Autor Tema: Altes-Baixes 2007/08  (Llegit 134723 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

friend

• Visitant
Re: Altes-Baixes...
« Respondre #1540 el: 01 de Setembre de 2007, 11:58:47 am »
aixo de q diueu q abans us haguessiu kedat am jugadors del amateur o del juvenil, recordeu q lamateur esta en SEGONA REGIONAL, la penultima categoria del futbol espanyol, i el nostre gran juvenil en PRIMERA DIVISIO, quarta categoria de juvenils...

amb aixo vui q tots els jugadors q han vingut al sabadell han tingut una millor formacio q akests q juguen al amateur o estan al nostre juvenil, en siso amigo a jugat tots els paritits am la damm a divisio d'honor.... algu a de tenir noo??? en javi lara ve de jugar a tercera amb el prat on ha fet una molt bona campanya, segons man comentat els entrenadors q va tenir ell, en fran arevalo ve de destacar a primera catalana...

tots els jugadors q stan al amateur no li arriben a la sola de les sabates a akests jugadors am tots els meus respectes eee!! ;)

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
« Respondre #1541 el: 01 de Setembre de 2007, 13:26:15 pm »
Estem a la segona jornada de lliga... Balanç: a) aquest equip és una pena, un desastre, lamentable, de tercera regional; b) Ja hem baixat a tercera divisió, i a més, sense cap mena de discusió possible; c) el germà del míster s'ha fet milionari amb les comissions i traspassos de campanilles que ha aconseguit treure del Sabadell; d) cap dels joves jugadors que hem fitxat val una m...; e) el nostre president no té idea de futbol, i a més, és un mentider; f) hem contractat ja a una vident o curandero que eviti cap lesió de cap dels nostres jugadors, doncs en cas de lesionar-se val més que cedim els tres punts de torn al nostre rival per incompareixença nostra al partit; g) el blau de la samarreta tampoc acaba de convèncer, una mica més claret no estaria malament...

Espero, que ningú se'm moltesi, doncs per sobre de tot està el respecte a la opinió de tothom, només faltaria. Simplement he intentat fer una radiografia molt sovint exagerada de l'estat d'ànim en que es troba aquesta santa afició... A LA SEGONA JORNADA DE LLIGA!
Que no tenim una super-plantilla? Això és una evidència, però hi ha un petit detall que crec que cal no oblidar: és la NOSTRA plantilla, els jugadors del NOSTRE club, del CE Sabadell FC, i només per aquest fet el meu respecte i recolzament seran TOTALS. Encara més quan el 70% d'aquesta plantilla és la mateixa que es va partir el pit per aquests colors l'any passat, demostrant una actitud i professionalitat inqüestionables. Ells ens van treure de l'infern, ells i el nostre tècnic, i per això i per portar l'escut que porten al pit, tenen i tindrán sempre el meu suport incondicional. Insisteixo, segur que hi ha plantilles molt superiors a la nostra, com també pressupostos, però cap té l'afició que té el nostre club i segur que a la Nova Creu Alta la simbiosi entre aquest equip i aquesta afició costarà de guanyar, n'estic convençut.
Estic d'acord amb aquells que diuen que el president hauria d'estar més contingut en les seves paraules, i ser més prudent en definitiva. Ara bé, crec que també és feina seva aixecar una mica els ànims de la gent, malgrat per molts això més aviat sigui vendre fum. Crec de totes maneres, que el sr.Soteras no deixa d'estar en el seu paper de cap d'aquesta nau que ha d'animar a la tripulació. En fi, el temps donarà i treurà raons.
Jo tampoc no em vull enganyar, estic força convençut de que el nostre obectiu aquesta temporada no pot ser un altre que el de la permanència dura i pura. També sóc conscient de que el mercat de fitxatges no ha estat per llançar cohets... Ara bé, si d'una cosa n'estic convençut i posaria sense cap por la mà en el foc, és que aquest tècnic i jugadors mai acabaran un partit sense haver corregut més que el nostre rival.  Aquest equip té els meus respectes només per aquest fet. En sabran més o menys, però professionals com aquests feia moltíssims anys que no tenia el Sabadell. Molts anys de vida als Sissó, Arévalo, Lara i Montero' s de torn, doncs segur que tenen més vergonya esportiva i il.lusió per vestir aquests colors que els Pablo Sanz, Gallo's i Madrigals tristissimament famosos...
Demano paciència, i sobretot que aquests jugadors joves als que tant s'està menystenint notin el suport d'aquesta santa afició. Us imagineu la il.lusió amb la que aquests nanos poden afrontar el seu debut aquest diumenge en un estadi com el nostre i amb els familiars a la grada? Només per això segur que donaran el 200% de les seves possibilitats. A més, almenys, en partits de Copa Catalunya en conjunt jo no vaig veure que equips consagrats a Segona B com l'Hospi o la Gramanet fossin tan superiors a nosaltres. És més, crec que en un camp com el nostre, amb les dimensions i gespa de que disposem, podem veure grans partits per part del Sabadell, n'estic segur. Inclús crec que ni tan sols el Girona és tan millor equip que nosaltres...
En definitva, temps al temps, deixem treballar a la gent. Sobretot el que demanaria és respecte i un marge de confiança amb gent que ha donat molt al Sabadell i que mereixen una credibilitat i el nostre suport. Si nosaltres, que hem passat pel que hem passat, ens hem d'espantar per un mal resultat o per lo que diuen els altres que tenen més que nosaltres... És que hem perdut la memòria massa rapidament. Hi ha una línia de treball esportiva i econòmica que de moment ens ha donat estabilitat i èxits, i ara per un simple mal partit, no podem començar a dubtar i a qüestionar-ho tot.

VISCA EL CE SABADELL FC I AQUEST DIUMENGE TOTHOM A LA NOVA CREU ALTA!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #1542 el: 01 de Setembre de 2007, 14:04:35 pm »
Estoy de acuerdo contigo, pero lo que ocurre es que esta afición, la actual, ha crecido sufriendo por sus colores, desde hace dos décadas y exceptuando un par de temporadas, solamente ha sabido sufrir y sufrir, y por tanto muchos ya ven el caminar del equipo en la presente temporada y se temen nuevamente lo peor, saben y tienen el presentimiento que esta plantilla o se acopla y forman un buen bloque o volveremos al camino del sufrimiento, los jóvenes seguidores del CES., solamente han vivido una buena temporada, quizás dos con nuestro CES y estas fueron la del play off  y la pasada, estando en tercera división, ninguno critica por hacer daño a personas o al mismo Club, lo que se quiere es que los dirigentes hagan un proyecto serio y con metas más acordes a lo que un día fue nuestro CE Sabadell FC., hay que aprovechar el tirón que el equipo ha realizado y que los seguidores han sabido estar animando y apoyando, hay que llenar el campo y con esto la publicidad, cualquier contrato que ofrezcan las empresas sería mejor cuando estas saben que están en un recinto donde acude un gran número de personas que domingo tras domingo llenan la NCA. Que es nuestro caso, siguen al equipo un grupo de personas que juegue donde juegue allí estarán animando y apoyando a sus colores, pero en compensación a todo esto el equipo tendría que ofrecer mejor actitud para que tanto sacrificio se vea recompensado.
Lo dicho muy de acuerdo con lo escrito pero los dirigentes tienen que miran si el camino elegido es el correcto para esta afición que nunca falla, la vida está llena de mediocridades y aquí lo que se pretende por parte de la afición es que esta quede a un lado y volver a ser un equipo humilde pero admirado y respetado en cualquier campo donde haga acto de presencia, hoy en día cualquier equipo de nuestro entorno está más capacitado que el nuestro para conseguir objetivos mejores y este es el problema ya que un día el CE Sabadell FC fue el 3er equipo de Catalunya.
                                                        :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

futbolista

• Visitant
« Respondre #1543 el: 01 de Setembre de 2007, 15:56:03 pm »
darle una oportunidad a pradas pero de su posicion delantero centro es un buen futbolista y el equipo en general lo veremos en media tabla no pasara de hay :bandera :police:

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #1544 el: 02 de Setembre de 2007, 12:48:58 pm »
me es absolutament iwal quin sigui els seus represants, nomes ser q el moya es el entrenador q ens va pujar a segona b, i mereix un respecte. i a mes ki fitxa es la direccio deportiva q no nomes esta el moyaa eee!!!!

ja cansa akest comentari q el seu germa es el representat de casi tots els jugadors del sabadell i estan aki per mamoneo... stan aki perq alguns ens han tret del pou de la tercera divisio i altres q son jugadors molt aptes per la segona b, com per exemple miki, jose mari o diego carrillo.
friend, no lo he dicho para criticar ni a Moya ni a su hermano, me parece que la labor que hace y ha hecho Moya es buena, y los jugadores que ha traido han dado resultados en su mayoria, salvo 4 excepciones. Si te fijas bien, en mi post he dicho que tenia entendido que su hermano era el representante, pero no lo se. El post era para que si alguno lo sabia me dijera si es cierto, simplemente. :beer2
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
« Respondre #1545 el: 12 de Setembre de 2007, 20:05:53 pm »
De vegades fer un exercici de memòria i reflexió és molt positiu, i inclús molt, però que molt curiós...

Només cal llegir els posts que respecte aquest tema es van escriure respecte a la plantilla que el Sabadell tenia aquest any. Ep! Compte! Jo sóc el primer em posar-me a la llista de pessimistes, derrotistes i tot el que acabi amb "-istes". D'altra banda, no cal ni dir-ho, les opinions de tothom són més que respectables i com diu aquell, en la "variedad está el gusto".
Ara bé, no em negareu que no és molt graciós llegir els missatges que s'inclouen sota els temes "Pancarta d'agarïment" o "Terrassa-Sabadell", je, je... Em passat de parlar del germà de Ramon Moya, de Pablo Jodar, de comissions, del nostre més que consumat descens a tercera, d'haver pecat de pardillos (jo mateix ho vaig dir), de que el nostre equip és poc menys que una banda, etc; a titllar-los de Deus, de fer-los pancartes d'agarïment (iniciativa que comparteixo al 200 %), de parlar de recitals futbolístics i de que maco és, en definitva, ser del Sabadell.
Doncs bé, ni una cosa ni una altra. De ben segur que tindrem caps de setmana molt menys alegres i eufòrics. Ara bé, una cosa si vull reivindicar i és que amb un partit com el que es va disputar el passat diumenge a Terrassa, aquest equip ha deixat molt clar que mereix molts elogis i molt de recolzament per part nostre, però sobretot mereix una cosa: RESPECTE. El mateix respecte i consideració que després del partit a Castelldefels, ara farà tres setmanes, vaig demanar per uns jugadors que ho faran millor o pitjor, però que ho donen absolutament tot. Prfofessionals compromesos 100% amb el club, jugadors que respecten uns quadres centenaris que a més, vesteixen amb orgull i als que MAI han faltat el respecte, absolutament MAI. A mi em va emocionar i molt veure a Oscar Ollès estirant-se la samarreta i mostrant a tot Catalunya el nostre escut. Digeu-me tontorron, debil o blandengue, però jo només per això faria contracte vitalici per l'Oscar Ollès... A més de ser un jugador que ho dona tot, és un extraordinari futbolista. Beneït el dia en que aquest jugador va trepitxar la Nova Creu Alta i es va enfundar la nostra samarreta. I com dic Oscar Ollès, podríem dit tants d'altres jugadors que s'han guanyat a pols, tan l'any passat com el que portem d'aquest, una credibilitat que MAI es pot trencar per un mal resultat o partit.
Aquesta plantilla mereix mil pancartes d'agraïment, i ja no parlem del nostre entrenador.  Lo dit, mereixen un respecte que crec que en ocasions, se'ls ha perdut. Només pel seu grau de professionalitat, per la seva actitut sobre el camp i pel que de moment ens han donat, crec que tots els arlequinats de pro hauríem de tenir una fotografia d'aquesta plantilla a casa nostra o inclús dur-la a la cartera, je, je!
Llarga vida a aquest equip i al seu entrenador, llarga vida a aquesta santa afició i endavant nanos!!!!!!!!!!! :anims

