Autor Tema: Terrassa-Sabadell  (Llegit 91123 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 121
Re: Terrassa-Sabadell
« Respondre #580 el: 15 de Setembre de 2007, 12:52:44 pm »
La gente suele ir mas en coche particular, el año pasado paso lo mismo y habian mas de 100 personas alli. ;)

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
  • Gènere: Masculí
« Respondre #581 el: 15 de Setembre de 2007, 12:57:39 pm »
el torrente colorao va en coche INSIDER?
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #582 el: 15 de Setembre de 2007, 13:33:38 pm »
En el foro del Terrassa algunos se regodean de que unos niños le pusieron a Ramon Moya una bufanda del Terrassa... Pobrecillos, se piensan que con esa tonteria van a olvidar el 2-4 y el baño que les endosamos... :laugh:  :scut  :bandera

Por cierto, me uno al compañero JosepSBD: dicvgl es otro falso, quiere ir de amante del fútbol y de la rivalidad sana, pero en realidad és mas terrassista que el propio escudo. AQUÍ NO QUEREMOS FALSOS, DICVGL + PAJARUELO + ENRIC_BCN = OUT DE ESTE FORO!!  :spam :malament

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #583 el: 15 de Setembre de 2007, 13:35:39 pm »
CHICOS ayer leí en el diari de terrassa una noticia que me llamó un poco la atención.se ve que las penyas tenian un autocar organizado para el desplazamiento al campo de la grama mañana,y resulta que ayer lo quitaron por que no llegaron al mínimo de 40 plazas requeridas por el autocar.no es chocante?un saludo arlequinaditos de mi corazón..

jajajajaja, si Pirri, yo lo lei en El Mundo Deportivo. No quise decir nada para no echar leña en el fuego del árbol caido, pero sí me chocó la noticia. Pobrecitos...jejeje je
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #584 el: 15 de Setembre de 2007, 13:38:01 pm »
CHICOS ayer leí en el diari de terrassa una noticia que me llamó un poco la atención.se ve que las penyas tenian un autocar organizado para el desplazamiento al campo de la grama mañana,y resulta que ayer lo quitaron por que no llegaron al mínimo de 40 plazas requeridas por el autocar.no es chocante?un saludo arlequinaditos de mi corazón..

jajajajaja, si Pirri, yo lo lei en El Mundo Deportivo. No quise decir nada para no echar leña en el fuego del árbol caido, pero sí me chocó la noticia. Pobrecitos...jejeje je

Noooooooo, no digais eso hombre, que los seguidores del Terrassa son más fieles que nosotros...  :ejem  :laugh: Y luego se ríen de nosotros porque hacemos marchas arlekinadas y vamos a Terrassa en tren... Pues por lo menos demostramos que apoyamos a nuestro club, esté donde esté, y no como ellos, que ni siquiera estando en 2ª Division llenaban la mitad de aforo de su caja de zapatos...  :laugh:  :scut  :bandera

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #585 el: 15 de Setembre de 2007, 13:41:26 pm »
no es la primera vez que les pasa eso del autoar, ¿que esperais de una aficion que no es capaz de medio llenar su campo en un derbi? son penosos  :exxxx
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

futbolista

• Visitant
« Respondre #586 el: 15 de Setembre de 2007, 13:52:13 pm »
si los sacas del juego del palito y no dan mas desi como van a hacer lo que nosotros somos futboleros de toda la vida y ellos regionales de toda la vida y la gran caida les esta al llegar :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :**** :**** :**** :** huy no te enfades colorao** :**** :****

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #587 el: 15 de Setembre de 2007, 18:03:20 pm »
Saps que tinc la sensació arrrrrrlekinat? Que´sembla que vulguis que tots els equips odiin al Sabadell per la manera que tens de parlar. Sort que no tothom és així. Menys mal. Per una part volia que guanyéssiu vosaltres perque així el Terrassa no ens passa a la classificació, pero per l'altra part no tinc res contra el Terrassa tampoc. Hi ha algún problema amb això? Sembla que si. Jo tinc aquesta opiníó, i si no t'agrada AJO Y AGUA com es diu en castellà. Així de clar t'ho dic.
« Darrera modificació: 15 de Setembre de 2007, 18:15:42 pm per enric_bcn »

Desconnectat dicvgl

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
« Respondre #588 el: 15 de Setembre de 2007, 20:14:11 pm »
Ben dit Enric estic amb tu tots tenim dret a ser com som i a ser dels equips que ens donguin la gana.
Visca el Futbol Català!

