Fins ara he intentat donar empenta a la iniciativa perquè estaria bé que la NCA hi hagués tot sovint tiffo, aixó és com una bola de neu, si està parada mai creixerà i al final es fondrà. Dagar saps que el futbol el veiem i el pensem bastant igual, però no me'ls pots tallar les ales si hi ha una colla de gent amb ganes de fer coses i donar color als partits de la NCA, no hem de donar les gràciesals jugadors perque és la seva obligació sortir a guanyar ( és una opinió) pero pensa que en tot si hi ha incentius sempre hi ha superació, si més no creix l'sprit de superació.
ojx jo també penso que hauria de ser en català, perquè hauria de ser així tal com és en francés a França, Anglès a Anglaterra,............. però, però...... només veus els quadres arlekinats? no pots reflexionar sobre l'entorn d'aquets quadres? hi ha molts que s'expresen d'una altre manera i volen ser tant partíceps com tu i són tant del CES com tu, ...... em sembla que no és el camí ja d'entrada excloure, dir que jo no hi parlo pas mai en Castellà amb ells i ells si que ho fan i ens entenem i gaudim amb la mateixa alegria de cada gol, de cada victòria del nostre CES.
Jo crec que s'havia obert una finestra per tirar endevant una iniciativa que podia ser el principi de crear ambient a la NCA partit rera partit i intentar passar una bona temporada i consolidar-nos, però en lloc d'ideies hi ha qui només aporta desànim o apareix dient xorrades com el tal kiko19 del qllons