Autor Tema: Terrassa-Sabadell  (Llegit 93229 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Terrassa-Sabadell
« Respondre #560 el: 13 de Setembre de 2007, 17:44:25 pm »
pero si el dicvgl era el encargado de colgar los carteles del derby por Terrassa, o sea que esta clarito quien queria que gane xDDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2031
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #561 el: 13 de Setembre de 2007, 17:48:32 pm »
2 - 4        2 - 4    2 - 4     2 - 4      2 - 4       2 - 4       2 - 4      2 - 4     2 - 4      2 - 4

QUE SE J************************************************************N
los p**** egarenses.

Que ganas tenia y que bien me quedao. Después de leer a Pirri  me habian entrado unas ganas de quedarme a gusto, que ya está.

SABADELL      SABADELL     SABADELL
 :anims :anims :anims
« Darrera modificació: 13 de Setembre de 2007, 20:27:48 pm per X-Men Aigua »
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #562 el: 13 de Setembre de 2007, 17:58:01 pm »
Mira arrlekinat. A veure si entens el que et diré ara. Jo no soc ni del Terrassa ni del Sabadell. Soc del Lleida i punt. Que passa. Està prohibit anar de bon rollo amb les 2 aficions? Jo no tinc la culpa de que hi hagi rivalitat entre vosaltres.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #563 el: 13 de Setembre de 2007, 18:22:46 pm »
Jo l'unica explicacio que li trobo, es que potser es un home ja entrat en anys que va gaudir de l'epoca dorada del Sabadell a Primera i Segona divisió. a pesar de ser de Terrassa, igual s'identificava amb el Sabadell per proximitat. desde fa anys l'equip del seu poble esta a la mateixa divisió que nosaltres i m'imagino que ara no sap a qui animar, pero vaja tot pot ser que ara digui que te 17 anys i la meva hipotesis se'n vagi a la merd xDD

Ai Pipo Pipo que me ves como un abuelete  jajajaja esto es el club de la comedia :laugh:

Pues siento decirte que tengo 21 añitos compañero Pipo  :xin-xin
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #564 el: 13 de Setembre de 2007, 18:41:51 pm »
¿ Además qué os importa el equipo que sea yo mientras me lleve bien con todos ?

Pues parad de meteros conmigo k yo me meto con los arlekinados ni egarenses ni otros equipos.

Dicvgl no es del Sabadell pero le cae bien como equipo catalán. Y Enric es del LLeida solo creo k os debe kedar claro k él los demás equipos catalanes le caen bien todos.

Yo puedo ser del Terrassa y del Sabadell a la vez , ¿ qué hay de malo en ser de esos 2 equipos ? ¿ A caso le hago algún mal a alguien ?

Pues entonces dejadme trankilo, también me critican mucho en Terrassa por eso. Pero lo que pasa es que os **** que alguien pueda ser del Terrassa y del Sabadell a la vez pues a aguantad y no kejaros k almenos soy de vuestro equipo k más kereis k os cante ?

Es más, kisiera tener una camiseta que fuese la mitad del Terrassa y la mitad del Sabadell a ver kien es capaz de criticarme por eso de las 2 ciudades. Voy a ser atrevido y pediré k me la hagan para mi expresamente  :yes:

VISCA EL TERRASSA Y VISCA EL SABADELL FOREVER !!!!!!!!

A MUERTE EGARLEKINADO O ARLEGARENSE SERÉ  :laugh: !!!
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #565 el: 13 de Setembre de 2007, 19:12:25 pm »
hola a  todos los que siente de verdad los colores arlequinados creo que lo de pajarillo tendríamos que pasar del tema hace poco en la pagina de partido del domingo lee contestado tambien dejarle ya que diga lo que quiera no siguiéndole la corriente ya se cansara pero si siempre le respondemos halaremos solo de lo que el quiera y no de nuestro sabadell que es de lo que importa el domingo tenemos un compromiso muy difícil acordáis del ontinyent conque vamos hablar del ivisa que jugadores tiene como juegan esto si que es importante y además animar a la gente que vaya al esta di nuestro a dejarse la garganta yo ya dije que este domingo tengo un compromiso inevitable pero estaré poniendo el teletexto cada momento para ver como va hice una pregunta desde tarragona save alguien como poder oír el partido. en fin vis ca el sabadell y el que no piense igual peor para el

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #566 el: 13 de Setembre de 2007, 19:29:49 pm »
Mas que decir peor para él, decir pobre de él. Porque debe ser muy aburrido entrar en un foro en el cual se habla de un equipo que ni te va ni te viene, o peor, que vas en contra suya. Yo no me imagino entrando en los foros del Terrassa, o del Reus, o de la Gramanet (no se si tiene), porque menudo aburrimiento.

Pero en fin, lo mejor es hablar del partido del domingo, que creo que será muy dificil, ya que viene un equipo que el año pasado se reforzó muy bien y que dará mas guerra que el Ontinyent. Y es un partido que hay que ganar por lo civil o por lo criminal, porque después de la euforia que reina ahora, una derrota el domingo nos dejaria con una cara de tontos, que mejor no pensar en eso.  :anims :beer2
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat egarense86

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #567 el: 13 de Setembre de 2007, 19:41:32 pm »
Solo falta k Pirri diga k es del Terrassa y yo del Sabadell flipo con la gente k falsa es,yo tmb reconozko k nos ganaron merecidamente xo nada de falsedades ni ******,el k no entienda de futbol k se compre una Barbi macho.
El k es del Terrassa lo sentimos a muerte y el k es del Sabadell lo mismo osea k se deje la peña de tonterias y peloteos.
Supongo k sienten x el Sabadell lo k yo x el Terrassa entenderan lo k digo.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #568 el: 13 de Setembre de 2007, 19:49:51 pm »
Solo falta k Pirri diga k es del Terrassa y yo del Sabadell flipo con la gente k falsa es,yo tmb reconozko k nos ganaron merecidamente xo nada de falsedades ni ******,el k no entienda de futbol k se compre una Barbi macho.
El k es del Terrassa lo sentimos a muerte y el k es del Sabadell lo mismo osea k se deje la peña de tonterias y peloteos.

:no:
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5828
« Respondre #569 el: 13 de Setembre de 2007, 22:32:52 pm »

Pues parad de meteros conmigo k yo me meto con los arlekinados ni egarenses ni otros equipos.

Dicvgl no es del Sabadell pero le cae bien como equipo catalán. Y Enric es del LLeida solo creo k os debe kedar claro k él los demás equipos catalanes le caen bien todos.

Yo puedo ser del Terrassa y del Sabadell a la vez , ¿ qué hay de malo en ser de esos 2 equipos ? ¿ A caso le hago algún mal a alguien ?

Pues entonces dejadme trankilo, también me critican mucho en Terrassa por eso. Pero lo que pasa es que os **** que alguien pueda ser del Terrassa y del Sabadell a la vez pues a aguantad y no kejaros k almenos soy de vuestro equipo k más kereis k os cante ?

Es más, kisiera tener una camiseta que fuese la mitad del Terrassa y la mitad del Sabadell a ver kien es capaz de criticarme por eso de las 2 ciudades. Voy a ser atrevido y pediré k me la hagan para mi expresamente  :yes:

vete a venderle el cuento a tu santa madre

a mi no me *****, yo e visto como te metias con la gente del sabadell, nos insultabas, en el foro del terrassa e incluso en este muchas veces has tocado los c******

los demas que hagan lo que quieran, para mi eres un a******o, un p****o, no mereces ni un minimo de respeto, un pedazo de m***** de vaca en el monte.

deja ya de tocar los c****** con tus falsedades y tus *******, y si no tienes nada mejor que hacer, buscate un trabajo, estudia, o pajeate, pero deja de tocar los c****** en este foro

todo dicho.
« Darrera modificació: 13 de Setembre de 2007, 22:33:38 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat dicvgl

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
« Respondre #570 el: 13 de Setembre de 2007, 23:44:07 pm »
Encara està calent aquest tema? Mare meva jo ja  es que ho flipo en colors xD
Deixem estar ja aquest tema que ja olora.
Jo ja ho  vaig dir del triomf del Sabadell que estic molt content del seu triomf i he de reconeixer que el Sabadell va jugar de P.M. i en canvi el Terrassa va fer un joc penós.
1 salutació a tots els Sabadellencs i aquest finde guanyareu a l'Eivissa.

Otro que, al igual que pajarillo y enric_bcn, del mismo pie cojea...  :mmmm

raro raro raroooooo :laugh: y dime dicvgl, kien preferias k ganara, digo yo k a uno le tendras algo mas de cariño :mmmm ahora diras k kerias k empataran xD

Quiero que el Terrassa y el Sabadell hagan el play off y ambos suban a 2ª división que es en dnd deberian estar.
Visca el Futbol Català!

Ferni

• Visitant
« Respondre #571 el: 13 de Setembre de 2007, 23:53:18 pm »
El Terrassa tardarà moltíssims anys a tornar a pujar a Segona A, els foreros més grans dubto q ho arrivin a veure això ja.. i weno els més joves ho veuran però potser  d'aquí 30 anyets....
És més, crec q el Terrassa abans del 2010 baixarà a 3ª Divisió (la propera temporada o l'altre) i d'allà ja li costarà prou de sortir-ne, ja s'en cansaran d possar diners per aquest equip i no aconseguir res. Això sumat a q la poca afició q tenen els hi donarà l'esquena complicarà molt el retorn a 2ª B, no els serà tan sencill com a nosaltres, ja en podeu estar ben segurs.
A mi m'agradaria veure durant una temporada el Terrassa una categoria per sota nostre, sigui amb ells a  3ª o sigui estant nosaltres a 2ª A i ells a 2ª B, però q més d'una temporada es trobarien a faltar els derbis, com ja heu pogut comprovar.
Ara bé, al igual q us dic q el Terrassa si baixa li costaria tornar a pujar, usdic jo q l'any q pugem nosaltres a 2ª A, ja no tornarem a baixar, pujar a 1ª no se si arrivaré a veure-ho tampoc, però q un cop tornem a 2ª A d'allà ja no ens mourem.  :xupet

Desconnectat dicvgl

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
« Respondre #572 el: 14 de Setembre de 2007, 00:02:30 am »
Segueix somiant perquè el Terrassa no baixarà a 2ªb això jo ho dubto  molt i jo ja et dic crec que ambdos equips podrien estar en 2ª divisió i no pas a 2ªb i jo no li desitjo a cap dels 2 equips el descens.
Visca el Futbol Català!

futbolista

• Visitant
« Respondre #573 el: 14 de Setembre de 2007, 00:17:25 am »
recordar siempre que el pasado mas presente es historia, penemos ya en domingo pues la historia es del recuerdo de los muertos nosotros empezamos un futuro esperanzado y con mucha ilusion :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :scut :scut :scut :scut :scut :xin-xin :xin-xin :balla :balla :balla :balla

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #574 el: 14 de Setembre de 2007, 14:48:03 pm »
preocupate por le del megafono que me insulto, alli por la cara diciendo mi nombre no le hableis a ningun egarense que luego cojen datos y son tan cobardes que por la valla te insultan con dos niños pequeños
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

antcarcer

• Visitant
« Respondre #575 el: 14 de Setembre de 2007, 15:18:32 pm »
Moro?

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #576 el: 14 de Setembre de 2007, 16:57:11 pm »
Mira arrlekinat. A veure si entens el que et diré ara. Jo no soc ni del Terrassa ni del Sabadell. Soc del Lleida i punt. Que passa. Està prohibit anar de bon rollo amb les 2 aficions? Jo no tinc la culpa de que hi hagi rivalitat entre vosaltres.

Pots ser de l'equip que et surti dels collons, el que jo no vull és que aquí vulguis quedar bé amb nosaltres i diguis que t'alegres que hagi guanyat el Sabadell, i al foro del Terrassa diguis que et va fer llàstima (no ho vas dir clarament, però s'entenia com una cosa semblant) que no guanyés el Terrassa i que tant de bo guanyin a la NCA per quedar bé amb els de Terrassa... Això no és anar de bon rotllo amb les dues aficions, és ser més fals que un bitllet de 3,50€!!!  :exxxx :ko

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #577 el: 14 de Setembre de 2007, 16:57:45 pm »

Bien dicho  :ok

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #578 el: 14 de Setembre de 2007, 19:17:24 pm »

Increible...yo no se la gente si esque se aburre mucho en su casa o ke pero no lo entiendo de ninguna de las maneras el porque de seguirle dando vueltas!!!!!
cuantas veces lo habras repetido lo d sabadell i terrasa...100?¿ 200?¿? lo sabemos muy bien ya esta lo hemos entendido... Pues no lo sigas repetiendo. Consiges algo diciendolo?¿? pk me parece ke lo unico que haces es empeorar tu imagen.
Cada vez que sale el tema yo soy del terrassa i del Sabadell :paret
No se a lo mejor esque yo lo tengo muy claro que SOY DEL SABADELL y punto dudo mucho que vaya al foro del terrassa para decir que como estamos al lado pues les tengo simpatia y que soy de los dos equipos PUES NO.

No se creo que el tema ya esta muy rayado pero me fastidia que se siga con esta tonteria y me molesta la verdad, alguien que siente los colores por un equipo lo siente i no hay mas hoja de vuelta.

VISCA EL SABADELL :scut :bandera
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #579 el: 15 de Setembre de 2007, 12:32:13 pm »
CHICOS ayer leí en el diari de terrassa una noticia que me llamó un poco la atención.se ve que las penyas tenian un autocar organizado para el desplazamiento al campo de la grama mañana,y resulta que ayer lo quitaron por que no llegaron al mínimo de 40 plazas requeridas por el autocar.no es chocante?un saludo arlequinaditos de mi corazón..
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.