Autor Tema: Terrassa-Sabadell  (Llegit 95394 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Re: Terrassa-Sabadell
« Respondre #460 el: 10 de Septembre de 2007, 18:58:32 pm »
Estos egarenses esque son la os**a...
No, si ahora le tendremos que pedir perdón por meterle cuatro :dance

Ferni

• Visitant
« Respondre #461 el: 10 de Septembre de 2007, 20:20:19 pm »
es que es verdad hombre, estoy totalmente indignado, me han hechado del foro del Tarrasa solo por poner la cantidad de gente que había en total y hacer un cálculo de los que eran en cada zona del campo, sin hablar mal ni nada. Y solo por ponerles el enlace del resumen del partido.... si es q además q lo haces para que se informen......
Por la mañana vale q me haya quitado un mensaje algo ofensivo q he puesto, lo entiendo peró q me hechen de su m... de foro por decirles q ayer habian 4000 personas en el campo es una vergüenza hombre, tendria q poderse denunciar esto... haber si los hechan a todos del campo dentro d 4 meses, aunk no hará falta hecharles, ya se irán solos corriendo cuando vean el marcador.....

Anda y que se coman las telarañas que tienen en su campo hombre, haber si se enganchan allí o les pica una tarántula....

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #462 el: 10 de Septembre de 2007, 20:23:30 pm »
es que es verdad hombre, estoy totalmente indignado, me han hechado del foro del Tarrasa solo por poner la cantidad de gente que había en total y hacer un cálculo de los que eran en cada zona del campo, sin hablar mal ni nada. Y solo por ponerles el enlace del resumen del partido.... si es q además q lo haces para que se informen......
Por la mañana vale q me haya quitado un mensaje algo ofensivo q he puesto, lo entiendo peró q me hechen de su m... de foro por decirles q ayer habian 4000 personas en el campo es una vergüenza hombre, tendria q poderse denunciar esto... haber si los hechan a todos del campo dentro d 4 meses, aunk no hará falta hecharles, ya se irán solos corriendo cuando vean el marcador.....

Anda y que se coman las telarañas que tienen en su campo hombre, haber si se enganchan allí o les pica una tarántula....

Habria que ver ese mensaje, tal como eres tu, te habrás quedado a gusto  :laugh:, yo también lo hubiera exo.  :ejem
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #463 el: 10 de Septembre de 2007, 20:26:31 pm »

Estic fart de dir-t1 Ferni, ets un passarell :laugh:  
no hi ha perill que em treguin a mi del forum del Terrassa, però que vols fer a un lloc que no i ets benvingut?
Mira els i fot una foto que es veu clarament que eren quatre pelacanyes i sur un tio camuflat amb un nom pseudònim de boca per dir-te que eren més de vint, jejeje  es devien posar darrera la càmara i per això no suten a la foto,  :laugh: :laugh: :laugh: que em pateixo de riure :laugh:

Ferni

• Visitant
« Respondre #464 el: 10 de Septembre de 2007, 20:43:54 pm »
Vic@arlekinat, porto bastants messos registrat al fòrum egarenc.
No hi escric pas massa però les vegades que ho faig sempre amb respecte i normalment per a informar-me de com han quedat o a quina hora juguen.
Estava convençut que avui només per a possar un Visca el Sbd o quin gran partit que va fer el Sabadell em farien fora n'estava convençut, i encara a sigut pitjor que això.
Al matí he escrit un missatge, q a veure ara mateix no recordo al 100 % que he escrit però q insults tampoc n'he fet servir eh, he rigut perq deien que eren 6000 al camp, els hi he fet referencia a les telaranyes amb les quals ahir em vaig enganxar 4-5 vegades, els he dit q per a ser un equip acabat d pujar Déu ni do el banyet q els vam fotre a la segona meitat, que l'àrbitre tal com van poder veure va ser més aviat casero y poca cosa més.... q m'esperava més afició en general... el q passa q he acabat el post amb la cançoneta "del Terrassa está muerto" i ja sabia q per culpa d'això em treurien el missatge.... dic cap problema, almenys l'hauran llegit però q el treguin ho entenc.
Ara bé, aquesta tarda he tornat a escriure, primer el missatge d'aquest matí però en versió "educada" i posteriorment parlant del nº d'aficionats q no he dit res més que el q vinc dient aquí... q nosaltres erem uns 700 i que en general crec que hi havia 4000 persones al camp... ells han anat contestant ( algun amb alguna rabieta que ja no n'he fet cas) fins q d cop vaig a contestar a un i vec q ja m'han fotut fora del fòrum.... dic bueno, si t'han d fer fora sí o sí doncs la propera vegada que m'hi pugui tornar a registrar ja no seré tan fi a la hora de dir les coses hi seré més claret... total em faran fora igual a la que sentin olor a ceva.....

En fi, ja els poden ben donar pel sac... tan a ells com als de la Rapitenca que també em van fer fora....

Desconnectat XeNeIzE

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #465 el: 10 de Septembre de 2007, 20:46:09 pm »
Mira els i fot una foto que es veu clarament que eren quatre pelacanyes i sur un tio camuflat amb un nom pseudònim de boca per dir-te que eren més de vint, jejeje  es devien posar darrera la càmara i per això no suten a la foto,  :laugh: :laugh: :laugh: que em pateixo de riure :laugh:

Hay fotos por ahí, si quieres los cuentas.

• Entrenador
« Respondre #466 el: 10 de Septembre de 2007, 20:52:16 pm »

Hay fotos por ahí, si quieres los cuentas.
:laugh: :laugh: :laugh: ....... :laugh: :laugh:

si si precisament i a sota la pancarta 1906 (que no sé a que ve perquè el 1906 no era ket Terrassa, era un altre club) :ejem  no sou la vintena que dius
i al camp bé ho he dit més d'un cop no ereu 9X1 ni la meitad d'aquesta xifra. Et diré que hi ha moments que sembla que hi ha més gols dintre la porteria del MORALES no pas egarencs a la grada

Desconnectat XeNeIzE

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #467 el: 10 de Septembre de 2007, 20:56:33 pm »
si si precisament i a sota la pancarta 1906 no sou la vintena que dius

No tendría problemas en reconocer que ayer eramos 15, ya ves tú, otros días somos incluso menos, pero vamos, que pasábamos de 20 y te puedes poner a contar en las fotos si te apetece. De todas maneras los dos vamos a seguir pensando lo mismo, así que nada, que vagi bé!!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #468 el: 10 de Septembre de 2007, 21:00:21 pm »
Jo vaig veure la segona part per la tele i donava goig veure darrera de la porteria de Morales ( a la segona part) tants arlekinats. Que bo que es marquesin tans gols en aquella porteria. De la aficio del Terrassa nomes se´ls va sentir uns segons amb el 2-3 de penal. Jo ja vaig dir que animen poc, i no tenen res a veure amb la aficio de Sabadell.
Aquest resultat ha anat be per baixar fums a molts terrassencs, i de pas, dedicar el triomf a tots els egarencs que van riure quan el Sabadell va baixar a 3ª.

Va por ustedes....2-4

:D :D ;D :icon_mrgreen: :laugh: :bandera :scut :laugh: ;D :icon_mrgreen: :D :yes: :) :yes: :D :icon_mrgreen: ;D :laugh: :bandera :scut :laugh: ;D :icon_mrgreen: :D :yes: :) :bandera :scut :bandera :laugh: ;D :icon_mrgreen: :D :yes: :) :beer3 :beer3 :beer3 :beer3 :beer3 :beer3 :beer3 :beer3 :beer3 :beer3
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Vendetta

• Visitant
« Respondre #469 el: 10 de Septembre de 2007, 22:17:49 pm »
Jo vaig veure la segona part per la tele i donava goig veure darrera de la porteria de Morales ( a la segona part) tants arlekinats. Que bo que es marquesin tans gols en aquella porteria. De la aficio del Terrassa nomes se´ls va sentir uns segons amb el 2-3 de penal. Jo ja vaig dir que animen poc, i no tenen res a veure amb la aficio de Sabadell.
Aquest resultat ha anat be per baixar fums a molts terrassencs, i de pas, dedicar el triomf a tots els egarencs que van riure quan el Sabadell va baixar a 3ª.

Va por ustedes....2-4

:D :D ;D :icon_mrgreen: :laugh: :bandera :scut :laugh: ;D :icon_mrgreen: :D :yes: :) :yes: :D :icon_mrgreen: ;D :laugh: :bandera :scut :laugh: ;D :icon_mrgreen: :D :yes: :) :bandera :scut :bandera :laugh: ;D :icon_mrgreen: :D :yes: :) :beer3 :beer3 :beer3 :beer3 :beer3 :beer3 :beer3 :beer3 :beer3 :beer3
Reid ahora que podéis, a ver si cuando acabe la temporada acabáis siendo tan felices como demostráis ahora.

• Entrenador
« Respondre #470 el: 10 de Septembre de 2007, 22:21:00 pm »

Va por ustedes....2-4

Reid ahora que podéis, a ver si cuando acabe la temporada acabáis siendo tan felices como demostráis ahora.

Si no et demanarem pas quan podem riure no
i a final de temporada on et penses que estareu. L'any passat no vareu baixar pel coixí de punts que portaveu, però aquest any si de cada tres partits en perdeu tres pokes aspiracions. Res nosaltres a riure i esperem que vosaltres a tercera

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #471 el: 10 de Septembre de 2007, 22:23:35 pm »
Vendetta, uno rie cuando puede hacerlo. Cuando vengan los malos resultados pues ya no se reira tanto. No estariais contentos vosotros si hubierais ganado por goleada? Pues cada uno disfruta el momento y ya esta hombre.

Vendetta

• Visitant
« Respondre #472 el: 10 de Septembre de 2007, 22:25:05 pm »
Vendetta, uno rie cuando puede hacerlo. Cuando vengan los malos resultados pues ya no se reira tanto. No estariais contentos vosotros si hubierais ganado por goleada? Pues cada uno disfruta el momento y ya esta hombre.
No te digo que no, pero es que es ir leyendo por foros y saber que no es solo la victoria, si no que ya empiezan a ser otras cosas...

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #473 el: 10 de Septembre de 2007, 22:31:31 pm »
Mira, si Terrassa estuviera a 100 km de Sabadell, hubiera sido una buena victoria y ya está. Pero coño, estais a 5 km, es un derbi, y esto es lo bonito, que el que gana, pues se mofa del que pierde. Y eso pasa aqui, pasa en Sevilla y pasará siempre. Y si alguna vez gana el Terrassa al Sabadell (Dios quiera que no), pues sereis vosotros los que hagais pitorreo. Y sabes una cosa? Pues que gracias a estos momentos el futbol se vive con esta pasión. Pero pasión sin violencia eh? Esto es lo bonito de este deporte. :beer2

• Entrenador
« Respondre #474 el: 10 de Septembre de 2007, 22:33:00 pm »
No te digo que no, pero es que es ir leyendo por foros y saber que no es solo la victoria, si no que ya empiezan a ser otras cosas...

Si però tu tens l'oportunitat de participar, que es veu pel que diuen al vostro foro es vetta l'entrada d'alguns que no són de la mateixa opinió

Desconnectat benipower

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #475 el: 11 de Septembre de 2007, 00:13:07 am »
Nuestro mejor partido en 20 años, Daor??????

Quién ha dicho eso?

Sabes dónde estaba el Sabadell hace 20 años? Y el Terrrassa?

Para Segunda B no ha estado mal... casi tan bien como el 5-1 que os metimos (bueno, 5-0 q vuestro penalty no entró), el 2-1 de hace dos temporadas (jugando nosotros con 9) o aquel 3-4 de grato recuerdo.

Venga, no os enfadéis, q esto es sólo fútbol!!!!!!

PD: Óscar Ollés, Balón de Oro YA!!!!!  :hurra

antcarcer

• Visitant
« Respondre #476 el: 11 de Septembre de 2007, 00:21:18 am »
Hay vendetta, vendetta, llevais dos años riendose de nosotros, sin motivo, y ahora que llevais toda la semana que si os meteremos cuatro, que si jugareis con cinco defensas que estais cagaos, que si a tercera, llega el domingo, os damos un baño, y os cascamos cuatro, y que quieresque os pidamos perdón?? :consol

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #477 el: 11 de Septembre de 2007, 02:01:13 am »
lo mejor fue el ultimo minuto,con los ole ole...increible.com o yo digo  BAÑO HISTORICO.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #478 el: 11 de Septembre de 2007, 02:03:54 am »
lo mejor fue el ultimo minuto,con los ole ole...increible.com o yo digo  BAÑO HISTORICO.

Y cuando todos empecemos a gritar: TERRASSA!c*****!SALUDA AL CAMPEON! gran momento, toda catalunya escuchandonos  :dance
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #479 el: 11 de Septembre de 2007, 02:33:50 am »
estoy contigo jos!!que gran partido!! :clap2 jamas se me olvidara!!
SOM DE 2a A!!