rugbystica......no seria lo seu anar a perpinya? a veure l'usap perpinya o els dragons? que aquests estan en un nivell molt superior als d'aqui no?
Cita de: dagar en 09 de Setembre de 2007, 15:44:45 pmi home i tant ja anirem i aixi de pas m'expliqueu les regles..........enc ara que posats a fer una sortida rugbystica......no seria lo seu anar a perpinya? a veure l'usap perpinya o els dragons? que aquests estan en un nivell molt superior als d'aqui no?La veritat és que si. Allà el Rugbi és molt més. Ens ho podriem mirar, i tant!
Cita de: birrero en 09 de Setembre de 2007, 15:39:15 pmCita de: dagar en 09 de Setembre de 2007, 15:33:05 pmgracies birrero sempre es agrait poder ajudar als amics.......que disfrutis del mundial de rugby.......per cert la regla del tercer tiempo si la conec ............es que al acabar el partit els 2 equips van junts a fer unes Doncs hem de quedar un dia amb el vic@rlekinat i ens anem a veure un partit de la Santboiana... i fem el Tercer temps en un bar especialitzat en birres que conec!Si vais a ver la Santboiana, también me apunto yo!!
Cita de: birrero en 09 de Setembre de 2007, 15:47:26 pmCita de: dagar en 09 de Setembre de 2007, 15:44:45 pmi home i tant ja anirem i aixi de pas m'expliqueu les regles..........enc ara que posats a fer una sortida rugbystica......no seria lo seu anar a perpinya? a veure l'usap perpinya o els dragons? que aquests estan en un nivell molt superior als d'aqui no?La veritat és que si. Allà el Rugbi és molt més. Ens ho podriem mirar, i tant!Si si a Perpinyà, solen jugar dissabte a la tarda al GRIMAL,
perquè no ens renyin obrirem un post.repassaré el midi Olympic pper trobar una data i un rival d'entitat i ens montem un dissabte transfronterer, el dissabte fum et va B?, de conya al final serà una cosa d'embergadura