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :scut

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #1546 el: 12 de Setembre de 2007, 20:23:16 pm »
Si Vicenç, tens raó, però jo seria prudent i esperaria fins la jornada 10 per veure que és capaç de fer aquest equip en camps dificils com el del Badalona o a casa amb l'Alcoyano.

Pensa que si juguéssim TOTA la lliga com diumenge, seriem campions de grup a la jornada 25..... i no sempre serà com diumenge. Malahauradament.  :exxxx
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #1547 el: 12 de Setembre de 2007, 20:31:08 pm »
Ojo Vicenç no se puede pasar de desconfianza total en un equipo a pasar todo lo contrario por solo 1 partido ni tampoko al revés. Que es normal k haya euforia pq se haya ganado el derbi 2-4, pero es un partido, no será toda la temporada así. Hay que equilibrar eso, ni ahora el Sabadell es tan bueno ni antes era tan malo. La liga lo k cuenta es la regularidad de resultados veremos k tal sale la 1ª vuelta, ya k si se hace una muy buena 1ª vuelta las aspiraciones pueden ser meterse en playoff de ascenso y eso se verá en las últimas 10 jornadas de la liga ahi es decisivo. Ya vimos el Terrassa el año pasado k por muchas jornadas k seas 1º, lider y destacado ademas pues no aseguras estar en los playoffs.

Por eso es impòrtante ahora estar bien, pero más importante serán las últimas jornadas en la k se juegue todo y ahi hay que jugar bien como dios manda. Yo confio en éste Sabadell en k puede aspirar a ser 4º almenos pero siempre desde la humildad de un equipo recién ascendido. Yo creo que lo primordial es lograr la salvación, y cuanto antes se hagan los 45 puntos necesarios para ello pues mucho mejor.

Confiemos en esta plantilla k nos dará grandes alegrías y buenas tardes de fútbol como en el derbi.
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
« Respondre #1548 el: 12 de Setembre de 2007, 20:44:18 pm »
Quizas no me he explicado bien. Lo que tu me has contestado es justo lo que yo quería poner de manifiesto. Hace justo dos semanas se puso el equipo a parir, y ahora son dioses. Yo fui de los pocos entonces que pedí apoyo a estos jugadores y respeto. Recordando comentarios de esos momentos, te das cuenta de lo facil que es pasar de la depresión a la euforia en un plis plas.
Estoy totalmente de acuerdo contigo. Ni antes eran tan malos ni ahora son tan buenos. Seguro que vendrán tiempos complicados y tendremos de estar preparados para afrontarlos... Aunque pajarillo, me parece que en tu bando real el PROZAC seria un buen remedio en estos momentos, je, je, je...

Ferni

• Visitant
« Respondre #1549 el: 12 de Setembre de 2007, 20:51:29 pm »
a veure, per un partit no tenim q creure'ns q farem el q vam fer la temporada passada, el q sí q el fet d guanyar al Terrassa em fa obrir moltes possibilitats sobre aquesta temporada, en respecte a les nostres aspiracions, les possibilitats q tenim a la hora d puntuar fora de casa i sobretot a la hora d puntuar contra els de dalt.
Fràncament penso q s'ha guanyat un dels partits més complicats d la temporada, contra un equip q no crec q estigui per sota de la setena plaça.
Jo una victoria contra un dels "importants" de la categoria l'esperava molt més endavant, i bueno a domicili encara més, doncs pensava q potser hauríem d'esperar 6-7 partits per a poder guanyar fora de casa, i vec q al 2º desplaçament fotem un recital a un teòric favorit a PLAY OFF, doncs perfecte la veritat. I potser somio, pero tinc força confiança a guanyar en el proper desplaçament a Badalona, tenint en compte q les coses d moment no els i van gaire bé a ells i q nosaltres haurem agafat confiança dsp del derbi. El q aniria bé d moment és guanyar diumenge al Eivissa, q no serà pas fàcil eh!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #1550 el: 13 de Setembre de 2007, 02:14:31 am »
jo vaig repetir  molts cops, que per molt que hi hagi diferencia abismal entre tercera i segona B, la nostra plantilla esta composta de jugadors de segona B i no tenien perque notar el canvi. i encara que haguessim perdut a Terrassa seguiria pensant que aquest any no patirem pas per mantenir la categoria, com a minim mitja taula, si es pot mes doncs molt millor.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #1551 el: 13 de Setembre de 2007, 07:47:16 am »

jo vaig repetir molts cops, que per molt que hi hagi diferencia abismal entre tercera i segona B, la nostra plantilla esta composta de jugadors de segona B i no tenien perque notar el canvi. i encara que haguessim perdut a Terrassa seguiria pensant que aquest any no patirem pas per mantenir la categoria, com a minim mitja taula, si es pot mes doncs molt millor.

Totalment d´acord
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #1552 el: 13 de Setembre de 2007, 09:13:34 am »
Además de todo esto que estais comentando deberiais tener en cuenta que con el fichaje de Cervián (que ya se que no le gusta a muxos, pero de lateral izquierdo es infinitamente superior a Xavi Roca) y con la puesta a punto de Antúnez, nuestro banquillo está mucho más equilibrado. Miguel Ángel, Xavi Roca, Montero, Jaume y Toni Mora. Todos ellos posibles titulares. Creo que poco a poco este equipo se está acabando de formar y es ante todo un equipo serio, profesional y difícil de ganar, pues no creo que haya niun solo jugador que no vaya a sudar la camiseta este año.

Salud y por el Eivissa.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #1553 el: 13 de Setembre de 2007, 09:22:29 am »
esta claro que con los ultimos fichajes de los defensas el banquillo gana muchos enteros, pero aun asi echo de menos un recambio estilo manel o tariq para la delantera, con ese fichaje tendriamos una plantilla 100 % compensada y con diferentes tipos de jugadores para poder utilizar en los partidos i no estancarnos siempre en lo mismo y cargar a los jugadores.
con eso no quiero decir que no este de acuerdo con lo que tu comentas  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #1554 el: 13 de Setembre de 2007, 09:36:26 am »
Totalmente de acuerdo con Panso, se ha reforzado la defensa pero se echa en falta un delantero centro contrastado en la categoria. Eso sí, no vayamos a perder el norte por haber ganado al Terrassa, ya dije que creía que ibamos a ganar o empatar, tenemos un equipo que juega genial al contraataque y este año daremos sorpresas con equipos grandes y vamos a pasarlo mal algunas veces para ganar a equipos pequeños. Un saludo a todos.  :scut :bandera

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #1555 el: 13 de Setembre de 2007, 15:12:18 pm »
Eso se puede valorar en el mercado de invierno ;) ;) segun como vaya si hace falta hacer algun refuerzo o no!!!!
Puede ser que si que haga falta un delantero con diferentes categorias a los que actualmente hay, para segun que momentos poder utilizarlos como bien decia Panso,
un estilo Manel, por aora estamos teniendo un gran acierto de cara a porteria :anims :anims :clap2
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell