Autor Tema: Terrassa-Sabadell  (Llegit 91100 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
  • Gènere: Masculí
entrenamiento del TERRASSA y comentarios.
« Respondre #20 el: 03 de Setembre de 2007, 18:15:53 pm »
CHICOS...no quiero calentar el derbi ni es mi deseo.hoy he estado esta mañana en la aldea,en el pueblecito este que tenemos al lado,con NAUZET,viendole entrenar por que quedemos y luego hemos hechado una cervezilla.mientras estaba en la grada...han ido llegando personas..***** de mi no se me ocurre otra cosa que ir con un polo blanco que tengo de la fundació de l esport de SABADELL...pues me he sentado en la grada e iba viniendo gente..mirad..han dicho de nosotros..frases como:YA TENEMOS OTRA VEZ A LOS LOCOS EL DOMINGO...o...EL DOMINGO VIENEN LOS ANIMALES,SUPONGO QUE EL CLUB LES ABRIRÁ LA JAULA OTRA VEZ...o...CON ESE EQUIPO QUE TIENEN COMO SE ATREVEN A VENIR....o...HA VER ESTE AÑO CUANDO VAYAN POR LA CALLE CUANTOS RETROVISORES ROMPEN...o...DESTRO ZARÁN OTRA VEZ EL TREN O QUE?...pero lo que mas rabia me ha dado ha sido que han dicho que  A LOS HIJOS DE **** ESTOS NO HAY QUE DEJARLES ENTRAR..o...EL DE RADIO SABADELL ES UN PAYASO...EL PROGRAMA MUY BUENO..PERO EL UN ANTIPROFESIONAL..qu e cuando radia se mofa del TERRASSA diciendo que va a dar una alegria a la aficion del sabadell cuando el terrassa pierde...HE FLIPADO...y he estado callado...por que el domingo voy a pié de campo para el arlequinat..solo me he limitado a escuchar..reirme por dentro..(ellos en ningun momento han sabido quien era yo y el polo ni me lo han visto)..en los carteles del terrassa pone..TERRASSA - SABADELL, el derbi mes calent...nos esperan..solo habia un aficionado un poco neutral..diciendo que los suyos eran unos provocadores..por que no entendian que la semana anterior contra el  VILLARREAL B los seguidores estuvieran metiendose con el sabadell sin jugar allí ese dia..iré mas veces a ver entrenar a NAUZET,claro está por que es mi amigo,solo que espero tener la revancha y hablar con propiedad.hoy me ha tocado callar.creo que era lo que debía hacer.muy a mi pesar.un saludo a todos.tengo mas ganas que nunka de ganar allí.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
Re: entrenamiento del TERRASSA y comentarios.
« Respondre #21 el: 03 de Setembre de 2007, 18:20:24 pm »
Calentar no, no has "calentat" resssssssssss,  l'hi has fotut foc a la "metxa", ara només cal esperar si el ble és gaire llarg o explota de seguida, jeje
...... ese PIRRI :clap2 :clap2

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #22 el: 03 de Setembre de 2007, 18:25:37 pm »
Oye pues no estaría mal ir todos con ese polo el domingo a ver que dicen :Paletas: :Paletas:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #23 el: 03 de Setembre de 2007, 18:28:58 pm »
A veure si puntuem, però d'això de la rivalitat penso que se'n fa un gra massa :beer2

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 121
« Respondre #24 el: 03 de Setembre de 2007, 18:37:09 pm »
Eso se lo has escuchado a los 4 abuelos que hay cada mañana en el estadio viendo el entrenamiento en tribuna no? Porque tampoco creo que hubiera mucha gente que no fueran abuelos.
Y el que dice lo del Villareal B, a saber quien seria, si hacer referencia al proximo partido en casa ya es meternos con vosotros.

Salud  :xin-xin

• Entrenador
« Respondre #25 el: 03 de Setembre de 2007, 18:40:30 pm »
Eso se lo has escuchado a los 4 abuelos que hay cada mañana en el estadio viendo el entrenamiento en tribuna no? Porque tampoco creo que hubiera mucha gente que no fueran abuelos.
Y el que dice lo del Villareal B, a saber quien seria, si hacer referencia al proximo partido en casa ya es meternos con vosotros.

Salud  :xin-xin

I SAPS QUE ET DIC JO ?   de tal palo tal astilla  apa que la temporada és llarga, a veure si punxeu abans que l'anterior i podeu jugar el play off de salvació

Ferni

• Visitant
« Respondre #26 el: 03 de Setembre de 2007, 18:58:36 pm »
que pasa que son mas aficionados en el entreno que en los partidos del Terrassa?  ;D

• Entrenador
« Respondre #27 el: 03 de Setembre de 2007, 19:01:54 pm »
que pasa que son mas aficionados en el entreno que en los partidos del Terrassa?  ;D
:laugh: :laugh: l'entrenament no han de pagar els 17€ :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
Re: Terrassa-Sabadell
« Respondre #28 el: 03 de Setembre de 2007, 19:45:07 pm »
Jo em vaig aficionar al Sabadell,  però al Terrassa el tenia com un rival mes, sense gran rivalitat. Ara be, els dos ultims anys que vaig viure a la ciutat, tenia un vei que era de Terrassa (soci acerrim del equip egarenc), que nomes m´inflava el cap de que el Sabadell era un equip de "poca monta", que si el Terrassa tenia mes categoria, que si el seu camp era olimpic, que el Terrassa estava a 2ªA i el Sabadell deambulava per 2ªB, i bla, bla, bla (ja no dic a quin nivell em posava al Vilanova). Em va portar al Olimpic a veure varis partits (Elx, Poli Ejido i algun mes), dienme que aquells eren rivals de categoria. Doncs ara estem iguals, i si es guanyes...

I perque collons, perque el Sabadell te que guanyar sempre. A por ellos. Un 1-3 estaria be oi? Doncs manos a la obra, i a per els 6 punts a la lliga.

:scut :bandera :anims
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #29 el: 03 de Setembre de 2007, 19:49:32 pm »
Li podries haver dit al veí akest , ke l'estadi nostre tb va ser olimpic , i en futbol , ke es en lo ke estem , no en hockey!!! Es ke fa gracia a vegades lo burros ke son alguns , presumint de coses en les ke no haurien de presumir!!!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #30 el: 03 de Setembre de 2007, 20:00:01 pm »
Be, era quan el Terrassa estava una categoria per sobre. Pero be, els que es creuen que no hi ha vida fora del color vermell (Terrassa), acostuman a pensar aixi, jejejeje.

I ja ho se que tb es Olimpic, però fesli entendre al veinet  :o. Ignacio, si lees, un saludo, pero a pasar por la piedra arlekinada :ejem

Seria maco guanyar, apart de la rivalitat, perque estariem allà adalt, i qui sap...?
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat amateur 07

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
« Respondre #31 el: 03 de Setembre de 2007, 20:16:17 pm »
Recordais a NAUZET? si, aquel que todo lo dio por el ascenso del SABADELLy ahora milita en TERRASSA, no quiero pensar lo peor pero todos sabeis lo k motiva jugar contra tu EX equipo...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #32 el: 03 de Setembre de 2007, 20:39:57 pm »
Ni caso el domingo el equipo tiene que hablar en el campo y ganar el partido. Y nosotros hablaremos en la grada pero siempre sin violencia, solo a animar a nuestro equipo...
Visca el  :scut
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat joseba

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #33 el: 03 de Setembre de 2007, 21:06:30 pm »
sabeu kuan kosta l'entrada?

Desconnectat joseba

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #34 el: 03 de Setembre de 2007, 21:12:25 pm »
Nosaltres per desgracia tb tenim gent ke sen rekorda del terrassa kuan no son el rival del kamp. Es una pena ke la nostra aficio, moltes vegades, no sigui precisament una aficio modelika. Mira ke seria bonik akabar el partit amb uns riures i anar a fotre unes birres amb els egarenks. Total, alguns dies es guanya i altres es perd.
Per cert, ara mateix firmo l'empat. Ja veurem kom va tot el diumenge...

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #35 el: 03 de Setembre de 2007, 21:17:44 pm »
Jo no us vull decebre, pero el Terrassa el veig molt bon equip. Pero tan de bo guanyeu. Així si el Lleida guanya, serem l'unic equip que ha guanyat els 3 partits. En els derbis hi ha molta pressió. Mireu l'Espanyol quan va jugar al Camp Nou la ultima vegada. Tamudo va marcar 2 gols i va treure la lliga al Barça. Pot passar algu semblant diumenge. Mai se sap el que pot passar. Ja es veurà diumenge a les 20:00 hores com ha acabat. jejeje!

MOLTA SORT!!!!!!!!!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #36 el: 03 de Setembre de 2007, 21:51:42 pm »
dons jo no els hi tinc pas por!!a mes, el estadi com sempre,sera arlequinat!!1-2.
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2007, 23:03:09 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #37 el: 03 de Setembre de 2007, 23:06:51 pm »
bueno pirri pues yo no queria decir nada pero la verdad es que este año no se si es por que nos pilla el derbi demasiado pronto o que pero no se huele en el ambiente ese tufillo a ganas de otros años ???  puede que sea por culpa de la jornada 3 o por los precios o por que acabamos de subir de tercera o por que es fiesta mayor... yo que se, pero hecho de menos esos piques de hace 2 temporadas y esas ganas enormes por ir al futbolin egarense a dejarnos la voz, ojala me equivoque y seamos muchos en el desplazamiento para asi recordar uenos tiempos.por cierto sigue en pie lo de la caminata hasta la RENFE? y con las camaras de tv?  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #38 el: 03 de Setembre de 2007, 23:14:20 pm »
bueno pirri pues yo no queria decir nada pero la verdad es que este año no se si es por que nos pilla el derbi demasiado pronto o que pero no se huele en el ambiente ese tufillo a ganas de otros años ???  puede que sea por culpa de la jornada 3 o por los precios o por que acabamos de subir de tercera o por que es fiesta mayor... yo que se, pero hecho de menos esos piques de hace 2 temporadas y esas ganas enormes por ir al futbolin egarense a dejarnos la voz, ojala me equivoque y seamos muchos en el desplazamiento para asi recordar uenos tiempos.por cierto sigue en pie lo de la caminata hasta la RENFE? y con las camaras de tv?  :xin-xin

si PANSO el pirri antes ha dicho que llevara camaras para el arlequinat y futbolcat, lo de la renfe de momento sigue en pie, poquitos pero sigue :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #39 el: 03 de Setembre de 2007, 23:15:42 pm »
Ahora que sale el tema, Futbol Cat q pasa q no lo dan?  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell