Vic@arlekinat, porto bastants messos registrat al fòrum egarenc.
No hi escric pas massa però les vegades que ho faig sempre amb respecte i normalment per a informar-me de com han quedat o a quina hora juguen.
Estava convençut que avui només per a possar un Visca el Sbd o quin gran partit que va fer el Sabadell em farien fora n'estava convençut, i encara a sigut pitjor que això.
Al matí he escrit un missatge, q a veure ara mateix no recordo al 100 % que he escrit però q insults tampoc n'he fet servir eh, he rigut perq deien que eren 6000 al camp, els hi he fet referencia a les telaranyes amb les quals ahir em vaig enganxar 4-5 vegades, els he dit q per a ser un equip acabat d pujar Déu ni do el banyet q els vam fotre a la segona meitat, que l'àrbitre tal com van poder veure va ser més aviat casero y poca cosa més.... q m'esperava més afició en general... el q passa q he acabat el post amb la cançoneta "del Terrassa está muerto" i ja sabia q per culpa d'això em treurien el missatge.... dic cap problema, almenys l'hauran llegit però q el treguin ho entenc.
Ara bé, aquesta tarda he tornat a escriure, primer el missatge d'aquest matí però en versió "educada" i posteriorment parlant del nº d'aficionats q no he dit res més que el q vinc dient aquí... q nosaltres erem uns 700 i que en general crec que hi havia 4000 persones al camp... ells han anat contestant ( algun amb alguna rabieta que ja no n'he fet cas) fins q d cop vaig a contestar a un i vec q ja m'han fotut fora del fòrum.... dic bueno, si t'han d fer fora sí o sí doncs la propera vegada que m'hi pugui tornar a registrar ja no seré tan fi a la hora de dir les coses hi seré més claret... total em faran fora igual a la que sentin olor a ceva.....
En fi, ja els poden ben donar pel sac... tan a ells com als de la Rapitenca que també em van fer fora....