Sóc un home de costums, i de tant en tant m'agrada reobrir aquest post i més quan es tracta d'un gran jugador com és l'Oscar Ollès que en aquests moments està passant per un estat de forma preocupant.
En primer lloc, vull enviar-li molts ànims des d'aquest fòrum i dir-li que com jo, crec que la immensa major part d'aquesta santa afició, vol transmetre-li el nostre afecte i encoratjar-lo pel que queda de temporada. És sense dubte un gran davanter, que surt d'una lesió delicada i que segur amb el temps, tornarà a ser aquell referent ofensiu que necessitem, si el nostre míster el deixa...
Declaracions que avui apareixen d'Oscar Ollès al diari de Sabadell, fetes després del partit amb el Badalona:
"Deberíamos acumular más hombres en el área cuando se producen centros desde las bandas, acumulando una sola persona en ella es complicado...".
No són paraules literals, però recullen gairebé amb exactitut el que ha vingut a dir. La meva traducció és evident: Jugant a casa no es pot seguir atacant amb un home i mig. I Ollès crec que té una demanda clara: Estic fart d'haver de baixar i pujar trenta vegades a defensar a l'àrea pròpia. Resultat: en vint minuts aquest home acaba asfixiat, i mai arriba fresc a l'àrea. Aixó sense comentar, que aquest mig del camp no hi ha manera de que el tingui assistit com Deu mana...
En fi, lo dit, Ollès molts ànims i paciència! Et necessitem ara més que mai!