Ferni

• Visitant
« Respondre #589 el: 15 de Setembre de 2007, 23:21:46 pm »
mira q en som d pessadets tots plegats eh! q més ens dona si el pajarillo és del Sabadell o egarenc o dels dos o de cap?
Tanquem aquest tema i aquest partit d'una vegada, q demà tenim un partit q val 3 puntets igual q el derbi.. estem contents? sí, però el derbi ja és aigua passada, el vam guanyar perfecte... però penseu q si demà no guanyem aquells punts del derbi restaran força importancia perq el q vam guanyar a un lloc o perdríem a un altre... osigui q demà tots al camp a animar al Sabadell contra L'EIVISSA no el Terrassa. :paret

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #590 el: 16 de Setembre de 2007, 00:09:15 am »
Podemos pensar en el Ibiza y en el derbi que ganamos 2-4 al Terrassa ;D
 :scut

Por eso si mañana no se gana ya puedes seguir pensando en el derby y si la semana que viene tampoco pues sigan pensando en el derby y si a la siguiente tampoco se gana...

PD Ya esta bien de tanto Terrassa no saben que se murió hace siete días pues hasta dentro de cuatro meses, DEP.
                                                 :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #591 el: 16 de Setembre de 2007, 04:54:28 am »
Podemos pensar en el Ibiza y en el derbi que ganamos 2-4 al Terrassa ;D

Por eso si mañana no se gana ya puedes seguir pensando en el derby y si la semana que viene tampoco pues sigan pensando en el derby y si a la siguiente tampoco se gana...

PD Ya esta bien de tanto Terrassa no saben que se murió hace siete días pues hasta dentro de cuatro meses, DEP.
                                                 :beer2

TERRASSA ESTÁ DE LUTO! xDDDDDDDDDDDDD :dance
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

futbolista

• Visitant
« Respondre #592 el: 16 de Setembre de 2007, 20:34:57 pm »
hoy no se gano nos falto mas h****s y mas correr y las idesa mas claras le euforia desmedida no es buena y nos salio caro hoy y pudo ser peor :**** :**** :****

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #593 el: 16 de Setembre de 2007, 20:38:19 pm »
Ben dit Enric estic amb tu tots tenim dret a ser com som i a ser dels equips que ens donguin la gana.

Pero si nadie te está diciendo que no seas del equipo que te de la gana, sino que almenos, podrías reconocer que eres egarense (y a tus posts en el foro del Terrassa me remito) y no vayas de "imparcial", de "amante del futbol" y de "rivalidad sana", tío.
Es decir, no crees una "doble identidad" donde aquí dices negro, y en el foro del Terrassa blanco.

Completamente de acuerdo compañero. es exactamente esto lo que les quiero dar a entender tanto a enric_bcn como a dcvgl, pero parece que ambos son un poco duros de mollera...  :snore:

Los dos podéis ser del equipo que os de la santísima gana, a mí me la suda bien sudada, lo que yo digo es que no vayáis de imparciales porque no es así, porque tal y como ha dicho mi compañero, aquí vais de buen rollo con nosotros pero en el foro del Terrassa nos poneis a parir...

futbolista

• Visitant
« Respondre #594 el: 16 de Setembre de 2007, 20:44:28 pm »
pues para jugara dos caras que no salgan por aqui. aqui sol arlekinados yo no me meto en la casa de los demas en sus foros  pero claro entran aqui pues alli son 4 gatos no podrian hablar mucho les damos vida por que el sabadell es vida :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat Arlekinad@!

• Invitat
  • *
  • Missatges: 6
« Respondre #595 el: 16 de Setembre de 2007, 22:33:55 pm »
 :scut :bandera
Ei amics!!! Fa temps que no escric al forum! He estat de vacances i no he pogut! El primer desplaçament que he fet a sigut akest any, amb el Terrassa - Sabadell, i la veritat és que el vaig triar bé! Va ser una pasada el 2-4 que els i vam fotre, i també estar amb tots els aficionats a akst grup! Un gran ambient! i desprès la festa va continuar al metro!!!jajaja. El pròxim cop que marxem a fora faré tot el possible per poder anar-hi! A la vista amics!
I VISCA EL CE SABADELL!!!!! ÀNIMS!!!
 :cheer :balla :xin-xin :hurra :trebol

futbolista

• Visitant
« Respondre #596 el: 17 de Setembre de 2007, 15:42:15 pm »
se puede ser de donde uno quiera: opciones:sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadelll sabadell sabadell sabadell sabadelll sabadelll sabadelll sabadellsabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell sabadell             si hay mas opciones me lo decis gracias :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera